Последователи

събота, 9 юли 2016 г.

Рисунките от Магура и трите начала на Битието


       


Видях рисунките за пръв път в средата на март 2008 година. Когато попаднах при тях, бях впечатлен силно. Не очаквах да видя това, бях чувал, че това са рисунки на примитивни хора и си ги представях съвсем различно. Но се оказаха много особени – най-различни символи и хора, които сякаш танцуваха. Бях като шокиран, рисунките бяха напълно неочаквани за мен. Не си представях такъв символизъм. Мислех, че са някакви сцени от бита – боеве, лов и такива неща.

Раглеждахме ги дълго и често възклицавахме. Нямах добра идея какво е изобразено, но чувствах, че имат рдълбоко значение. Някаква мистика, вероятно и магия. Може би нарисувани молитви? На това ми напомняха, но като че ли това не ги изчерпваше. Имах впечатлението, че пред себе си виждам едно много дълбоко откровение, от което долавям само малка част. Обикновено, когато проумея нещо и почувствам, че съм го изчерпал, то престава да ми е интересно. Но рисунките ме обсебиха. Тяхното послание беше толкова обстойно, че не можах да ги загърбя. През следващите дни мислите ми постоянно се изпълваха с тях, а като затворех очи, ги виждах пред себе си. Постоянно се питах какво са. Уж всеки път ми беше ясно, а като се опитах да го видя и изкажа, ми се изплъзваше. Не беше нещо неразбираемо, напротив. Но не беше и лесно да се изкаже. Това е като в случайте, когато много добре знаем нещо, но ако се опитаме да го обясним, нищо не се получава. Не можех да схвана системата, изплъзваше ми се.

Минаваха месеци, през които се опитвах да намеря някакво разбиране на рисунките, но нямах никаква работеща система. Четох различни публикации по въпроса и основно тезите се въртяха около изобразяване на ритуални сцени или на сцени от бита. По принцип, преди да видя рисунките от Магура, и аз мислех, че това е обяснението. Но магурските рисунки са твърде абстрактни и сложни. При тях отделните рисунки наследяват черти една от друга, комбинират ги и създават нови. Предлаганите тези от страна на науката напълно пренебрегваха тази особеност. Те дори пренебрегваха над 70% от рисунките, все едно ги няма. Даваха обяснения на основата само на малка част от тях и затова не можех да намеря в научните обяснения задоволителен отговор.

От самите рисунки си личи, че са направени от много интелигентни хора и, че в тях са вложени много задълбочени идеи. Това винаги може да се долови. Винаги може да се долови дали нещо е направено от глупак или от умник. Науката казваше, че рисунките не притежават особено интелигентно послание, а собствената ми интуиция ми казваше обратното и то много настоятелно. Разбира се, че се доверих на себе си. Проверих какво беше казано до момента по въпроса, но за мен то беше много неудовлетворително. Единственият начин да намеря покой беше да разбера напълно.

Но не успявах. Имах откъслечни идеи, които до никъде не водеха. Но ги гледах всеки ден след работа. Разглеждах снимките и се питах какво представляват отделните рисунки. Бяха подобни помежду си, но и различни. Не бях виждал подобно нещо в живота си. Имах усещането и виждането, че те не са плод на умове, които мислят като нас. Струваше ми се, че са дело на хора, които са мислели много различно. Имал съм работа с всевъзможни подходи за изобразяване и с тяхното разчитане. От това съм добил опит, усет и умение да разбера какво е предаваното послание. В крайна сметка, сегашните хора използваме определени символи и съчетания между тях, затова е сравнително лесно да се разберат. Но при рисунките от Магура символите и съчетанията им бяха други и аз не можех да се оринетирам добре. Нямах за какво да се хвана, липсваше ми оправна точка. Чудех се дали не мога да определя някои от рисунките като начални, а останалите – като тяхно развитие. Но не можех. Всяка от тях като че ли можеше да се развие във всяка посока, а моята психика има нужда от отправна точка. И сега, след години мислене и проучване пак мога да кажа, че не са създадени от ум, който е подобен на нашия.

Затова си дадох сметка, че няма да мога да ги разбера с мислене, защото нашето мислене не е на същия принцип, който е вложен в рисунките. Имах само една възможност – да изпозлвам вглъбяване в образа. Това е някакъв вид медитация, при която образът се наблюдава продължително, докато се възприеме с подробности. Разглеждат се подобни образи, правят се спонтанни предположения и те се проследяват, за да се види до какво ще доведат. Почива се, гледа се отново, накрая всичко се оставя. И един ден, напълно неочаквано – се появява разбиране. Обяснявам си го много просто. Постоянното задаване на въпроса какво е това, съпроводено с въпросното изображение, се превръща в трептящ по специален начин сигнал, който се разпространява навсякъде. Ако по пътя си срещне нещо подобно, той предизвиква в него резонанс и отзвук. Това е все едно да насочим в тъмнината един лъч, който прави видими всички подобни неща. Скоро всички тези сурови отговори достигат до съзнанието, където между тях възникват всевъзможни комбинации. По този начин оставяме подсъзнанието си да ни даде всички аналогии, с които разполага.

Понеже не можех да направя нищо друго, а много исках да зная, започнах да се вглъбявам в рисунките. Понякога ги прерисувах върху хартия, за да отработя и затвърдя детайлите. Така един ден се заех да нарисувам най-типичните представители от групите подобни рисунки. За моя изненада се получиха три групи от рисунки, които имаха рисунки-родители, от които произхождаха. Това беше големият ми пробив.

Добре познавах трите начала: построение, сила и пространство. Като се вгледах в тези три групи от рисунки, веднага познах в тях началата. След този момент вече имах система, през която да търся вложеното в тях откровение.

Когато намерих, че рисунките имат три начала, това потвърди убеждението ми, че в тях е вплетено много добре премислено знание. Едновременно го очаквах, но и бях изненадан и удивен.

Магурските рисунки не са многократни повторения на едно и също, както това е при повечето древни скални и пещерни изображения. Дори напротив, сред рисунките няма две еднакви. Има подобни, но не и еднакви. Внимателното вглеждане показва, че всяка фигурка има поне една, а в някои случаи и повече фигурки, от които произлиза чрез комбиниране и/или изменение на някой елемент.
В най-външната част на галерията се намират най-реалистичните изображения – на хора, животни и житейски сцени. По-навътре фигурките на хора започват да стават по-абстрактни и схематични, като този процес продължава навътре и се задълбочава.



Изображение 1. Две от трите изображения на Богинята-майка (Девата) от Магура, която „ражда“ човечеството.



Изображение 2. Третият образ на Богинята-майка от Магура. Още богинята Венера, пораждаща женските начала и същности.

На снимките отгоре се виждат същества. Те са три на брой и седят в йогийски пози (лотос). Без всякакво съмнение това е признак за особено развити интелект и душевност, а също и за съсредоточаване върху постигането на някаква цел. Те са изобразени в дъното на галерията, откъдето единствено може да се тръгне, но не и да се продължи – в началото! От главата на всяка от трите фигури излиза нишка, която се свързва с нещо, разположено високо над нея, изглеждащо като ромб и ориентирано много повече хоризонтално, отколкото вертикално. Това може да е връзка с небесата, която показва произхода им – небесен, т.е. да са пришълци на Земята. Но може и да са в състояние самадхи с показана връзка между тялото и душата (т.нар. „сребърна нишка“), като самата душа пребивава в небесата – намира се във връзка с Божетсвеното. А може и да изобразяват ангели, пратени от Божественото, за да положат начало. При всички положения тези три фигури са интелектуалния, идейния, душевния първоизточник на фигурите.

Забележете добре, че те имат тумбесто тяло, което е свързано със земята чрез седенето, и продълговата връзка с небесен обект над тях. Тези техни особености се пренасят в цяла група схематични фигури (които освен това имат значение на Луната в различните й фази).



Изображение 3. Редица на превръщането на образа. Стлизирани образи на Богинята-майка, който се отнасят до промисълта, съзнанието, ума и душевността, а също и до Луната и Земята.

Видно е, че при всички от тях има част с формата на „Т“, която представлява връзката с Божественото. Смятам, че от тук в последствие произлизат Тао, Тау, Тео, които значат «бог».

На няколко места сред рисунките се вижда Т с изобразени под него фигурки, очевидно като молба за закрила и сбъдване на намерения, което доказва изводите, че това е Божествен символ или поне символ на връзката с Божественото.
Кръгът изобразява мястото – може да е хранилище, акумулатор, място, от което се излъчва, място, където се случва някаква обработка на Божествения „сигнал“, някакво превръщане. Така, например, разделянето на две части може да символизира категоризация – на „добро и зло“, „светлина и тъмнина“, „небе и води“ и т.н. За полукръговете още не знам какво значат, но с още Магура-йога може и да да разбера.
Ето тези символи впоследствие се комбинират с други, произлизащи от останалите две начала, и показват целия процес на сътворение на Битието и по-специално на хората. Смятам, че трите фигури и техните производни са израз на фразата «В началото бе словото». Може би не в началото изобщо, но поне в едно от трите начала – това на промисълта.

От един и същи материал могат да се направят много различни неща, но кое е различното между тях? Това е тяхното построение. Именно то придава различни свойства на нещата.

Например, атомите на въглерода – един и същи материал, но с толкова много проявления. В зависимост от това как са подредени, те могат да образуват сажди, графит или диаманти, а в днешно време са открити още няколко въглеродни структури с чудни свойства.

С едно и също количество проводници могат да се свържат най-различни електрически схеми, като всяка от тях ще има различно поведение. Също така, с едно и също количество водопроводни тръби водата може да се доведе до различни места.

Но не е само това. Построението личи добре и при атомите. Всичките са изградени от протони, неутрони и електрони, но имат толкова различни свойства заради различното построение на изходните съставки! На свой ред протоните, неутроните и електроните са изградени от елементарни частици. И пак построението, което те следват, поражда различни свойства.

