Последователи

събота, 13 януари 2018 г.

МИСЛИ ФОРМИ 112




Диплом за незавършено нисше обрЯзование. 


А ти имаш ли диплом за ВИШО образование??




Там където тъмнината минава за светлина,

където нещастието е смятано за щастие,

където болестта се приема за здраве,
където плачът на новороденото само показва, че то не е мъртво
как можеш, о мъдри, да търсиш щастие там?

Свами Вивекананда. На един приятел.


През втората половина на април 2013 г. в Брюксел е проведена особена конференция. На нея кратък доклад изнася комисарят по регионалната политика Йоханес Хан. Заглавието на доклада е кратко като команда за залп на екзекуторски взвод: “България след българите”.

Кой ще живее във.../ България след българите


Негов главен бог e парите и при него "хората обслужват парите". Той е не само икономическа доктрина, а мощна ретроградна и реакционна идеология, обхващаща всички сфери на живота и формираща по друг начин ценностната система на индивида и обществото.


След 1800 г. капитализмът, на практика НЕ СЪЩЕСТВУВА! Новата форма на капитализъм е известен, като КАБАЛО-капитализъм, еквивалент на бъдещата му форма, към която се стремят нагите- ЙУДЕО-КОМУНИЗЪМ.ДУМИ НА Еврейски банкер от The Compt de Saint Aulairein Geneve Conte la Paix Libraire Plan, Paris, 1936 -"Марксизмът, за който вие казвате, че е най-жестокият противник на капитализма, е свещен за нас по простата причина, че той е една от необходимите ни противоположности. Тези два полюса ни принадлежат, и ние сме тяхната ос. Болшевизма и интернационализма утвърдихме ние. Тези две доктрини принадлежат на две социални системи. Те са единни в намерението си да променят света - от горе-чрез контрол на богатството, и от долу - чрез революция."КАБАЛО-КАПИТАЛИЗМЪТ ИМА ЗА ЦЕЛ ЗАРОБВАНЕ НА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ЧРЕЗ ДЪЛГ*Debt, И НАСЕЛЕНИЕТО ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ В ИКОНОМИЧЕСКИ РОБИ("ПРОЛЕТАРИАТ")


Съвременият капитализъм не е капитализмът на Адам Смит,той е КАБАЛО-КАПИТАЛИЗЪМ, който ражда "антитезата" си-Комунизъм с цел синтеза.
Целта е парите остават пак в кукловодите ЮДЕИ-ЦИОНИСТИ-КАБАЛИСТИ! Кабало-капитализма търгува само с пари(Пари-Пари прим-Пари секонд...)... При кабало-капитализма парите нямат златно покритие и се наричат "петро-долари", "облигации" и "виртуални пари". 
Кабало-капитализма има за цел да докара ЮДЕЙСКАТА ДОКТРИНА до финал- Яхве да завоюва всички народи по цялото земно кълбо ЧРЕЗ КОНСПИРАЦИЯ. Кабало-капитализма има ЕКВИВАЛЕНТ ЮДЕО-КОМУНИЗЪМ.
КАБАЛО-КАПИТАЛИЗЪМ=ЮДЕО-КОМУНИЗЪМ.



Неолиберализмът не се различава от „класическия капитализъм“, чийто формула Маркс намери в „Капитала“ си и роди лявата политическа идея, по насоките на роднинта си Ротшилд, за борба срещу пролетарията. 



Каббало-капитализмът като йудейско-ционистка марионетна игра чрез масони и комунисти.    



Понеже все още неолиберализмът не е намерил „своя Маркс“, да разкрие неговата формула, а и духът на Мордохай не предлага нови инструменти за борба срещу него, той все още остава силен в лицето на финансово-корпоративните обединения и техните представители-неолибералите от всички партии от „ляво“ и „дясно“. 

За това Брюксел не е поставил „усмирителна риза“ на частните банки.




При комунизма човек експлоатира човека, а при капитализма е обратното. 

Ротшилд е създал изкуствено комунизма за тези, които искат да станат капиталисти. Т.е. безкрайния капитализъм води до комунизъм.

Което и става в т.нар. "капиталистически държави" днес. Между другото, това е тезата на самия Маркс- че комунизма може да победи САМО в развитите капиталистически държави. Това се учеше дори по времето на социализма в Източния блок.
...така, че всичко си върви по план... Този план се нарича "юдейска конспирация" и използва гоите, като тор. 

За зрящите планът не е "теория", а- практика. Зомбирането на гоите идва от факта, че те искат да си живеят във "Фермата" на Джордж Оруел, без да се интересуват от по-висша екзистенция и така циклят до окончателната победа на Комунизма... 

В правовата държави, макар да управляват неолиберали, не смеят да спекулират с държавните пари. В силно работещата правова държава Германия, неолибералът Меркел 2012 година реши да даде 221 милиарда пари на германските данъкоплатци за ползване на частните банки, но ги даде със законно питане на Бундестага и с условието 2/3 от печалбите на банката да влизат в държавната хазна. 

Така германските данъкоплатци получават лихва от парите си, която влиза в държавната хазна до цент и отива за подпомагане на икономиката и социалната сфера. Но рискът за загубата на главницата с банкрута на частната банка си остава и това е рискът на неолибералната политика за подпомагане на частните банки с държавни пари. 

Този риск обаче е по-малък в добре развитите икономики като германската и много по-голям в слаборазвитите икономики в южноевропеските държави със слабо работеща правова държава-Италия, Испания, Португалия и Гърция. Да не говорим, че рискът е огромен в страни без правова държава и без икономика като България. 

