четвъртък, 19 ноември 2015 г.

Синагогите ,апостолските църкви и масонските храмове





Главната разлика между християнството и юдаизма се състои във факта на приемане на вече дош­лия Месия и по-нататъшните му интерпретации, като в някои случаи те вече се раздалечават от идеята за божествения пратеник – Машиах! Но така или иначе, сам Йешуа ха Ноцри (=Иисус от Назарет) казва на своите сънародници – юдеите: Битие 9:3
Всичко живо, що се движи ще ви бъде за храна; давам ви всичко също, както дадох зелената трева. /Живите мулетата се движат... ?/ „Аз не дойдох да наруша, а за да изпълня закона“ (на Моше), който всички приемат за директно богооткровение и дадено чрез теофания (Шемот, Деварим; Матей 5:17).

Една от малкото разлики между юдаизма и християнството е в това, че ортодоксалният юдаизъм признава за богоизбрани само приелите юдаизма, докато християнството смята за актуално изкупени и поне по­тенциално спасени всички хора без оглед на националната им принад­лежност. Но така или иначе юдаизмът, колкото и да обвързва религия и етнос, не е тотално затворен за чужденците, приели безусловно всички заповеди на Тора, съдържанието на Писанията (Кетувим) и на пророците (Невиим) – Исаия 56:7: „Моят дом ще се нарече молитвен дом за всичките народи.“ Факт е, че през XX и XXI век сл. Хр. има не само остатъци от хазарски, но и от юдеи – представители на монголоид­ната раса.




В действителност християнството, което от гледна точка на юдаизма не е идолопоклонство, признава същите заповеди на Моисей и същите свещени книги – тоест книгите на Стария Завет от Библията. И следва да си зададем въпроса: дали християнството не е еманация на юдаизма, на същия този юдаизъм плюс елементи на държавна религия след IV век, етнически и културни съдържания в условията на вече дошлия Месия (Машиах, когото юдеите все още очакват)? 



 При изпълнението на изискванията на религиозния култ е необходи­ма и материална форма, каквато функция изпълняват съответно Соло­моновият храм, днес синагогите и съответно храмовете на Апостолските църкви – католически катедрали и източноправославни църкви/храмове. Светая Светих или „хакодеш хакодашим“ е най-важната част от Соло­моновия храм. Пред него има олтар, менора (седмосвещник), свитък с Тората, места за кадене и молитва. В Светая Светих непрекъснато е го­ряла маслена менора, там са се пазели Свещеният Кивот на Завета със скрижалите на Моше, жезълът на Аарон, свитък от Тора. Съществуващите днес юдейски религиозни движения – ортодоксално и консервативно (без реформаторите и противниците на държавата Израел – сектата „Карт/р/а“ – уж хасидизма), желаят възстановяване на Хра­ма в държавата Израел и можем да предположим, че когато преодолеят съпротивата на сектантите и окултистите и построят Храма в свещения за целия религиозен свят град Иерусалим, те ще поставят пред Светая Светих и деветосвещник (ханукия). 



Именно такъв се пали на празника Ханука, който чества победата на братята Макавеи над гръко-сириеца Антиох ІV Епифан през 165 пр. н. е.


Знаете ли кои са Макаби? Това са някогашните юдейски кървави фамилии на Макавеите. Те са били сикарии - скрити убийци, извършващи революция чрез внезапен терор над тълпите. С малобройни групи овладявали огромни маси от хора. Със забрадени лица се смесвали с тълпите и по даден знак изваждали ножовете изпод наметалата, и започвали да колят наред. Масите от хора се разбягвали. Така завладели доста градове и изклали стотици хиляди мирни жители, включително деца, жени и старци. Император Адриан приключил с тях като изпратил войската си и им казал убийте ги, ако не искате да разрушат и избият всички градове чрез подлите методи, които употребяват. Така тези основатели на тероризма останали в единствената крепост Масада и до последно се защитавали докато били обезвредени. Затова в днешния частен кибуц със статут на "държава" Израел националната служба за охрана на държавни обекти носи името на някогашната до последно отбранявана терористична крепост - МАСАДА. Тези бащи на днешните тайни служби по света, имащи за цел всеобщ контрол в координация помежду си, демократични партньорски служби, "рицарите на плаща и кинжала". Тези са инсталираните професионални терористи и революционери. А фарисеите от еврейската "православна" "християнска" църква благославят техните убийства защото са част от юдейския подземен сатанински окултизъм. 