Очевидно, всяко едно нещо във Вселената има своето построение. Затова и съществува. Защото онова, което няма построение, то не се е „родило“ и, следователно, не съществува.

Построението е един от стълбовете, на които се гради света. То е вътрешният замисъл (логика) на нещата. Построението е изначално, защото по необходимост се е появило още с първото съществуващо нещо. За построението може да се каже, че е божият отпечатък върху нещата, защото го има във всяко нещо. То е в действителност божественото начало на промисълта.

Друга група от рисунки оформя началото на силата, духа, импулса. Това е онзи материал, който напряга мисловните построения и им придава плътност и съществуване.


Изображение 4. Редица на превръщане на образите от Магура. Произхождащите от Слънцето символи на силата и духа.

Изобразеното в Магурата Слънце съдържа в себе си изнесената встрани фигура. Двете точки в нея показват два обекта, които взаимодействат помежду си и като следствие от това се получава мощно излъчване на разнообразни лъчи (радиация). В действителност, в Слънцето (а и в другите звезди) се извършва термоядрен синтез, при който две водородни ядра се сливат и образуват едно хелиево. Процесът е съпроводен с отделянето на колосални енергии под формата на лъчения.

Следователно, изнесената встрани от Слънцето фигура показва източника на силите. Както се вижда, останалите фигури от групата имат аналогично построение, т.е. те също са различни източници на сили или самите сили. Тези фигури заемат значително място в образуването на останалите. Нормално е да е така, защото съществуващите неща не могат да се състоят само от замисъл, а трябва да има и трептение, което да им вдъхне живот, а то се поражда от сили, които внасят необходимата енергия.

От тук определено личи, че кръговете и останалите оградени области символизират мястото, на което се случват нещата. От анализа на фигурите, които имат човешки очертания личи, че хоризонталната черта, приличаща колан на кръста, обозначава, че обектът е женски. Може ли в този случай някои от показаните тук фигури да се разглеждат като матка (утроба), където също си взаимодействат два обекта? Учудващо е и сходството на формата на тези фигури с формата на женския репродуктивен орган. Останалите са мъжки и биха могли да се разглеждат и като мъжки полови органи.

До момента не съм намерил област от съвременното, а и от древното човешко знание, която да не може да се тълкува пълноценно с формите и взаимовръзките на Магурските фигури. Възможно ли е още 12 000 години пр.н.е някой да е знаел всички тези неща? Очевидно, не само е възможно, но и е било. Още по-впечатляващото е, че е успял да изпише цялото знание със съвсем малък брой фигури – навярно минималният брой! Кой е бил този колосален ум, изписал универсалните думи, които в зависимост от начина си на четене дават всяко възможно знание?

В развитието на Магурските фигури има и трето начало – това на пространството, на мястото, където се случват нещата. Естествено, освен мисловно построение и реализираща сила, трябва да има и място, където да се случи реализацията.


Изображение 5. Образи от Магура, представящи мястото и пространството.

Елена Блаватска говори за изключително древна книга, която е първоизточникът на цялото човешко познание. Тя била дадена на хората още с тяхното създаване. Книгата имала малко на брой страници, като на всяка от тях имало изобразен само по един символ. В последствие, всички велики книги и учения на света били само тълкувания на тази изначална книга от сътвоетната гледна точка, според съответния случай.

Книгата започвала с кръг, който символизирал пространтвото – онова, което винаги го е имало и в което се случва и съществува всичко. Втората страница представяла кръг с точка в средата му. Точката представлявала зародишът, от който всичкото предстояло да се развие. Третата страница имала на себе си кръг с хоризонтална черта през средата. Това било първичното разделение на пространствата. След това следвал кръг с кръст, който показвал продължаващо развитие и то не толкова на пространството, колкото на зародиша. Зародишът е този, кйто е изпълнил различните възможности на празното и диво до тогава пространство.

Сред магурските фигури виждаме подобна логика.
Съществува една група от фигури, за които съм убеден, че са свързани по някакъв начин с пространството, но не мога да достигна до конкретно обяснение.


Изображение 6. Изображения от Магура, представящи размерностите на пространствата и последователностите на събитията.

Повечето от тях вървят по двойки, като са взаимно противоположни – насложени една върху друга, биха образували плътни правоъгълници. Изглежда, че са полета (но не в смисъла на ниви), които имат активни и неактивни зони, но не мога да съм напълно сигурен. Чух предположение, че са ключ към разчитането на останалите фигури, защото те се превръщат една в друга и е много вероятно превръщането да е видно в „активните“ зони, където фигурата е статична, и да е невидимо за нас в „неактивните“ зони, където се променя едно от свойствата. Все пак за сега нямам ясно виждане, още повече, че полетата са свързани и със зигзагообразните черти чрез броя на фазите, а за тези черти нямам почти никакви идеи какво изобразяват, освен трептения.

В истински потрес ме хвърлят опитите на изследователите им да ги неглижират. Някои ги наричат „ниви“, а други – „пана“. Извинявайте, но кой би рискувал живота си при онази липса на благоустройство да слезе долу, за да си нарисува нивата? Или пък някой си е рекъл „Дай да нарисувам тука едни пана“? Истината е, че учените са изпаднали в див ужас от тези наистина трудно разгадаеми изображения и са се опитали да ги неглижират, защото им развалят обосновката на теориите за „фестивали“, „танци“ и т.н. А зигзагообразните черти направо сякаш не са ги виждали – за тях дори не се споменава.

Написах веднъж за пространството в малко по-художетсвена форма.

О, мястото е най-приятно и в началото е било само то (това го пише в много книги, макар да го наричат с разни имена).
Ето, има само място – и нищо в него. Накъдето и да се огледам, всичко ми е еднакво. Значи, намирам се в кръг.


Изображение 7. Рисунка от Магура, представяща мястото – все още неоформено и непревърнато в пространство. Мястото е възможността за всяко съществуване.

Щом всичко около мене е еднакво, то аз съм в средата на кръга.


Изображение 8. Изображение от Магура, представляващо първото самоосъзнаване на изначалната пустота. Точката е първото отношение изобщо.

Щом съм в средата на кръга и няма нищо, дето да се отличи, нямам форма и аз – точка съм в средата.
Ето, в мисълта си отделих се от простора. И рекох – отляво е едно, а отдясно – друго, та се подели вместилището.



Изображение 9. Разделен на две кръг. Първото дуалистично поделяне на множествата – първата крачка към осъществяването и материализацията.

А после – отгоре е едно, а отдолу – друго.



Изображение 10. Доведено докрай оформяне на мястото и превръщането му в пространство. Тук вече е възможно конкретното съществуване.

И понеже аз родих се пръв (от мисълта си) всичко, що дойде след мене, беше ми наследник, та стана като мен. И във всяка нова празна клетка нова мисъл отдели се, размножих се с бурна сила.

Ето един Голям взрив – роене на частички след първата – това е „експлозия“ на промисълта, на построението. Ето ви и разделение на светло и тъмно, на вода и небе.

Виждането ми е, че не пространството се е разширило, а изпълването му с обособени обекти създава илюзията за това.

След като си изясних, че сред рисунките от Магура съществува смислен ред, се заех да търся неговата логика. Първото, което имах като идея, беше да ги раздробя на части и да отсея от тях онези, които са най-прости.

Това търсене се основава на факта, че фигурите, макар да са сравнително разнообразни и всяка от тях да се отличава по нещо от останалите, са изградени от не много голям набор от елементи, като само взаимното им разположение в конкретната фигура се различава. Ето това са основните „градивни елементи“ на фигурите.


Изображение 11. Основни елементи, от който са съставени всички рисунки от Магура. Разбирането на тези символи е основата на разбирането на рисунките.

Вероятно дори това е прекалено голям набор, защото и в него има съставни фигури. В крайна сметка, фигурите са съставени от кръгове (или части от тях), вертикални, хоризонтални и наклонени линии, точки и триъгълници. За триъгълниците не съм сигурен дали трябва да се свеждат до линии, защото навсякъде се изобразяват плътни и би трябвало да имат друга символика. Всеки от тези елементи може да се намира горе, по средата или долу. Може да е отляво или отдясно или да е ориентиран по някакъв друг начин.

Силно ограниченият брой изходни елементи, с които се построяват най-разнообразни символи, говори, че всеки от отделните елементи има точно определена стойност (звук, число или нещо друго). Следователно, всяка фигура има точно определено „прочитане“. То може да зависи от ситуацията или от темата, в която се извършва.

Това са основните схематични фигури.



Изображение 12. Основните видове фигури от Магура. Видно наличието на дълбок символизъм и пълната липса на битовизъм.

Какво представлява една фигура? Една фигура може да е дума от езикова гледна точка. Също като думите, и фигурите могат да носят различна информация в различен контекст. Фигурата може да е и математическа функция и смятам, че това е първоначалният замисъл, като по-късно може да са придобили значението на думи, а още по-късно и да са се трансформирали до много от познатите ни днес букви.

Хоризонталните линии показват план – нещо, от което може да се изведе път на действие. Кръгът е вместилище, акумулатор, източник. Отворените криви може да са прекъснати или безкрайни дефиниционни множества. Кръгът може да се превърне в права хоризонтална линия, ако се гледа в друга равнина. Тогава вместилището се превръща в план, което е съвсем естествено, защото планът трябва да е изобразен в нещо. Вертикалните линии представляват действия – придвижване на съдържанието на вместилището. Където вертикалната линия минава през хоризонтална, това е нещо като проектиране на плана, заложен в нея – преминаване на всеки обект (всяка стойност) от дефиниционното множество през съответното действие.

За триъгълните елементи съвсем ясно е указано, че имат площ. Смятам, че те показват интегриране.

