Последователи

събота, 20 февруари 2016 г.

Амин - какво означава думата?


"Ротшилд" като потомци на Дракона-змия-Хор,подготвящи Второто пришествие от ямите на ада.
Както знаете, версията, че групата на семействата банкери начело с клана на Rothschild пряко влияе на световните финансови пазари, е наречена "теория на конспирацията". Най-общо казано, в словото-Рa думата "конспирация" може да бъде представена, както следва:

конспирация=заговор = сговор => сий_Ка_Эвер, (1) => siy_Ka_Ever (1)

което означава, че "конспирация" не е нищо повече от "това да бъдеш (Sea) дракон-змия (ка) на Въплъщението (AB) АР (ия/и)." С други думи, "заговора" е зло, генерирано от силите на ада, и насочено към осъществяването му в света. Ето защо най-различни конспирации размножават злото в света.





Амин - какво означава думата?

Амин (на старогръцки: ἀμήν, на иврит: אמן, в западноевропейската традиция на латински: amen) е обичаен завършек на молитва или псалм в юдаизмахристиянството и исляма, представляващо потвърждение на произнесените думи. Като синоними могат да се посочат "да, наистина" или "да бъде".


В древен Вавилон с думата "омен" се е означавала специфична звездна конфигурация, която се е смятала за предвестник на дадено събитие. В приблизителен превод "омен" означава "това, което има да стане".

Преводи

Истина!, Тъй да бъде!, Да бъде!;
От гръцки - до амина= навеки, за вечни времена;
Означава още "сигурно, непременно, вярно" от основното значение " да бъдеш твърд, сигурен, достоен за доверие".
В Стария/Вехтия Завет тази дума се използва при приемане на някаква клетва и нейните последствия.(Втрорзак.27:15 и сл.)
и като отклик на богослужение( Пс.41:13;СИ - Пс.40:14).
Във времето на Новия Завет се използва редовно в края намолитви( !Кор.14:16).Твърдението на Иисус:" Истина, истина (амин) ви казвам" придава на думите Му особена сила, а в Откровение 13:14 Той е наречен"Амин".

Да прочетем думата наобратно Амин = Аман = Амен<= Нема

            


На латиница NEMA,  интересно е дали левитите са реверсирали тази дума  или са я оставили в хиперборейския си вариант? Тяхното свещенно име на Тетраграматон, както и магическия гръцки знак "Амен" имат числова стойност по кабала числото 99. Египтяните са го изобразили на статуята на Атина Палада за вечна трайност на Йеросалим. Знака е написан вертикално, обратно на АМЕN като числовата стоиност на буквите е във втората колона N=50, E=8, M=40, A=1. Ako проверим с махало; двете колони са РА, между буквите и между числата серия  99, всяка буква дава серията на числото което е срещу нея, числата едно над друго дават сбор 99. Египтяните още тогава са го открили и проверили с махало. Без него е нямало как да намерят формата на буквите, даващи едни и същи закони с арабските цифри.

Означава че а-Нема огледалния образ на Амен-а има значение като навеки за вечни времена(най вероятно в материята), така реверсираното Амен трябва да има обратното значение, молитва за край на материалния живот. Например обявения в кабала за Аман очаква скорошната си кончина.


Амин е юдейската интерпретация на Амон. От юдеите е навлязло и при християнството, което е нищо друго освен клон на юдеизма. Според някои авторимонотеизмът възниква за пръв път в Египет, където е просъществувал за кратко. По време на неговото възникване е станало и преселението на евреите, както и налагането им на монотеизма от египтянина Моше (Мосе по египетски спелинг). За разлика от политеизма, който далеч по-пълно се доближава до езотеризма, монотеизмът се основава на нищо друго, освен на позоваването ипоклонението на свръх аза, тоест на изтлакания едипов комплекс! Добри психолози, древните са въвели тази уловка за по-качествен контрол над масите!

-------------------------------------------------------------------------------Амин - за нас - Стремежът към еволюцията на Духа(извън материята).

Искаме от Еврейския Бог да ни повдигне Духовно и забележете - нас!

И така се спазва, това Бог Сам да повдига Себе си.

С изразяването на думата Амин изразяваш съгласието и намерението си за "ОБЩОТО Добро" на "богоизбрания" народ ( т.е. че нямаш нищо напротив напускане на материалния свят, подпомогнат например от еврейското здравеопазване, ритуално убийство или "случаен" инцидент финансиран от пенсионен юдейски фонд. ).

----------------------------------------------------------------------------
Ако приложим гематрията, като "дисциплина" от кабала по отношение на АМИН, ще установим следното:

Думата се изписва като следните еврейски букви- Алеф Мем Нун

Алеф- първата буква на Адонай, Господ

Мем- първата буква на Мелек, Цар

Нун- първата буква на Амон, Предан

Така че се получава интерпретация в смисъла на "Господи, Праведен Цар"

Поставяне в края на обръщението ни към Бог, тази абревиатура е особен род призив на Божественото, в който призив "резюмирано" се "активира" Божествената Сила, и в тази насока Амин е приемано като нещои, чийто смисъл е "Да бъде", "Да може да стане така" "Така да е"

Гематрията ни показва числовия израз на тази дума:

Алеф- 1

Мем - 40 = 91

Нун- 50

В Сефер Сефирот има голям брой други староеврейски имена, чиято стойност е същата, като по различни методики и начини се установява пряката връзка между тях. Например Малка- Мем Алеф Каф Алеф- дева, или бъдеща съпруга; Ехлон- Алеф Йод Ламед Нун- означава дърво; Ефод- Алеф Фе Далет- означава носена от свещеника цветна дреха, нараменник.

Освен това, 91 е 10, което представлява 10 Сефирот, Малкут- Царството, като последна от Божиите еманации, последната брънка от веригата на числата, а чрез премахване на нулата, следва друга, нова редица от числа и идеи, така Творението е нещо, което има много измерения.

"...защото ТВое е Царството, и Силата и Славата... Амин" Царството- Малкут е 10 сефирот, Силата-Гебура е 5 сефирот, славата-Ход е 8 сефирот, и тяхвана стойност като Цяло е 21- Това е Светът от Големите Аркани в Таро, и отразява Пътя от Дървото на Живота между сефирот 9-Йесод- Основа, и сефирот 10-Малкут- Царство, а Амин е 91, което утвържада именно този път, от 9, към 10, но понеже няма лимитиране, Царството е както 10, така и 1, за това което ще е под него, защото Дървото на Живота е структура, която е безкрайно голяма и безкрайно малка, за пример Слънчевата система е Дървото на Живота, тъй както един атом е примерно копияа на Слънчевата система, а межгду слънчевата система и атома има множество поредици от 1 до 10....

Няма голямо значение дали ще се произнесе и напише като Амин, или като Амен, защото в писанието това не променя нито броя, нито стойността на буквите.

Мем е 40, и означава Вода, Мем е и една от трите букви-майки в еврейската азбука, Алеф означава Вол, а Нун означава риба, и в този аспект самата дума Амин може да се приеме като ВолВодаРиба, и тук това означава и следното- Начало, Душа, Светлина.

Адам- Алеф Далет Мем, означава- Начало,Врата, Душа, и съответните стойности на на буквите са 1, 4, 40- което прави 45, или 9, което ще рече че Адам е завършен, съвършен, и безсмъртен, защото 40 като число и като буква- мем, съдържа в себе си неограниченото и бЕзкрайното, Живота на Душата е безсмъртен, далет-4, е Врата, през която може да влезе 1-Алеф, или началото...

Затова по-късно Бог ограничава (лимитира) живота на човека, прави го смъртен, ограничен в живота, чрез Ной- Нун Йод, Нун е риба, която плува, и в таро на Нун съответства аркан ХІІІ- Смъртта, който зодиакално се свързва със скорпион, а Йод има стойност 10, и означава пръст, свързва се с ІХ Аркан- Отшелникът, и зодиакален знак Дева, от където следва че Ной е риба, преминала към живот на сушата, благодарение на своята чистота и вътрешно просветление, и Ной е всъщност първия представител на хората с физически тела- до тогава животът е бил пак с тела, но предназначение да живеят във водата на Мем...а Мем- като буква-майка означава и Душата- нали завършва така името на Адам, и в този смисъл представлява Душата като Вселенски принцип, и тук вече това което Астромидел пише, е съвместимо с това ниво. Затова и завета между Ной и Бог е свързан с Дъгата- Слънцето е Светлината, която представлява Божественото Излъчване, а самата дъга е символ на Водата, но онази вода, която е Душата, и която е останала в Астралния Свят, и затова от гледна точка на човека, това е неговата аура- и човешката аура си е една Дъга, която толкова по-ярко грее, колкото по-чиста е неговата Душа, или капчиците дъжд в небето (а небето е финото в човеща, всичките му фини тела, невидими за окото на материално равнище),и тук, в края на молитвата Амин може да означава и това, че човека/евреин напомня на Бог за завета с Ной, завета на Дъгата, така че в края на молитвата, и човек, и Бог да погледнат към небето, за д а си припомнят този завет...
Казваш "АМИН!".../така да бъде/ на което Бог-Яхве отвръща: "НИМА?"

"Амин" ако се проследят звуковите вибрации...е "готина" вибрация,но...варира от нивото под пъпа и стига до гърлото/а с малко повече концентрация и до основата на носа/....,но не може да се издигне към аджна. Ако "амин" се е ползвало като заместител на "аум"и "ом" - доста хитър заместител, чрез който хората биха могли да бъдат управлявани по един определен начин/звукът има силата да управлява/. Само забележете, че както "амин", така и "амен", завършват на" Н."..буквата Н затваря кепенците още на първото ниво на творението и отам нататък не може да се пробие...но на човек му остава поне да си мечтае за рая.

