Последователи

четвъртък, 20 февруари 2020 г.

Сексуални перверзии и религия / Хомосексуалната дейност в Корана


           

Хомосексуалната дейност в Корана 

 За хомосексуални отношения с евнуси Корана не споменава, но се говори само за нелоялно хомосексуално насилие, извършено между мъжете. В допълнение към историята на Лот, с цел сексуална експлоатация на мъже също загатва историята на Пророка Юсуф. "Въздържал се от него" (12:20: "wa kaanuu feehi min az-zaahideen "). Но Корана и хадисите имат следните разрешения за хомосексуални желания на мъжете. Има дори Хадис Бухари, разбира се това не е пророка а Абу Джафар, според който трябва да се предотврати педофил да се ожени за майката на любовницата си момче, ако между тях е имало сексуален контакт (Бухари LXII, 25) Що се отнася до това (кой) играе с момчето, ако той е имал връзка с него, той не трябва да се ожени за майка му. На Арабски език: feeman yal"abu бис-sabiyy: в "adkhalahu feehi falaa yatazawwajanna" ummahu. (Това обикновено се придружава в същата глава, в съответствие със забраната за мъже, женещи се за майката и дъщерята.) Очевидно, согласно това, в хадисите сексуален контакт с момче не се счита за хомосексуализъм, в противен случай човекът би трябвало да има много по-различна проблеми, като например: смърт чрез изгаряне, пребиване с камъни, или падане от висока кула, а не на забраната да се ожени за майката на момчето. Тези санкции, посочени в хадисите, са свързани, с това какво са "направили хората на Лот ." Различните нагласи към морала на педерастията (сексуални отношения с момчета) и хомосексуалността (секс с мъже) е обичайно, въпреки че не е универсално за целия древен свят. Това отношение се запазва и до днес в териториите и народите контролирани от исляма. Ясно е, че любовта на момчетата се счита за нещо положително, защото младите момчета като "естествени скопци/евнуси," не чувстват необходимостта от една жена, което позволява да не ги мислят за мъжете. Самият Коран е в подкрепа на педерастите в описанието си за Paradise / Рая: 52: 17-29 И те ще имат момчета [ghilmaan] сред тях, като скрити перли. 56: 22-23, и тъмни очи [hoorun "eenun], като перли скрити 76:19 И безсмъртните момчетата [wildaanun mukhalladoona] ще бъдат сред тях. 02:25 И те трябва да имат перфектен партньор [azwaajun mutahharatun] в [...] градини 04:57 И те трябва да имат перфектен партньор [azwaajun mutahharatun] ги ... www.jerusalem-korczak-home.com/np/ Арабската / Kaster.html От "Житието на пророка Мохамед" След смъртта на Хадиджи Мохамед сънувал, че Бог му каза да се ожени за Aisha/Айше, дъщеря на Абу Бакра. След това тя е била само на шест години, той е на петдесет. Но първо той се жени за вдовицата на Сауд, която по-майчински се отнася с децата му, и едва след това за младата си булка Aisha. Само на няколко години тя продължава да си играе с кукли, докато тя е на девет години, а когато е взето решение, че вече е достигнало възрастта за брак днес ... Съществуваща брак възраст на момичетата се определят прецедент брак пророка Мохамед и Aisha. Решавайки да се ожени Aisha, когато тя е само на шест години, петдесятника пророк любезно се съгласил да изчака докато непълнолетната "булката" навърши девет. Лишаването от девствеността на такава млада възраст може сериозно да навреди на половите органи на момичето, да не говорим, причинявайки огромна психологическа травма на лишаване от детство и възможност да се учи. (10-ти Август, 2000 - В Иранския парламент, привърженици на реформата настояваха за повишаване на възрастовата граница