В момента идеологически различия между Русия и Съединените щати няма, а комунистическата идеология в Китай е само за вътрешна употреба. И трите са под финансово робство на Ротшилд.


САЩ, вследствие на неолиберализма са станали копие на стария СССР , както писа в. "Вашингтон пост":"Нашите две партии "републиканци" и "демократи" все повече са заприличали на една партия като бившата КПСС и се различават само по корпорацията, която ги е яхнала и определя политиката на партията, а когато партията е управляваща - корпорацията определя и политиката на държавата ни".



Държавни пари на данъкоплатците от цял свят ще подпомагат частните банки до окончателната победа на Комунизъма

             


Новият световен ред е суперкапитализъм и комунизъм в една и съща шатра“ Една от целите на илюминатите-комунисти, предвождани от Ротшилд, е постигната. Стопяването на средната класа е факт навсякъде по света. Чрез собственото си свръхбогатство и непрестанното причиняване на разорения и бедност сред мнозинството, Братството придобива много власт, абсолютна власт. “Брюксел помогнал на нашите банки“ и никой не проумява ЗАЩО и КАК? В края на краищата се разбира само едно, че в последните дни всичко ставащо около и в банките беше един голям театър от страна на двата най-големи мутроолигархични клана на КГБ>БСП и ГЕРБ, държащи икономиката и финансовата система на страната, за да получат банките им „духовна подкрепа" от Брюксел и олигарсите им да "усвоят законно" за кой ли пореден път парите на българските данъкоплатци.








Демократическата партия в САЩ е като БСП в България - намират се в левия джоб на Олигархията. В десния й джоб пък са Републиканците в САЩ и тиквите у нас. Все пак важно е да знаем КОЙ прави анализа - левия джоб на американската олигархия в случая.


Левите и десните не са заклети врагове, а ортаци в съвместно престъпление. Те са обединени от общата цел да поддържат статуквото.




Всъщност е невъзможно, това което ни казва Хиндуизма, да има ад в Божието тяло. И ако няма нищо извън Божието тяло и всяко създание, което съществува, е част от Божеството, понятието за осъждение трябва да означава, че Божеството се самоубива. И това не е възможно. ~ Manly P. Hall (лекция Heaven and Hell)

Barack Obama Talking with his Master


Древните философи са били прави, когато са казали, че човек, който знае само едно нещо, не знае нищо. . ~ Манли П. Хол (All Seeing Eye ноември 1923, с.3)


Той се стреми към рая, но все още е окован за земята с всеки страх, с всеки навик, и с всяко желание. - Manly P. Hall (All Seeing Eye Christmas 1923, p.30)


"Индивидуалните общества започват в хармонично приспособяване към околната среда, и хората, бързо се хващат в неадаптивни, изкуствени, повтарящи се последователности. Когато поведението и съзнанието на индивида се привързва към една рутинна последователност от външни действия, и той е мъртъв робот, е време за него да умре и да се прероди. "Време за" отпадане "," включване "и" регулиране "Този период на роботизация се нарича Кали Юга, епохата на войни и империи ..."

~ Тимоти Лиъри



"Решаващият въпрос за човека е: Дали той е свързан с нещо безкрайно или не? Това е разказващият въпрос за живота му. Само ако знаем, че нещо, което наистина има значение, е безкрайното, можем ли да избегнем фиксирането на нашите интереси на маловажност и на всякакви цели, които не са от решаващо значение. Поради това искаме светът да ни даде признание за качества, които смятаме за лични притежания: нашият талант или нашата красота. Колкото повече човек поставя стрес върху фалшивите притежания и колкото по-малко чувствителност има към това, което е от съществено значение, толкова по-малко задоволителен е неговият живот. Той се чувства ограничен, защото има ограничени цели и резултатът е завист и ревност. Ако разберем и почувстваме, че тук в този живот вече имаме връзка с безкрайните, желанията и нагласите се променят. "- C.G. Юнг



Ако не можем да се събудим до факта, че дълбоко в нас сме добри, тогава заслужаваме да останем заспали в мечтание че ние сме зли. ~ Lon Milo DuQuette


В говоренето за еволюцията е необходимо да се разбере от самото начало, че няма механична еволюция. Еволюцията на човека е еволюцията на неговото съзнание.


~ Г. И. Гурджиев (1872 - 1949 г.)


       



Многомилионен мегаскандал с министър и БГ еврокомисар

Фирми и консорциуми с участието на Панайот Панайотов, баща на министъра на туризма Николина Ангелкова, са спечелили обществени поръчки за десетки милиони. Панайот Николов Панайотов е съсобственик на „Графит Комерс“ ООД, регистрирана в Кърджали.

Обществените поръчки спечелени от тази фирма (вкл. и в консорциумите „Женда“ ДЗЗД и „Баните“ ДЗЗД, в които фирмата има малък дял) са основно за строителство и ремотни на пътища и мостове.


Общата сума е 11 855 469 лв. Това показва справка в данните от регистъра на Агенцията за обществени поръчки.

http://bultimes.bg/mnogomilionen-megaskandal-s-ministur-i-…/


             


"В БЪЛГАРИЯ РАБОТА ИМА, НО НА ОРАТА НЕ ИМ СЕ РАБОТИ"



Б.Борисова


Бойко Борисов: танц със саби арда Сандокан - в главните роли Б.Борисова и крадлив Дедо



Добро и зло са относително понятия тъй като всеки даже и най - интелигентния, посветен или месия е малко невеж поради това че живее в мат_реално тяло.