Амин, произлиза от Египет- друг въпрос кой е живял там.
За Земляните, има два бога, които те постоянно виждат, но немогат да сменят или откраднат и когато им дойде времето да се усъвършенствуват, земляните ще разберат какво е това.
Амонра означава: Аз съм Моон( Луната) - Ра (Слънцето).
Или само Амин = А-мин = Аз съм моун, Луната.

Амон означава Скритият, Тайният - иде от амен - покрит, скрит. Не случайно на френски душа е Ам - âme.
А Аменти в древен Египет е домът на мъртвите, наричан още страната на Озирис - там където отиват душите - нещо като християнския Рай.

За Дом на мъртвите в Египет се е считал буквално запада - там, където залязва Ра и където Озирис скрито от хората лекува раните си, нанесени му от брат му Сет, за да изгрее отново от Изток прероден и обновен в цялата си светлина. Аменти означава освен дом на мъртвите, също и запад - там, където скриващото се Слънце царува с душите на праведните покойници под името бог Хентаменти - друго прозвище на Озирис. В по-късни времена в Египет свързват Амон с оцелялото дясното око на Хор, което е проявената светлина на Ра-Озирис - Слънцето и което е вечно над Земята и хората, даряйвайки ги със светлина и топлина. Прозвището Всевишен, употребявано за бога във всички религии, вероятно иде от там - от това око на Хор. А лявото му око, което е било ослепено от Сет в тяхната война за владетелството над Земята, символизира непроявеното, скритото, тайното, окултното - Луната. Амон е наричан в Египет още Властелин на празника на новолунието. Така че има резон в твърдение за АминРа=Слънце-Луна.



Думата АМИН в библията конкретно иде от Test-ament, което се превежда като Завет, а частта АМЕН означава Скритият или още Тайният. В Египет конкретно тая дума Амен, Амин, Амон, Амун... се е изричала при обелиск, издигнат в чест на бог Амон Ра, за който се е мислило, че обитава в обелиска и се крие там невидим за човешкото око и който обелиск символизира не друго, а мъжкия фалус, както и оплодителната сила на мъжа, а обелиските пък, винаги се разполагат в кръг около тях, който пък символизира женската вагина и заедно символизират съвокуплението... нещо, което прекрасно можем да видим в грандиозен мащаб като архитектурно решение на най-големия католически християнски храм, за който хората не знаят, че всъщност представлява Храм на Амон Ра:

Талмудът (Шабат 119б) ни говори, че „Амен“ са първите букви от „Кел 9Мелех Нееман“ - Б-г, Царя Верен. „Амен“ по този начин, може да означава доверие, надежда. Действително някои коментатори заключават 10, че отговаряйки „Амен“, трябва да имаме различни концентрации, в зависимост от това, явява ли се това благословение на благодарност или молба. Обаче АГРА пише 11, че отговаряйки „Амен“ на всяко благословение, сме длъжни винаги да имаме еднаква концентрация: „Нека Името на Вс-вишния да бъде благословено 12“!

Имената на Вс-вишния не се произнасят, освен по време на молитва, затова сме добавили „К“ пред Името Му.

Така талмуда ни отговаря какво е едно от имената на еврейския бог,...Амен като се добави едно "К"пред името = Камен = Камък = Паметник = напр. Обелиск.
         

"Кивот" иде от еврейската дума "кивос"(κύβος), което ще рече "КУБ" и "умирам".
"Куб" на арабски е "кааба" The Kaaba (Arabic: الكعبة‎ al-Kaʿbah IPA: [ælˈkæʕbɐ], "The Cube"). От тук - "кабина", "кабнет".

"Ковчег"(кутия, куб) на английски е "ark", а на гръцки е "кивотОс"(κιβωτός).
"Завет"(съглашение, договор) на английски е "covenant", а на гръцки е "символейо"(συμβόλαιο).

"Ark of the Covenant" / "Куба на Символизма"!

9. Дойди, ще ти покажа невестата, жената на Агнето.
10 И отведе ме чрез Духа на една голяма и висока планина, и показа ми светия град, Ерусалим, който слизаше от небето от Бога,
16 Градът беше четвъртит, с дължина равна на широчината му; и като измери града с тръста, излезе дванадесет хиляди стадии.Дължината, широчината и височината му са еднакви.
Откровение 21

"Ковенант"(covenant) значи "завет", "договор", "контракт".
Сигурно ще кажете, че "договора на Яхова" с "10-те броя ЗАПОВЕДИ към "божия народ" бил "уникално-еврейски"?...

Нито числото "10" е "еврейско"(то е на Козирог-архетип), нито ЗАБРАНИТЕЛНАТА форма на завета("не прави това и онова") е "еврейско-уникална" нито "обрязване на гениталиите" са "еврейски патент".
Всичко това е ОТКРАДНАТО, но рационализирано-адаптирано(профанизирано) към дрипльовците чифути ОТ ЕГИПЕТ!!!

Египетската цивилизация е дериватна на Ведическата(аватара на Вишну Парашурама прогонва кшатриите и част от тях се подслоняват в Долен и Горен Египет,...има и чеченци в Кавказ).

"Завета на евреите с пленният си тотемен дух -Яхве" със заповедите е взаимстван от "Закон на Хамураби"(а той-от "Закона на Ману"), но от Египет са взели САМО ОБЛИГАЦИОННАТА ФОРМА(без права, а само задължения). Както ти обясних в поста си в "Отче наш"-темата, това е стила на "Египетската книга за живота и смъртта'(идентична с "Тибетската книга на мъртвите"), където се касае за "бардо"(състояние) на душата В ПОДЗЕМНИЯ СВЯТ(Nether-world, Under-world), известен като "аддхо-локас". Там на душата не и остава нищо друго освен да изпълнява заповеди, тъй като сама е приела състоянието си на нещастие(misery).
ученик

"Агнето" е плагиат на египетския Амон(Амун, Амен).



Йехова използува юдеите за да откраднат Ки-Вота от Египет. Едно две племена от юдеите които изчезват незнайно къде , а случайно и Ки-Вота изчезва...

Мойсей е египетски възпитаник - като пласиран на жреците и двора на фараона робски шпионин на робите израелтяни. Посветен в египетските мистерии, пише си го и в библията. От друга страна египетският бог и пантеон е представен като враг на израелтяните и тяхното божество. Тоест, те крадат тайните на египетското жречество, на базата на които "създават" своето божество, а после "корубата" майка, от която са черпели тейни и мистерии, им става излишна. Изводът е само един: Египетският бог и пантеон намира убежище в нова общност, и това са израелтяните, а предното убежище на това божество, Египет, става излишно, дори вредно и безсмислено, че и враг. Въпроснията небесен "паразит" вече има ново тяло приемник, старото трябва да умре. Което се и случва.
Това обаче води до следния извод: Богът на древен Египет всъщност е и богът на древните израелтяни, богът Аврамов, Исаков и Яковов, че и Исмаилов, Мойсеев, Давидов, и т. н. ... до наши дни. Този бог преминава през епохите в различни "тела" приемници, последното, днешното от които е на... християнството. Светското имам предвид.

Изида(санскр. "шакти", евр. "шекина"):

                                      


Според тази книга Аврам е Ехнатон - първият монотеист, а Сара - Нефертити, Мойсей е Рамзес I. Между другото, на египетски Мосе означава дете.
Тази книга защитава успешно хипотезата, че Аменхотеп IV, прекръстил се по-късно в Ехнатон /Аврам/ е реформист и първият фараон-монотеист, който отрича политеистичната вяра на баща си /Аменхотеп III/ в старите богове и техния върховен бог Амон и издига в култ нова вяра в единствения бог Атон, премества столицата от Тива в Ахетатон - нов град, наречен Градът на Слънцето и светлината и се започва една мегаломания на фараона, съпроводена от тежката робия на онези египтяни, които я обслужват. Тъстът му - върховният жрец, наречен Божественият Отец Ай /от чието име иде и едно от имената на еврейския бог - Адон Ай - Господарят Ай/, който бил страстен привърженик и последовател на Маат /богинята на истината и справедливостта/ обаче, оглавява контрареформацията и връща старата политеистична вяра на Египет в Амон и компания богове, а тези от жреците монотеисти, които са служили на монотеизма и бог Атон изгонва от Ахетатон като им позволява да вземат със себе си при изселването си от там всичките богатства на града, които могат да носят и им обещава друга земя - Ханаан. Това са исторически факти и основи за сагата, описана в Изхода. Юдите са всъщност монотеисти египтяни, служещи на единствения бог Атон. В арамейската библия, която се счита за много по-стара от еврейската, те са наречени яхуди. Там пише, че Мойсей е бил един от яхудите - един от монотеистите. Ето разликите на арамейската с еврейската библия:


Изход 2:11:


А във времето, когато Мойсей порасна, излезе при братята си и гледаше теглилата им. И видя някой си египтянин, че биеше един евреин, един от братята му. /Еврейска библия/


По това време Мойсей вече беше пораснал. Излезе сред братята си и видя тежката им работа. Видя и как един египтянин биеше един яхуд - един от неговите хора. /Арамейска библия/


Йероглифът Йахуд /или Йахут/ на египетски означава официален или държавен служител - наследствена длъжност при хора, служещи на фараона. Яхудите са служители на фараона, чиято длъжност поради малолетността на законния фараон Тутанкамон /едва 8 годишен/ по онова време в Египет се е изпълнявала от висшия жрец /тъст на Ехнатон и баща на Нефертити/ така нареченият Божествен Отец Ай, който дава и едно от названието на бога на яхудите - Адон Ай - Господарят Ай и който по ирония на съдбата им посочва "пътя" далеч от Египет, тоест, който ги гони далеч от Египет и точно това е описано в Изход.




Талмуд: В глава „Ки Таво“ (27:12-26) четем за благословенията и проклятията, които по-късно били произнесени, когато нацията ни влязла в Земята Исраел. На всяко благословение и проклятие сме били длъжни да отговорим „Амен“. Както знаем, от тогава „Амен“ става стандартен отговор за всяко благословение. Какво е значението на думата „Амен“ и в какво е дълбокия и смисъл?


Отговор:


Думата „Амен“ е възможно да е една от най-популярните думи днес, с библейски произход. Тя се среща само в два откъса на Тора, за първи път относно Сота, жена заподозряна в прелюбодейство, и в тази глава, където думата „Амен“ се упоменава след всяко от дванадесетте проклятия. Еврейският народ стоял на две планини и левитите, стоящи долу четяли дванадесетте благословения и проклятия. На всяко благословение и проклятие, нацията ни е трябвало да отговори „Амен“. По този начин е ясно, че думата „Амен“ указва приемане и съгласие. Често повтаряме тази дума многократно през деня. Нека да изучим по-дълбоко значението на тази дума.


Думата „Амен“ произхожда от думата „Емуна“ - вяра. Талмудът (Шабат 119б) ни говори, че „Амен“ са първите букви от „Кел Мелех Нееман“ - Б-г, Царя Верен. „Амен“ по този начин, може да означава доверие, надежда. Действително някои коментатори заключават , че отговаряйки „Амен“, трябва да имаме различни концентрации, в зависимост от това, явява ли се това благословение на благодарност или молба. Обаче АГРА пише, че отговаряйки „Амен“ на всяко благословение, сме длъжни винаги да имаме еднаква концентрация: „Нека Името на Вс-вишния да бъде благословено“!


Съгласно кабала, думата „Амен“ показва обединение на двете главни Б-жествени Имена и двете състоящи се от четири букви: „Йуд“ - „хей“ с „Вав“ - „хей“ и „Алеф“ - „Далет“ - „Нун“ - „Йуд“. Първото име не се произнася извън Храма, но го заменят с второто във всички молитви. Първото има гиматрия 26, а второто 65, които обединявайки се правят 91 – гиматрията на думата „Амен“.

Първото име има отношение непосредствено към Самия Създател, Който е извън времето и по волята, на Който всичко съществува. Второто Име има отношение към нашето възприятие на Б-жественото Царство, с корен от думата „Адон“ – Владика. Думата „Амен“, по този начин, показва връзката между Самия Вс-вишен и признаването Му в света, вярата в Него и познаването на Името Му. Действително Талмудът (Брахот 7б) ни учи, че Авраам бил първия, който назовал Вс-вишния с Името Адон ! Както често се случва, колкото по-голяма е мицвата, толкова повече се игнорира. Всеки ден хората пропускат възможността да отговорят „Амен“ правилно, отговаряйки вместо това „Амен за сирака “ в неправилните места, сдъвквайки буквите на думата „Амен“, без да мислят за брахата, на която отговарят. Мъдреците ни, ни учат, че ако отговаряме „Амен“ правилно, вратите на Ган Еден ще се открият пред нас. Детето получава дял в бъдещия свят, от момента, в който започне да отговаря Амен. Да заслужим да отговаряме „Амен“ правилно и да доживеем до дългоочакваното избавление!


             



1 Тора открито упоменава само текста на проклятията, но Талмуда (Сота 37б) ни учи, че всяко проклятие било предшествано от благословение.


2 Това е една от немногото библейски думи, която дори неевреите произнасят в оригинал.


3 Тази дума се използва два пъти в откъса БиМидбар 5:22 и дванадесет пъти в тази глава (Дварим 27:15-16), погледни по-надолу. Думата „Амен“ се появява повече от десет пъти в останалите части на ТАНАХа (пророци и писания) и има значение на съгласие и желание, да се осъществи твърдението.


4 За да се провери невинноста и, тя принася специфично приношение от брашно и пие вода, смесена с малко количество земя и мастило изтрито от този откъс, разказващ за тази мицва. Преди пиенето Коенът и казва, че ако е невинна, водата няма да има отрицателни ефекти, но ако е виновна ще умре. На това жената е длъжна да отговори „Амен, Амен“ (причината да отговори два пъти „Амен“ е в това, че наказанието ще се случи, дори ако тя сега е невинна с човека, за който я подозират, но е имала отношение преди това с друг човек, виж Талмуда, Сота 18а,б).


5 Едно от твърденията е общо: „Благословен е този, който поддържа всички думи на Тора“ и „Проклет да е този, който не го прави“. Често, изброявайки проклятията, общото проклятие не се брои и забелязваме, че коментаторите често използват израза „единадесет проклятия“. Що се касае до причината, защо именно тези единадесет заповеди са избрани за благословение и проклятие, болшинството коментатори обясняват, че те се отнасят до нарушения, които не се забелязват от другите (виж Рашбам, Рабейну Бахия, Даат Зкеним, миБаале Тосафот и Хизкуни към Дварим 27:15; Ибн Езра 27:14; Кли Якар 27:12). Преди заселването в Земята на Исраел евреите не се считали отговорни един към друг, но след като чули тези дванадесет проклятия, отнасящи се за скрития грях, те станали отговорни и за публичните грехове на другите евреи (виж също Раши на Дварим 29:28, Талмуда Санедрин 43б). Талмудът (Сота 37б) освен това съобщава, че всички тези проклятия се отнасят към прелюбодейството (виж също Раши там, Кли Якар към Дварим 27:12, Аризал в Шаар аПсуким, Ки Таво относно мистичното значение на тези проклятия).


6 За съжаление сме така привикнали към отговора „Амен“, че обикновенно не се концентрираме на него въобще. Рав Хаим от Воложин казвал, че не виждал никакво оправдание в произнасянето на „Амен“ без концентрация (виж приложението Ец Хаим, напечатано след Нефеш аХаим, №74).


7 Предпочитано е да се отговаря „Амен“ в най-малка мярка поне 90 пъти ежедневно (виж Тикуней Зоар, 18 Тикун, стр. 29).


8 Цели книги на различни езици са били написани за отговора „Амен“, но ще бъдем кратки, както обикновено.


9 Имената на Вс-вишния не се произнасят, освен по време на молитва, затова сме добавили „К“ пред Името Му.


10 Виж Бах, Орах Хаим, 124; Мишна Брура 124:25.


11 В коментара към Брахот (Имре Ноам 60б), виж Хай Адам 6:1.


12 Общото понятие на благословението „браха“ е много дълбока кабалистична идея и дори самата дума „благословение“ не е достатъчна за описването и. По принцип „браха“ има отношение към изпращането на Б-жествен поток в света (виж Нефеш аХаим) 2:2) и действително думата „Амен“ прилича на печат, който подпечатва благословението (виж Зоар 3:171а; 3:285б; също Шулхан Арух, Орах Хаим 167:2).


13 Също думите ни към главата Ваера


14 Това е една от причините, защо Талмудът (Брахот 53б) упоменава мнението, че отговора „Амен“ е още по важен, от самото произнасяне на брахата (виж Зоар 3:229а). В края на краищата, правещият браха само произнася името Адонай, докато в това време отговарящият „Амен“ подразбира и двете Имена. Съгласно кабала (Аризал, Шаар аКаванот, Хазрат Тифила, 5; виж също Каф аХаим 6:13), концентрацията при отговора „Амен“ трябва да бъде върху осемте букви на тези две имена, където всяка буква от двете Имена се взима по ред. В случая Кадиша, съответстващите букви от Името Адонай се взимат преди буквите на главното Име, а в случай на всички останали брахот и молби, буквите на Главното Име се взимат първи. Това различие показва, че в поправянето Кадиша ние признаваме Името на Твореца отдолу.


15 По тази причина Името А-донай съответства на сифера Малхут – Царството на Вс-вишния. Затова намекват и мъдреците ни (Талмуд, Бава Кама 113б) думите „Дина Малхута – Истинска Дина“ - съда на Царството – Истинския съд. Буквите на думата „Дина“ са същите, както „А-донай“ (виж Зоар 2:118а).


16 По тази причина, започваме сутрешните си молитви, с установената от Авраам, с песента „Адон Олам“ (сидур Шаар Рахамим на рав Пинхас бен Йуда, ученик на АГРА).


17 Те не знаят, на какво казват „Амен“, защото са заети с още нещо (виж Шулхан Арух 124:8, за детайли относно това, как се отговаря „Амен“ правилно).


18 Талмуд, Шабат 119б.


19 Талмуд, Санедрин 110б.


В Отк.3:14 думата "Амин" представлява титул, с който утвърждават днес библейския Христос. Доколкото ние винаги винаги вземаме в пред вид синкретизма, смятаме, че "Амин" не е заглавието на Христос а на ТеоС_РаоХа, плагиатстваното и реверсирано "Нема".