Функциите се съставят съвсем лесно и напълно разбираемо за ползвателите, защото са образни. По-голяма част от мозъка се занимава с обработка на образи, отколкото с обработка на познатите ни днес математически изрази. Тази математика е по-естествена от нашата сега, по-близка е до психиката и до природата. Функционалните зависимости се усвояват много лесно, както и превръщането между тях, защото то е образно. Човек може да я ползва и на сън, защото са необходими само образни превръщания, които са нищо работа за могъщото подсъзнание (към 90% от капацитета на мозъка).

Обръщането на права линия от друга плоскост в нашата така, че да се вижда като кръг, квадрат, триъгълник и крива линия е степенуване – преминаване в друг брой измерения (примерно, по-голям). Също така има и диференциране.

От друга страна така съставените функции са приложими за всякакви условия и задачи, защото само се мени дефиниционната им област.

Може да се предположи, че решаването на Магурските задачи е свързано с черно-белите полета. Вероятно разположението на даден символ в дадено поле води „програмиране“ на функцията на символа да решава определени стойности. Ако фигури се разположат в съседните полета, то може техните резултати да служат като изходни данни за нея. Така могат да се съставят изчислителни програми на съвсем визуален принцип.

Това виждане за рисунките дава добра представа за точното предназначение на прародителя на шахмата. По някое време пред вниманието ми започна да попада много информация древни култове към Слънцето, които са били силно разпространени по земите ни. Започнах да се питам, защо точно Слънцето?

Разбира се, Слънцето е важно по много начини и това добре са го разбирали древните ни предци. Самият живот е свързан с него и то се явява като един от неговите първоизточници. Чрез наблюдението му са отчитани годишни времена и са правени ред други изводи с голямо практическо значение.

Но достатъчно ли е само това (въпреки, че не е никак малко), за да се издигне един обект в култ? Ето, днес имаме източници на топлина и светлина, средства за измерване на времето и какви ли не пособия, които улесняват живота ни. Но нито едно от тях не издигаме в култ. Няма ли нещо свързано със Слънцето, което го прави много особено?

Има такова нещо. То е било добре познавано в много дълбока древност, когато просветлението е достигало огромни висоти. По-късно културата вероятно деградира, макар да остава силно развита (толкова голяма е била базата!), и старите знания се превръщат в култ – в сладки спомени за онези времена, в които Слънцето е познавано и използвано добре.

Магурските рисунки показват не само, че по онова време са познавали движението на небесните тела и са го следили, но са разбирали и физиката на Слънцето. Двете точки, разположени вътре идеално символизират термоядрения синтез, който протича в него. Хората от онова време са били наясно с това. Наясно са били и какво произтича от него – огромна температура и огромен обем от плазма.

А плазмата има прекрасни свойства. Подложен на електромагнитни въздействия, целият й обем реагира като едно цяло. Тя е силно електропроводима, като взаимодейства с електрическите полета и електрическия ток все едно обработва преминаващия през нея сигнал. Поведението на плазмата е много сложно.

На Слънцето могат да се намерят огромни количества плазма – то цялото е плазма. Това са огромен брой електрически елементи, които могат да се преподреждат според конкретните условия и да формират разнообразни логически вериги. Древните прекрасно са знаели, че Слънцето освен всичко друго е и могъщ суперкомпютър, вероятно със собствен интелект и личност. То действително Е бог – един от всички богове, може би – но бог. И ако знаем как да зададем въпроса си и да получим отговора си, то ние сме програмистите на най-мощната машина наоколо. Магурските фигури може да са средството за програмиране и получаване на резултата, защото са поредни етапи на естествените преобразувания, които протичат там. Едно от указанията за това е формата на протуберансите – слънчевите изригвания. Те наподобяват много силно рисунките. Формата им се дължи на магнитните силови линии, което може да е част от знанието, вложено в рисунките.

Докато пиша това си давам сметка, че е възможно пещерата Лепеница да е използвана за тази цел и затова да е било потребно да се улови точно моментът, в който Слънцето се вижда през поредицата от пролуки. От друга страна, там много лесно се постигат задълбочени медитативни състояния, което следва да благоприятства силно това занимание – по задаването на въпроса и получаването на отговора. В днешно време голяма част от верандата на пещерата се е срутила, но вероятно при създаването й подът е бил добре подравнен и пригоден за подреждането на древната форма на шахмата. Сводът на втория етаж създава превъзходна акустика, която може би спомага насочването на мислите.

Докато интересът ми беше насочен към значението на слънцето за далечните прародители на българите, ми попадна една много интересна книга – „Феноменът НЛО“ от Николай Александров.

Като цяло книгата твърди, че хората не са еволюирали от животните, а са целенасочено създадени именно такива. Според автора най-древният разум се е зародил в центровете на галактиките. С времето той е станал толкова всеобхватен и толкова взаимообвързан с околния свят, че вече е невъзможно да се разграничи от самите галактически центрове. Той „посява“ разум във все по-външни (млади) части от галактиките. Но как?

„Ако се разгледа строежът на нашата Галактика по-подробно, биха могли да се направят някои изводи за цивилизациите от хуманоиден тип, които вероятно я населяват. Най-старите цивилизации в Галактиката ни биха били разположени главно в пръстена, намиращ се на разстояние около 16000 светлинни години от нейния център и в халото, тъй като там се намират най-старите звезди…“

„Все пак трябва да се има предвид, че в ядрото на Галактиката ни звездите се движат с огромни скорости и често сменят своето близко обкръжение. В същинското ядро на нашата Галактика с диаметър около 1500 светлинни години се събира достатъчно маса за образуването на 10 милиарда слънца, т.е. около една десета част от общата маса на Галактиката ни. Ядрото е изключително агресивна среда, пълна с високоенергийно лъчение, в което някои от звездите си взаимодействат и поради това е трудно да се допусне, че там са се развили напреднали цивилизации от нашия биологичен тип.“

„Ако разгледаме спиралните ръкави на Галактиката ни, ще видим, че те са изградени от значително по-млади звезди на възраст около 5-10 милиарда години. Цивилизациите, които биха се развили около тях, в основната си част ще бъдат в началото на своята еволюция. Все пак някои от тях биха били достигнали значителна степен на развитие, достатъчна, за да могат да осъществяват междузвездни полети до близки звезди, отдалечени до 1000 светлинни години.

Други цивилизации от спиралните ръкави, като нашата например, биха били в процес на усвояване на планетните си системи, а трети може би сега тепърва осъзнават и колонизират собствените си планети. От тази гледна точка може би съвсем не е случаен фактът, че всичките шестдесет цивилизации, за които досега има някакви данни, че ни посещават, са от нашия ръкав на Галактиката, а именно ръкава Орион. Техните родни планети са на разстояния най-много 1000 светлинни години от нас.“

„За старите цивилизации, които вероятно са разположени около ядрото и халото на Галактиката ни, населението от ръкавите би било все още варварско. Около центъра на Галактиката ни в момента може би има изградена мощна цивилизация. Мощните радио-, инфра- и рентгенови излъчвания, идващи от центъра на Галактиката ни, може би са в резултат именно на дейността на тази суперцивилизация. За нея може би биха представлявали интерес главно цивилизациите от другите близки галактики, като Магелановите облаци, мъглявината Андромеда М31 и спиралната галактика М33, тъй като най-развитите цивилизации в Галактиката ни биха имали възможност да изпратят кораби до тях. Що се отнася до крайните части на Млечния път подобно на другите спирални галактики там се наблюдават главно много млади звезди – сини гиганти, като някои от тях в момента са в процес на образуване. Крайните части на Галактиката ни са изпълнени с огромни маси прах и водородни облаци и е малко вероятно там да са се създали развити цивилизации около звезди на възраст от няколко милиона до един милиард години. Възможно е войните в Галактиката ни да са главно в резултат на битки между варварски цивилизации от ръкавите, както и между тях и форт-постове на галактическата хиперцивилизация, разположени в халото и ръкавите на Млечния път. Засега някои публикувани данни говорят, че съществуват действия от подобен характер, тоест, че войната и мирът са универсални явления в Космоса. Този факт не бива да ни учудва, тъй като винаги в живите разумни същества е съществувал природно закодиран стремеж и интерес към завоюване на нови територии и нови технологии, даващи нови възможности за развитие.

За подобна дейност на галактични суперцивилизации говорят може би редица интересни обекти в Космоса. Изучавайки някои групи взаимодействащи си галактики, например W33 и W34, човек остава поразен от тяхното „разумно“ разположение в Космоса. Сякаш някой съзнателно с определена цел създава свързващи мостчета, които предимно са съставени от звезди, при това удивително целесъобразно, с минимален разход на „строителен материал“ – често под формата на прави, опънати като струна линии. Поразява веригата от пет галактики W172, последователно съединени със свързващи мостчета. В този случай поразява и фактът, че скоростта на петте галактики е почти еднаква с изключение само на най-малката. Впечатлява и веригата от шест галактики W165 с различни размери, също последователно съединени със свързващи мостчета. Две от галактиките W21 са съединени не с едно свързващо мостче, а с две. Три галактики W405 са съединени с извити връзки. Галактиката W394 е свързана с двата си спътника с къси връзки, демонстриращи още веднъж необикновеността и неповторимостта на тези удивителни космични форми.