Например поради невежество участваш в групите за насочено пазарене на ДС-ТОРА НОСТРА, подведен че помагаш, правиш добро, пазариш от обекти на куки от ДС, така "помагаш" на дребния бизнес - от несвързаните с ДС фирми, който разчита на случайни клиенти - да фалира.

Масонството също е подведено че работи за доброто на планетата. Но нали целия военно -промишлен комплекс е масонски. Да, масоните се занимават с благотворителност, но парите за тази благотворителност се източват по различни фрактални схеми от данъците към тези на които после помагат(но с 1% от присвоеното) от свръх високи надценки на продукти(здравеопазване, фармация, лихви, ДДС и т.н.)

Ако имате неприятели, дори да са службите на дадената държава, когато работите дали с действия, дали със слово срещу тях, вие се явявате тяхната карма и кармичното информационно енергийно поле не се занимава с тях, но когато просто "седнеш на брега на реката и чакаш достатъчно дълго и търпеливо,... ще видиш труповете на враговете си как се носят по нея..." Дзен цитат.






Място на създаване на мат_реалните форми


Рупа - втората частица от името на Европа (или по-точно Хурупа) се среща и в названието на Рупите. Този особен топоним има значение – местност с особени форми.

                  


Европа, Луната на Юпитер(рупа) - от НАСА

Какво обаче означава Европа (Europa)? Едно е сигурно, в дълбока древност името на чаровната девойка е звучало съвсем различно. Частицата ЕУ (Eu) имаща значение хубаво, е звучала първоначално като хув, хуу, хуб. В действителност гръцката дума еу – хубаво отговаря на авестийската хуу, галската су, санскритската суба – хубаво ...и разбира се нашата хубаво, убаво (диал.форма).

Втората частица ропа отговаря прекрасно на санскритската и авестийска дума рупа, рупия – форма. За рупа-форма трябва да се добави, че е свързана с тракийските думи рупия, руфия, ромфея – меч ( нещо, с което се сече, оформя, дълбае). Връзката форма- режещ инструмент можем да видим и в нашите думи образ и режа, ряз, т.е. образът, формата са нещо, което е изрязано, издялано ( М. Фасмер). Дори и нашата дума тяло има значението нещо издялано, оформено ( М. Фасмер). Санскритската дума твастр означава както създател на тела, оформящ тела, така и дърводелец. Твастр е сродна на нашата творя – създавам, правя, а също на авестийската таста – оформен, от която произлиза и хуташта – добре оформен(а).

Истинското име на Европа е звучало като Хубрупа, Хурупа и е означавало – хубавицата, жена с хубави форми. Най-древният вариант на името на красивата тракийка дала названието на цял континент е запазен в български диалекти като Юрупа, Урупа... Любопитен факт е това, че рупа - втората частица от името на Европа (или по-точно Хурупа) се среща и в названието на Рупите. Този особен топоним има значени – местност с особени форми. Който е бил там знае, че това отговаря на истината...

              




Селото е разположено в Горнотракийската низина на надморска височина около 180 – 200 метра. На север се издигат Чирпанските възвишения, а още по- на север е Сърнена гора – най- източния дял от Средна гора. На около 6 км южно от селото тече река Марица.

Релефът е слабо разчленен от полухълмисти и равнинни участъци, през които минават двете реки –Арка и Канъта.

В цялото землище има множество малки хълмове (могили), най-известните от които са Декова могила, Трите могили, могилата Кючук, Василева(Васудева) могила и др.

На 6 км. северозападно се намира археологическият обект KараСура - уникален археологически обект, където са намерени останки датиращи още от праисторическата епоха (4-5 хил. пр. н. е)



Автор на “Махабхарата” е прочутият мъдрец тракиеца Вясадева родом от село Гита , който е разделил, категоризирал и предал в писмена форма четирите Веди. Той е написал също Упанишадите, Пураните и други ведически текстове. Вясадева е известен и с имената: Вяса, Ведавяса (“този, който разделил Ведите”) и Кришна Дваипаяна. Във ведическата традиция той е наричан махамуни (“велик мъдрец”) и е приеман за “литературната инкарнация на Бога”. Освен автор на “Махабхарата” Вясадева е свидетел на описаните събития в нея и участник в тях. Син е на Сатявати, царица в рода Куру, и мъдреца Парашарао; баща е на трима от основните герои в епоса: Цар Дхритаращра, Цар Панду и Видура.


"Вие трябва да седнете в мълчание, преди да вземете решение за някакъв важен въпрос, като поискате от Отца за Неговата благословия.

Тогава зад вашата сила е Божията сила, 
зад ума ви Умът му, 
зад волята ви 
Неговата воля".

- Шри Шри Парамаханса Йогананда


Пътят, който води, е осветен от един огън - светлината на смело изгаряне в сърцето. Колкото повече се осмелява, толкова повече ще получи. -Елена Блаватска



За предците ни бикът е бил образ с особен статут, който е пряко свързан със сакрално Знание, водещо човек по неговия духовен път преди или след неговата смърт!

Бичият череп е изобразен на стената на първата каменна гробница. 
Но при тези уникални каменни храмове-гробници за впечатляващоти са правоъгълните отвори, които виждаме изобразени на двата обекта.

Защо предците ни ще хвърлят труд и време да правят тези отвори? Каква била основната им роля? Отговор е само едни – отворът се прави, за да може съзнанието да напусне материалното тяло, когато Слънцето е НАД отвора. Тоест изрязаният правоъгълник играе роля на врата за починалия, през която БИКЪТ ще го изведе в световете от другите измерения!


Гложенския манастир- виждаме евангелиста Лука да държи отворена книга, а пред него БИК отново с крила и ореол /крилата подчертават, че идва от небето/. 
Понеже всички знаем християнското пожелание „Бог напред и аз след него“... Бикът е пред Лука и веднага разбираме след кой бог върви евангелиста.