Оказва се, че ако следвате арианската доктрина, то в Отк.3:14 словото

Амин = Христ (1.8)

Ако се ръководим от рамейската Раав, то в Отк.3:14 словото

Амин = Теос_Раох (1.9)

Замествайки във формулата (1.7), вместо думата "Амин", неговото значение от (1.8), получаваме:

Алексаменос = Алекс_Амен_Ос => Алекс_Христ_Ос = Алекс_Христос (1.10)

Замествайки във формулата (1.7), вместо думата "Амин", стойността на (1.9), получаваме:

Алексаменос = Алекс_Амен_Ос => Алекс_Теос_Раохос = Алекс_Теос_Рекс (1.11)

"Пeсoглавци", или Рицари на Абог Ра - 2ч.

Рис. 30 Древно-тракийско изображение. "Гръцкия" надпис се превежда като «Алексамен се покланя Богу»

Разпнатия, изобразен на фигурата с глава на куче, там е "Бог" в разбирането на покланящия се на него Алексамен. В същото време, нашия превод на надписа звучи съвсем различно: "Алексаменос – Святой Распятый - Светия кръст" В този случай трябва да се разбере какво значи думата "Алексаменос":

Алексаменос = Алекс_Амен_Ос (1.7)

Думата "Алекс" = Ал_Эк_Ос – означава "Всевишния владика Величие, Сила, Слава " От голям интерес е думата "Амин". Факт е, че на латиница дума "Амин" се пише като «Amen», и затова можем да предположим, че в надписа в Рис.30 се съдържа думата "Амин". Днес се приема, че думата "Амин" - това е просто една последна дума на молитвата, по смисъла на който се превежда като "така да бъде", "нека да бъде", "Да", "истина ви казвам," често думата въобще не се превежда. Въпреки това, обичай да се завършва молитват с дадената дума не е описан в Библията, и този обичай се среща рядко в древни времена. В Ис.65:16, думата е използвана езиково обратно "Бог Амин", която според библиистите косвено означава, че "Бог твърдо стои на Своето, т. е., вярно и наистина пази Своите обещания" В същото време, думата "Амин" - това е едно от имената на Всевишния, която в Речта Ра може да бъде представена като Am_En/Ам_Эн и означава "Действащ", "Творящ", затова в Ис.65:16 , Бог толкова директно се нарича "Бог на Амин", че е "Бог Създател-Творец" При токова разбиране израза Амен_Ос в формулата (1.7) означава "реалност,действително (т.е. реалното, вярното, не лъжата) човешко величие, сила и слава"

"Пeсoглавци", или Рицари на aбог Ра -1ч.

петък, 19 февруари 2016 г.

Васил Левски и Пурим



В книга Естир от Стария Завет се разказва историята на царица Естир, съпруга на царя на Персия Артаксеркс, която спасила евреите от избиването което им готвел първият министър Аман. Тогава царят дава власт на евреите да обесят неговия пръв министър Аман и десетте му синове и да избият 75000 други езичници!

Еврейският празник Пурим е най-значимото еврейско празненство. Всяка година секретните бизнесмени на братството Б’най Б’рит избират двама врагове на евреите, чиито фигури трябва да бъдат закачени на бесилото.
И иудеите приеха това, което вече сами бяха почнали да вършат и за което Мардохей им писа, как вугеецът Аман, Амадатов син, враг на всички иудеи, мислеше да погуби иудеите и хвърля пур, сиреч жребие, за да ги изтреби и погуби, и как Естир дойде при царя, и как царят заповяда с ново писмо, щото злият кроеж на Амана, който бе намислил за иудеите, да се обърне върху главата му, и да обесят на дърво него и синовете му.“(Библия, „Книга Естир“,9, ст. 1-25.)


     
Например на 18. 02. 2013 по време на протестите в Варна, пред едно читалище(където се събират евреи) и над входовете на няколко училища в Стара Загора, близо до Салабашева къща(змийско йудейско гнездо) са окачени портрети на Левски с истинско бесило над него. След това последваха поредица от обесени в цялата страна. Интересно дали това е било вуду магия или са знаели предварително че ще има самообесени?
Официално обявените години на смърт на Левски са две 19-ки една до друга – 1837 – 1873г. Нумерологичната стойност на сбора им е следната 1 + 8 + 3 + 7 = 19, за 1873 г. - пак се получава 19. Вероятно поради тази причинa и неслучайно, почти навсякъде избягват да дават стандартно след името му и годините, а запълват промеждутъка с текст, за да може символиката на цифрите да ви повлияе само подсъзнателно, а не да ви наведе на размисли – случайно съвпадение ли е това. „Е, хайде пак с вашите конспирации за илюминати” - ще рипнат критиците с бетонирани мозъчни гънки. Да, илюминати не са всесилни и не могат да бръкнат в миналото, за да определят кога ще се роди човек, но напълно в тяхната власт е да фабрикуват дата, на която да вярваме, че този човек е умрял...   

Все едно някой по-известен владика във Великденската проповед преди 50 години да е сгрешил, че Христос е възкръснал в понеделник и оттогава всички и навсякъде вкупом да повтарят глупавата му грешка. Още повече поне на хартия комунистическата диктатура е умряла славно преди 23 години, а въпреки това мнозинството българи и държавни институции продължават да празнуват (?) смъртта на 19. Видно е, че тук влияние оказват невидими фактори, неподвластни на номинални преходи и марионетни политически управления.

Праволинейните скептици могат с насмешка да отхвърлят твърденията, че тайният елит е намесен пряко и в датите, на които ние честваме рождението и смъртта на Апостола. Всеки буден търсач на истината, който поне отчасти е наясно как се управлява нашия свят, би обърнал внимание на двете цифри 1 и 9, които веднага се набиват в очите при разглеждане на фактите в тяхната дълбочина. Да не забравяме, че илюминатите, чието съществуване повечето хора отричат с присмех, са вманиачени по цифрите, датите и ритуалите, които ги съпътстват. Деветката и единицата (1 и 9) са им особено любими, защото съдържат в себе си платформата на физическата реалност, в която се намираме. Числото 1 символизира първичното творение, произлязло от Божествения източник (0 – нулата), а 9-ката е съвкупността на целия физически свят, над който е само Божественото съзнание. Честванията на смъртта на Левски на 19-и февруари закотвят в нашата материална реалност определена енергия, която въздейства на съдбата ни като народ и на страната ни като цяло.

http://alchemicaltechnologies.blogspot.bg/
Според The Jerusalem Post на 26 февруари 2007 г., еврейски екстремисти в Израел организират 10,000 еврейски деца, за да се молят за смъртта на бившия президент Ахмадинеджад на Иран.
Левски не е обесен на „19 февруари”. Разликата между юлианския и григорианския календар е 13 дни през ХХ век, но тя е 12 дни през ХIХ век. Денят на обесването е бил по юлианския календар 6 февруари, а по григорианския 18 февруари. Датата „19 февруари” и едноименната софийска улица честват съвсем друго събитие: подписването на Санстефанския договор през 1878 година, по юлианския календар. По григорианския тази дата е 3 март. Невярната дата е дребна подробност. Но тази подробност показва как нашите грешки от незнание могат да придобият всенароден официален статут.

          

Интересно е че Кабала винаги отбелязва дата на смърта на еврейските врагове и празнува "весел" Пурим. На същата тази сатанинска дата зомбираните българи сякаш се сливат с Левски – големият българин станал въплъщение на най-доброто от своя род, а юдеите през това време ги бесят ритуално. Поговорката „Глас народен – глас Божий” е езическа и неистинна. Защото нали „И целият народ отговори и рече: кръвта Му нека да бъде върху нас и върху чедата ни” (Матей 27:25). По принцип почитането на дата на смърт е култ към Санта Муерте в гуната тамас, затова почитта/поклонението на българите към личността на Левски трябва да се прояви в гуната "сатва", т.е. на рожденната дата на Апостола. 
 

Пред очите ни от небитието, сякаш "от само себе си", се съживяват древни сатанински култове на смъртта, насочени към превръщането на планетата в "небесното царство ", т. е. царството на мъртвите-Нави/ (naviev), от метафизична гледна точка това би означавало, въплъщение на На'ви в яви на подземната реалност на дракона-змия-Христос хор," Black Sun ", се стреми да блесне във Вселената като поглъщаща" черна дупка ", засенчваща Всемогъщият Рa. всички съвременни религиозни учения (християнство, ислям, юдаизъм, будизъм и т.н.), въпреки очевидния първоначален синкретизъм във връзка с древната религия на Рa, и явяващи се чисто ариански по своята същност се поклонят на култа към смъртта. Така, в юдохристиянството пряко се говори за предстоящата инкарнация на "Небесното царство", когато Христос ще дойде отново на Земята "в сила и слава." Това "Небесно царство" от езикова гледна точка е небитието, подземния свят на мъртвите, защото думата "небе" е нищо друго освен че  "Navi синовете следват" Небесен (ия) = nebe_sn (-y) = nabi_syn (-y) = "Navi синове, за да следват." 

 небесн (-ия) = небе_сн (-ий) = наби_сын (-ий) = "нави синовете следване".   