                   


 Тогава, когато Храмът бил очистен, имало масло само за 1 денонощие, но то горяло цели девет. Храмът и си­нагогите имат ритуална площ и дворове. Образно казано, по външен вид и устройство, а и по начин на служение православните храмове повече наподобяват на Соломоновия храм, дори със завесата пред Светая Све­тих, мириса на тамян, свещите, песнопенията, свещниците, епатрихили­те и условното жертвоприношение. Освен това равви и църковни учители има и в юдаизма, и в християнството. Католическите църкви наподобя­ват на съвременните синагоги. Що се отнася до някои протестантски мо­литвени домове – едни следват католическата трдиция, а други по дух и устройство повече приличат на мюсюлманските джамии, които от своя страна следват принципа и устройството на синагогата.

                             


Съществено важна е пространствената ориентация - в Храма въ­трешните входове на сградата са винаги от запад към изток, олтарът и Светая Светих са винаги на изток. Всъщност Скинията на Моше по вре­ме на пътуванията из пустинята (като походен храм) е била обърната с лице към изток. Това е била посоката на Ханаан. А освен това пророкът недвусмислено казва: „И ето славата на Бога-Израилев, идеше от Изток“ (Иезек. гл. 4). Важно е да се отбележи и това, че Първият (Соломонови­ят) храм и Вторият храм са били разположени в посока към олтара, зад който се намира Светая Светих, на изток, вход откъм запад и юг. За раз­лика от синагогите и апостолските църкви масонските храмове винаги са обърнати на запад (където е символичният олтар с шпага, модифицирани кръстове, пентаграми и безвърхови давидови звезди, знакът на ложата и т. н.), а майсторът от трон, седнал на запад, единствен гледа на изток, до­като членовете на ложите са обърнати с лице на запад и стоят в източния край. Там входът е източен. В Соломоновия храм само входовете за двора са били в четирите посоки на света, докато главните, парадните врати на Храма – в посока от залеза към изгрева. Най-забележителното е, че при преселението си еврейският народ единствен (за разлика от всички други велики преселения в Стария свят, включително и към Новия, ко­ито са ставали в посока от изток към запад) се е движел в посоката към изгрева, откъдето е дошла и „славата на Адонай-Елоах“.

                        



В Апостолските християнски църкви паленето на свещи, което на­сочва, концентрира и усилва молитвите на вярващите, произнасянето на молитви от свещеника, помазването с елей, прекадяването с тамян, бла­говонията, проповедите, жертвоприношението (евхаристия), както и са­мите „униформи“ (напр.епатрихил) на свещенослужителя са заимства­ни от юдаизма.Това се отнася не само за сакралното облекло, свещите, формата и устройството на храма, но и за предназначението им. Така например безквасният хляб (маца) в юдаизма се превръща в евхаристия при православни и католици, а виното, маслото и нафората са неотме­ними за причастието и миропомазването в Източното православие.Кол­кото и някои теолози да отричат – това са юдейски ритуали.Нещо пове­че: християнският ред на богослужението е доктринално изведен от юдейския. И есеите са използвали виното и хляба на другарски ритуални вечери, а за пречистване и посвещение – и вода.

                   



Естествено е, че и жреците на друидите или тези в древна Елада, как­то и жреците на стотиците вероизповедания в древния Рим са имали бо­гослужебно облекло, но в този случай няма еднозначно съответствие, а аналогия. Еднозначна, а не аналогична е взаимовръзката юдаизъм-хрис­тиянство. Факт е обаче, че чисто антропологически лицата върху право­славните икони са лица на елини.Разбира се, ние не можем да забравим другите форми – липсата на перспектива, аскетизма или духовната сила, която не просто потиска, а владее материята, както и центрирането върху главата и богоугодното дело. Факт е обаче, че през ХХ–ХХІ век се пее все още по маниера на старогръцкия многогласен хор.Интересна е и друга корелация – еврейски религиозни хорове въвеждат православното осмо­гласно пеене. Католическите скулптури пък са произлезли от хуманис­тичния идеал на елините и строгостта на римляните, а само сюжетната линия е юдео-християнска. Раннохристиянските мозайки и съвременни­те (или не) витражи са заимствани от Гърция и Рим. Съдържателното разглеждане (на­пример от евр. Елоах – Аллах; от шалом – селям; от сатан – шейтан) на Ал-Корана ясно показва филиацията на идеи и в исляма. Може да се спори дали той е комбинация от идеологизирани, етнизирани и фолклоризирани мотиви на Библията, където Ной става Нух, Авраам – Ибрахим, Шломо (Соломон) – Сюлейман, Моше или Моисей – Муса, цар Давид – Даут, съответно Иисус (Иехошуа) и Мария – Иса и Мириам, като във всички тези случаи статутът на библейските персонажи е понижен или поне пре­работен.