Ето една стела от храма в Палмира, на която се вижда как жреците призовават Бал до олтар, върху който гори огън: Обърнете внимание на хората, защото чрез тях става ясно, че статуята е била над три метра от пода.



Виждате, че над Бал(или олтара) е изобразена Слънчева мандала в квадрат. Първият е два квадрата един в друг, а вторият е… два триъгълника с върхове един към друг!!! След това има осмоъгълници, в които се вижда тракийското цвете и слънчевата янтра от нашите земи.

Център - ако пуснеш във спокойна вода камъче ще видиш концентрични вълни развиващи се във всички посоки.

Така навлиза Силата в материалния свят - на вълни, спокойно.


Среща формата на ограничението Квадрат - Майа-Шакти, и се премодулира в триъгълници и квадрати.

Вторична вълнова форма се явяват и осмоъгълниците.




При траките огнените жертвоприношения се извършват в есхари под форма на мандали. храм с олтар, върху който е горял огън и вино?
Траките са полагали в могилите есхари, които реално вършат същата работа като неолитните фигурки с образ на бикове /или бичи черепи/, защото крайната цел е една и съща – предметът да се използва за връзка с Бога. „Есхарите варират от 0.32 м до 3 м дължина на страната и височина от 4 до 15 см. Най-големият олтар е открит в светилището на Великите самотракийски богове в Севтополис, със страна 3 м“

Нека видим тази 3 метрова есхара по-горе...

Забележете фигурите в есхарата. Това са два квадрата един в друг и кръг в средата. Обърнете специално внимание върху фигурите, защото есхарите са своего рода мандали, а те, както знаем, съществуват от много древни времена и са използвани в много култури и религии, като ведантизма, будизма, таоизма, хиндуизма, брахманизма и прочее.

На санскрит думата „мандала“ има две основни значения - Кръг и Център. Кръгът представлява видимият външен материален свят, а Центърът това е вътрешният свят, който съществува в човешкото тяло. А в него, „живее“ Пуруша, тоест това е трансценденталният Аз, Атман, Великият Дух или духът на Вселената, който хората от хилядолетия познават под свещените образи на БИК И МЪЖ!

В съвременна Индия влиянието на Арйанските деви е било голямо и са успели да научат туземното население на
Ведическо използване на жертвоприношение с огън.
Поне не виждаме заклани животни или живи хора за приношение около него.С което, обаче, не може да се похвали Близкият изток и Европа-ДНЕС.....?

              



"Всеки, който възприема неговата сянка и неговата светлина, се вижда от двете страни и по този начин се получава по средата". Карл Юнг



• Всеки вижда невидимо пропорционално на яснотата на сърцето си • ~ Руми



Вечното настояще е пространството, в което се развива целият ви живот - единственият фактор, който остава постоянен. Животът е сега. Никога не е имало време, когато животът ви не е бил сега, нито ще има някога. Екхарт Толе




"Тези, които не вършат душевна работа, които не искат изгарящата истина, а искат повече утеха или аплодисменти, веднага се познават." ~ Руми






"Тези, които вършат душевна работа, които искат изгарящата истина повече от утеха или аплодисменти, веднага се познават." ~ Руми



Както човек, който държи книга в ръцете си, прочита една страница и я прелиства, отива на следващата страница, прочита и прелиства и нея, и така отново и отново, и все пак книгата е това, което е прелиствано, страниците са тези, които биват отгръщани, а не той — той е там, където е бил винаги — точно така е и по отношение на душата. Цялата природа е тази книга, която душата чете. Всеки живот е сякаш една страница от книгата; когато той е прочетен, бива прелистен, и така отново и отново, докато цялата книга не бъде прочетена и душата не стане съвършена, придобивайки целия си опит от природата. И все пак в същото време душата никога не се е движила, нито е идвала или си е отивала; тя само е събирала опит. Но нас ни изглежда, че се движим. Земята се движи, но ние си мислим, че слънцето се движи вместо земята, въпреки че знаем, че е погрешно и илюзия на сетивата. По същия начин е пълна заблуда, че ние се раждаме и умираме, че идваме и си отиваме. Ние нито идваме, нито си отиваме, нито сме се раждали. Защото, къде е душата, за да отиде някъде другаде? Няма място, на което тя да отиде. Кое е мястото, на което тя не се намира вече?


Свами Вивекананда. Душата.

            


"Ако можем да останем с напрегнатостa на противоположностите достатъчно дълго - да ги подкрепим, да им бъдем верни - понякога можем да станем съдове, в които божествените противоположности се събират и раждат нова реалност"

- Мари-Луиза Франс




Имате ли усещане, че искате да полетите, но нещо ви спира? Имате ли мечта, която искате да постигнете? Имате ли дръзка цел, която искате да постигнете, но нещо ви нашепва, че няма да се справите? Имате ли усещането, че не сте в пътя си? Кое ви спира? Страховете. Страховете - символизирани от Сатурн. Дори и да имате потенциал и възможности, страха и колебанието са тези, които ви пречат да продължите напред.

Х. Леонис


"За повечето хора техният духовен учител е тяхното страдание, защото в крайна сметка страданието предизвиква събуждане." ~ Eckhart Tolle



"Страданието е необходимо, докато не осъзнаете, че е ненужно."Екхарт Толе


" Аз съм искра от безкрая. 
Аз не съм плът и кости. 
Аз съм светлина." 
Парамаханса Йогананда


"Животът е разгръщане и колкото повече пътуваме, толкова по-голяма е истината, която можем да разберем. Да разбираме нещата, които са на нашата врата, е най-добрата подготовка за разбиране на онези, които лежат отвъд. "-Хипатия


" Каквото и да чувстваш,
 ставаш. 
Това е твоя отговорност." 
- Оsho


"Животът започва, когато страхът свършва". ~ Ошо (1931 г. - 1990 г.)