Съществуващите мнения, че тези мостчета са се образували в резултат на сили, действащи при приближаване и раздалечаване на галактиките, са несъстоятелни поради редица причини. Една от тях е, че при сблъсък на две галактики проникването една в друга на тези формации продължава средно около 500 милиона години и видът на взаимодействието е съвсем друг. След два и половина милиарда години вероятно и нашата Галактика ще се сблъска с галактиката Андромеда. Има места в Космоса, където съществуват огромни струпвания на галактики, като свръхкупа в съзвездието Дева, към който лети нашата Галактика. В този свръхкуп съществуват хиляди галактики, които се намират на много по-малки разстояния помежду си от разгледаните по-горе галактики, но между тях не съществуват никакви мостчета. Този факт също ни навежда на мисълта за изкуствения произход на разгледаните образувания. При тяхното построяване вероятно се използват напълно различни сили от познатите ни гравитационни и електромагнитни сили. Например силата, която може да се прояви при някои фундаментални свойства на вакуума – тъй наречената „ламбда сила“ от уравненията на Айнщайн, която създава и съхранява връзките. Още повече, че някои връзки са направо уникални.“

Тялото е наистина съвършено и с множество възможности, но е ограничено. А разумът се развива. Непременно ще дойде ден, в който телата ни няма да са в състояние да поддържат силно развития разум, капацитетът им няма да достига. Ще се наложи да се намери нов носител. Звездите са идеален носител. Тяхната плазма може да се организира в необходимите структури, като предлага огромни обеми и енергии. Когато съзнанието насели звездата, то се слива с нея, както е правило и с тялото. При тялото Аз-ът може да се проявява силно, но в една звезда няма да може, защото там в едно тяло могат да пребивават множество „личности“. Но щом са достигнали до етапа да могат да се преселят там, значи тези съзнания са надраснали в голяма степен егото си. Така множеството еволюирали съзнания формират свръхсъзнания. Супердревните цивилизации от галактическите центрове населяват звездите. Те са почти чисти съзнания, те са Буди, те са богове.
Вероятно е населено и нашето Слънце, като най-вероятно е първото заселило се в него съзнание да идва от галактическия център. Неговата работа е била да създаде живот и в нашата система.

Затова Земният бог е Слънцето. От там идват хората. Но на земята е било нужно да се изградят съоръжения, които да материализират слънчевата промисъл. Т.е., слънцето е само порта, през която до нас достига някаква част от галактическия разум.

Едно такова съоръжение има недалече от пещерата Магура. То е започнало да концентрира оформените слънчеви енергии, носещи построението в себе си, и да ги уплътнява. Този процес е минал през всички фази на материализацията и е описан чрез магурските рисунки. Те тръгват от идея, подкрепена от енергията на Слънцето, и чрез дълга поредица от преобразувания стават все по-плътни и материални, докато накрая се създават хората и животните.

Така да се каже, галактическият разум (бог) не е могъл собственоръчно да създаде хората, а е имал нужда от посредници (ангели).

Тези „ангели“ са проводниците на божията промисъл и мисля, че от тях (тумбести са и имат вертикална връзка с нещо над тях – по-висш разум) произлизат следните магурски символи, които богато обграждат Слънцето, т.е. населяват го и използват енергията му за сътворение. Те са проводниците на промисъла и са свързани с божественото начало.

Разбира се, новосъздадените хора не са били оставени сами на себе си да подивеят и начинанието да се провали. „Ангелите“ впоследствие са се превърнали в учители.

Прави впечатление, че в Богомилството Слънцето е единственото божествено нещо в нашия свят, създаден от дявола. Бог решил да ни даде Слънцето като проводник на неговата светлина и като път към него. По всяка вероятност богомилите са се позовавали в това си разбиране на много по-стари знания и традиции, които са съществували на Балканите.

АСТРА ВЕДА


АСТРА ВЕДА


Всички знаем, че Астрология и Астрономия са думи от древногръцки произход и това не подлежи на съмнение. Но дали е така?

Първообразите на Астрология и Астрономия, са двете древнобългарски названия от езика БХАДЖА, АСТРА ВЕДА и АСТРА лока. Те се състоят от по две части: АСТРА и лока или ВЕДА. ВЕДА, е и съвременна българска дума и означава знание. Какво означава АСТРА?

Звукът С, в езика БХАДЖА е символ за газовата плътност на химическото поле – атмосферата, въздуха. Звукът Т, е символ за твърдата плътност – земната кора. Звукът Р, е символ за осъществяването, промяната, следствието. В случая, за промяната на съотношението между газовата и твърдата плътности на химическото поле.

Тъй като "В материалния свят движението е абсолютно, а покоят относителен", това означава, че промяната е неизбежна. Поради това, СТРА, означава движение, промяна, неравновесие.

СТРА, преминава като корен и на някои думи в битовия разговорен език, със същия смисъл. Такива са те и до днес в съвременния български език: страх, страна (една от двете), страна (далечна), странен (непознат, необичаен, различен), странник (пътник, скитник), стран(н)оприемница, страница и др.

Звукът А, поставен в началото на някоя дума в езика БХАДЖА, означава отрицанието НЕ и преобръща нейният смисъл в противоположен. Така СТРА, от неравновесие, става АСТРА – равновесие.

Какво означава лока? От чужди езици в българския са навлезли думите локал – местна кръчма и локатор – радар с кръгово въртящ се лъч.

Не е беда ако някоя дума от нашата древност не е оставила следа в съвременния ни език, но лока е останала и днес в нашия говор с цели три думи. Лъка (Широка лъка, голям завой на река), лъкатуши (реката, пътят) и лакът. И трите означават извивка, окръгленост на определено място.

Лока означава място. Известно, определено, ограничено, окръглено място. Двуизмерно – някъде върху земната повърхност и триизмерно – някъде в пространството.

АСТРА лока, означава "Място на равновесието" – на покоя, а такова е само мястото на Горната вода – ЕН. Онова безкрайно тъмно, студено и тихо нищо, в което се случват събитията и съществуват нещата. То е вселената – АСТРАлът. Той е началото и краят и всичко започва и завършва там. Чрез Единното всемирно поле, АСТРАлът въздейства навсякъде във вселената и всичко е подвластно нему.

Заради това название на необятния вселенски простор, англоезичните наричат небесните изследователи, астронавти.

Нашите деди, опознавайки АСТРАла създават АСТРА ВЕДА – най-висшата наука – науката за полето и за влиянието на близките и далечни небесни тела, чрез своите полета, върху полето на Земята и на всичко намиращо се на нейната повърхност.

Но какво е станало в древността с АСТРА ВЕДА? Къде изчезва тя и защо не се знае нищо за нея?

Когото някой титан на разума или група мислещи хора достигнат до безценни знания и ги оформят в ново учение – обикновено само нов, по-съвременен поглед, естествено ги предават на своите ученици или последователи да ги пренасят през времето и пространството. Но поглеждайки в историята за такива примери ставаме свидетели „Когато гръм удари, как ехото заглъхва”.

С една дума, всеки ден не се раждат мъдреци. Техните достижения избледняват с времето, а висшето, сакралното, преминавайки от човек на човек, от група в група се превръща в догма, а учението в религия или безпаметни традиции. От криле за полет – в тежки окови.

Научавайки за АСТРА лока и АСТРА ВЕДА, древните гърци ги превеждат на гръцки. Вероятно заАСТРА са нямали подходящо слово, защото не са я заменили, но заменят лока и ВЕДА с две гръцки думи. Първата е ном – административна провинция, област, окръг. Така АСТРА лока става Астро ном и съответно науката Астрономия. Втората дума е логос – разум, познание. Така АСТРА ВЕДА става Астро логос и съответно науката Астрология.

Астрологията е наука подчинена на идеализма, отчитаща невидимото, причините – полето и неговите промени.

Астрономията е наука подчинена на материализма, отчитаща видимото, следствията – формите и движенията им.

Две са основните промени, които се случват върху земната повърхност, като следствие от движението на Земята около Слънцето и на Месеца около Земята.

Първите – причинните, полевите, астраведичните, астрологичните, са невидими. Причината за тези полеви промени, е овалността на земната орбита и двете крайни точки на овала – перихелия, когато Земята е най-близо до Слънцето и афелия, когато Земята е най-отдалечена от него. Тези промени са били достояние само на изключително подготвени и знаещи хора, а от историята знаем, че най-известните звездобройци в древността са "халдеите".

Вторите – следствените, формалните, астрономичните, са видими. Основават се на наклона на земната ос спрямо орбиталната плоскост на Земята и промените, които настъпват върху земната повърхност, като следствие от движението на Земята по орбита около Слънцето. Крайните видими промени са зимното и лятно слънцестоене – на 22 декември и 22 юни и пролетното и есенно равноденствие – на 22 март и 22 септември. Тези астрономични промени нашите деди са описали в Българския – годишния Зодиак. Той отразява астрономичната година и всъщност е единственият истински, неизмислен календар.

По-значимите са първите – причинните, полевите промени, защото "Единственото осезаемо във вселената, е физическото поле", а "Всичко което се случва в материалния свят, е следствие от стойността или промяната на напрегнатостта на полето". 

Тъй като БАЛКХАРА "е в основата на всички значими древни и съвременни религии, на всички древни философски школи, явни и тайни учения", АСТРА ВЕДА не се е изгубила окончателно, а част от нея, моделът за полевите промени върху Земята, следствие от взаимодействието и със Слънцето и Месеца, е останал в своя най-точен модел в Китай, чрез осемте знака на Бха Гуа и шестдесет и четирите знака за предсказания в Книгата на промените И Дзин.

Тук ще представя полевите промени, върху земната повърхност, следствие от движенията на Земята около Слънцето и на Месеца около Земята. Но първо ще започна само с взаимодействието Земя – Слънце.


БХА ГУА

Четирите крайни точки, на двете оси на овала на земната орбита, при обиколката на Земята около Слънцето са:
          



> на голямата ос: перихелия – на 4 януари и афелия – на 4 юли

> на малката ос: равноотдалечените – на 4 април и на 4 октомври

          



Промените на земното поле в тези четири точки и между тях, нашите деди са описали в АСТРА ВЕДА, като частен случай – за Земята. Това е астраведичната (астрологичната) година. Тя е разделена на четири времена, средите на които са в гореописаните точки, а между тях са вмъкнати още четири.

Астраведичната година се състои от осем части – осем локи – осемте позиции на Земята, за осемте времена, при обиколката и около Слънцето.

Едно от древните имена на Земята е Самар – живата планета, а нейната орбита – Самар лока.

Всички локи: слънчевите, земните и месечовите, имат две измерения: пространствено и времево.