на брака от 9 до14 години за момичетата и от 15 до 16 години за момчета.) Полигамия или многоженство в исляма е разрешено. Един мъж може да бъде съпруг на четири съпруги в същото време. Аятолах Хомейни: За сексуално удовлетворение един мъж може да се използва дете от женски пол, включително на гърдата. Въпреки това, той не трябва да лишава девствеността на детето, разрешено е само содомия. Ако той би отнел девствеността на детето и по този начин нарани тялото на детето, след което ще бъде отговорен за поддържането на живота на едно момиче, което, обаче, не може да се счита за един от четирите си жени. Той също така не разполага с правото да се ожени за сестра си. За момичета най-добре когаро менструацията и започва по времето, когато тя живее със съпруга си, а не с баща си. Един баща, който направи дъщеря си своя съпруга толкова млада ще получи място в рая. "Ако човек се ангажира сексуален контакт с животно (благослови своя Господ за това) и еякулира той трябва да направи религиозна прочистване." "Месо от коне, мулета и магарета, не се препоръчва за консумация от човека. И е абсолютно забранено, ако животното е било содомизирано от мъж, докато е било живо. В този случай, животното трябва да се изведе извън града и да се продава." Един мъж може да има сексуален контакт с животни, като овце, крави, камили и други. След достигане на оргазъм в него, обаче, той трябва да убие животното. В същото време месото на такова животно не може да продаваш на собствените си съседи, а само на хората от съседните села. От книгата на аятолах Хомейни "Tahrirolvasyleh", включително и четвъртата, издателска DarolElm, Gom, Иран, 1990 "Ако някой извърши действие на содомия с една крава, агне или камила, те (животни) урина и екскременти стават нечисти, и дори тяхното мляко не е подходящо да се яде. Животното трябва да бъде незабавно убито и изгорено, и общата трябва да бъде платена такса на собственика му, от този които го е содомизирал "(" Зелената книга. "поговорки на аятолах Хюм"ейни за философия, религия и обществен живот със специално встъпление от Клайв Ървинг (CliveIrving), ISBN? 0-553-14032-9, страница 47) Интервю на узбек "Момие, аз не съм виждал (20 години) но едно магаре съм го имал повече от 20 пъти ... http://www.youtube.com/watch?v=QRxadjfKyx0&feature = player_embedded Дореволюционната традиция на педерастията в Кавказ и Ср. Азия Според данните за годините 1911-13, "общият брой на случаите на содомията в Руската империя възлиза на почти половината от случилите се в провинцията Тифлис (включително град Тифлис (Тбилиси), Баку, Екатеринослав, Ереван и други селища ). Въпреки разпространението на сексуална психопатия сред населението на региона, това явление е основно продукт на местните култури. Обичаи и традиции на местното население на Грузия и Армения, районите около Баку, Ташкент и Самарканд не изключва еднополовите връзки, а често и принудителни. Распространеното в Кавказ отвличане на момчета и млади мъже за сексуални цели, често е приписвано на дивите нрави на туземното население .. В Ташкент и съседните региони на Централна Азия, честотата на педерастията се дължи на изолация на женското население, по специфичен начин на живот на местните хора, докато се намират далеч свободното време във всички видове чайни (чай къщи,чайханах), където от ранните години, те са свикнали на източен мързел и паразитизъм, както и местните традиции тийнейджърката проститутция - бачебаство (Бачи - момчета - танцьори мобилни екипи, участващи в платен секс). "Колкото е по-голям града, и са повече мюсюлманите в него, толкова повече съдебни дела за педерастията" (вж. Erickson, EV "на блудство и неестествено полов акт в коренното население на Кавказ", 1906). В Тбилиси, столицата на Кавказ, случаи на педерастията се извършват основно в татарските квартали - по различни публични домове, механи, магазини, така наречения Персийски базар, и т.