"Краищата, на които служите, които са егоистични, няма да ви отнемат повече от себе си, но краищата, на които служите, които са за всички заедно, ще ви отведат във вечността." - Маркус Мосия Гарви, 1887-1940.


Човек трябва да стане учител на ума си, вместо да остави нечий ум да го победи. ~ Нихирен (1222-1282)


Но когато за първи път влезете в пътя. Вашата осведоменост няма да бъде фокусирана. Най-вероятно ще видите всякакви странни сцени от сън. Но не трябва да се съмнявате, че всички такива сцени идват от собствения ви ум и от никъде другаде. ~ Бодхидхарма / Дарума (483 г. - 540 г. сл. Хр.)


"Твърде много от нас не живеят мечтите си, защото, защото живеем страховете си. '' '' '' '' '' '' ''" - Лес Браун


"Този вътрешен свят е наистина безкраен, по никакъв начин не по-лош от външния. Човекът живее в два свята. "~ Карл Юнг



петък, 12 януари 2018 г.

Генетичното инжектиране в тялото на земното общество





Съвременните изследователи в областта на теориите на конспирацията твърдят, че много от анти-човешките черти, присъщи на представители на така наречения световен "eлит", тяхната патологична омраза към обикновените хора, податливостта към всички видове престъпления и извращения е свързана именно с факта, че те на генетично ниво не са хора и имат само повърхностна прилика с тях.



Тази хибридна раса е получена в резултат на полови сношения между човечеството (или генетични експерименти) и някои влечугоподобни "богове", известни в митологията на различните народи под различни имена. Най-известното им название - това е "Ануннаки".



Тези "деца на боговете" с влечугоподобни гени, благодарение на безскрупулните им качества, коварства и лъжи са били в състояние да проникнат в управляващата династия на хората и да оглавят създадената от тях банкова система.
Именно поради хибридните гени, въведени в тялото на земното общество на човечеството е бил наложен паразитния хищническо-потребителски начин на живот и безизходния технократски път на развитие.



Ето какво казва за тези "генетични инжекции" руският пътешественик, биолог, антрополог Г. Сидоров: "Могат да ни попитат, откъде знаем за генетичната инжекция в тялото на нашето земно общество? Да кажем, че митовете и другите непреки доказателства все още не са доказателства. Факт е, че съвременната земна наука не казва нищо за това. Тя няма да каже, защото е напълно управляема. Ако учените са достигнали до факта, че 99% от нашия геном се състои от боклучави гени, то какво да вземеш от тях? Тук неволно се замисляш - кой го е грижа?



Кой в световен мащаб е заинтересован от това безумие?
По-очевидно не би могло да бъде: ако това е така, би било добре да се установи кой е заинтересуван и защо му е нужен този ход. Трябва да си идиот, за да не осъзнаеш, че там е скрита тайна, и то значителна. Въпрос: каква? Но отговорът е на повърхността. Ако боклучавите гени са отговорни за човешкото поведение, неволно ни идва наум, че един процент от генома, този, който е отговорен за строителния материал, може да бъде заменен. Просто нашата наука все още не е стигнала до това ниво. Естествено, такова предположение да се отнесе към пряко доказателство, имайки предвид несъвършенството на земната наука е трудно. Но нима това не е начин за решаване на загадката?



На нехуманоидите, за да скрият присъствието си им остава едно нещо: доколкото е възможно да забавят развитието на нашата наука, в този случай - на генетиката, това е първото.



И второто, което също се явява ключ за разбиране трагедията на социума - нека учените опитат да намерят на земята вид жив организъм, при който една трета от представителите му са полудели, а още една трета са на ръба на лудостта. Ако те го получат, то тогава с вида Хомо сапиенс всичко е наред.



Той се развива по един от законите на природата и няма да има никакви претенции към това, което се случва. Но ако някои от нашите учени се замисли по този въпрос, то от него няма да остане и мокро петно. Ето защо напълно очевидни неща така внимателно се игнорират.



Академик Паршньов, наричайки дегенератите хищници, не можеше да разбере как са се появили на планетата. За това той измисли цяла теория за техния произход. Ако знаеше за идиотизма на "боклучавите гени" на човешката ДНК, то вероятно щеше да е осъзнал какво се случва. "Но това не е доказателство - може да каже скептика".



Първо, един глупак или дегенерат вярва само на неговите измислици и фактите, каквото и да са те, никога няма да ги приеме.



И второ, тези факти - за наличието на извънземен разум в световен мащаб - са налице и са конкретни, просто трябва да се "отворят очите". Тези факти са изложени в последователност и са достигнали нашето време. Факт е, че хрониката, разказваща за трагедията на земното общество, понастоящем е скрита от човечеството. Тя чака изследователите в дебрите на Ватикана. Но погрешно е да се смята, че единствено Ватикана разполага с тайните свитъци. Има и други хранилища на книги, които не са й подвластни...



Ние се докоснахме до уралските подземни книгохранилища. Фактът, че те съществуват, е безспорен. Авторът се срещна с техните хранители и видя някои древни ръкописи със собствените си очи. Но могат да ни попитат: защо да не се предоставят тези книги на нашата наука? Глупаците със сигурност ще зададат такъв въпрос, защото не може да им се обясни, че самостоятелна наука не съществува на Земята.