По този начин, в действителност, от една езикова точка на Речта Рa християнството учи, че идва реалностт, въплътена от подземния свят на мъртвите, или на на'ви, които изпояждат живия свят. Тъй като Nav - това е нищото, небетието, ада, съвременното християнство има пред вид това време, когато Земята ще се превърне в ад, ставайки "царство на мъртвите." Когато светът не е мъртъв, и мъртвите ще бъдат един, то това би означавало, въплъщение на "небесното царство." Друг типичен пример е, например, добре известното твърдение, че смъртта на Исус от смъртта е даряване на живот на мъртвите. " Православната църква директно заявява, че смъртта е "поправена" от Христос но не със силата на Възкресението (както е в рамейската традицията на победилия смъртта Син Ra, RaOH Theos), а със силата на самата смърт. Това означава незабавно обявяване от православната традиция на факта, че Христос е направил договор с светата Death/Смърт, че е "потъпкал себе си", и така му е позволено да се върне към живота. Но това означава, че Death/Смърта е над Христос, защото именно тя го изважда от света на живите, и тя също му позволява да се върне, напускайки света на мъртвите. Очевидно е, че едно споразумение със смъртта на Христос е възможно само ако е признал превъзходството й,  да се е поклони пред нея. И това е вярно - защото победата "за всички" над смъртта на Христос в сегашния исторически момент на цивилизацията християнската ера не присъства - "пълна с гробове" и те продължават само плахо да се надяват на идващ съд и евентуалните неговите резултати за " вечен живот. " По същия начин, е и в традиционния ислям. Добре познатия ислямски философ и политолог G. Jemal казва:. "В сърцето на ислямското послание е Murder/Светата Смърт фундаментален знак от Бога като отправна точка и като един вид основен суперценностен модел. Ако ние признаваме, че цялата безкрайна продължителност на Световната манифестация се центрира около възкресението след Страшния съд ., така основното съдържание на актовете на съществуване е Смърта. Възкресението е като трансцендентния му аналог но в обратна посока. Без смърт няма възкресение Ако смъртта не е абсолютна, то възкресението е просто игра(Лила), и фикция

---------------------------------------------------------------------------------
На горната илюстрация на Аман виси на бесилката, направено през 1950 г., е от Arthur Szyk . Нека се молим, така че историята да се повтаря, по думите му, "и народът на Израел ще бъде освободени от своите преследвачи."




Покрай символичното обесване на “Двама врагове на Цион” евреите правят кукли и курабии, наречени “Аман”. Празнуващите трошат куклите с чукове и тъпчат тежко върху тях с токове и пищят: “ние изтребваме Аман – врагът на евреите.” Те чупят ръцете и краката на курабиите и ги изяждат, казвайки “ние излапахме Аман”. През цялото това време на съскане и силна шумотевица продължително звучи омразното име на Аман, всеки път когато се изрича.

Евреите се молят такава да бъде съдбата на всички врагове на Цион! Те даже порицават членовете на Американския конгрес като “омразните амановци” за тяхното гласуване против помощ за Израел. Може ли някой да си представи такъв “празник на омразата” да съществува в някоя християнската църква? Такава злонравна омраза е чужда за всичко, което може да се нарече християнско!



Как и защо ОСМАНЦИТЕ превзели България. Това нямало да стане, ако не била глупостта на тогавашния нашенски Артаксеркс, цар Иван-Александър, и вероломството на „Естир“ – Сара, подигравателно приела името на своята предшественица Теодора. По заръка на венецианския синедрион тя нарушила закона и предизвикала националното разделение. Значително по-късно Николо Макиавели отново формулирал този подъл "прастар" еврейски подход с максимата „divide et impera” – „разделяй и владей“… Сега всичко напомня онази старозаветна легенда и нейното тукашно средновековно продължение. А оригиналната завършва по следния начин: „И във всяка област, във всеки град и всяко място, дето стигнеше заповедта на царя и повелята му, биваше радост у иудеите, веселба, гощавка и празник. И мнозина човеци от народите в страната станаха иудеи, защото ги бе обзел страх пред иудеите.“ (Вж. Библия, „Книга Естир“, гл. 8, ст. 17. ) В тяхното писание са записани неизмеримата им омраза към неюдеите, както и небивалите жестокости, на които чифутите са били способни още от древността.

„В дванайсетия месец, сиреч в месец адар, на тринайсетия му ден, когато дойде време да се изпълни заповедта на царя и повелята му, в оня ден, когато неприятелите на иудеите се надяваха да вземат власт над тях, а излезе наопаки, че самите иудеи взеха власт над своите врагове, – събраха се иудеите в градовете си по всички области на цар Артаксеркса, да турят ръка върху своите зложелатели, и никой не можа да устои пред лицето им, защото страх от тях бе обзел всички народи.


И всички князе по областите и сатрапи, и областни началници и изпълнители на царските дела подкрепяха иудеите, понеже ги бе обзел страх от [жреца, днес равина] Мардохея. Защото Мардохей беше силен в царския дом, и славата му се носеше по всички области, понеже тоя човек, Мардохей, се издигаше повече и повече.

Иудеите погубваха всичките си врагове, като ги убиваха с меч, умъртвяваха и изтребваха; и постъпваха с неприятелите си по своя воля. В столица Суза иудеите умъртвиха и погубиха петстотин души; и Паршандата, и Далфона, и Асфата, и Пората, и Адалия, и Аридата, и Пармаща, и Арисая, и Аридая, и Ваиезата, – десетте сина на Амадатовия син Амана, враг на иудеите, убиха…

В същия ден съобщиха на царя броя на умъртвените в столица Суза. И рече царят на царица Естир: в столица Суза иудеите умъртвиха и погубиха петстотин души и десетте Аманови синове; а какво ли са извършили в другите царски области? Какво е твоето желание? И то ще бъде удовлетворено. И каква е още твоята молба? Тя ще бъде изпълнена.

Естир отговори: ако е на царя угодно, нека бъде позволено на иудеите в Суза, да вършат същото и утре, каквото днес, и десетте Аманови синове да бъдат обесени на дърво. И царят заповяда да направят тъй; и издадена бе за това повеля в Суза, и обесиха десетте Аманови синове.

Събраха се иудеите, които бяха в Суза, също и на четиринайсетия ден на месец адар и умъртвиха в Суза триста души… И другите иудеи, които се намираха в царските области, се събраха да защищават живота си и да бъдат спокойни откъм своите врагове, и умъртвиха от неприятелите си седемдесет и пет хиляди…


Това стана на тринайсетия ден от месец адар; а на четиринайсетия ден от тоя месец те се успокоиха и го направиха ден за гощавки и веселби…

Затова иудеите селяни, които живеят в открити села, прекарват четиринайсетия ден на месец адар във веселби и гощавки, като празник, и взаимно си пращат подаръци (а ония, които живеят по главните градове, прекарват и петнайсетия ден на адар в добра веселба и пращат подаръци на ближните).

Мардохей описа тия случки и прати писма до всички иудеи в областите на цар Артаксеркса, до близки и далечни, за да установят да празнуват всяка година четиринайсетия ден на месец адар и петнайсетия му ден, като дни, в които иудеите се успокоиха откъм своите врагове, и като такъв месец, в който се преобърна у тях скръбта на радост и тъгата – на празник, – за да ги направят дни за гощавки и веселби, като взаимно си пращат подаръци и дарове на бедните.

И иудеите приеха това, което вече сами бяха почнали да вършат и за което Мардохей им писа, как вугеецът Аман, Амадатов син, враг на всички иудеи, мислеше да погуби иудеите и хвърля пур, сиреч жребие, за да ги изтреби и погуби, и как Естир дойде при царя, и как царят заповяда с ново писмо, щото злият кроеж на Амана, който бе намислил за иудеите, да се обърне върху главата му, и да обесят на дърво него и синовете му.“(Библия, „Книга Естир“,9, ст. 1-25.)

               
Равина-циклофреник Херцфелд разказва, че повечето еврейски коментатори разбират урока като необходимост за извършване на геноцид над тези, наблюдавани като врагове на евреите, и не само към тези "престъпници", но и на техните потомци, най-добре.


Ето ви я днешната тукашна заместничка на тъпанаря Артаксеркс – комунистката, майорката от Държавна сигурност, вярната слугиня на партията и лично на кървавия диктатор Тодор Живков, неговата телохранителка Б.Борисова.! И на вас ви се налага да „станете иудеи“. „Защото“, като гледам, „ви е обзел страх пред иудеите“…

А знаете ли кой бил този „вугеецът Аман, Амадатов син“? Македонец, роден и израсъл в Макидан, сиреч българин. Според Танаха, по онова време – министър-председател. Що за същества са днешните „евреи“, можете да установите само по един съвсем битов на пръв поглед факт.

Всяка година на обявения от Мордохей празник Пурим те приготвят сладкиш, който на германския юдейски диалект идиш се нарича… „Hamantashen” – „Ушите на Аман“. Черпят се с „ушите на Хаман“, поглъщат „ушите на Хаман“!… Хора ли са това?

сряда, 17 февруари 2016 г.

Кой доведе Комунизма по Българските земи?


Преди, по време и дори след края на Втората световна война, различни въоръжени групировки, състоящи се от еврейските болшевики водеха партизанска ужас война срещу германските селяни (в капан в Полша преди войната), а след това германските войски (по време на самата война). Тези изключително "еврейски партизани", заедно с други комунистически партизански групи, не се спазвали всички правила за водене на война, нито показват човешло отношение към невинни граждани. Имало е олкото 30 000 такива еврейски партизански бойци, и много хиляди повече евреи биещи се като членове на редовни Червени партизански групи. Тяхната широка мрежа е подкрепяна от ококо
 100,000 други евреи, или повече. Бойните редици на партизанските банди често включвали жени и деца.

