вторник, 22 декември 2015 г.

Киматика / Човека като ненютонова течност






                                    Киматика-Жрецы Египта
                                          

                             
                                  Глас и Киматика




                            Въздействието на звука на пясъка

                                          

                         
                            Звук, пясък, физика красота

За тези, които не са гледали видео, как звуците на различни честоти влияят на течности или разпръснат пясък.

Определение за Киматика Wiki (от гръцки Κῦμα «вълна".) - Науката, която изучава видимия звук и вибрация, която е подраздел на модални явления. Обикновено се произвежда Вибрация на повърхноста на пластина, диафрагмата или мембрана и региона на максимална и минимална денивелация видимо се проявява на тънък слой от частици, пасти или течности. Ярък и забавен пример за явлението киматика (и физика) са, например, фигурите Kладни. В научната литература, терминът "киматика" почти никога не се използва.

Съществува ли връзка между звука, вибрацията и физическата реалност? Има ли звукът потенциала да създава?
                 
Киматика е процес за визуализация на звука и вибрациите, чрез използване на сол, пясък, вода. При тези различни техники и в зависимост от честотата на звука, могат да се забележат различни форми и модели, които се образуват на повърхността на плочата, върху която се провежда експеримента.

Терминът за тази област в науката идва от изследването Модалeн феномен, провеждан от Ханс Йени - швейцарски лекар и пионер в тази област, който впоследствие носи името "Киматика" (Cymatics). Думата Cymatics произтича от гръцката "kuma" - "вълна", за да се опишат периодичните ефекти, звуци и вибрации.

Киматика също се свързва с експериментът Кладни (Chladni Plate), носещ името на немски физик и музикант Ernst Florens Friedrich Chladni, който изучавал вибриращите плочи и изчислявал скоростта на звука в различна среда. За този си принос някои го наричали дори Бащата на Акустиката.

       
14Hz-square-wave-water 16Hz-Sine-wave-Water
    14Hz Квадратна вълна във вода                  16Hz Синусова вълна във вода 

14Hz-Triangle-wave-and-water 55Hz-square-wave-water
    14Hz Триъгълна вълна в алкохол            55Hz Квадратна вълна във вода

40Hz-Sine-Wave-Water-Alchohol-Mix
40Hz Синусова вълна във вода и алкохолен микс
    http://www.mystics.eu/       
              

Всичко това много напомня на индийските янтри:





Както е известно - мудри, янтри и мантри (и дори т.нар тантра) - Всичко е свързано. Както можете да видите, под влиянието на звука (мантра), ние получаваме един образ (янтра).


                      

Кой прави снежинките и с какъв звук? Снежинка - това е замразен звук. Няма да говорим за това, как нашите негативни думи (и основната им причина - мисли) въздействат върху пространството около нас...

Аристотел е смятал, че честотата на звука играе важна роля в неговата епоха: "В Египет, когато свещениците пееха химни на боговете, те пeeха само със седемте гласни звука. Тези гласни имат такава хармония/благозвучие, че на хората е бе приятно да слушат, но този звук не бе нито като флейта, и нито като лира . "

                          

Такова благозвучие, без съмнение, са подобрени чрез пеене в реверберационна стая. Такава реверберация днес играе важна роля във всяка църква, нейната мисия да се увеличи чувството за връзка с духа, плюс оптимизиране на това състояние, за това помага църковния хор, молитвата на мюезина в джамията, звукове от пеещи чаши и камбани в храма на Буда. Гласните се считат за свещени в цялата древна египетска история и късния период. Тези гласни са проучени в древните египетски текстове, те са религиозна, тъй като се оказа, че в много случаи гласни са били предназначени само за пеене, но не и за произношение. Подобно пеене на закрито винаги подпомага реверберация. През 1977 г. учени провеждат експеримент върху Cymatics. Целта на експеримента е служил като намиране на начини за производство на видима резонанс на акустични вихри, срещащи се в саркофага в възбуждане на генератора и акустичните високоговорителите, като по този начин се имитира пеенето на гласните от свещеници.

                     


Северозападната част на саркофага е била силно повредена, и за да се опъне PVC мембрана върху отворената горна част и поддържане на хоризонтална равна повърхност, нужен е бил ремонт нс счупени ъгли и изравняване на горните краища, които до голяма степен били изронени. Това било постигнато чрез разширени листовете полистиррол, залепваща лента и предварително подготвени алуминиеви части. Мембраната била изтеглена над саркофага чрез употреба в периметъра на 43 чували с пясък, около 1 кг. всеки. Acoustic високоговорител се намира в центъра вътре в саркофага и е свързан към звуковия генератор (усилвател). Накрая, по цялата повърхност на мембраната е посипан кварцов пясък. Включването на генератора започнало с честота 20 кХц, след това честотата се намалавала бавно и внимателно са наблюдавали движението на песъчинките. При всяка достатъчно променена честота се е появявал графичен дизайн, това било записано и снимано на фотографски филм.