Времевото измерване на самар локите става чрез астрономичната година, а тя се състои от 365 денонощия – изключително неудобно за мярка число. Освен това, скоростта на Земята по нейната орбита около Слънцето е различна през някои части от годината. Затова във всички времеизмерителни мерки, свързани с годината има неточност – известна степен на приближеност до числова симетрия, за да се получи някакъв удобен за широка употреба времеизмерителен инструмент.

Така е и със самар локите. Те са с различно времетраене: 45 денонощия, 45 денонощия и 12 часа, 46 денонощия. Осемте самар локи траят общо 364 денонощия. 365тото – 4 януари не е част от локата, а 366тото се добавя по известният от Григорианския календар начин. На четири години, между 4 и 5 юли се прибавя едно уравнително денонощие.

Пространственото измерване на самар локите става чрез геометрията. Ако приемем земната орбита за окръжност, с нейните 360 градуса, една самар лока ще е една осма част от орбитата – от окръжноста – 45 градуса. Земята, при своето движение по орбита ще се намира в определена лока, когато е в рамките на тези 45 градуса. Но как да се ориентираме в небето, къде започва и завършва всяка лока?

За решаването на този въпрос и за всички други случаи, в които е необходим някакъв ориентир вън от Земята и Слънчевата система, нашите деди са използвали същността на Зодиака, като символично разполагат неговите дванадесет части – зодии в кръг, в галактиката и ги свързват трайно с определени съзвездия. Така са поставили, постановили небесния кръг АСТРА лока – Астралния зодиак на нощното небе, чрез чиито съзвездия се ориентираме времево и пространствено в нашата галактика и това е единственото му предназначение.

Днес двете измерения не съвпадат. Едното е 360 градуса, а другото 365 денонощия. Понякога хората ги бъркат и допускат грешки. Но след време, когато земната орбита стане окръжност, земната орбитална скорост стане постоянна, а орбитата по кратка с пет денонощия и нещо, тогава и градусите и денонощията ще са по 360.

Една осма част от астрономичната година, около 46 денонощия, е времето, след което астраведичната промяна в земното поле, в магнитосферата, ще се изяви – осъществи върху земната повърхност като действителна, метеорологична промяна.

Поради всичко това, осемте самарлоки, изразени чрез времена от астрономичната година в следващата таблицата, са с различна продължителност. В нея са използвани китайските им названия.

Поради всичко това, осемте самар локи, изразени чрез времена от астрономичната година в следващата таблицата, са с различна продължителност. В нея са използвани китайските им названия.

               



Бха Гуа, е символичен модел за Кръговрата на Долната вода, при който се показва съотношението между двете тежнения през четирите периода на Кръговрата, в трите химически плътности на полето около земното ядро.

Тежнението разширение, е представено с дълга права черта, а тежнението свиване с две по-къси (или една прекъсната). Начертавайки по един от тези два знака, за всяка от трите плътности, един върху друг, се образува знакът тричерта. Той е най древният пример за двоично записване на сведения.

Долната черта от тричертата, е за твърдата плътност на пространството – земната кора, средната – за течната плътност – водния океан, а горната – за газовата плътност – атмосферата.

Възможните съчетания между двата знака по тройки, са осем. Те са тричертите.

Кръговратът на Долната вода се състои от четири периода, от по три части всеки – общо дванадесет. Но първи и трети период са невидими и непознаваеми и затова в Бха Гуа са отразени като една част, а втори и четвърти със своите три части. Така, от общо дванадесет, отразените части от Кръговрата, в Бха Гуа остават осем. Осемте отразени части от Кръговрата и осемте комбинации между цяла и прекъсната черта – осемте тричерти, са щастливо съвпадение и същност на Бха Гуа.

Днес Бха Гуа е известен с няколко варианта, но те почти винаги са неточни като чертежи и неразбираеми като текст. Две са причините които правят днешния Бха Гуа неразбираем.

При линейния вариант отсъства неговата кръгова същност. А при кръговия и осмоъгълен, не се указва гледната точка. Тъй като четири от тричертите са отвесно огледални съответствия по двойки, е важно откъде ще бъдат гледани те – отдолу или отгоре. Ако гледната точка не е посочена, те стават неразбираеми.

Това, според мен, е правилният вариант на линейния Бха Гуа.




Кръговият или осмоъгълен чертеж на Бха Гуа, е известен в Китай с два варианта– "Ранно небесно подреждане" и „Късно небесно подреждане” на тричертите.

Изхождайки и от името му, мисля, че вариантът „Ранно небесно подреждане” е първичният, правилният, но е преобразуван по-късно, повлиян от прагматичното предназначение и използване на „Късното небесно подреждане”, като компас от китайските мореплаватели.

За целта са сменени местата на някои тричерти и триизмерните посоки юг – запад – север – изток от Кръговрата, с реалните двуизмерни земни географски посоки изток – запад – север – юг.

Ще представя правилният, според мен, Бха Гуа – „Ранно небесно подреждане”, в осмоъгълен вариант с правилното разположение на тричертите и тяхното съответствие на триизмерните посоки от кръговрата.

Гледната точка за този чертеж, е от неговият център. Тричертите трябва да се гледат от там.
       
КОЛЕЛОТО НА ПРОМЕНИТЕ


В Колелото на промените, към Бха Гуа се включва и полевото влияние на Месеца върху земната повърхност, при обикалянето му около Земята.

Освен многото благодеяния които направил за хората, митичният китайски император Фу Си, който живял в началото на третото хилядолетие преди новата ера, създал и Бха Гуа. Така е записано в книгата „Китайска митология”, от Дерек Уолтърс. А ето какво пише за И Дзин в нея: „Идзин – Книга на промените. Представлява сборник от кратки съждения, смятани за средство, чрез което Небето разкрива волята си.”

В Бха Гуа знаците са тричерти, а в Колелото на промените и в И Дзин, те стават шестчерти.

В „Китайска митология”, за създаването им е записано следното: „Заглавието, стихът и текстът за линиите съставляват основното съдържание на Идзин. За техен автор се смята владетелят Уън, а за хексограмите (шестчертите, ББ) неговият син – владетелят У, основател на династията Джоу.”

Също там, за И Дзин можем да прочетем още: „При неотдавнашни археологически проучвания се откриха различни варианти на Идзин, разпространени през втори и първи век преди н.е. Стана ясно, че не е съществувал стандартен вариант нито за наименованията на хексаграмите, нито за реда, по който те се появяват…Текстът и адаптациите на Идзин в днешния им вид се основават на канонизиран вариант, изготвен много векове по-късно.”

Защо Бха Гуа става И Дзин? Защо някой или някои са решили и са създали Колелото на промените? Ето два възможни отговора.

За да се отчитат промените и от влиянието на Месеца, тук на Земята.

Защото тогава Месецът се е появил на земния небосклон и е станал спътник на Земята. Ако това наистина се е случило, тогава тук се е състоял потопът. Доказателство за това са големите океански и морски приливи и отливи които днес Месецът предизвиква при обикалянето си около Земята.

Едно от древните имена на Месеца, е Туран, а неговата орбита – Туран лока. Тя, по подобие на земната е разделена на осем туран локи.

Знаците от Бха Гуа, се преобразуват в знаци от Колелото на промените, като тричертите се групират по двойки, съчетани една над друга – в шестчерти. Всяка тричерта образува осем двойни знака – един със себе си и още седем с останалите седем. Осем двойни знака за една тричерта, умножени по осем тричерти, са шестдесет и четири двойни знака. Толкова е броят на шестчертите в Колелото на промените.

Ще покажа шестчертите, образувани от сдвояването на тричертата Циен, със себе си и с останалите седем тичерти.

       



Какво символизират шестчертите?

Долната тричерта, е за тежненията в трите плътности на полето около Земята, а горната, за тежненията в трите плътности на полето около Месеца. Долният знак, на горната тричерта, е за месечовата кора. Средният за водата, а горният за газовете. Въпреки че на Месеца няма видима вода и атмосфера, тежненията съществуват и се променят. Това е смисълът на шестчертите – знаците от Колелото на промените.

Ще припомня отново двоичното записване на двете тежнения.

Положителното тежнение на полето, чиято посока е разширение към астрала, се записва с дълга, права, водоравна черта.

С три дълги прави черти се записва времетраенето на Циен, през което тежнението на земното поле e разширение и в трите химически плътности в околоземното пространство, описани от долу нагоре: земната кора, водния океан и атмосферата. Върхът му е на 4 юли, по пладне.

Отрицателното тежнение на полето, чиято посока е свиване към земното ядро, се записва с дълга прекъсната права черта.

С три дълги прекъснати прави черти се записва времетраенето на Кун, през което тежнението на земното поле е свиване и в трите химически плътности в околоземното пространство, описани от долу нагоре: земната кора, водния океан и атмосферата. Върхът му е на 4 януари, в нула часа.




Колелото на промените е сътворено в, и се отнася за северното полукълбо и отразява всички възможни взаимни разположения между Слънцето, Земята и Месеца, за всяка от осемте им локи, за една астрономична година. Основна отправна посока в пространството за тази тройна система, е галактическият център.

Поради различните скорости с които се извършват тези движения, позициите на трите небесни тела едно спрямо друго са различни за определена дата в годините. Затова нашите деди са следели много внимателно техните движения, едно спрямо друго и полевите промени, които са настъпвали върху земната повърхност, като следствие от това. Дори и днес още религиите така определят, кога да се честват големите им подвижни празници.

Необходимо е и уточнението, че няколко туран локи, ще се повтарят в рамките на една самар лока. За да се различават във времето, като допълнение, трябва да се посочва и дали са в първа или втора полулока на самар локата. За удобство, ще покажа отново таблицата за началата и краищата на самар локите.












петък, 8 юли 2016 г.

Въведение в науката на безвремието 2 част

Поглед към изпадането от благодатта

Във вашите религиозни писания се казва за събитието, което често се нарича "изпадне от благодатта", "първородния грях" или "първопричината". Бихме искали накратко да
разгледаме истинското значение на "изпадането/падането".