Не само руската наука, но и световната са строго контролирани, и следователно да се довериш на нейния авторитет е пълна безсмислица. За да се знае истината как протича генното заразяване на хората и как едновременно с това бедствие действа библейския проект и неговото логично завършване - либерално-демократичната идеология, не е необходимо да се търсят пазителите на древните уралски и сибирски книгохранилища.



По този начин, много древни източници, които съдържат истината за историята на човечеството и за намесите в нея на нечовешкия разум, са в многокилометровите подземни хранилища на Ватикана, скрити от погледа на обикновените хора. И тази истинска история е внимателно скрита от нас. А вместо това ни подхвърлят фалшифицирана версия под егидата на Ватикана.



Самата Ватикана всъщност представлява не това, което са ни казвали за нея. Това е храм на дванадесетте първожреци на тъмния егрегор на Амон-Сет-Яхве-Йехова-Сатана. А причината, поради която ни държат далеч от истинската ни история е свързана с тайната за влечугоподобните "генетични инжекции", направени в човешкото общество, както и с истината за това кои всъщност са съществата на върха на паразитната пирамида на Властта, създадена от самите тях.




По материали от Интернет

Истинското значение на гражданското неподчинение



Защо някои представи за гражданското неподчинение и мирната съпротива не вършат никаква работа

Бел. И. С.: На няколко места в текста ще си позволя обособени преводачески коментари по въпросите, които са разгледани или отречени от автора без достатъчно аргументация.




„Мисълта ми е, че при един относително справедлив (макар и не напълно справедлив) демократичен режим, гражданското неподчинение, когато е основано от желание за справедливост, е нормално да се разглежда като политическо действие, което ни посочва чувството за справедливост у мнозинството и ни насърчава да преосмислим мерките, срещу които се протестира, като ни предупреждава, че според твърдото мнение на недоволните не се уважават условията за социално сътрудничество.“ — Джон Ролс1


„Проблемът ни не е в гражданското неподчинение. Проблемът ни е гражданското подчинение. Нашият проблем е, че хората по целия свят прекланят глави пред диктатите на лидерите. Милиони умират заради това подчинение. Проблемът ни е, че хората по света се примиряват и с нищетата, и с глада, и с невежеството, и с войната, и с жестокостите. Проблемът е, че хората са съгласни с това, затворите да са пълни с дребни крадци, докато най-опасните престъпници управляват държавата. Това е проблемът.“ — Хауърд Зин.


Традиционното гражданско неподчинение обикновено привлича вниманието на местните служби и общинските власти. Равноправието, гарантирано по Конституция и по закон, на практика е мит. Съдилищата са защитници на държавната власт, като потъпкват механизмите за защита на изконните индивидуални права. Петициите, отправяни към народни представители за възстановяване на справедливостта, са като просенето за храна. Ако сме предани към родината си, от нас се очаква и да сме лоялни към упадъчни диктати. Но съвестта и моралните ценности заставят честните и пробудени граждани да предприемат необходимите мерки за съпротивление.








Въпросът е — какъв тип гражданско неподчинение е уместно и ефективно?

Обикновено се изброяват принципи на гражданското неподчинение, като се цитират Торо,2 Ганди3 и Кинг.4 Повечето студенти по история са запознати с тяхното значение и трудовете им. Но не толкова известни са Джон Ролс и Хауърд Зин. Един кратък преглед на техните становища ще е полезен да се разбере естеството на гражданското неподчинение. Но в епохата на глобализма суверенитетът на отделните държави не бил толкова важен, защото представителите на обединените народи въвеждат тираничен Нов световен ред.




Истинското значение на гражданското неподчинение

Стивън Грант обобщава, че Джон Ролс е формулирал осем критерия за определянето на действия като акт на гражданско неподчинение:



1. Поводът трябва да бъде очевидна несправедливост.

Бел. И. С.: Очевидното за едни може да е съвършено неразбираемо за други. Няма никакво значение дали ще получим нищожна или масова подкрепа. Ако сме искрено убедени в правотата на действията си, можем да се изправим и срещу целия свят.

2. Трябва да има сблъсък със закона. Ключово условие, което разграничава гражданското неподчинение от протеста, е смущаващият факт, че предприетите действия са незаконни.

Бел. И. С.: Горното не е задължително условие. Можем да протестираме или да предприемаме гражданско неподчинение преди закона, който намираме за несправедлив, да е влязъл в сила. Истинската разлика между протест и гражданско неподчинение е, че някои хора изискват разрешение за протестите си от властите, докато други смятат, че самите протести могат да са форма на гражданско неподчинение, особено когато не се чувстват длъжни да обясняват на властите кога ще се провеждат, на кое място, как и пр.



3. Не е задължително законът, който искаме да се отмени, да е този, който престъпваме с действията си.


Бел. И. С.: Всеки закон, според който хората могат да протестират само на места и по време, одобрени от властите, е несправедлив. А тъй като всички държави вече имат такива закони, които де факто забраняват гражданското неподчинение или несъучастие, по подразбиране всички, които изявяват публично гражданското си неподчинение, престъпват поне един конкретен закон, който обикновено няма общо с конкретния повод за действията.
   

4. Действията ни трябва да са публични. Съществена характеристика на гражданското неподчинение е, че то опитва да разясни на по-широката общественост, защо даден закон е несправедлив.