                                    Соломоновия  храм



Седемте фази в масонството са: Невинност, Инициране, Избиране, Разпъване на кръст (Измъчване), Преобразуване, Пречистване и Съвършенство.

Тези седем фази са свързани с видимите светове и маркират инволюцията на душите в материя с цел придобиване на опит, учение, превъзмогване и свобода от материята като част от завършването на тяхното (на масоните) еволюционно пътуване...

Странното в масонството е, че след постигането на Седма степен, масонът започва да се обучава за Седемте ключа на Звездния портал... Но първо масонът трябва да премине през първия портал, портала на Боаз и Яхин за да може да настрои енергията си. Колкото по-висока степен получава той в масонството, толкова неговите вибрации се настройват на по-ниска честота.



Илюстрация от книгата на Ф. Бейкън „Новата Атлантида“, с изобразени колоните на Херкулес, като портал към нов свят. Според окултните учения, Атлантида е цивилизацията, от която се е зародило всичкото херметично познание. Възраждането на това загубено кралство, е било мечта на всички мистерийни училища от векове. Масонската употреба на термините Яхин и Воаз произлиза от библейската легенда за храма на цар Соломон. Архитектът на храма на Соломон бил Хирам Абиф, основна фигура в масонските ритуали. В стиховете 6:1-38 от Трета Книга Царства, както и в глави 7 и 8, са описани размерите, конструкцията и предназначението на храма на Соломон. Един пасаж описва по-специфично двойката колони поставени на входа на храма:

„15. той направи два медни стълба, всеки висок по осемнайсет лакти, и връв от дванайсет лакти обхващаше окръжността на единия и другия стълб;

16. той направи и два главуляка, излети от мед, за да ги тури върху стълбовете; пет лакти висок единият главуляк и пет лакти висок другият главуляк;

17. направи мрежи плетена работа и върви като верижки за главуляците, които бяха върху стълбовете: седем за единия главуляк и седем за другия главуляк.

18. Тъй направи той стълбовете и два реда нарове около мрежата, за да покрие главуляците, които са върху стълбовете; същото направи и за другия главуляк.

19. А в притвора главуляците върху стълбовете бяха направени подобно на крин, четири лакти;

20. и главуляците върху двата стълба отгоре бяха тъкмо над изпъкнатостта, която беше до мрежата; и върху другия главуляк на редове околовръст двеста нара.

21. И постави стълбовете на храмовия притвор; постави стълб отдясно и му даде име Яхин; постави стълб и отляво и го нарече Воаз.

22. И върху стълбовете положи главуляци, направени подобно на крин. Тъй се свърши работата над стълбовете.“ – Трета Книга Царства, Глава 7




Художествено интерпретация на Соломоновия храм


Записките за храма на цар Соломон са от огромно значение за масонството като цяло, тъй като всеки детайл на сградата носи важно езотерично значение. Двете колони стоят като „порта към мистериите“ стоейки от двете страни на входа на свещено място.