В годините на Втората световна война български евреи се включват на страната на комунистите и другите съюзници в антихитлеристката коалиция, извършвайки диверсии (Леон Таджер), убийства (Виолета Якова), и участвайки в партизанското движение в България

https://bg.wikipedia.org/wiki/

“И ще дойде ден Господен,
година, на разпалата със Цион...
Библия


Според едно от основните правила на международното право ,всички групи,били те етнически или верски трябва да бъдат представени във властта съобразно своя брой-мнозинството трябва да има най-много свои представители,след това са останалите групи,населяващи дадена страна.Ако това не е така се преиема ,че тази страна е под окупация в интерес на тази група, която е по-добре представена във властта. В САЩ например, над 50% от държавната администрация е съставена от хазари и сафардици- т.нар. евреи.Дали това е така и в България ? Българският народ храни много силно чувство на неприязън към хората ,които го управляват. Защо, ли?... може би смята, че те го унищожават ? В настоящия списък ще се опитаме да Ви представим управляващата класа в България като се има предвид нейния произход.Ще проследим отделните части на държавния апарат, като говорим за най-видните представители,техните дела и принадлежност.
Корените не комунизма и социализма в България -кой ги създаде и управлява...?

И социализмът , и комунизмът са дълбоко вплетени в Юдаизма- “религията” на жидовете. Те РАЗДЕЛЯТ обществото на богати и бедни, насъскват хората едни хора срещу други ,а едни към други ВИНАГИ СА ЕДИННИ...и така печелят Винаги... Освен това те са и Комунисти, в смисъл,че живеят на комунален принцип- всички са равни(по права), а Учителите,"Рави"-ните определят какво и как да се направи.Така, че всички, които са социалисти и комунисти, както и различните техни деривати-социалдемократи, анархисти и либерали също са евреи-по вяра.
Ако това е вярно, евреите трябва да заемат централно място в комунистическите и други организации, стремящи се към Нов Светове Ред. Дали това е така?

Нека направим един кратък обзор на комунистическото движение в България...

--- Червените Терористи ---

Бойци на БКП преди о9.о9 1944 год.:

Аврам Морду Бехар - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Аврам Яков Албухайре (1884-1924 г.)
Активен деец на БКП, участник в акции срещу властта и държавата. Загинал през 1924 г.
Алберт Коен - балетрист и мемоарист (1988 г.), партизанин-терорист; палач; член на БКП; съчинител на "еврейска култура" .
Алберт Хаим Бенвенисти - терорист от Пловдив. Ликвидиран от властите.
Алис Леви - терористка от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Ана Аврам Вентура (1925-1944 г.)Член на нелегалната организация “Макаби”, съратничка на ремсистката Тинка Джанин. Секретар на градския комитет на РМС в гр. Русе. Партизанка; участвува в терористични акции, подкупва полицаи и извършва саботаж във фабрика ”Жити”. Убита при престрелка с полицията в поредна акция.
Арон Мезан - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Бенямин Дубавицки (Беньо Дубавици) (1912-1942 г.) - син на руски емигранти - евреи; комунист-терорист, убит от властите при престрелка.
Буко Юда Коен (1888 г.) - комунист, кмет на Новозагорската комуна.
Виолета Якова Албухайре (1884 -1924 г.)Терористка, участник в бойните групи срещу властта, член на БКП.
Давид Давидов - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Давид Овадия (1929-1995 г.) – Партизанин- терорист преди 1944 г.; литератор; съчинител на “еврейска култура”, червен шаман; член на БКП; убеден според собствените му думи, че “историята се пише с кръв” и че “омразата не бива да угасва”, типичен палач - комунист; цензор в Съюза на българските
писатели.
Диана Саранга - от гр. Пловдив, партизанка - терористка преди 1944 г.
д-р Шаул Мезан (1893-1944 г.) - роден в Пазарджик, основател на дружество "Израел" (1908 г.), завършва медицина в Женева; изявен ционист, партизанин - терорист; ликвидиран от властите в Албания.
Ездра Мордехай - партизанин - терорист, ликвидиран от властите (от Пловдив).
Емил Моис Шекерджийски (1944 г.) роден в град Дупница;
Младежки деятел, журналист, революционер от болшевишки тип, партизанин-терорист от Кюстендилския отряд. Убит заедно с още двама терористи, от жандармерията по време на престрелка.
Ешуа Кемалов Декало - род. в гр. Ямбол 1903 г., от 1926 г. член на БКП, партизанин терорист от нелегалните групи преди 1944 г.; укривател на нелегални радиостанции; след 1944 г. палач на народа, червен касапин!
Жак Даниел Йона - солунски евреин, дошъл в София за да развива нелегална подривна дейност в БКП през 30-те години. Като гръцки поданик е депортиран от германците в лагер,загинал 1941 г.
Изи Аврам Герон - партизанин - терорист от Пловдив. Ликвидиран от властите.
Израел Маир Илел - партизанин - терорист, ликвидиран от властите (от Пловдив).
Исак и Яко Алболах (- 1944.) - братя партизани - терористи от Чирпан. Ликвидирани от властите.
Йосиф Хаим Бенбасат (1908-1944 г.) - партизанин - терорист от бригадата "Чавдар", ликвидиран от властите.
Леон Ешкенази - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Леон Йосиф Таджер (1903-1941 г.)- Роден в София в семейство на известен адвокат. Учи земеделие във Виена но не завършва. Член на БКП, участвува в нелегална дейност срещу власта, терорист и член на бойна група; взривява железопътни цистерни и складове с гориво. Осъден на смърт чрез обесване.
Лиза Кало (1907-1943 г.) Партизанка – терористка, убита при престрелка с властите, член на БКП
Лиячи Самуил Франсез (1896-1931 г.) - член на БКП, участник в подривното нелегално движение против държавата.
Маир Джалдети - партизанин - терорист, ликвидиран от властите (от Пловдив).
Май Джалдети - партизанин - терорист преди 1944 г.
Майер Кошницки - терорист от бойните групи на БКП преди
1944 г.
Мони Морду Декало(1924-1944.)-Комунист-терорист,погхребан в Братската Могила в град Стара Загора.
Марко Ешуа Декало (Красин) -роден 1924-убит 1944год.- терорист от бойните групи на БКП . От Пловдив.
Марко Деколо - партизанин - терорист преди 1944 г.
Марко Хаим Фридман ( 1925 г.)-Член на комунистическата партия, партизанин, терорист и атентатор. Бивш търговец на хартия, резидент на нелегалната Комунистическа партия и връзка с ЦК. Като платен комунистически агент участвува в атентата на църквата “Св. Неделя” в София, при който загиват 200 души от цвета на българската интелигенция. Осъден на смърт чрез обесване.
Мати Рубенова -Терористка, участник в бойните групи срещу властта преди 1944 г. Член на БКП.
Матю Кербел (1872-1952 г.) - деец на социалистическото революционно движение, член на БКП.
Менахем Алберт Менахем (Менахо Менахемов) -Опасен комунист-терорист (преди 1944 г.), член на БКП.
Менахем Леон Папо (Мико Папо) Известен терорист, участник в бойните групи срещу властта преди 1944 г., член на БКП.
Минчо Рахамим - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Мойсей Лазаров Голдщайн (1893-1923 г.) - брат на съратника на Ленин - Соломон Голдщайн. Активен деец на БКП и участник в Септемврийското въстание (антидържавен метеж). Разстрелян от властите за терористична антидържавна дейност.
Сара Коен - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Раймонд Вагенщайн – терорист, участник в бойните групи срещу властта преди 1944 г., член на БКП.
Сабетай Гарти - партизанка - терористка преди 1944 г.
Сами Поликар - терорист от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Самуил Мефано -Комунист, развиващ подривна дейност. Участвува в образуването на Ямболската комуна от 1919 и 1921 г.
Сара Коен - терористка от бойните групи на БКП преди 1944 г.
Сузи Герон - партизанка - терористка преди 1944 г.
Султана Исак Пизанти (1885-1942 г.) - социалистка, съпруга на Хаим Пизанти и майка на Рената Натан. Умряла от глад в Ленинград.
Хаим Моис Чичек - терорист от Пловдив. Ликвидиран от властите.
Мойсей Лазаров Голдщайн - род. в Разград, убит 1923 г.
Сами Гавриел Коен - род. в гр. София, загинал 1925 г.
Йосиф Яков Хербст -род. Одрин, убит 1925 г.
Марко Рафаел Финци - род. Разград, убит 1925 г.
Моис Коен - род. в гр. София, убит 1925 г.
Марко Хаим Фридман - род. в гр. Ст. Загора, обесен 1925 г. (заради атентата в църквата "Св. Неделя" - 1925 г.) - загиват близо 160 души.
Рахила Ангелова Николова - род. в с. Църква, загинала 1925 г.
Михаил Исак Васерман - род. в гр. София, убит 1925 г.
Аврам Шемтов - род. в гр. Русе, загинал 1930 г.
Шалом Аврамов Леви - род. в гр. Самоков, умира в СССР - 1938 г.
Леон Йосиф Таджер - род. в гр. София, обесен в гр. Русе, 1941 г.
Давид Аврам Шабат - род. в гр. София, умрял в Скопския затвор - 1943 г.
Ема Сами Валицер - род. в гр. София, загинала 1943 г.
Ничко Моис Натан - род. в гр. София, загинал 1943 г.
Синто Аврам Аврама - род. в гр. София, загинал 1943 г.
Яко Мордохай Бенаройо - род. в гр. Берковица, загинал 1943 г.
Роза Ефраим Хершнович - род. в гр. Русе, загинала 1943 г.
Майер Михаил Кошницки - род. в гр. София, загинал 1943 г.
Менахем Леон Папо - род. в гр. София, загинал 1943 г.
Моис Нисим Калев - род. в гр. Видин, загинал 1943 г.
Йосиф Хаим Бенбасат - род. в гр. Пазарджик, загинал 1943 г.
Давид Бежор Аладжем - род. в гр. София, загинал 1943 г.
Лиза Йосиф Кало - род. в гр. София, загинала 1943 г.
Марко Нисим Моше- род. в гр. Лом, загинал 1944 г.
Михаел Мойсей Ешкенази - род. в гр. Русе, загинал 1944 г.
Йосиф Нисим Ралви - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Ефраим Хаим Бенцион - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Хаим Яков Бали - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Клара Яко Саломова - род. в гр. Лом, загинала 1944 г.
Витка Йосиф Леви - род. в гр. София, загинала 1944 г.
Клара Габриел Леви - род. в гр. София, загинала 1944 г.
Йосиф Рахамим Леви - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Исак Рахамим Ралви - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Перец Алберт Камхи - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Берта Алберт Камхи - род. в гр. София, загинала 1944 г.
Шабат Рубенов - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Жан Хаим Абрамович - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Менахем Исак Ешкенази - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Мати Моис Рубенова - род. в гр. София, загинала 1944 г.
Аврам Юда Кало - род. в гр. София, загинал 1944 г.
Нисим Моис Меламед - род. в гр. Тел Авив, загинал
Алберт Моис Ваена - род. в гр. Видин, загинал 1944 г.
Натан Леон Зилберщайн - род. в гр. София, загинал 1944 г.
д-р Наим Исаков - род. в гр. София, починал в Москва 1932 г.