н. части, както и в бани. В Тбилиси, както и в Баку и други градове в Кавказ, не рядко предлагат своите пасивни услуги активни педерасти, което се знае от години. Банщики тези по етническа национальност са перси и татари. От християнските племена първо място в склонността към педерастията заемат арменците. Населението на Баку е известен не само в Кавказ, но и далеч извън блудството като цяло и педерастията - в частност. От гледна точка на по-заможните мюсюлмани да се използват момчета не е толкова срамно, както си мислят хората. Този вид сексуален контакт, според толкова много мюсюлмани не е само приказки. цитат е взет от книгата на Дан Healey "Хомосексуален Desire в революционна Русия. Регламентът на сексуалното и свързаното дисидентство", през 2001 г. от службите Чикагския университет Traditional Artists Хомосексуални в страните на исляма Bacha (Baccha) В северните тюркски райони на Централна Азия, актьори, известен като Бача (Tюркско-узбекска версия, може би етимологически да произлиза от Персийското bacheh - "дете") са били широко разпространени, и представлява търговски и транссексуални от местната традиция педерастки известен като Bacha-Bozlik (bacchabozlik). Бача, са обикновено тийнейджъри му 12 и 16 годишни изпълнирели на еротични песни и танци. Тяхните великолепни дрехи и козметиката, се всъщност, средствоза транссексулно превъплащение.Бача е ценен заради своята двуполова красота и се използват за сексуални услуги.Бача са обучени още от детството и продължават работата си, докато не започне да им расте брада. Въпреки че, след Руско завладяването на тази традиция е потушена от царските власти, ранните руски изследователи са документирали тази практика. Теллак (Tellak) източник: Wikimedia Традиционно Теллак/Теляк са били масажисти в турския хамам (турска баня) - обществените бани в Османската империя. Това са тийнейджъри, които са къпели клиенти. Те наемат измежду подвластните народи на Османската империя: като гърци, арменци, евреи, албанци, българи и други илюстрации от «Hubanname» (Beautiful книга). Хомоеротично работа на турския поет Фазил бин Тахир Enderu, 18-ти век Тяхната роля не е била ограничена до мивката, предоставят и сексуални услуги. Османските текстове (като Dellakname-е-Dilkusa, на работа 18-ти век от Дервиш Исмаил Ага в османските архиви, Сюлеймание, Истанбул), говорят за имената и етнически произход на Tellak заплащането им, описват подробности за техните сексуални практики, и колко пъти са необходими, за привеждане на клиента до оргазъм. Понякога отношенията между клиент и Теллак ставали много лични. В един от случаите, в средата на 18-ти век, един еничар е имал личен Теллак. Но последният е бил отвлечен от еничари на друг полк и представен на командира му. Този случай е довел до няколко дневна битка между двата полка еничари, които са спрени само чрез намесата на султана. Миниатюра от ръкописа на Шаха Аббас I (1571-1629), изобразява неговото момче саки - виночерпец. Текстове на миниатюрата: "Животът може да осигури всичко, което искате от устието на трите:. Любовника, реки и чаши" Художник Мохамед Касим, 1627. Явните сексуалните навици на жителите на Кандахар. http://www.artofwar.net.ru/profiles/  