„Според древните равини, Соломон бил посветен от мистерийните училища, а храмът, който той построил всъщност бил място за посвещаване, съдържайки голям брой езически, философски и фалически символи. Наровете, върховете на колоните наподобяващи палми, колоните пред вратата, вавилонският херувим и подредбата на камерите и завесите, всичко това показва, че храмът е бил вдъхновен от светилищата в Египет и Атлантида.“ – Manly P. Hall, The Secret Teachings of All Ages

Поради тази причина Воаз и Яхин са важен елемент от масонските сгради, монументи и документи. Долу е цитиран пасаж от книгата на Албърт Пайк, относно колоните, в текст предназначен за новопостъпилите в ложата:

„Вие пристъпвате в ложата между две колони. Те олицетворяват двете, които стоят на входа на Храма, от двете страни на великата източна порта. Тези колони от бронз са били, според най-автентичните записки – в Трета и Четвърта Книга Царства, потвърдено и от Йеремия – 18 лакътя високи, с връх висок 5 аршина. Стъблото на всеки било 4 аршина в диаметър. Един аршин е равен на 30 см. и 707/1000. Това означава, че всеки от тях бил малко повече от 9 метра висок, върха на всеки бил малко повече от 2 метра висок, а диаметъра на ствола бил метър и осемдесет. Върховете били украсени с нарове от бронз, покрити с бронзова мрежа и орнаментирани с венци от бронз; изглежда са искали да имитират формата на семенната кутийка на лотоса или Египетския лилия, свещен символ за индуси и египтяни. Колоната отдясно или на юг, била наречена, според превода на еврейската дума в нашата Библия, Яхин, а отляво Воаз. Нашите преводачи казват, че първата дума значи: „Той ще постанови“, а втората: „С неговата сила.“

Тези колони били имитации, според Хурум от Тир, на великите колони посветени на вятъра и огъня, на входа на известния Храм на Малкарт, в Тир. Прието е в ложите на йоркския ритуал, да се вижда звезден глобус на едната, и земен глобус на другата колона, но те не са задължителни, ако целта е да се имитират оригиналните две колони на храма. Символичното значение на тези две колони, засега ще оставим необяснено, добавяйки само, че „навлизащият чирак“ държи инструментите си в колоната Яхин; и давайки ви етимологичното значение на двете имена.

Думата Яхин, на иврит, вероятно произнасяно Я-каян, означава, като словесно съществително: „Този, който подсилва“, оттам: спокоен, стабилен, добросъвестен.
Думата Воаз е Вааз, което означава силен, сила, мощ, могъщество, подслон, извор на сила, сигурно място. Представката означава „с“ или „в“ и дава на думата формата на герундий от латински. Подсилвайки, тази дума означава също: „той ще установи/построи; може да се разбира и със сексуален подтекст като „той ще осемени бидейки в състояние на ерекция“, от глагола „кун“ – той стои изправен/еректирал. Вероятно значи активна или живителна енергия и сила; а Воаз – стабилност, постоянство, в страдателен падеж.“ – Албърт Пайк, Морал и Догма

Масонски монумент в Израел, с двете колони 


 Езотерично значение

Както с повечето окултни символи, масонските колони съдържат няколко слоя със значение, някои предназначени за масовите масони, а други известни само на онези от високите рангове. Като основно е прието, че Воаз и Яхин представляват равновесието между две противоположни сили.

„Това били имената (Воаз и Яхин) на двете колони, излети от месинг и поставени на входа на храма на Соломон. Те били 18 лакътя високи и красиво орнаментирани с венци от вериги, мрежи и нарове. На върха на всяка колона имало голям бокал – днес грешно интерпретирани като топка или глобус – единият от бокалите вероятно съдържал огън, а другия – вода. Звездният глобус (първоначално бокалът с огън), издигнат върху дясната колона (Яхин), символизира божественият човек; земният глобус (бокалът с вода), върху лявата колона (Воаз), символизира земния човек. Тези два стълба съответно са и препратка към активната и пасивната част на Божествената Енергия, слънцето и луната, сяра и сол, добро и зло, светлина и тъмнина. Между тях е вратата водеща към Дома на Бога и стоящи така на входа на храма, те са напомняне за това, че Йехова е едновременно двуполова и антропоморфна същност. Като две паралелни колони те обозначават двата зодиакални знака – Рак и Козирог, които в по-стари времена били поставени в камерата на посвещаването, за да представят раждането и смъртта – двете крайности на физичния свят. Съответно те обозначават лятното и зимното слънцестоене, познати сега на масоните със сравнително модерното название „двамата св. Йоан“. – Manly P. Hall

„Алеф е мъж; Бет е жена; 1 е принципът; 2 е думата; А е активното; Б е пасивното; монадата е Воаз; Яхин е дуада. В триграмите на Фохи, единството е Ян, а дуадата е Ин.