--- Пропагандатори на идеите ---

Адолф Фабрикант - нелегален печатар и революционер-комунист. Издава нелегалните "Информационен бюлетин" и "Отечествен фронт" в София, заедно с евреина Алексей Шелудко, участвуват в разпръскване на подривни позиви в кината (прeди 1944 г.).
Бела и Алберт Алмалех -Членове на БКП, в тяхната квартира е действувала нелегална радиостанция за подривна и дестабилизираща властта дейност преди 1944 г.
Йосиф Хербст (1875-1925 г.) - публицист, ликвидиран за чифутските си писания и разлагаща дейност.

--- Ятаци ---

Бети Данон -Ятачка, предоствяла явки и тайни квартири на терористи от бойните групи на БКП и РМС преди 1944 г.
Роза Фитерман - ятачка, предоставя нелегални квартири за терористи от бойните групи преди 1944 г.

Така, кратък разбор на изложеното... Явно е ,че чифутите въобще не са толкова безобидни,за колкото се представят-те с оръжие и с взрив в ръка систематично унищожават Българската държава, колко ли са убитите от чифутска ръка Но сега сме едва в началото на нашето пътуване....
Иудеите не само са избивали българи в България, но ние дори сме ги и “изнасяли” в чужбина ! Ето кои.

--- Интербригадисти ---


Виктор Барух Меворах - род. в гр. София, загинал в Испания 1938 г.
Давид Давидов – интербригадист
Давид Натан Соломонов – интербригадист
Жак Ажер - интербригадист
Исак Бехмоарш – интербригадист
Исак Можев - интербригадист
Йосиф Елазар Йосифов – интербригадист
Леон Анави - род. в гр. Пловдив, загинал в Мадрид 1938 г.
Насим Барух -Интербригадист в Испания през гражданската война.
Роберт Ешуа Меламед - интербригадист
Рубен Аврамов-Леви - интербригадист
Сами Яков Асса - интербригадист
Сара Ково - интербригадистка
Хари Ешкенази – интербригадист
Цезар Ково - интербригадист
Шарло Берджик – интербригадист
Янто Давидов Канети - интербригадист

Казахме,че евреите не само са най-активни участници в разпространението на комунистическа зараза сред българите, но и всъщност я управляват-кои от тях точно са ръководителите.

--- Политкомисари ---

Аврам Митов - политкомисар на Врачанския партизански отряд (терористична група) “Гаврил Генов”. След 1944 г. майор от ДС (КДС).
Ана Аврам Вентура (1925-1944 г.) -Член на нелегалната организация “Макаби”, съратничка на ремсистката Тинка Джанин. Секретар на градския комитет на РМС в гр. Русе. Партизанка; участвува в терористични акции, подкупва полицаи и извършва саботаж във фабрика ”Жити”. Убита при престрелка с полицията в поредна акция.
д-р Наим Исаков (1875-1932 г.) -Роден в семейството на банкера Исак Б. Давид. Завършва право в Париж. Социалист от 1908 г. Съратник на Димитър Благоев. Един от ръководителите на Задграничното бюро на БКП във Виена след Септемврийското въстание от 1923 г. Участник в Изпълнителния комитет на Коминтерна в Москва. Пребивавал нелегално като агент и шпионин на комунистите, болшевиките и масоните в Германия и Франция.
Жак Натан - политически секретар на БКМС през 20-те години, привлечен в ЦК на БКП за работа по подривната дейност и сваляне на законовата власт преди 1944 г.
Хаим Юда Пизанти ( - 1938 г.) Член на Видинския окръжен комитет на БКП, участвувал в Ломската комуна (1919 -1923 г.) заедно с Яко Бенарой и Рабено Леви.
Политемигрант в СССР.
Рако Аврамов - партиен секретар на БКП през 60-те в Коларовград (Шумен).

И по-нагоре по стълбата...

--- От висшия ешалон ---

Соломон Лазаров Голдщайн (1884 - 1968 г.) - член на БРСДП (т.с.), емигрант във Франция, където през 1915 г. става член на РСДРП (б.). Имал е тесни връзки с Ленин; умира в Москва.

--- От Женското Социалистическо движение ---

Настя Исакова (1881-1962 г.) -Съпруга на д-р Наим Исаков, член на женското социалистическо движение.
Фрейда Хербел (1876-1950 г.) -Съпруга на Матю Хербел, член на женското социалистическо движение.

И това не са всички- !- това са само онези явни евреи, до които ние сме могли да стигнем. За нас няма да е далеч деня ,в които ще се разкрие,че тази страшна чума,комунизмът си е чисто Юдейско мозъчно заболяване !!!

Добре, явно е че евреите всеячески са се борели за установяването на комунизма в България. А не са, ли се отрекли те от него, не са, ли и те негови жертви.

НЕ!!!

Безотечествената война

Евреите продължават да се бият на страната на Червената армия, не само на наша земя, но и след като България вече е поробена от болшевиките- след черния 9 септември бившите шумкари масово навлизат в редовете на бившата вече българска и сегашна тяхна армия. И воюват срещу Германия. В Безотечетсвената война участват общо 2487 жидове,от които 248 жени. От тях са убити общо 57 жидове, от които 3 жени.
Първи загива Жак Раймонид Коен -поитзатворник- пада мъртъв на 13 септември при с. Бойница, Видинско.Убит от германците.
Солчи –от град Силистра – Мъжът и и малкият и син Бетко са убити, вероятно от царската полиция. Загинала при Прищина.
Жана –Убита на границата между Унгария и Югославия.
Стела –така се е казвала третата убита по време на бойните действия еврейка.
Палачите на Българския народ след 09.09.1944 год.

--- Съдии от (Анти)народния Съд ---

Еми Барух - съдия - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.
Исак Данон - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.
Йосиф Кутев - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.
Манчо Рахамимов Мошев (1902-1986 г.) - юрист, партиен деец, член на БКП, участва в нелегалните групи; съдия "народен обвинител" в VII състав на Народния съд след 09.09.1944 г., "палач в тога".
Пепо Менахем Коен - юрист, завършил в Софийския университет (1936 г.), съдия - главорез от съставите на Народния съд след 09.09.1944 г.
проф. Нисим Меворах (Юридически факултет на СУ); Н. Меворах е член на БКП, дипломат след 1944 г. Участвал е като съдия в т. нар. "Народен съд" !!!
Представител на България в ООН и посланик в САЩ ; той и синът му са суперактивни членове на БКП, червени шамани, палачи с писалки, идеолози на тоталитарната власт!


--- Милиционери ---

Лев Главинчев - Роден в Маекедония;счетоводител, червен палач - касапин от МВР след 09.09.1944 г., участвувал в репресии и избиване на хора от интелигенцията в София,както и ВМРО-вци .Член на БКП, виновен за смъртта на хиляди хора (виж книгата на Мито Исусов)!
Исак Елизар Франсис - член на БКП, един от палачите на българския народ след 1944 г.; полицай.
Давид Буко Коен - род. 1919 г. в гр. Нова Загора; завършил Висшия институт по държавно стопанство (1942 г.); кандидат на икономическите науки (1966 г.); член на БКП; служител на МВР (ДС); завеждащ ЦДИА; ръководител на научния архив на БАН; старши научен сътрудник (1970 г.) идеолог на комунистите в България.

--- ДС ---

Израел Зеев(и) - следовател, член на БКП, палач и касапин на хора; служител на МВР след 09.09.1944 г., измъчвал и убивал арестантите с особена жестокост и садизъм, виновен за смъртта на стотици хора (виж книгата на Мито Исусов)! Той,заедно със своя роднина Бачи Зеев стои зад убийствата на министри и депутати от НС, регенти и опита за убийство на Петър Дънов. Същите унищожават 8 вагона старобългарска литература (включително и на глаголица), религиозна, историческа и дъновистка книжнина отпреди 1944 г.
ген. Александър Гетман – плен на БКП; генерал от ДС и МВР; назначен по-късно за директор на Националнат опера в гр. София; “контрол над мислите” на интелектуалците; комунистическа гад и палач; попитан от журналисти в чужбина, как е възможно генрал да бъде директор на опера, той отговаря типично по еврейски и нагло: “Вие какво искате, полковник ли да бъде?!?....”
Георги Давидов – началник на благоевградската ДС (1948 г.). Един от палачите на българския народ след 1944 г. Член на БКП. Действал е в съучастие със следователите Карамфилов и Костадин Кюлюмов като биячи, мъчители и палачи в МВР Благоевград.
Георги Нотев – Диригент; бивш диригент в Плевенската опера; сега диригент в Националната опера в София; бивш член на БКП и партиен секретар; Майка му е проф. Мара Балсамова (Балсамо) - пианистка; Нотев е бисексуален; силно комплексиран; поддържа безброй метреси, заради което се е развел; доносник на ДС; некадърен в професията и злопаметен; известен е със сексуалните си изнудвания към подчинени; член и на педерастка мафия.
Хенрих Натан Шпетер - член на РМС и на БКП, сътрудник на ДС; работил от българска страна в Центъра по икономическо развитие на ООН (ЮНИДО) в Ню Йорк; от 1946 г. шпионин на ЦРУ (псевдоним “Ендрю”), а от 1972 г. агент и на МОСАД (псевдоним “Михаел”), също и агент “Филип”. През 1973 г. е разкрит от ДС и осъден на смърт чрез разстрел. Впоследствие разменен с наш агент или на КГБ. Живее в Тел Авив, приятел със Зизи Шекерджийски, брат на Емил Шекерджийски.
--- НКВД ---

Бачи Зеев (Зееви) - член на БКП, един от палачите на българския народ след 1944 г.; агент на НКВД (КГБ); руски евреин, дошъл от СССР. Същия,заедно със своя роднина Израел Зеев стоят зад убийствата на министри и депутати от НС, регенти и опита за убийство на Петър Дънов. Същите унищожават 8 вагона старобългарска литература (включително и на глаголица), религиозна, историческа и дъновистка книжнина отпреди 1944 г.

Интересно... имат си и специално ОФ,само за тях...
--- Членове на еврейското ОФ ---

Членове на ръководството на еврейското ОФ след 1944 г. и членове на БКП: полк. Таджер, Изидор Соломонов, Давид Елазар, д-р Йосиф Аструков, Давид Бенвенисти, ст.н.с. Давид Коен. Идеолози на БКП и палачи на българския народ.

Ето кой доведе Комунизма по Българскаа земя !!!


НЕКА ПРЕГЛЕДАМЕ КАТО ПРИМЕР, САМО 
ЕВРЕИТЕ В ПРОВАДИЯ

В централната част на Провадия са съсредоточени почти всички фирми само еврейски:

Оптика на Соломон и Витали Леви.

Кинкалерия на Буко Фархи.

6. Магазин за готови дрехи – Мордехай Леви.

52. Пасмантерия и галантерия на Езра.

111. Работилница и магазин за локум и бонбони на Ешуа Натан.

127. Манифактурен магазин „Златен петел на братята Биньо и СабЕтай Декало. Той е най-големият в града.

130. Шапкарска работилница на Идел Кеснер.

131. Шивашка работилница „Бенцион”.

140. Манифактурен магазин Буко Дживри.

159. Тенекеджийница на Исак Конфино.

181. Стъкларска работилница на Йосеф Алмалех (Чиканиката).

188. Медникарска работилница на Менахем Декало.

189. Трикотажен магазин на двама братя евреи.

218. Еврейски магазин за платове.

234. Тенекеджийска работилница – бай Моис.

Други евреи, живели в Провадия до декември 1947 г.: Клара и Мати Леви, Лиза, Регина, Марко, Шимеон, Бела, Бето, Шела, Бела и Менто Аструк. Хората от последното семейство са живи, живеят в София, на ул. Иван Асен ІІ № 8. Дом. тел. 02/44-46-59

Фирми на евреи от Провадия през 30-те и 40-те години, за които са запазени архивни фондове в ДА–Варна:

183. Исак Леви – Провадия. Търговия със зърнени храни, колониал, 1919. Ф 63К, оп 1, а. е. 37, л. 6.

296. Емануел Мусачо и Юда Басат – Провадия. търговия със зърнени храни, яйца и кожи, 1923–1927. Ф 112 К оп. 1, а. е. 1225.

467. Нисим Нафтали и Йосеф Декало – Провадия. Търговия със зърнени храни и фураж, 1937. Ф 63 К оп. 1, а. е. 30, л. 14.

636. Челебон Бенцион Есксиади – Провадия. Търговия с яйца и птици, 1936. Ф 112 К, ап. 1, а. е. 1022.

641. Бенцион Шемуел Декало – Провадия. Търговия с млечни произведения, 1937. Ф 63 К, оп. 1, а.е. 30, л. 1.

9. Хаим С. Конфино – Провадия. Търговия с манифактурни стоки на едро, 1912. Ф. 112 К, оп. 1, а.е. 2034.

67. АД „Братя Декало”–Провадия. Търговия с манифактурни стоки 1929–1940. Ф 112 К оп. 1, а.е. 2199.

33. Хаим С. Кемалов – Провадия, аптекар, 1902 г. Ф 112 К, оп. 1 а.е. 1418.



През юни 1941 г. е създадено ново ръководство на РМС в Провадийската гимназия в състав: Васил Вълков, Добри Кунчев и Ешуа Декало.

През пролетта на 1943 г. в Провадия насилствено за заселени голяма група евреи. Те са от София, предимно от работническия квартал Юч бунар. Сред тях е създадена ремсова група с отговорник Ешуа Декало.

Еврейската ремсова група разпространява позиви и ръкописни преписи на вестниците „Работническо дело” и „Младежка искра”. Значителна част от материалите се изпращат в еврейските концентрационни лагери. Със съдействието на групата са събрани парични суми, които са предадени за потребностите на Приморския партизански отряд „Васил Левски”. Някои евреи приготвят пулп за Германия. По поръчение на Тодор Илиев, секретар на Околийския комитет на БКП, аптекарят Фархи, който по това време работи в Общинска аптека–Провадия, приготвя препарат, който евреите-ремсисти поставят в бъчвите с пулп. При по-нататъшната фабрична преработка на пулпа в Германия, това лекарство прави пулпа негоден за използване. Така са повредени хиляди бурета пулп, който се приготвя при прекупчиците братя Доневи, Величко Дойнов и др.

През пролетта на 1944 г. е поставен въпросът еврейската ремсова група в Провадия да премине в нелегалност и се присъедини към партизанския отряд „Васил Левски”. Поради арестуването и разстрела на ръководството на Околийския комитет на БКП–Провадия през май-юни 1944 г. това е осуетено.

Станьо Маринов, Исторически музей–Провадия, ръкописни бележки от 1962 г.

След години Ешуа Декало стана журналист, известно време беше главен редактор на вестник „Народно дело”–Варна. През 80-те години майка му беше жива и продължаваше да живее в апартамент в Провадия. Ешуа Декало от време на време идваше при нея. През 90-те години в „Народно дело” пишеше журналистката Феня Декало-Бакърджиева, близка роднина на Ешуа Декало.



Да, комунизмът е ПРЕДИМНО юдейска идеология.

"Някой го наричат Марксизъм - аз го наричам Юдаизъм."
Равинът Стефън Вайс

"В душата си, Комунизмът е Юдаизъм. От това следва, че триумфът на руската болшевишка революция, всъщност е триумф на Юдаизма; както и при триумфът на Фашизма ще триумфира Юдаизма"
Равинът Хари Уатън


Това става днес по света. Ако ще спорим за фашизма и комунизма, кой не знае, че те са творение на талмудските идеологически центрове? На евреи, свързани с ционизма. Налага ли се да припомням, че фарисеите били основоположниците на комунизма? А Карл Маркс е бил не просто внук на равин. Под истинското си име Мордехай Леви той се оказал в родствени връзки със семейство Ротшилд.

                         


Още през ХІХ век били кроени планове за единно управление на света. Карл Маркс и Фридрих Енгелс поднесли на своите покровители от семейство Ротшилд теория за такова. Един от съперниците им за мястото на върха в Първия интернационал, италианският масон, евреинът Джузепе Мацини, който бил идеолог на национализма, едновременно с това съставял проекти за световен ръководен център.

                 


Ще попитате: Как съчетавал национализма с интернационала и единната световна република? За юдеомасонския елит няма нищо по-лесно. Нали помните, че той изповядва максимата „Ubi bene, ibi patria” – „Където е добре, там е родината“. Национализмът послужил за разрушаването на големите империи, които най-откровено бранели своите интереси и пречели на тези на световната левитска мафия.


              


„Комунистите винаги са имали за цел единно световно правителство. В брой 40 от 1915 г. на руското издание „Социалдемократ“ Ленин предлага „Световни обединени щати“. Програмата на Комунистическия интернационал от 1936 г. заявява, че световната диктатура „може да бъде установена само посредством победа на социализма в различни страни или група от държави, след което републиката на пролетариата ще се обедини на федерална основа с онези, които вече съществуват и тази система ще се разпростре,… като ще оформи Съюз на съветски социалистически републики“.“

                  

„Евреите приветстваха революцията в християнския свят и тъкмо евреите ще дадат пример“ – разкрива равинът Хари Уетън. – „Не е случайно, че юдаизмът роди марксизма. И не е случайно, че евреите охотно възприеха марксизма: всичко това беше в пълно съзвучие с напредъка на юдаизма и на евреите.“