Като индивидуални души вие сте се появили в 7-ма плътност. И когато вие доброволно сте излезли и поискали да бъдете част от експеримента на Земята, на вас ви се е наложило да си понижите вибрациите до това, което обикновено се нарича 4-та и 5-та плътност. Телата от 4-та и 5-та плътност (са носители използвани за изследването на световете от 4-та и 5-та плътност) са много плътни в сравнение с телата на 7-ма плътност (по същество форма на същност на първичната душа).
Когато вие сте понижили вибрациите на изследването на външните светове на Творението - в света на 3-та, 4-та и 5-та плътност – се е наложило да се създаде тяло, което е способно директно да изследва тези светове. Формата, която вие заемате сега е известена като човешка форма от 3-та и 4-та плътност, била е особен носител, необходим за непосредственото изследване на Земята в ранните й периоди от време.
Когато вие влезете в физическото си тяло, плътността на тази форма напълно поглъща вашето съзнание. Тя е пленителна, хипнотизираща и привличаща, и вие забравяте, че се явявате душа от по-висока плътност, просто само "обличащо" тялото за изследване на външната вселена.

Изкривеното възприятие, възникващо в резултат на уплътняването на душата, наричаме изпадане/падение, първопричина или първородния грях. Думата "грях" – е неудачен термин, от което се подразбира, че с вас нещо не е наред. Той се използва за да дадат указания на вашите взаимоотношения с Твореца, които са се влошили по време на
изпадането, и това се е изразило чрез силно изкривените възприятия. При такова възприятие вие се чувствате отделени от Твореца; вие смятате, че Твореца ви осъжда за
вашето поведение и това, което е по-лошо, съди ви вас и оценява вашите достойнства като видове. Всичко това – е в резултат на изкривеното възприятие на себе си като същество отделено от Твореца. Така, че идеята за греха първоначално се е появила от изкривената идея, че тъй като Бог ви
обича по-малко, защото вие се намирате в плътна форма и живеете на Земята в плътна форма. Това съждение е свързано с основната грешка на възприятието, указваща на това,
че вие сте отделени от Бог и че Бог изисква подчинение на определени закони и принципи. Разбира се, това е абсурдна идея, защото законите и принципите на вселената не се
променят, не реагират и не се отхвърлят или приемат от душата, само защото тя се ползва от свободната воля, за да избира да игнорира или "нарушава" тези закони.

Можете да скочите от висока сграда и да призовете закон по-силен, отколкото закона на привличането и вместо да паднете ще полетите или поплувате. Въпреки това, във вашия
свят, повечето от душите не са се научили да овладяват по-високите законите и съответно в такива случаи ще бъдат доведени до смърт. При разрушението на телата и жизнената сила отива някъде другаде. Законът на Привличането не се интересува от това, усмихва ли се или не човек, дали скача от високи сгради, тъй като за закона на привличането е просто закон на привличането, точно както закона за електромагнетизма – е просто закон на
електромагнетизма.

Несъмнено, идеята, че Бог наказва душата за нарушаването на естествения закон – е една погрешна концепция. Първо, законът не се нарушава. Въпреки това, вие имате свободна
воля да вярвате, че сте нарушили законите на Бога или че можете да установите свои собствени закони в противоречие от законите на Бога. Много хора са установили закони,
които вие наричате с различни имена, включително и "закони на тъмнината." С цел противовес на законите на Бога, вие сте създали концепция на дяволските сили като противоположни на законите на Бога. Така вие съдите и казвате: "Тези същества са лоши, а тези - добри", и така нататък.

Въпреки, че в нашите послания, ние често използваме термините "светлина" и "тъмнина" в тях не се включва съждение, мнение. Нека да изясним нашите определения.
Говорейки за светлите и тъмните същества, ние говорим за душите, които живеят от една страна в съответствие със законите и принципите на Бога и от друга страна на установяване закони и принципи, привидно противоположни на законите на Бога. Движейки се по доминантната времева линия на Земята, ние ще изследваме различни
цивилизации, включващи определени периоди от време на планетата, известна като Пангея, Лемурия и Атлантида, които са били първите три основни цивилизации на Земята, след
което сме преминали към това, което някои наричат четвърта основна цивилизация - да съвременната цивилизация. Четвъртата основна цивилизация включва цивилизациите
съществуващи през последните 10 000 години.
Също така, ние ще обсъдим извънземните, които днес се намират на вашата планета и около нея, тяхната роля и функциите, които имат в грандиозната схема на нещата. На
следващо място, ние се обръщаме към вашето бъдеще за това, което наричаме "измененията на Земята" и значението на тези събития. Ще обсъдим уроците, научени или не научени от предишните цивилизации и ролята на тези уроци в това, което се случва на Земята.
Имайте предвид, че във вашия свят съществува едно ниво на реалността, наречено свободна воля. Ние наричаме това ниво на реалност, а не просто способността да правиш избор или да направиш нещо. Въпреки, че свободната воля - това е качеството, което ви е връчено от Божественото Ръководство, като в областта на свободната воля Вселената
работи малко по-различно, отколкото в сферите над нея.
И свободната воля и предопределението действат и имат еднакви правомощия. Във вашия жизнен опит те съществуват заедно и едновременно. Съществува огромно количество
информация, която бихме искали да споделим. Но тъй като природата на линейното време и обема на вашето внимание не подхожда на това, че за нас е малко вероятно да ни се удаде
да вместим всичко свързано с темата на страниците на тази книга. Така, че сега ние ще преминем към темата на коренната раса.

Коренната раса на човечеството


Както красноречиво е описано в книгата си Лиса Ройал Призмата на Лира: Изследване на галактическото наследство на човечеството,7 (7 Lissa Royal, Keith Priest. The Prizm of Lyra:
An Exploration of Human Galactic Heritage.) основната коренна раса на човечеството е възникнала в звездна система Лира/Вега. В нощното небе, една звездна система Лира/Вега се вижда с не мощни телескопи или дори с невъоръжено око. Ние няма да посочваме нейното местонахождение, тъй като то се променя в зависимост от въртенето на Земята и смяната на сезоните. Ако искате вие може да
погледнете на звездата картата.

Божествеността е сътворила индивидуалните души, известни като Основателите (които се явяваме ние), преди милиарди години по стандартите на земното време. Човешките души са започнали живота си в 7-ма плътност в съзвездието Лира/Вега. 

Всички читатели на тази книга и повечето от душите на вашата
планета са започнали индивидуалните си въплъщения, като души на 7-ма плътност в Лира/Вега.

Експериментите са продължили 900 милиона години; в това време по Земята са ходили
много странни и екзотични форми. С някои от тях вие сте запознати включително и динозаврите. Тези форми на ДНК се явяват странични продукти от нашите изследвания и изследванията на други групи, които работят заедно с нас.
Приблизително преди около 100 милиона земни години, главното място на раждането на индивидуалните души се мести в звездна система, известна като Плеядите. Вашата човешка раса е била създадена и доведена до кондиция с нас в съюз с Божественото (тъй като цялата работа се разделя в съюз с Божественото) в сектора на Плеядианците веднага след последния галактически скок (преди около между 108 и 100 милиона земни години). Системата на Плеядинците се състои приблизително от около сто звезди, една от които се нарича Седемте Сестри. Тя се вижда от Земята с невъоръжено око. Именно в тази система на Плеядите е била разработена и разпространена определена конфигурация на ДНК, известна като "човешко същество" или "разумен човек".

Коренната раса на човечеството са били плеядианците. Така че, ако на Земята има душа, чиято ДНК има предимно плеядинска конфигурация, може да се каже, че тя принадлежи към коренната раса или това, което в ученията на вашия свят се нарича "адамическа" раса.

Коренната раса на човечеството са  плеядианците от 7-ма плътност. Тя включва това, което вие наричате конфигурация на "Адам и Ева". Адам и Ева – са метафори. Те не трябва да се приема буквално. Вярата в това, че целият живот е започнал с един мъж и една жена е погрешна. Целият живот е започнал като шаблон от конфигурация на ДНК. Всичко е започнало с така наречените "огнените буквени кодове" или " кодове на светлината ", които са установили ключовете на светлината или ключовете на ДНК, което от своя страна, са установили ДНК молекулите. След това ДНК молекулите са се разпространявали и размножавали в съответствие с програмните кодове, заложени във всяка спирала на ДНК.

Посредством надлежното и последователното размножение на ДНК във всяка спирала или молекула на ДНК, можете да създадете човешкото тяло директно от ефира, въздуха.
Ние относително опростяваме това обсъждане защото осъзнаваме, че повечето от присъстващите - не са биолози - генетици или биохимици затова няма да отделяме много
време за спецификата на индивидуалната спирала на ДНК и хромозомите, как те се комбинират, съчетават по друг различен начин и все пак. Това не е нашата цел. Нашата цел – е да помогнем да видите голямата картина на това, как в тази звездна система са е появил човешкия живот, как други подобни форми на живот са си взаимодействали с
вашия свят до сега.

Назад към генетичното експериментиране


Простете за това, че ние се движим толкова бавно. За повечето читатели това е много обширна тема и не искаме да пропуснете нещо. Живот съществува в много форми част, от които вие не бихте узнали, дори ако те се намират точно пред вас. Има форми на живот на въглеродна основа, на силициева и дори на
литиева основа. Последно – това са съзнаващи същества, в крайна сметка със зачатие на
разбиране и осъзнание.

Целият живот започва в най-прости състояния. Както споменахме по-рано, дори и водорода обладава ниво на съзнание. Ние сме експериментирали с тези форми на живот. Открихме, че можем да вземем зачатно съзнание на водородния атом или на по тежък метален елемент, като изменяме атомната структура и по този начин се създават нови и различни форми на живот. Всички сътворени от нас форми на живот имат естествен стремеж с времето да стават
по-организирани и сложни с постепенно растящо самосъзнание. От естественото развитие на живота в по-ниските четири плътности следва това, което вие наричате еволюционен модел на Дарвин. Всички форми на живот, разпространени от нашите експерименти са представлявани от мутации (периоди от време, характеризиращи се с интензивно, бързо растяща, изменяща формата и структурата). Вашият учените не могат да разберат защо в живите организми има толкова много мутации и изменения. Ние предлагаме обяснение.