Воаз и Яхин са имената на двата символични стълба на входа на кабалистичния Соломонов храм. В Кабала тези колони обясняват всички мистерии на антагонизма, независимо дали естествени, политически или религиозни. Те разясняват също и сексуалната борба между мъжа и жената. Според природния закон жената трябва да устоява на мъжа, а той трябва да се стреми да надделява над нея. Принципът на активното следва принципа на пасивното, пълнотата следва празнота, челюстта на змията следва нейната опашка и обръщането на змията срещу нея самата, той от своя страна става и преследва себе си. Жената е създадена от мъжа, а всеобхватно съзидание е булката на Първия Принцип.


, , Вътре в масонска ложа .

Шахматния под....в който "бялото" символизира проявеният свят в матрицата("Ден на Брахма"), а"черното"- непроявеният свят в матрицата -("Нощ на Брахма" в Утробата на Вишну).Брахма е известен, като "Архитект на вселената", но масоните крадат,по подобие на абрамците и "окото им не мига" за Кредит за това.
Строят си "Стълба към изкуственият райХ"- "Била сварга", подобно на Равана в Рамаяна.
"Малкият проблем" тук е, че ЛИПСВА Трансцеденталният свят. В действителност, смисълът на "белите и черните полета" на дъската е следният:

"Дъската"("Дънната платка"-"Motherboard") символизира Причинният океан "Карана" и при "биене"(churning) на Млечният океан("Milky way")от девите и демоните са се получили 2 субстанции: амброзия(нектар)- "бялото" и отрова(интоксиканти)- "черното", което бива изпито от Шива, гуна-аватар на Кришна за гуната на невежеството(ТАМАС).  
 Илюстрация от „Тайният живот на свободното масонство“ от Чарлз Ледбитър, пресъздавайки кандидат, представен пред духовете на природата, появяващи се на шахматния под. При масонски ритуал тези джинове се вселяват в кандита масон, например такъв джин се е вселил и в Маха мадху, "пророка" Мохамед. 


         https://thedeadofthenight.files.wordpress.com/2012/09/notsonice1.jpg
В колкото по висока степен на масонство ви посвещават, толкова по ниски демони ви имплантират. Така например, масона, педофил Мохамед,получил посвещение в пещерата Хира от прикован демон. По горе джин от пещерата на Мохамед - Хира в планината Нур - кирлианова фотография.

                     


Около 610 г. Мохамед започва да се уединява в пещерата Хира на планината Нур в околностите на Мека по време на месец Рамадан. Там той пости и се отдава на молитви. Една нощ е посетен от архангел Гавраил (Джибрил), /СИГУРНО СЕ СЕЩАТЕ ЗА БИБЛЕСКИЯT АРАХАНГЕЛ МИХАИЛ ВЕЧЕ...ПО ТОВА ВРЕМЕ БИБЛИЯТА Е ОТДАВНА НАПИСАНА...ИЗМИНАЛИ СА ПОВЕЧЕ ОТ 500години./ В продължение на дълги години демона Джибрил разкривал на пророка Божието слово - съдържанието на Корана.

В Кали Юга демоните се заемат с дейности, които ще доведат света до погибел

                     


ТЕКСТ 9 БХАГАВАТ ГИТА Като следват такива заключения, демоните, които сами се погубват и нямат никакъв разум, се заемат с неблаготворни и ужасни дейности, предназначени да унищожат света. ПОЯСНЕНИЕ: Демоните се заемат с дейности, които ще доведат света до гибел. Тук се казва, че те са нискоинтелигентни. Материалистите, които нямат представа за Бога, си мислят, че са напреднали. Но според Бхагавад-гйта те са неинтелигентни и лишени от всякакъв разум.

Започва план 5-та тръба демонично нашествие,пускане на духове през порталите в цял свят ,чрез енергиини пробиви/посредством ХААРП/ в ЕМ поле на Земята/което предпазва от джиновете на Анта-рикша-лока/ портали за вкарване на бхутас са стадионите. Когато затръби 6 тръба джиновете щели да се въплатят в материална форма! 
             


Масово се купуват души чрез масонски ритуали, чрез секти и църкви близки до сатана, пак чрез вкарване на духове от ниско астрално ниво, като заблуждават вярващите че печатът на звяра ще ги спаси от атаките на звяра




Покупки на души в България извършваше Джошуа Шорош чрез Отворено общество.Той е радетел за легализиране на марихуаната но с користни подбуди. Тя води до отслабване на защитната аура на човек и възможност за влизане на нисши астрални същности.