Бел. И. С.: Една част от действията ни може да е публична, докато друга не е публична. Например, мога да пиша или превеждам статии, в които разяснявам, защо държавните изисквания за задължителни ваксинации и по-скъпи винетки са несправедливи. Но не трябва или поне не се чувствам длъжен да вдигам шум по улиците всеки път, когато някой изисква от мен да се ваксинирам или да плащам неоправдано скъпи винетки. Просто не го правя, без да се отчитам всеки път, както държавните власти не се чувстват длъжни да се отчитат до стотинка за данъците ни или да обясняват защо едно или друго обществено значимо решение за кой ли път се взима зад „затворени врати“.

5. Не се допускат физическо насилие и заплахи. Гражданското неподчинение опитва да е в съгласие с „чувството за справедливост“ на мнозинството.

Бел. И. С.: Това определение за гражданско неподчинение е толкова наивно, че формулирането му от един от „най-изтъкнатите“ (според кого?) политически философи е направо злокобно. Ще поясня мисълта си със същия пример, който дадох и по-горе. Ако обявя, че няма да плащам по-скъпи винетки или че няма да се ваксинирам, някой може да определи това като заплаха за националната сигурност. Всъщност това вече е правено, като са определяли хора като мен за терористи. Видите ли, ако не се ваксинирам, съм застрашавал ваксинираните, въпреки че уж тяхната ваксина ги предпазвала. Разбира се, в това няма смисъл, но се говори по този начин. Отделен е въпросът, че „чувството за справедливост на мнозинството“, както знаем, може да включва и груби прояви на физическо насилие и саморазправа. Хайде да си говорим правичката, нима, да речем, българското мнозинство не мечтае някой ден да види политиците си избесени по уличните лампи? Нашето чувство за справедливост си е наше чувство за справедливост и не е задължително да влиза в съгласие с това на мнозинството!

6. Извършителите приемат наказанията за незаконните си действия. Въпреки че гражданското неподчинение включва престъпване на закона, то се предприема по-скоро по морални, а не по егоистични съображения, като готовността да се приеме арест е доказателство за искреността на действията.

Бел. И. С.: Като цяло наистина е така — готовността ни да пострадаме при отстояване на убежденията ни говори за моралния ни характер. Но това означава ли, че трябва да бъдем арестувани, за да доказваме на други хора онова, което си знаем? И наистина ли ще го докажем по този начин? Нима е трудно да се досетим, че, ако влезем в затвора по обществено спорни въпроси, „чувството за справедливост на мнозинството“ може да диктува, че ние трябва да изгнием в този затвор, заедно с всички, които мислят като нас.


7. Действията не трябва да застрашават стабилността на държавата. Ролс подчертава, че контекстът, в който гражданското неподчинение е допустимо, е този, при който ограничен брой несправедливи закони са обект на противодействие, но като цяло има определен набор от принципи, според които тези закони могат да се смятат за несправедливи.

Бел. И. С.: Да си дойдем на думата. Г-н Ролс ни казва, че можем да правим всичко, което е в позволени от него (и такива като него) граници. Можем да протестираме колкото си искаме, но в крайна сметка „стабилността на държавата“, тоест статуквото, не трябва да се променя. Принципите, по които законите се определят като несправедливи, не се пишат само от почитаемия господин.



8. Предприетите действия са в рамките на „предаността към закона“. Гражданското неподчинение не се бори срещу върховенството на закона като такова, затова може да приема като справедливи повечето закони в страната.

Бел. И. С.: Ами ако смятаме, че повечето или все повече закони в страната са несправедливи, какво правим? Пак ли се очаква да сме „предани на закона“, когато в един момент сме забелязали, че законите се пишат от мафията? Законите се пишат от големите престъпници за по-дребните престъпници. Един нравствено зрял човек не се нуждае от светски закони, още по-малко от такива, които „регулират“ всеки аспект от живота му и този на близките му.

Д-р Ян Гарет твърди, че принципите за справедливост на Ролс са централни във възгледа му за легитимността на дадено гражданско неподчинение. Според Ролс, лично заинтересованите и невежи индивиди биха избрали два основни принципа за справедливост при структурирането на обществото:

i) Принципът на свободата за всички: Всеки човек има равни права във всеки смисъл на свободите, в сравнение със свободите на останалите хора. (Егалитаризъм.)

ii)Принципът на различията: Социалните и икономически неравенства трябва да са устроени така, че и двете

а) да са във възможно най-голяма полза за хората в най-неравностойно положение и

б) да се регулират от институции и експерти, до които всички имат равноправен достъп при всички обстоятелства.

Бел. И. С.: С други думи, неравенствата трябвало да бъдат така устроени, че всеки да има равноправен достъп до тези, които регулират неравенствата. Само аз ли не намирам никакъв смисъл в това?
  


Джон Ролс не разглежда от всички страни темата [за гражданското неподчинение] и проявява наивност, която е типична за кабинетите на интелектуалците и академиците, закотвили се на пожизнени позиции. Предположението, че правителствата и особено потайните господари на света биха приели възглед, според който трябва да почитат човешките права, е абсурдно. Възгледът, че избраните народни представители овластяват народа, е сляп за важния факт, че никоя политическа структура няма средствата или влиянието да противодейства на елита, контролиращ парите, нито на техните механизми за налагане на контрол над хората и подчиняването им.

Сравнете описаната дотук „социално приемлива“ рамка, която вкарва масите в една игра, която не могат да спечелят, с директния подход на Хауърд Зин.



Хауърд Зин описва Седем насоки за гражданско неподчинение:

 

1. Гражданското неподчинение е умишленото и целенасочено престъпване на закон заради жизненоважна социална цел. То става не само оправдано, но и необходимо, когато някое фундаментално човешко право е изправено пред риск и когато юридическата система не е адекватна да защити това право.