В глава 1 накратко ви говорихме за два вида еволюция (на тялото и духа). Те двете еволюции стават едновременно. На нивото на по-ниски плътности формите живот се
развиват в съответствие с естествения подбор като с времето стават по сложни и по сложни. На нивото на по-високите плътности душите се въплътяват в съществуващите биологични форми и изследват физическата еволюция, като същевременно се развиват към по-голямо осъзнаване на Творението с помощта на превъплъщението и спиралата на възнесението. Доколкото жизненото начало се развива в 1-ва плътност, преминавайки различни стадии на
минерали и растения, с течение на времето, тя преминава в следващото ниво на усложняване и осъзнаване по известно като фазата на животните. Сега душите на високата плътност получават възможността да се въплътяват директно в телата и кръвта на тези развиващи се форми на живот. На повечето хора е трудно да разберат тази част от информацията, това е като малък фрагмент от вас (животинско съзнание) се присъединява с голяма част от вас (съзнание от 7-мо измерение).

За да се въплъти в животинската форма, частичния аспект (съзнанието на животното) е длъжно да се слее с големия аспект (съзнанието на въплъщаващата се душа).
Връщайки се към аналогията с машината, вие може да мислите за еволюцията в по-ниските плътности (естествения подбор) като създаването на автомобил. За да направите една кола, вие трябва да започнете с основните гайки, болтове и парчета метал. Постепенно, когато процеса на създаването на машината се усложни, тя придобива лице (попитайте
развълнувания млад шофьор). Разбира се изследването на колата не свършва до тогава, докато младия мъж (или жена) не седнат в нея и не включат запалването. Водачът на колата
може да се оприличи на душата, влизаща в развиващия се организъм (човешкото тяло).
За да се изследва физическата еволюция на душите отначало преминават през инволюция или уплътняване в материята, обикновено чрез процеса на раждане в триизмерната и
четириизмерната реалности. Душите идващи в петмерните и шестмерните форми преминават през друг процес, който ние няма да обсъждаме сега.

Шаблона на душите и телата от 7-ма плътност


Космическото вдишване включва в себе си сливането и усвояването на същността на душата в по-големи и по-големи конгломерати на съзнанието. Въплъщението (инкарнацията)
– е един от начините да се осъществи този процес. Кулминацията на еволюционния процес на Земята – е хуманоидната форма, въпреки че еволюцията на човека продължава и в по висша хуманоидна форма. Крайният резултат от физическата еволюция – е сливането с
първичната същност на душата в 7-ма плътност. Техническите подробности на сливането са твърде сложни за да ги включим в тази книга.
Хуманоидната форма, в която вие сте били въплътени, първоначално е била проектирана така, че да бъде в състояние да изследва седемте различни плътности едновременно. Тя е
имала възможност да седи, да стои, да ходи, да бяга, да скача, да лети и да се телепортира от едно място на друго. Всичко това се е считало за ценен опит в областта на физиката и
ефира/етера, тъй като тялото, което вие обитавате, е било квази физическо, в този смисъл, че може да бъде прозрачно , течно или такова твърдо, както вие го чувствате сега. Това
тяло е било предназначено специално за работа с гравитационни и електромагнитни полета развиващи се на планетата и за това, за да може неговата плътност по желание да се премества от 1-во до 7-мо ниво.

Падението запазва в душите спомена на техния безкрен характер. Телата от 3-та и 4-та плътност активират само малка част от потенциала си; ето защо е почти невъзможно да се проявят буквално безграничното състояние на душите, пребиваващи на Земята. Дори и вашите учени признават, че хората използват само 5-10% от възможностите на мозъка.
Спиралата на възнесението - това е Божественото Разрешение, което позволява да се започне достигането на пълния потенциал като въплътени души. Ние още ще говорим на
тази тема, но сега ми позволете да продължа пътешествието във вашето минало.

Земята преди 100-10 милиона години


В периода преди 100-10 милиона години, голяма част от Земята е била покрита с тропически джунгли.
Доказателствата за това може да се видят, изследвайки геологическите образувания, особено в областта на пустините. Например, безплодната пустиня, известна като
Вкаменената Гора в североизточната част на Аризона, някога е била непроходима джунгла. Много области, включително и вашето любимо място горещата Седона, през повечето
време е била под водата. Вашият свят е бил 90% покрит с вода, с гъсти храсталаци в повечето места. Дори полярните райони са гъмжали от живот.

На вашата планета хуманоидната форма е била посеяна преди приблизително около 100 милиона години, като началото е било в средата на периода на джунглата. Това са били
една малка група от хуманоиди, които са живели в относително ограничени райони на вашия свят. Хуманоидите са били същества от 7-ма плътност, с крила и силно развити
телепатични и екстрасенсни способности. Те са живели в рая. Те са били любещи, дружелюбни и са общували с екзотичния растителен и животински свят, който го е имало в
изобилие. Те са получавали храна директно от слънчевата светлина, а водата са поглъщали с порите. Те не се са нуждаели от нищо друго, освен един от друг. Това е приблизително
еквивалент на това, което във вашите
религиозни писания вие наричате
райската Градина на Едем.

По това време, формите на живот са били разнообразни, и са били наистина много. Преди около 60 милиона години, когато кометата Арунутак е завършила своят 10 500-годишен
цикъл и се е приближила твърде близо до Земята, са били убити динозаврите.

Възникналото охлаждане е унищожило голяма част от растителния и животински свят, но Земята има удивителната способност да се самовъзтановява, при което е успяла да се
съвземе, да влезе във форма и да осигури още един плодороден период. Въпреки това, което преди това се е случило, на Земята са оцелели само няколкостотин хиляди хуманоидни форми, като повечето от тях са отишли под земята. С помощта на различни плеядински групировки, те създават един подземен свят на велика красота и сложност. Ето от къде водят началото легендите за "вътрешната земя". Много от градовете на вътрешната Земята съществуват в ефирните сфери. Ще говорим за това по-късно. (Забележка за вкаменелости: Скептиците, които се съмняват в това, че човечеството има
такава дълга история, посочват изобилието от динозавърски кости и относителното отсъствие на останки от ранните хора. Отговорът се крие в техния начин на смърт. В резултат на преминаването на кометата, вследствие на бързото спадане на температурата, скелетите на големите творения почти веднага са замръзнали. И това е позволили големи части от тяхната структура да се съхранят във времето. Освен това, много от динозаврите са живели в райони, където по-късно са отстъпили (оттекли) наводненията, излагайки на
земята, тези които някога са били под вода. Повечето от най-ранните човешки цивилизации са били на тези места, които все още са под вода. През следващите години ще бъдат открити останки от ранните хора. При наличието на интернет и глобалните комуникационни системи, ще бъде почти невъзможно да се скрие тази информация.)

Земята на Пан

В своя период на разцвет, преди около 100 до 10 милиона години назад, се е появила една цивилизация, която са я наричали на Земята Пан или Пангея. По време на Пангея
интензивно са се провеждали експерименти с ДНК, и в "земната лаборатория" не са били установени пазители. Последното означава, че различните жизнени форми са могли да се кръстосват и да сътворяват екзотични смеси на хибриди буквално без ограничения. В допълнение към формите на живот, наподобяващи смес от коне, хора и феи, са бродили във вашия свят, както и други ексцентрични творения. Всички те се явяват резултат от експерименти с ДНК и междувидово кръстосване. Два от тези експерименти - пегасите и
кентаврите.

При генетичните кодове на всеки вид на Пангей е бил вграден план за физическата еволюция на Безкрайния Творец. Вдишването на Творението активизира действието на
принципа на "синтропията", който е обратното на ентропията. Това означава, че естествения стремеж на творението ще бъде увеличаването на реда, сложността, разума и самосъзнанието. В периода на вдишване всички форми на живот обладават шаблона на естествения подбор, който е закодиран в съществата. Тъй като формите на живот на Пан са започнали да растат в осъзнаването, те са развили различни нива на разум. Когато в развиващите се форми на живот са се въплътили плеядианците, е настъпила мутация, която е позволила на организмите да извършат внезапен скок в осъзнаването. Те са започнали да осъзнават, че се явяват част от Творението и са непосредствено свързани с Източника. Така са се слели физическа и духовна еволюция. Като искри от първична недиференцирана енергия Източника, отново е пробудил душите усетили страстното желание да се върнат към Източника. Те са осъзнали, че са част от Източника, които са се отделили от ширината на Любовта и Светлината, и преминават през външния опит на въплъщението. Тези форми на живот - (част на бога "Хю"), част от мъж/жена - ("мен") От англиската дума “human” – hu+man/ (са предоставили в сферата на Творението, в която те са могли да се научат да станат и бъдат богове по право. Това ниво е известно като 4-то измерение или
сферата на ума, знанието и въображението. В шаблона на всеки човек, във формата на живот е заложено желанието да твори като Творец, както във всяко дете, рождено от родителите, са заложени потенциали, надеждите и очакванията на родителите.
Трябва да се отбележи: за да станат съвършени носители за въвеждането на плеядианските души хуманоиди(правоходещи примати) са мутирали в разумен човек. Непроменящите се
хуманоиди са продължили по своята спирала на еволюцията. Всички форми на живот обладават същността на душата, но същността на развиващите се хуманоиди е елементарна
в сравнение с въплъщаващите се плеядианци и тяхната форма на разумен човек. Вашите антрополози са объркани от внезапното появяване на разумен човек, преди милиони години и сега ние можем да изясним това положение.