Мозаичният под и неговия шаблон е ключов за разбирането на механизмите на 3-то и 4-то измерение и начина, по който съзнанието работи в тях. Черно-белият мотив е архетипен за съзнанието и е част от начина, по който разбираме този свят. Това е много добре известно на тайните общества. Не случайно окултната игра шах има за свое игрално табло черно-бяла дъска. Не случайно, тези, които стигат високи нива в този спорт се наричат „гросмайстори“ (на английски „grandmaster“, което е и степен в масонството).Точно по тази причина този шаблонен мотив е толкова важен и за програмирането Монарх. Защото той отключва архетипни връзки в съзнанието на жертвата. Затова при старите методи на програмиране, много често, стаите в които това се е случвало са били боядисвани на черно-бели карета. Просто защото това е една от основните „операционни системи“ на човешкия мозък. Това има дълбок езотеричен смисъл и е свързано с начина по който работи Играта.


           

Всичко в програмирането и неговите методи може да бъде изобразено архетипно с черно-белия модел. Това е начин, по който се предизвиква фрагментация. Програматора поставя жертвата си в смъртна опасност, след което я спасява. Той създава „тъмна“ ситуация, в която жертвата се изгубва психически и изпитва страх. След това програматора измъква човека от същата тази ситуация, добивайки статуса на бог в неговите очи, което е „светлата“ страна на процеса. Това води до объркване в съзнанието на потенциалния роб. Бивайки лабилен от вече множеството преживени травми, той става психически слаб и не знае на кое от лицата на реалността да вярва. Това води до фрагментация и контрол. Естествената конструкция на съзнанието изисква в програмната матрицата да има както „тъмни“, така и „светли“ области със съответните програмирани под-личности в тях. 


              

Както бе обяснено, в матрицата на един човек има закодирани персоналности, както на най-хрисимия и добросъвестен християнин, така и на безскрупулни садисти. Открито е, че ако това не е така, самото съзнание рухва, неспособно да приеме само едната полярност, просто защото не е конструирано по този начин. Затова много рядко има програмирани хора само с „тъмни“ самоличности. Обикновено те изначално имат краткотрайна функция за илюминати, след което стават безполезни, защото така или иначе рухват, поради неспособност да балансират собственото си фрагментиране по начин, който да работи в перспектива. Това са атентатори-камикадзета, децата в САЩ, които толкова често взимат пистолет и почват да стрелят в някое училище и т.н. Функцията на тези хора е просто да бъдат жертвани в името на някаква цел.

              

В тази връзка, черно-белият модел се използва и за затвърждаване на вече налично програмиране, защото това преутвърждава вече предварително зададените протоколи в съзнанието. Точно по тази причина, поп-културата, особено в музиката, е залята с черно-белия мотив. Ще го видите под всякаква форма в почти всички съвременни клипове. Понякога е директно показан и е под формата на чист масонски под. Понякога е стилизиран и е черно-бяла шарка на дреха. Може мотива да бъде тип зебра. Черно-бялата пеперуда Монарх пък, е много добър пример за двойно обособяване и re-imprint-ване на програмирането в робите. На този фон, неща като това придобиват двоен смисъл. Имате програмиращ символ на две нива.
Дори официалните костюми (черен + бяла риза) символизират същия модел. Все пак това е ритуалното облекло на масоните. Според вас, дали това е случайно? Идеята е същата.
                               


Някой може да каже, че не е "религиозен" и не следва нищо друго освен СОБСТВЕНА "своя религия" или прищявки на тялото си с 4-те основни инстинкта, общи за животните и човекът("Астрално съзнание") : ядене(eating), спане(sleeping), размножаване(mating) и самозащита(fearing, произлизаща от СТРАХЪТ за оцеляване в матрицата!!), които формират ВСИЧКИ политически доктрини, които на своя страна ползват КРЪВНАТА схема на Абрахамските КЛАННИ религии, които не са нищо друго освен инспирирани от НАГИ/Клан/Мафия.




Масонски тайни- Преминаването през булото


Няма коментари:

Публикуване на коментар