                  

Експериментът се увенчаха с успех и изключително разнообразен набор от фотографии на кинематиката, които значително са превишавали по сложност, всички предварително получени по време на рутинни тестове в лаборатории. Много от тези изображения изглеждат странни с много слоеве от пясък. Предполага се, че това е свидетелство за наличието на местен високо статичен заряд, който е създаден като резултат от възбуждането на садържащите кварц кристали на гранита. Някои от образите изглеждали като органична материя, а други приличали на древните египетски йероглифи. Как се получават, тези рисунки? Може би всичко е просто, всяко създание, или символ, до появата на човека на Земята, е имало свой собствен звук, "собствена песен", която след това е породила и тяхната графична структура. В крайна сметка: "Първо беше Словото", т.е. Звукът.

Следващият пример се отнася до гигантската шестоъгълна форма, намираща се близо до северния полюс на Сатурн. Планетарни експерти потвърдиха наличието на няколко възможни хипотези на тази функция. Тази вълнова структура на полюс на Сатурн е довело учените до следното обяснение, показано по-долу в схематична форма.          

Mасивния вулканичен обект, вероятно е гигантски гейзер изпращащ непрекъснат поток от нискочестотна звукова енергия към повърхността на Сатурн. Тази енергия причинява конвекционни течения (конвекция - е процес на пренос на топлина и се извършва чрез прехвърляне на енергийния поток на течност или газ) в рамките на групата от частици лед на полярната шапка, което води до образуването на огромна кръгова ограда (палисада). Когато ниско честотния звук, излъчван достига до повърхността на кръгова ограда, той се отразява незабавно и се стреми към епицентърът на звука. В средата на мистериозната площ между оградата и епицентъра, отразената звукова енергията частично неутрализира звуковата енергия идваща и насочена навън. Честотата на звука и измерването на преградата са основните фактори при определянето на формата на централната област, в който се образува облака: по мнение на учените, именно това обяснява естеството на шестоъгълна шапка на Сатурн.


http://cymatika.ru/egiptologiya/


                       

Няколко думи за изкуствено създадените азбуки.

ПИСМА санскрит и иврит това са 2-измерна имитация на 3-измерни имплозивно компресирани вълни на светлината в човешкото ДНК, които се движат под "златната спирала" (златната среда) на Фибоначи. ДРЕВНИ хиперборейците са имали знания, за да видят тази имплозивна вълна (като че сянката на пламъка от горяща свещ върху дисплея -стена в движение). "Развъртайки" тази вълна във виртуалния тетраедър на 360 градуса около оста си те са получили ПИСМАТА санскрит и иврит, записвайки ги в 2-измерна плоскост. Цялата азбука - това е имплозивна компресия на светлинните вълни.

Санскрит е бил изобретен за фиксиране на звуковата честота на пределно точни дължина, ритъм и вълнова "висоочина" на звуковия "ред" (звукова вълна много по-интензивна от светлиннната), което и предполагало точното запаметяване на звуковата сакрална вълна "Аум". Участъци от тази "вълна" по-късно са наречени «Sruti», т. е. думата "сРути" или "сРоти" което левитските свещенници са реверсирали на Тора. Санскрит има идеалните характеристики за измерване и промяна на времето на звучене - при манипулиране на материята в движение. (Спомнете си първите вимани() са описани именно на санскрит в Махабхарата, Рамаяна, и т.н.


* ЗАБЕЛЕЖКА: Доколкото анализа на Ведите и ведическите РОТИ (Тори) не е предмет на тази работа, по-долу са няколко бележки под линия за един бърз поглед на някои от ведическите думи и парадигми. Проследете сами за себе си (за сравнение) приведената добре позната информацията по Ведите, Санскрит и Ведическия брахманизъм. Освен това в тази работа ще се прегледат и някои материали по парадигмата на "РОТА-ТОРА." Без ровене в езотеричното и разбор на думи от санскрит можем да стигнем до някои заключения относно Тора:





Човека като ненютонова течност

Ненютонови течности се наричат флуидни потоци, при която вискозитетът им е в зависимост от градиента на скоростта. Обикновено такива течности са силно нехомогенни и се състоят от големи молекули, образуващи сложни пространствени структури. Най-простият вътрешен илюстративен пример може да бъде смес от нишесте с малко количество вода. Колкото по-бързо протича външното въздействие на суспендираните в течноста макромолекули на свързващото вещество, толкова по-висок е вискозитетът му [на течноста] И с прости думи - странноста на тази течност е, че при бързо взаимодействие тя се държи като твърдо вещество, а при бавно като течност. Вижте какви "човечета" се появяват от тази течност под влиянието на звука. Веднага ви предупредя - не трябва да развалят високоговорителите на висока мощност, но да се опита да се пробва тава ще бъде страхотно :)

                 


> Хождение по воде Ненютоновская жидкость   
                


По такава течност, може дори да се тича, а ла Исус Христос ходeше по водата като по суша :)                                             

               
           

                                   
                 

Няма коментари:

Публикуване на коментар