Нека да повторим това, което се е случило в Пангея. Тази цивилизация е била резултат от експериментирането с ДНК на душите на плеядианците от 7-ма плътност, изследващи и
разпространяващи живота на Земята. Чрез комбинации и рекомбинации на спиралата на ДНК са били създадени много различни форми на живот. Някои от тях са имали много
екзотична природа, включително кентаври (получовек - полукон), еднорози и други хибридни форми. В началото всичко е изглеждало като един експеримент - да се види какво
ще се случи, ако тази спирала се свърже с това, и така нататък. Някои форми на живот са възникнали в резултат на кръстосването на видовете, а други са били създадени в
лаборатории. В този експеримент, ние сме били архитектите. Разпространявайки много видове на живот на вашата Земя, ние научихме много за самия живот

Именно определената група на плеядианците от 7-ма плътност е отговорна за тези експерименти. В много от вашите митологии, един от членовете на тази група е наречен "Бог
Пан", вълшебника Пан или ангела Пан. По времето на Пангея това конкретно същество, е било предимно с мъжка природа и просто само е наблюдавало за разпространяването на
видовете във вашия свят.

В експеримента са влизали редица аспекти, които са минали много зле. В съвременния свят, много учени и инженери извършват експерименти, които излизат извън контрол. В някои случаи, ако реакцията не може да бъде контролирана, ще трябва да се унищожи експерименталната установка. Вие всички сте чували историите за изобретатели, взривили се
заедно с лабораториите, заради използването в експерименти на неподходящи комбинации от химикали. Именно това се случило с много души, които са работили под ръководството
на Пан в различни лаборатории на Земята.

Кръстосване на хората с извънземни

По време на Пангея, на вашата планета са обитавали разнообразни създания от 3-та и 4-та плътност. Повечето форми са се разпространявали, развивали и еволюирали на Земята, като комбинация от земна и плеядианска ДНК, създадена от различни комбинации на
патерни, модели на ДНК.

Благодарение на буйната растителност и минералния живот от 1-ва и 2-ра плътност Земята е привлякла голямото внимание на космоса. Много подгрупи на човечеството са възникнали в звездните системи Лира/Вега и Плеяди, които са се разселили в съседните региони на вашата галактика. Те са били резултат от
подобни експерименти, провеждани в други светове, други души, които са били част от нашата програма и под наш контрол. Ние сме учили нашите ученици как се разпространява живота на различните планети.

Човешката форма създадена от плеядианците от 7-ма плътност, която се е вкоренила в над сто звездни системи във вашата галактиката; затова понякога в различни сектори е
съществувало повече от сто подвидове на хора.
Някои от тях са добре известни на вашите ясновидци, екстасенси и метафизици. Ние ще ги описваме по ред на тяхното преобладаване във вашия днешен свят. Също така, ние ще се опитаме да опишем хронологичния ред, по който тези видове са се развивали и ще предадем детайлни сведения, кога те са мигрирали на Земята.

Освен към основното разпределение на видовете посредством еволюция и мутация, има два начина, по който на Земята може да се появят нови видове хуманоиди. Първият метод –
пряко внедряване във вашия свят на извънземни в естествената си форма. Изразено с други термини: космически кораб пристига в земната атмосфера, похитителите снижават или кацат с кораба на повърхността на планетата, излизат от него и се разхождат сред формите на живот на Земята. Извънземните могат да имат способност да се кръстосват с хората, които
съществуват на Земята и да създават хибридни форми на живот - комбинация от своята си естествена форма и съществуващите човешки форми. Това не винаги е лесно и не винаги успешно. Понякога това води до нежелани резултати. Понякога естествената форма на извънземните може много трудно да съществува на Земята, заради тежките и плътни гравитационни и електромагнитни полета. Поради това не винаги е най-лесният и предпочитан начин за общуване на извънземните хората. Въпреки това, дори и сега в различни части на Земята се осъществява такъв метод за контакт с извънземни, въпреки че броят на такива контакти е малък в сравнение с общото население на планетата. Още по желателен начин извънземните да изследват Земята – е процеса, известен като
въплъщение (идване чрез родовия канал на човека).
Ето защо, повечето от извънземните идват във вашия свят по именно този начин, чрез процеса на въплъщение. Това е по-лесно отколкото използването на естествената форма, в зависимост от това, за коя група на извънземни говорим.

Например, във времената, които вие наричате древен Египет, вие ще видите много сложни естествени, въплътени форми и хибриди, които са съществували по това време на Земята.
Историите, които разказват ясновидците и каналите за връзка с извънземните, често са прекалено опростени, за да дразнят интереса и разбирането на читателя или приемащия
информацията. На рафтовете в библиотеките ще намерите много книги, които излагат много опростено версията за историята на Земята, а така също ще намерите и умишлено грешна и объркваща информация. Ние ще разгледаме тази ситуация по-късно. А сега нека да обобщим по-горе изложеното.

Хуманоидната форма, която вие толкова добре познавате, с ръцете, краката, туловището, главата и така нататък, е резултат от генетични експерименти и изследвания, провеждани от
много дълго време - близо 900 милиона от вашите земни години. По това време, чрез пренареждане на спиралите и ДНК структурите, са били създадени всички видове екзотични форми на живот. Повечето от животинския свят, с които вие сте запознати, са се появили като един страничен ефект от тези изследвания. Когато вашите учени са изучавали
еволюцията на видовете, повечето от откритите от тях мутации включват експериментите както нашите, така и на другите групи на извънземните.

Връщайки се към земята на Пан, ще отбележим, че много експерименти са протекли много
зле. Защо и как това се е случило?

Проблеми свързани със свободната воля

В земните условия, преди много години, Творецът е решил да не налага никакви ограничения за това, какво биха могли да сътворят неговите неопитни деца. Това решение е известно като Закон на Свободната Воля и този Закон е станал източник на всички болки и страдания на вашият и безкрайно много други светове. Всеки от вас е Творец, който има способността да сътворява съвършения шаблон, който не прилича на другите. На платното на 4-тото измерение вие бихте могли да нарисувате всяка желана картина, от любовта до гротеската. Твореца е искал да изследва всяка възможна идея и да погледне, как тя ще се прояви върху платното на въображението. Именно за това толкова много неопитни форми на живот на Твореца са експериментирали със собствената си ДНК така, че да създадат безформени, уродливи и изкривени творения със съответните извити
ментални процеси.

Много от искрите на божествеността (душата), са се отучили спускайки се в тези сфери, които не са обозначени на картата, които са били толкова хипнотизирани от собствените си творения, че са забравили за това, че те се явяват същества от 7-ма плътност, рожби на светлината и любовта на Твореца. Тъй като все повече и повече се потапят в сътворението на по-ниски плътности, те са започнали да се идентифицират с физиката на тези форми.

Тенденцията към постоянното отъждествяване на себе си с формата породила идеята за изначалното падение от благодатта. Популярна съвременна аналогия във вашия свят би
било изживяването да отидеш на кино. Бивайки дълбоко завладяващ филм, вие можете да забравите за външния свят до тогава, докато филма не свърши, а след това, излизайки от
кинотеатъра, вие се чудите, изумявате и смущавате, като бавно се връщате към реалността, която сте напуснали преди два часа. В случая вашето падение от два часа е резултат на 100 милиона години.

Резюме на процеса на еволюцията

Ще разгледаме пред вас два процеса. Първият: процеса на еволюцията - една малка искра на божествеността, която е започнала като неодушевен обект от 1-ва плътност, бавно развиваща се чрез все по-сложни и по-сложни нива на генетични конфигурации и с времето възвръщайки се назад на нивото на Божествеността. В същото време е налице и процеса на инволюцията – когато душата се отделя от Божествеността като същност от 12-та плътността на светлината, която постепенно понижава своите си вибрации до 7-ма плътността, приемайки формата на светещи същества от светлина. Именно тогава, чрез процеса на въплъщение и фрагментация, те се отделят още повече, дотогава, докато не може да се изследват всичките нива на Творението, от песъчинките до Източника, от
който са дошли.
В цялата книга, ние ще продължим да изследваме как са преплетени еволюция и инволюция, и как душите, които обладават свободна воля, намират способността да влизат
във всяко ниво или измерение на Творението и изследват неговото ниво или нива. Също така, ние ще продължим с историята на вашата Земя, разглеждайки цивилизациите,
възникнали и изчезнали по различно време от вашия свят. След това ние ще разгледаме звездните раси, въплътили се и покорили вашия свят и повлияли върху формите на живот
развиващи се на Земята. Надяваме се, че ще ни простите нашите отклонения от темите и връщането ни към процеса на Творението. Ние знаем, че тези идеи са в противоречие с повечето от нещата, на които сте били учени. Ето защо ние ще се движим бавно и често ще се връщаме назад. Така че, моля да имате търпение. Повечето от земните души трудно постигат тази идея, тъй като едновременно работят различни енергийни потоци - еволюция, инволюция и неизменност на много
високите нива. Както ние вече споменахме по-рано, времето е текущо, а не е "изсечено на камък", както вярват вашите рационални умове. Следователно, голяма част от това, което
ние описваме, подлежи на изменение. Въпреки, че физическите събития имат отпечатъци в Хрониките на Акаша и ще продължат да съществуват на една от вашите минали времеви линия, като вид, вие имате способности да променяте временните линии с цел по-доброто съответствие със своята еволюция. По-дълбоко, ние ще се връщаме към тази тема в глава 10.

Някои от представените идеите, ще отразяват това, което е представено във вашите митични и религиозни учения, а други - в противоречие с писанията и ученията, с които сте вече
запознати. Ние не сме тук за това, за да приобщаваме някого в своята вяра или в нещо да ви убеждаваме. Ние ви молим да оставате отворени за нашата гледна точка за Творението,
осъзнавайки, че е възможно ние да имаме по-широки възприятия, отколкото болшинството
от същностите, които са посетили вашия свят.

Откъс от: "Послания на Основателите.Изменението на Земята и 2012."

http://selenabg.com/index.php/2008-07-29-07-53-39/1889-2012-05-21-10-18-36.html