2. Нямаме повече полза при всеобщото подчинение на закона, отколкото при всеобщото неподчинение на закона. Подчинението на лоши закони е начин да се втълпи едно абстрактно раболепие пред „силата на закона“, което само може да насърчи и без това голямата склонност на гражданите да се прекланят пред авторитети и да ги възпира да се противопоставят на статуквото.



3. Гражданското неподчинение може да включва престъпване и на закони, които сами по себе си не са дразнещи, за да се протестира ефективно срещу някой много важен проблем.



4. Ако конкретен акт на гражданско неподчинение е морално оправдана форма на протест, тогава лишаването от свобода на протестиращите е аморално и подлежи на противопоставяне до самия край.
  

5. Тези, участващи в гражданско неподчинение, трябва да избират тактики, които са възможно най-мирни, за да се постигне ефективност на протеста и да се обърне внимание на важността на проблема.5



6. Степента на безредици при гражданско неподчинение не трябва да се сравнява с фалшивия „мир“, който се предполага, че е съществувал при статуквото. Редно е да се сравнява с реалното безредие и насилието, които са част от ежедневието, най-ярко представени във войните между народите, но също така скрити и локално под фасадата на „ред“, който прикрива несправедливостите в съвременното общество.





7. Когато взимаме отношение спрямо гражданското неподчинение, никога не трябва да забравяме, че ние и държавата имаме различни интереси, затова не трябва да забравяме и че ще има държавни агенти, които ще ни убеждават в противното.



Но практическото разочарование за повечето поддръжници на гражданското неподчинение е, че те са определяни като „прогресивни“ или „радикални“. Несъучастието не е само за хора, принадлежащи към една вяра, затова етикетите са неуместни. Прагматичната съпротива изисква хора с различна политическа ориентация да се обединят в противопоставянето си към източника на монокрацията.6

Мирогледът на Зин дава възможност за съвместна работа на неговите последователи, които са способни да прозрат политическия театър и да работят срещу НСР със сътрудничеството на бедстващите и лишавани от права граждани от всички среди.


  

Ограничаването на мисленето до държавните функции е грешка, която заслепява повечето дисиденти за най-важната и истинска същност на деспотизма, в който затъва планетата ни.

А именно, че идеологическите недомислици възпрепятстват приемането на трудно доказуемия, но самоподразбиращ се факт, че малка група господари на икономиката, решаваща съдбините на отделни държави, всъщност си подбира политическите сили, които привличат по-голямата част от общественото внимание.




Институциите и бюрокрациите, които служат на интересите на този картел, манипулиращ възприятията за световните събития чрез медийна дезинформация, са главното средство, използвано за възпиране на добросъвестното интелектуално разследване. Пазителите на статуквото, които наказват всеки организиран опит за отхвърляне на демоничния дълг, създаден от банкерите, бранят статуквото и поробват човечеството.




Гражданското неподчинение е просто естественият отговор на неправомерната власт,
замислена да подчини хората на един деспотичен режим и да изгради всеобхватно световно господство.


Постоянните ответни мерки обикновено са отговор на агресия и механизъм за самозащита. А активните мерки, целящи да съборят изграждащия се световен ред, изглеждат твърде радикални дори за много от проповедниците на неподчинението.

  

Повърхностното разбиране на Ролс за дисидентство е срам за всеки рационален защитник на човешкото достойнство и индивидуалната свобода.

От друга страна, Зин ни подтиква към действия:

„Проблемът ни не е в гражданското неподчинение. Проблемът ни е гражданското подчинение. Нашият проблем е, че хората по целия свят прекланят глави пред диктатите на лидерите. Милиони умират заради това подчинение. Проблемът ни е, че хората по света се примиряват и с нищетата, и с глада, и с невежеството, и с войната, и с жестокостите.




Проблемът е, че хората са съгласни с това, затворите да са пълни с дребни крадци, докато най-опасните престъпници управляват държавата. Това е проблемът.“ — Хауърд Зин.



Автор: Сартър

Превод:7 Иван Стаменов

Източник: The Waking Times

Бележки:

1.Американецът Джон Бордли Ролс или John Bordley Rawls е смятан за един от най-важните политически философи на 20 век — бел. пр. [∧]
2.Хенри Дейвид Торо (Henry David Thoreau), американски писател, философ и аболюционист, живял през 19 век — бел. пр. [∧]
3.Махатма Ганди, идеолог на възгледа за мирното съпротивление, приложено на практика в борбата му срещу несправедливостите на британските колонисти в Южна Африка и Индия — бел. пр. [∧]
4.Мартин Лутер Кинг, водач на афроамериканското движение за граждански права в САЩ — бел. пр. [∧]
5.Това е разумно, защото ще отнеме възможността на насилниците да се представят като жертви на „терористи“ — бел. пр. [∧]
6.Монокрацията е синоним на „тирания“ вследствие на силно централизирана власт — бел. пр. [∧]
7.Бел. пр.: Преводът е с незначително съкращение малко преди края на текста, където авторът залита към пълно отрицание на държавата и съответния анархизъм. Но дори там той е отчел, че ролята на държавата „не е да гарантира равноправието и икономическото благоденствие на гражданите“. Действително, ако имаме антропософски мироглед и разбиране за тъй наречения Троичен ред, ще се съгласим, че държавата не може и не трябва да се бърка в икономиката, освен именно в случаите, когато се появяват банкови и други стопански картели, застрашаващи здравето на социалния организъм. Но само заради това, че законодателният член на държавата сега не гарантира равноправието, не трябва да се вадят изводи, че това не е неговата задача и единственото основание за съществуването му. [∧]