           


 Още през 19 век, пущуните - мюсюлмани, които се бориха на страната на британската колониална армия пееха поемата, която разказва как страстно искат млади мъже. В основата на хомосексуалността тук са силни традиции на мъжкия робството, които са в основата на ислямската култура и са още по-поразително проява на прост, "отделно от секса," общество в южната част на Афганистан. Тайните хомосексуални контакти тук отдавна са характерна черта на живота. Въпреки това, педерастията е проклятието на държавата. Придържайки се към пуританските възгледи талибаните направиха всичко възможно да изкоренят педерастията на пущуни културата, която е доминирана от култа към мъжете, сега когато Министерството на морала, вече не съществува, някои отново си позволяват такова удоволствие. "При талибаните да имаш любовник беше трудно, но сега отново е лесно", - каза Фарид Ахмед, 19-годишен млад мъж в бял шал, покриващ лицето, така че са видими само черен кичур коса и пиърсинг/промицателни очи. Фарид знае много добре. Собственикът на фирмата, която го взе като любовница, когато е бил само на 12години. Интереса на полевите военачалници към момчета изиграл определенна роля за идването на талибаните на власт в Афганистан. През 1994 г. талибаните бяха много малка група. Тогава към тях се обърнаха да спасят момче, върху което се злоупотребява от два командира. Талибаните освободили момчето и хората реагирали с благодарност и подкрепа "Момчетата дори не могат да отидат на пазар, защото командирите могат да си вземат всеки който им харесва," - казва Амин Уллах, обменяш валута на базара в Кандахар. Талибаните са ангажирани с този проблем, като прибягват до древните санкциите, предвидени от Шериата: те атакуват стените над главите на онези, които са били наблюдавани в хомосексуалността. lhttp://maks-markoff.livejournal.com/4987.html Наказание за хомосексуалността Хомосексуалността, което намира израз в акта на содомия доказано води до наказателно наказание според шериата еднакво с наказанието за прелюбодеяние. Избягващите наказание хомосексуалисти (поради липса на доказателства за престъплението), според ислямските учения, ще бъдат наказани от Аллах. (Мъри и Roscoe, 1997, «Passim»).. Малик, аш-Шафи‘и и Ахмад се е придържал именно към това мнение. Т. е. необходими са четирима честни мъжки свидетели (вж., St. Коран, 24:13), които се кълнат, че са виждали от първа ръка процеса на проникване на гениталиите (заслужава да се отбележи, че това не е осъществимо на практика, с изключение на нарушаването на някое от установените условия, което противоречи на шериата). Ако те потвърдят, че това е извървано (или извършено, ако говорим за изнасилването) се подлага на смърт чрез пребиване с камъни. В случай на съдиите, имат дори и незначително, но основателно съмнение, то линча и наказателно преследване се отменя. Ако за съдебните свидетели лъжата и клевета на свидетелите стане ясна, последните се подлагат на публично наказание (виж, St. Корана, 24:. 4, 5). Имам Абу Ханиф казва, че хомосексуалистите заслужават да бъдат осъдени и административно наказани. Но в същото време, богословите от ханафитския мазхаб позволяват смъртното наказание, когато е налице политическа или социална нужда от него. Арабските мъже се целуват по време на среща и вървят ръка за ръка. Най-честото распространено обращение на мъже един към друг е хабиби - Habibi ("Моят любим") и халю - halyu ("сладур").  


Ислямът и хомосексуалността се изключват взаимно - биха казали някои. Ислямистите сатанизират хомосексуалността, но тя е част от мюсюлманската традиция. 


default


„Когато мъж се сношава с друг мъж – това е отвратителна поквара и грозно престъпление.” Казва го шейх Мухаммад ибн Салих ал-Усаймин, един от най-авторитетните консервативни тълкуватели на исляма, който до 2001 година беше мюфтия в Саудитска Арабия. „Хомосексуалните контакти разрушават връзките в обществото и убиват мъжествеността. Обществото се покварява, моралът умира” – обобщава още шейхът.

Сляпо послушание вместо дискусия

Особено мюсюлманите-салафити защитават една традиционна представа за семейството. Ролите са разпределени по категоричен начин: мъжът се грижи за прехраната и носи пред света отговорността за морала, благоприличието и религиозната праволинейност на членовете на семейството. Съпругите, на брой до четири, се грижат за децата и домакинството. Тази схема не търпи хомосексуални отклонения, защото те биха поставили под въпрос цялата ценностна система на салафитите – и особено ролята на мъжа като глава на семейството.

Салафитските групи се отличават и с друго важно свойство: силното чувство за общност. Там няма място за дискусии, няма място за съмнения. Там има подчинение. А хомосексуалните хора поставят и това под въпрос, просто защото са други, различни, не се вместват в шаблона. Освен това радикалните салафити, които се ангажират и политически, особено държат на борбеността, осигуряваща победа. А хомосексуалността се смята за противопоказна, защото – според салафитите – тя отслабвала мъжествеността.




Осем египтяни бяха осъдени, защото били посетили сватба на хомосексуални

Хомосексуалността се отхвърля категорично в исляма, мюсюлманските правници спорят само по въпроса как да бъде наказвана. Повечето представители на различните религиозни школи смятат, че хомосексуалните мъже заслужават смъртно наказание. А най-крайните са убедени, че хомосексуалните трябва да бъдат убивани с камъни. Забележете, че става дума единствено за хомосексуални мъже. В ислямското право и изобщо в мирогледа на мюсюлманите на женските лесбийски връзки не се отдава особено внимание. Изследователят на исляма Томас Бауер казва: „Цялото ислямско право се е развило в лоното на едно патриархално общество. В такива общества е важно единствено какво правят мъжете. Какви ги вършат жените помежду си – мъжете не се интересуват особено.”

В класическата ислямска теология цари единодушие: хомосексуалността е нещо осъдително. Това обаче далеч не означава, че всички мюсюлмани се подчиняват на забраната. Още повече, че хомоеротичната традиция в исляма има дълбоки корени. Особено в арабско-ислямската поезия от Средновековието мъжката хомосексуалност присъства като нещо естествено и дори достойно да бъде възпято с най-възвишени слова. В днешно време, въпреки строгите забрани и наказания, хомосексуалността е открила свои ниши в ислямския свят. Както е известно, арабско-ислямското общество е мъжко общество. Там често ще видите мъже, които са държат за ръка или под ръка, а антропологът Малек Хебел говори дори за „хомосеНсуалност”, тоест – за чувствения телесен контакт между мъжете в онзи свят. Разбира се, такива контакти не водят задължително до секс, но това не е изключено. Знае се, че в консервативните мюсюлмански общества младите мъже нямат никаква възможност за предбрачен секс с жени, което понякога ги тласка към хомосексуални контакти.

Суровото отношение към хомосексуалните е плод на европейско влияние

Хората в Европа открай време обръщат сериозно внимание на въпроса дали мюсюлманите имат по-голяма склонност към хомосексуални връзки. Независимо от очевидната хомофобска тенденция в днешните ислямски общества, европейците традиционно смятат, че мъжете-мюсюлмани са по-податливи на такава ориентация. Разбира се, за този възглед има и чисто субективни причини: желанието на чуждото и неразбираемото да се припишат допълнителни лоши качества, прехвърляне на собствени гузности в лоното на другата култура. Факт е обаче, че сегашната твърда нагласа против хомосексуалността в исляма идва именно под влияние на европейците. Томас Бауер обяснява:


Радикалните ислямисти вярват, че хомосексуалността е западно влияние

„В продължение на повече от хиляда години хомоеротичните стихотворения са един от най-разпространените литературни продукти в арабския език. През 20-ти век обаче нещата се променят. Новообразувалите се арабски елити започват интензивно да възприемат европейските морални възгледи – и най-вече особено разпространения тогава консервативен викториански морал.”

Ислямът чака своята следваща вълна на модернизация

В днешно време пак от Европа тръгват плахи засега тенденции за либерализиране на исляма и за повече търпимост към хората с различна сексуална ориентация. Но огромното мнозинство мюсюлмани и правната школа на исляма продължават остро да осъждат хомосексуалността, която в редица страни се наказва със смърт. Понякога екзекуциите на хомосексуални мъже се извършват дори публично, за да бъдат сплашени хората, каквато е практиката в Саудитска Арабия или Иран. Бесят ги на някой висок строителен кран или пък ги хвърлят от високи сгради – както главорезите от „Ислямска държава” постъпват с хомосексуалните.

Томас Бауер уточнява нещо много важно: неправилно е да наричаме тази практика „завръщане към Средновековието”. Просто защото арабско-ислямското Средновековие е било много либерално по отношение на хомосексуалността. Всъщност днешната хомофобия на исляма е продукт на модернизирането му. Но следващата модернизационна вълна все още не е достигнала до исляма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар