Колоните на Боаз и Яхин са също добре познати като Колоните на позитивната и негативната енергия. Какво ще стане ако протече енергийно поле между тях?
Ето запис на масонски ритуал в Турция:
Може би ще попитате "Какво було?" И ако има Було, какво представлява то и откъде се премахва, или какво се покрива с него?
За много кратко обяснение могат да послужат следните редове: Когато ние възприемаме чувство (ако сме много концентрирани) ставаме свидетели на "вибрационни" колебания или "усешания" в нашето енергийно поле, които се наричат електромагнитни трептения. Това енергийно поле съществува между позитивната и негативната колони Яхин и Боаз. Честотата на това електромагнитно поле е значително по-финно(по-висока) от тези честоти, които нормално отчитаме чрез нашите електро-механични уреди. Времето и пространството са много по-многоизмерни, отколкото можем да предположим.
Когато настроим себе си към по-висшата си природа (като станем по духовно настроени), и когато чрез принизяването на себе си към по-нисшата си природа (като ставаме по материално настроени), съответно ние преминаваме през по-ниски и по-високи нива (честоти) на самонастройка. Някои "висши нива" не са достъпни за хора, вибриращи на по-ниска собствена честота, макар че при обратния случай това правило не винаги е валидно. Преминаването от по-ниска на по-висока вибрационна честота е част от това, което се подразбира под фразата "Преминаване през булото".
Това е ускоряването на движението на молекулите, за да получим енергия, която кара телата ни да вибрират с по-висока честота - същата вибрационна честота, с която трепти и паралелната вселена или същество. Тези масони, които стоят между колоните Яхин и Боаз, получават "настройка" на честотата. За всяка следваща степен на масонството се получават "настройки" за нова, по-ниска честота. "Време, пространство и материя. Материята изглежда интересно начало. Плътността на този свят изглежда напълно неоспорима. Като определено нещо, което можеш да видиш и пипнеш. Нашето тяло очевидно е плътно. Но благодарение на Айнщайн, модерната физика ни уверява, че тази плътност е мираж. Телата ни са направени от атоми. Тези атоми са частици, които се въртят със скоростта на светлината в огромни "празни" пространства. Частиците не са материални обекти. Те са вариация на енергия и информация в огромно пространство от енергия и информация. Ако можете да видите какво наистина е тялото, ще видите, че то е 99.999% празно пространство и 0.0001% от тялото, което виждаме като материя, е също празно пространство."
Материята е просто илюзия, продукт на нашите сетивни преживявания. Ако разнищите това много масивно на вид материално тяло, ще стигнете до там, че ще останете с шепа нищо. Това е научен факт. Въпросът е, какво е това нищо, какво е това празно пространство, което кара всичко да съществува? Защото става кристално ясно, че основния суров материал на Вселената е нематериален. Основното нещо на Вселената е нищо, защото атомът, който е основната единица на материята, реално не е плътен обект. Той е празно пространство. Но това празно пространство празнота ли е или може би е самата Утроба на сътворението? Може би е самият Източник на живота? Дали това нищо или нематерална материя, която изгражда цялата Вселена, е просто празнота? Или
е някакво мислещо нещо?
"Утробата на сътворението" е интересен термин, използван от масоните. Забележете, че в изкуството Иисус винаги е представен като излизащ от овален или с кръгла форма отвор, от утроба или от Холограмен портал! "Булото на Изида според масоните" "Булото на Изида се разпростря над световете. В нашия свят то е видимата одежда на душата и е представлявано от двата противоположни пола."
"Този, който познава Изида, трябва да премине отвъд булото, в царствата на неопетнената Изида, но за всички смъртни Изида е известна само такава, каквато е - облечена в плътно було."
"Митът за булото на Изида обяснява, че Изида, нашата пречиста майка, природа, Вселена, тъче красиво було, чрез което всички неща могат да бъдат поставени в съществуване."
"Изида започна в своите нематериални светове да тъче и като тъчеше тя усукваше своя воал, по-деликатен от слънчева светлина, докато той достигна и обхвана смъртните и нашия свят. Тогава всички същества погледнаха и видяха красотата на Изида през булото, от страната на завесата, от която бяха. Изида все още стои със своето було и чака, докато зрението на децата й стане достатъчно силно, за да пробие булото и да видят нейната непорочна красота. Изида, чиста и непорочна, е хомогенна изначална същност, намираща се в безграничното и необхватно пространство."
В началото обитателите на света били от светлина и въздух. Те не знаели какво е секс, докато постепенно не се кондензирали във физически тела, каквито са днес. Човек не трябва да отрича булото на Изида, а да го преодолее като премине отвъд него и
продължи през седемте фази на развитието на човечеството, отвъд булото на Изида.
Седемте фази са: Невинност, Инициране, Избиране, Разпъване на кръст (Измъчване), Преобразуване, Пречистване и Съвършенство.
Тези седем фази са свързани с видимите светове и маркират инволюцията на душите в материя с цел придобиване на опит, учение, превъзмогване и свобода от материята като част от завършването на тяхното (на масоните) еволюционно пътуване...
Странното в масонството е, че след постигането на Седма степен, масонът започва да се обучава за Седемте ключа на Звездния портал... Но първо масонът трябва да премине през първия портал, портала на Боаз и Яхин за да може да настрои енергията си. Колкото по-висока степен получава той в масонството, толкова неговите вибрации се настройват на по-ниска честота.
Илюстрация от книгата на Ф. Бейкън „Новата Атлантида“, с изобразени колоните на Херкулес, като портал към нов свят. Според окултните учения, Атлантида е цивилизацията, от която се е зародило всичкото херметично познание. Възраждането на това загубено кралство, е било мечта на всички мистерийни училища от векове. Масонската употреба на термините Яхин и Воаз произлиза от библейската легенда за храма на цар Соломон. Архитектът на храма на Соломон бил Хирам Абиф, основна фигура в масонските ритуали. В стиховете 6:1-38 от Трета Книга Царства, както и в глави 7 и 8, са описани размерите, конструкцията и предназначението на храма на Соломон. Един пасаж описва по-специфично двойката колони поставени на входа на храма:
„15. той направи два медни стълба, всеки висок по осемнайсет лакти, и връв от дванайсет лакти обхващаше окръжността на единия и другия стълб;
16. той направи и два главуляка, излети от мед, за да ги тури върху стълбовете; пет лакти висок единият главуляк и пет лакти висок другият главуляк;
17. направи мрежи плетена работа и върви като верижки за главуляците, които бяха върху стълбовете: седем за единия главуляк и седем за другия главуляк.
18. Тъй направи той стълбовете и два реда нарове около мрежата, за да покрие главуляците, които са върху стълбовете; същото направи и за другия главуляк.
19. А в притвора главуляците върху стълбовете бяха направени подобно на крин, четири лакти;
20. и главуляците върху двата стълба отгоре бяха тъкмо над изпъкнатостта, която беше до мрежата; и върху другия главуляк на редове околовръст двеста нара.
21. И постави стълбовете на храмовия притвор; постави стълб отдясно и му даде име Яхин; постави стълб и отляво и го нарече Воаз.
22. И върху стълбовете положи главуляци, направени подобно на крин. Тъй се свърши работата над стълбовете.“ – Трета Книга Царства, Глава 7
Художествено интерпретация на Соломоновия храм
Записките за храма на цар Соломон са от огромно значение за масонството като цяло, тъй като всеки детайл на сградата носи важно езотерично значение. Двете колони стоят като „порта към мистериите“ стоейки от двете страни на входа на свещено място.
„Според древните равини, Соломон бил посветен от мистерийните училища, а храмът, който той построил всъщност бил място за посвещаване, съдържайки голям брой езически, философски и фалически символи. Наровете, върховете на колоните наподобяващи палми, колоните пред вратата, вавилонският херувим и подредбата на камерите и завесите, всичко това показва, че храмът е бил вдъхновен от светилищата в Египет и Атлантида.“ – Manly P. Hall, The Secret Teachings of All Ages
Поради тази причина Воаз и Яхин са важен елемент от масонските сгради, монументи и документи. Долу е цитиран пасаж от книгата на Албърт Пайк, относно колоните, в текст предназначен за новопостъпилите в ложата:
„Вие пристъпвате в ложата между две колони. Те олицетворяват двете, които стоят на входа на Храма, от двете страни на великата източна порта. Тези колони от бронз са били, според най-автентичните записки – в Трета и Четвърта Книга Царства, потвърдено и от Йеремия – 18 лакътя високи, с връх висок 5 аршина. Стъблото на всеки било 4 аршина в диаметър. Един аршин е равен на 30 см. и 707/1000. Това означава, че всеки от тях бил малко повече от 9 метра висок, върха на всеки бил малко повече от 2 метра висок, а диаметъра на ствола бил метър и осемдесет. Върховете били украсени с нарове от бронз, покрити с бронзова мрежа и орнаментирани с венци от бронз; изглежда са искали да имитират формата на семенната кутийка на лотоса или Египетския лилия, свещен символ за индуси и египтяни. Колоната отдясно или на юг, била наречена, според превода на еврейската дума в нашата Библия, Яхин, а отляво Воаз. Нашите преводачи казват, че първата дума значи: „Той ще постанови“, а втората: „С неговата сила.“
Тези колони били имитации, според Хурум от Тир, на великите колони посветени на вятъра и огъня, на входа на известния Храм на Малкарт, в Тир. Прието е в ложите на йоркския ритуал, да се вижда звезден глобус на едната, и земен глобус на другата колона, но те не са задължителни, ако целта е да се имитират оригиналните две колони на храма. Символичното значение на тези две колони, засега ще оставим необяснено, добавяйки само, че „навлизащият чирак“ държи инструментите си в колоната Яхин; и давайки ви етимологичното значение на двете имена.
Думата Яхин, на иврит, вероятно произнасяно Я-каян, означава, като словесно съществително: „Този, който подсилва“, оттам: спокоен, стабилен, добросъвестен.
Думата Воаз е Вааз, което означава силен, сила, мощ, могъщество, подслон, извор на сила, сигурно място. Представката означава „с“ или „в“ и дава на думата формата на герундий от латински. Подсилвайки, тази дума означава също: „той ще установи/построи; може да се разбира и със сексуален подтекст като „той ще осемени бидейки в състояние на ерекция“, от глагола „кун“ – той стои изправен/еректирал. Вероятно значи активна или живителна енергия и сила; а Воаз – стабилност, постоянство, в страдателен падеж.“ – Албърт Пайк, Морал и Догма
Масонски монумент в Израел, с двете колони Езотерично значение
Както с повечето окултни символи, масонските колони съдържат няколко слоя със значение, някои предназначени за масовите масони, а други известни само на онези от високите рангове. Като основно е прието, че Воаз и Яхин представляват равновесието между две противоположни сили.
„Това били имената (Воаз и Яхин) на двете колони, излети от месинг и поставени на входа на храма на Соломон. Те били 18 лакътя високи и красиво орнаментирани с венци от вериги, мрежи и нарове. На върха на всяка колона имало голям бокал – днес грешно интерпретирани като топка или глобус – единият от бокалите вероятно съдържал огън, а другия – вода. Звездният глобус (първоначално бокалът с огън), издигнат върху дясната колона (Яхин), символизира божественият човек; земният глобус (бокалът с вода), върху лявата колона (Воаз), символизира земния човек. Тези два стълба съответно са и препратка към активната и пасивната част на Божествената Енергия, слънцето и луната, сяра и сол, добро и зло, светлина и тъмнина. Между тях е вратата водеща към Дома на Бога и стоящи така на входа на храма, те са напомняне за това, че Йехова е едновременно двуполова и антропоморфна същност. Като две паралелни колони те обозначават двата зодиакални знака – Рак и Козирог, които в по-стари времена били поставени в камерата на посвещаването, за да представят раждането и смъртта – двете крайности на физичния свят. Съответно те обозначават лятното и зимното слънцестоене, познати сега на масоните със сравнително модерното название „двамата св. Йоан“. – Manly P. Hall
„Алеф е мъж; Бет е жена; 1 е принципът; 2 е думата; А е активното; Б е пасивното; монадата е Воаз; Яхин е дуада. В триграмите на Фохи, единството е Ян, а дуадата е Ин.
Воаз и Яхин са имената на двата символични стълба на входа на кабалистичния Соломонов храм. В Кабала тези колони обясняват всички мистерии на антагонизма, независимо дали естествени, политически или религиозни. Те разясняват също и сексуалната борба между мъжа и жената. Според природния закон жената трябва да устоява на мъжа, а той трябва да се стреми да надделява над нея. Принципът на активното следва принципа на пасивното, пълнотата следва празнота, челюстта на змията следва нейната опашка и обръщането на змията срещу нея самата, той от своя страна става и преследва себе си. Жената е създадена от мъжа, а всеобхватно съзидание е булката на Първия Принцип.
Постоянният съюз между мисъл и вяра няма да бъде резултат от тяхното абсолютно разделение и отделяне, но от техния взаимен контрол и братска конкуренция. Такава е важността на двата стълба на Соломоновия Вход, единият Яхин, а другият Воаз, единият бял, а другият черен. Те са различни и отделени, те са дори контрастно изглеждащи, но ако сляпа сила ги принуди да се съединят, като ги приближи един до друг, покривът на храма ще се срути. Поотделно те са силни, събрани заедно те са самоунищожават. Точно по тази причина, духовните сили са отслабени винаги когато човек се опитва да заграби временното, докато временните сили станат жертва на своето нахлуване в духовното. Григорий VII разрушил папството, схизматичните крале загубили и ще загубят монархията. Човешкото равновесие изисква два крака, световете гравитират по волята на две сили; поколението се нуждае от два пола. Такова е значението на тайната на Соломон, представена чрез двете колони на Храма, Яхин и Воаз.“ – Елифас Леви, Догма и Ритуал
Съюзът на двете колони създава трета, колона в средата, която езотерично представлява човека и човечеството.
„Когато двете колони намерят равновесието помежду си, това ще бъде знак за съюза между Сушумна и Кундалини. Този свещен брак ще създаде „огнена мъгла“, която да обикаля около човешкото тяло, изпълвайки го с божествена светлина. Тогава и само тогава, човечеството ще стане третата колона на храма на Мъдростта. Той/тя ще бъде колона създадена от обединените енергии на Силата (Яхин) и Красотата (Воаз). Този акт създава Изгубената Дума във вибриращата система на физическото превъплъщение на душата.“ – Corinne Heline, Old Testament Bible Interpretations & TheBible and the Tarot
Комбинирането на двете противостоящи сили на двете колони създават централна колона Кабалистично значение
В кабалистичното учение, Яхин и Воаз представляват двете колони на Сефирот – Дървото на Живота.
Отношението между трите стълба на Сефирот и трите колони на масонството
„В мистериозното дърво Сефирот на евреите, тези две колони символизират милост и строгост. Поставени пред портите на храма на цар Соломон, тези колони имат същото символично значение като обелиските пред храмовете в Египет. Когато се интерпретират кабалистично, имената на двете колони означават: „В сила ще бъде установен Моят Дом“. В блясъка на умствено и духовно просветление, висшият духовник застава между двете колони като безмълвен свидетел на върховното величие на равновесието – тази хипотетична точка равно отдалечена от всички крайности. По този начин той става символ на божествената природа на човека по средата на неговото сложно създаване – мистериозната Питагорова монада в присъствието на дуада. От едната страна се извисява величествената колона на интелекта, от друга – безсрамния връх на плътта. По средата между тях стои славният мъдър човек, но той не може да достигне тяхната висота, без преди това да е изпитал болката причинена от силите на съединените две колони. Ранните евреи понякога изобразяват двете колони като краката на Йехова.
Двете колони върху масонска шахматна дъска
, , Вътре в масонска ложа .Шахматния под....в който "бялото" символизира проявеният свят в матрицата("Ден на Брахма"), а"черното"- непроявеният свят в матрицата -("Нощ на Брахма" в Утробата на Вишну).Брахма е известен, като "Архитект на вселената", но масоните крадат,по подобие на абрамците и "окото им не мига" за Кредит за това.
Строят си "Стълба към изкуственият райХ"- "Била сварга", подобно на Равана в Рамаяна.
"Малкият проблем" тук е, че ЛИПСВА Трансцеденталният свят. В действителност, смисълът на "белите и черните полета" на дъската е следният:
"Дъската"("Дънната платка"-"Motherboard") символизира Причинният океан "Карана" и при "биене"(churning) на Млечният океан("Milky way")от девите и демоните са се получили 2 субстанции: амброзия(нектар)- "бялото" и отрова(интоксиканти)- "черното", което бива изпито от Шива, гуна-аватар на Кришна за гуната на невежеството(ТАМАС). Илюстрация от „Тайният живот на свободното масонство“ от Чарлз Ледбитър, пресъздавайки кандидат, представен пред духовете на природата, появяващи се на шахматния под. При масонски ритуал тези джинове се вселяват в кандита масон, например такъв джин се е вселил и в Маха мадху, "пророка" Мохамед.
В Кали Юга демоните се заемат с дейности, които ще доведат света до погибел
ТЕКСТ 9 БХАГАВАТ ГИТА Като следват такива заключения, демоните, които сами се погубват и нямат никакъв разум, се заемат с неблаготворни и ужасни дейности, предназначени да унищожат света. ПОЯСНЕНИЕ: Демоните се заемат с дейности, които ще доведат света до гибел. Тук се казва, че те са нискоинтелигентни. Материалистите, които нямат представа за Бога, си мислят, че са напреднали. Но според Бхагавад-гйта те са неинтелигентни и лишени от всякакъв разум.
Нагите от Била-сварга атакуват горният слой на Земните духове(бхутас)- Анта-рикша лока чрез ХААРП(HAARP).Тропосферата е атакувана с chemtrails това води до повишаване на дезинтрграцията и до глобално затопляне на климата..
Започва план 5-та тръба демонично нашествие,пускане на духове през порталите в цял свят ,чрез енергиини пробиви/посредством ХААРП/ в ЕМ поле на Земята/което предпазва от джиновете на Анта-рикша-лока/ портали за вкарване на бхутас са стадионите. Когато затръби 6 тръба джиновете щели да се въплатят в материална форма!
Масово се купуват души чрез масонски ритуали, чрез секти и църкви близки до сатана, пак чрез вкарване на духове от ниско астрално ниво, като заблуждават вярващите че печатът на звяра ще ги спаси от атаките на звяра. Покупки на души в България извършваше Джошуа Шорош чрез Отворено общество.Той е радетел за легализиране на марихуаната но с користни подбуди. Тя води до отслабване на защитната аура на човек и възможност за влизане на нисши астрални същности. Мозаичният под и неговия шаблон е ключов за разбирането на механизмите на 3-то и 4-то измерение и начина, по който съзнанието работи в тях. Черно-белият мотив е архетипен за съзнанието и е част от начина, по който разбираме този свят. Това е много добре известно на тайните общества. Не случайно окултната игра шах има за свое игрално табло черно-бяла дъска. Не случайно, тези, които стигат високи нива в този спорт се наричат „гросмайстори“ (на английски „grandmaster“, което е и степен в масонството).Точно по тази причина този шаблонен мотив е толкова важен и за програмирането Монарх. Защото той отключва архетипни връзки в съзнанието на жертвата. Затова при старите методи на програмиране, много често, стаите в които това се е случвало са били боядисвани на черно-бели карета. Просто защото това е една от основните „операционни системи“ на човешкия мозък. Това има дълбок езотеричен смисъл и е свързано с начина по който работи Играта.
Всичко в програмирането и неговите методи може да бъде изобразено архетипно с черно-белия модел. Това е начин, по който се предизвиква фрагментация. Програматора поставя жертвата си в смъртна опасност, след което я спасява. Той създава „тъмна“ ситуация, в която жертвата се изгубва психически и изпитва страх. След това програматора измъква човека от същата тази ситуация, добивайки статуса на бог в неговите очи, което е „светлата“ страна на процеса. Това води до объркване в съзнанието на потенциалния роб. Бивайки лабилен от вече множеството преживени травми, той става психически слаб и не знае на кое от лицата на реалността да вярва. Това води до фрагментация и контрол. Естествената конструкция на съзнанието изисква в програмната матрицата да има както „тъмни“, така и „светли“ области със съответните програмирани под-личности в тях. Както бе обяснено, в матрицата на един човек има закодирани персоналности, както на най-хрисимия и добросъвестен християнин, така и на безскрупулни садисти. Открито е, че ако това не е така, самото съзнание рухва, неспособно да приеме само едната полярност, просто защото не е конструирано по този начин. Затова много рядко има програмирани хора само с „тъмни“ самоличности. Обикновено те изначално имат краткотрайна функция за илюминати, след което стават безполезни, защото така или иначе рухват, поради неспособност да балансират собственото си фрагментиране по начин, който да работи в перспектива. Това са атентатори-камикадзета, децата в САЩ, които толкова често взимат пистолет и почват да стрелят в някое училище и т.н. Функцията на тези хора е просто да бъдат жертвани в името на някаква цел.
В тази връзка, черно-белият модел се използва и за затвърждаване на вече налично програмиране, защото това преутвърждава вече предварително зададените протоколи в съзнанието. Точно по тази причина, поп-културата, особено в музиката, е залята с черно-белия мотив. Ще го видите под всякаква форма в почти всички съвременни клипове. Понякога е директно показан и е под формата на чист масонски под. Понякога е стилизиран и е черно-бяла шарка на дреха. Може мотива да бъде тип зебра. Черно-бялата пеперуда Монарх пък, е много добър пример за двойно обособяване и re-imprint-ване на програмирането в робите. На този фон, неща като това придобиват двоен смисъл. Имате програмиращ символ на две нива.
Дори официалните костюми (черен + бяла риза) символизират същия модел. Все пак това е ритуалното облекло на масоните. Според вас, дали това е случайно? Идеята е същата.
Някой може да каже, че не е "религиозен" и не следва нищо друго освен СОБСТВЕНА "своя религия" или прищявки на тялото си с 4-те основни инстинкта, общи за животните и човекът("Астрално съзнание") : ядене(eating), спане(sleeping), размножаване(mating) и самозащита(fearing, произлизаща от СТРАХЪТ за оцеляване в матрицата!!), които формират ВСИЧКИ политически доктрини, които на своя страна ползват КРЪВНАТА схема на Абрахамските КЛАННИ религии, които не са нищо друго освен инспирирани от НАГИ/Клан/Мафия. Хексагоната на северния полюс на Сатурн Абрахамските духове "еллох"(ел яху) и "аллах"(ал лаху) са духове с Марс-Сатурнова или "Лунно-Сатурнианска" Астралност(тъй като Сатурн не е пропусклив към Полярната звезда, а връща пак до Луната, известно от ВЕДАическата космогония), обитаващи РАКШАША-ЛОКА-"АНТА-РИКША", които молят Шива да се инкарнират на Земята и да остават на нея. Други биха казали, че следват т.нар. термин на запад "Източни религии"(считайки абрахамските религии за "западни") на "Майа-вади" на Безличностният Брахман, следващи САМОЗВАНИ гуру, на школи от типа, "просто изживяване "игра на безличностните духове".
В основата на йудео-масонска конспирация е Римското Библейско "Християнство".
Папата се самозванва "наместник на Богът"("Христос"?..), но се изживява за духът Йаллахова.
Короната му символизира или Рибешка глава
(Догони, архе. "Риби" какъвто е Христос Галилесйки и Самият Вишну),изживявайки се за "Господар на 3-те свята"(райски, земен и адски).
Извратеността на Знанието(Гр. "Гносис"-γνώσεις) на Масоните иде от това, че те НЕ търсят Трансцеденталното Знание на Брахма, а- Змийското по-знание на нагите,които ги управлява Шива в подземните планети. Трети биха казали, че следват някаква "книжна езотерика"(фантазия) или "християнска" или "европейска" езотерика. След малко ще разберем, че всички тези категории групи попадат по контролът на ИЛЮМИНАТИ- или "Световното Братство на Змията", наречени още "Спекулативни масони". Семитите и упадналите Арйани(масоните) се стремят към черният цвят е символ на Сатурн, който в деволюционен план има за архетип Скорпион.Говорим за заговор(конспирация, con-spiritus),
на другарите чернодрешковци им се управлява, а не им се напуска материята! Думата "спекулация" има пред вид СПЕКУЛАЦИЯ НА УМЪТ- фантазията на умът, който събира и смесва, без да следва АВТОРИТЕТНО писание(Ш'АСТРИ), дадено по ДЕДУКТИВЕН НАЧИН ОТ ВИСШ АВТОРИТЕТ.
Кибела става Кабала. Откраднатото ведическо асрологическо знание става религиозна доктрина и то расистка.Шапката на Баал вече е куб/кааба/ в тамас гуна.
В тази връзка, черно-белият модел се използва и за затвърждаване на вече налично програмиране, защото това преутвърждава вече предварително зададените протоколи в съзнанието. Точно по тази причина, поп-културата, особено в музиката, е залята с черно-белия мотив. Ще го видите под всякаква форма в почти всички съвременни клипове. Понякога е директно показан и е под формата на чист масонски под. Понякога е стилизиран и е черно-бяла шарка на дреха. Може мотива да бъде тип зебра. Черно-бялата пеперуда Монарх пък, е много добър пример за двойно обособяване и re-imprint-ване на програмирането в робите. На този фон, неща като това придобиват двоен смисъл. Имате програмиращ символ на две нива.
Дори официалните костюми (черен + бяла риза) символизират същия модел. Все пак това е ритуалното облекло на масоните. Според вас, дали това е случайно? Идеята е същата.
Някой може да каже, че не е "религиозен" и не следва нищо друго освен СОБСТВЕНА "своя религия" или прищявки на тялото си с 4-те основни инстинкта, общи за животните и човекът("Астрално съзнание") : ядене(eating), спане(sleeping), размножаване(mating) и самозащита(fearing, произлизаща от СТРАХЪТ за оцеляване в матрицата!!), които формират ВСИЧКИ политически доктрини, които на своя страна ползват КРЪВНАТА схема на Абрахамските КЛАННИ религии, които не са нищо друго освен инспирирани от НАГИ/Клан/Мафия. Хексагоната на северния полюс на Сатурн Абрахамските духове "еллох"(ел яху) и "аллах"(ал лаху) са духове с Марс-Сатурнова или "Лунно-Сатурнианска" Астралност(тъй като Сатурн не е пропусклив към Полярната звезда, а връща пак до Луната, известно от ВЕДАическата космогония), обитаващи РАКШАША-ЛОКА-"АНТА-РИКША", които молят Шива да се инкарнират на Земята и да остават на нея. Други биха казали, че следват т.нар. термин на запад "Източни религии"(считайки абрахамските религии за "западни") на "Майа-вади" на Безличностният Брахман, следващи САМОЗВАНИ гуру, на школи от типа, "просто изживяване "игра на безличностните духове".
В основата на йудео-масонска конспирация е Римското Библейско "Християнство".
Папата се самозванва "наместник на Богът"("Христос"?..), но се изживява за духът Йаллахова.
Короната му символизира или Рибешка глава
(Догони, архе. "Риби" какъвто е Христос Галилесйки и Самият Вишну),изживявайки се за "Господар на 3-те свята"(райски, земен и адски).
Извратеността на Знанието(Гр. "Гносис"-γνώσεις) на Масоните иде от това, че те НЕ търсят Трансцеденталното Знание на Брахма, а- Змийското по-знание на нагите,които ги управлява Шива в подземните планети. Трети биха казали, че следват някаква "книжна езотерика"(фантазия) или "християнска" или "европейска" езотерика. След малко ще разберем, че всички тези категории групи попадат по контролът на ИЛЮМИНАТИ- или "Световното Братство на Змията", наречени още "Спекулативни масони". Семитите и упадналите Арйани(масоните) се стремят към черният цвят е символ на Сатурн, който в деволюционен план има за архетип Скорпион.Говорим за заговор(конспирация, con-spiritus),
на другарите чернодрешковци им се управлява, а не им се напуска материята! Думата "спекулация" има пред вид СПЕКУЛАЦИЯ НА УМЪТ- фантазията на умът, който събира и смесва, без да следва АВТОРИТЕТНО писание(Ш'АСТРИ), дадено по ДЕДУКТИВЕН НАЧИН ОТ ВИСШ АВТОРИТЕТ.
Кибела става Кабала. Откраднатото ведическо асрологическо знание става религиозна доктрина и то расистка.Шапката на Баал вече е куб/кааба/ в тамас гуна.
"Илюминати" и "Свeтовното масонско братство на змията и Сатурн" са Индо-Европейски потомци на КЛАСИТЕ, но смесили се с ИЗВЪН-КЛАСОВИТЕ Семитски доктрини на паднали духове. Целта на Илюминати е да управлява матрицата без ЛИЧНОСТЕН БОГ, а - с помощта на ТЕХНОЛОГИИ(енергия от кристали, идеща от недрата на Земята - "паваках", (тъй като там не достигат слънчевите лъчи, то скъпоценните камъни от качулките на нагите захранват енергийно) и "коктейл от религиозни схеми" и доктрини, чиито произход е ВЕДАически, но - изопачен, спекулативен. Както споменах, причината е, че не приемат ЛИЧНОСТТА на Богът както и не следват АВТЕНТИЧНИ ПИСАНИЯ на Арйаните, а - "коктейл" от класови + извънкласови доктрини за произходът на Богът. В илюминатските схеми постоянно се включват НОВИ експерименти - социализъм, национализъм(идещ от абрахамизмът), "източна медитация в безличността", "нова епоха- new age", "интегрални йоги", "ре(ли)гионни комуни(кибуци) на Майа" и прочие. Илюминати, колкото и да е парадокасално, СЛЕДВАТ отново схемата на Кришна за УПАДЪК на МАТЕРИАЛНОТО битие. Тяхната инспирация е от "БИЛА-СВАРГА". Илюминати "пускат корени" в т.нар. "Северозападни Европейски(Арйански) страни"*наследници на класите, като думата АРйан не значи националност или антропогенна особеност, а значи "БЛАГОРОДНОСТ"), тъй като използват митологията им, описваща "ДОЛНАТА ЗЕМЯ"("U-Terra", "Vishnu Uterus") - с наги и дракони(част от ВЕДАическата космогония). Илюминати са наречени "Новите юдеи", тъй като следват схемата на Упадналите Арйани- Римляни и Еллини(които са отхвърлили Кришна!!) и са влезли в конспирация с Юдейският Синедрион на Сион. Това е смес от нордически немци и юдейски хазари- АШКЕНАЗИ, говорещи "ЮДИШ"(йидиш).
"Илюминати" произлиза от недрата на католическата църква, авангард на Римското Християнство(след 3 век след Христа). Илюминати контролира Абрахамските религии, тъй като те имат тендецията да се инкарнират, като духове на Земята и да "остават" на Земята, която потъва непрекъснато към адските планети. Първият локал надолу под Средната Земя е "Била-сварга", инспирация както на "нефилимите"(гигантите, "божиите синове") от Библията, "Ислямският рай"- "Джана" от Куранът, така и на Нордическо-Славянска митология, Персийско-Китайски Дуализъм ЗА МАТРИЦАТА, произведнията на Джон Толкин, Братя Стругатски(ашкенази), "Алиса в страната на чудесата и огледалният свят " на Луис Карол, Езотеричните школи на Рудолф Щайнер(+Петър Дънов=Беинса Дунов-"Майтрея") и Адолф Шиклгрубер дьо Ротшилд(Хитлер), баща на Ционистката държава за "АгАРта"("Вътрешната, Ядрено-Централна Земя"). Разбира се, всичко тръгва от руската школа на Блаватская, Рьорих и т.нат. с теософските общества, извадили Европа от клещите на юдейският Яхова, от мракобесието на Римската църква за "Исус Христос, като КРЪВОЛАКЪТ Яхвe").
По-надолу, ще се опитам да докажа копирността и конспиративността на Илюминати(масонското братство) от ВЕДА, без да дават кредит за това. Общото между Илюминати и Абрахамските религии на духовете, е 1) БЕЗЛИЧНОСТИЯТ БОГ и 2) ИЗВЪРШВАНЕ НА КЪРВАВИ ЖЕРТВОПРИНУШЕНИЯ(на животни и хора), които, ОСОБЕНО са забранени от Богът Кришна за КАЛИ-юга, както и Неговите аватари за Кали-юга - оторизираният Буддха за шудрите(4-та класа) за Азия и Исус Христос Галилейски-неоторизирания ШАКТИ-ВЕША аватар за извънкласовите в Мала Азия !
Нека да разгледаме емблемата на "Теософското общество" на Елена Блаватская. Представлява ХОРИЗОНТАЛЕН разрез НА МАТЕРИАЛНИЯТ СВЯТ(погледнат ОТГОРЕ).
Хексаграмата "САТ кона" е символ на Шри Шри Радха-Кришна("Лакшми-Вишну" за материланият космос). Тя преставлява ЦВЕТЕ НА ЛОТУС в хоризонтална равнина. Заблудата тука иде, че се претендира, че разрезът е ВЕРТИКАЛЕН, а материланият свят е подреден във вертикални нива на материланите енергии. (Принципът на Хермес-Тот- "Горе-Долу", който е за материланият космос. )
"Ороборос"("змия захапала опашката си", описва ВЕЧНИ цикли в материята и прераждание на душата в нея. Взаимствано от "Ан-Анта" Шеша("Без-крайният"("Ант" е "End") змей-"нага" Шеша, който е най-ниските нива на материята, генетичен инжинер на живите същства, раждащи се с МАТЕРИАЛЕН пол в материлания космос. Много-глава нага съответства на егото, което се самопределя с Върховният Бог, тъй като е най-ниско в материята(по съзнание). Той и за това симоволизира безкрайните прераждания "самсара" - цикли на душата в инкарнации, съответстваща на думите на Кришна - "Завистливите Аз непрекъснато хвърлям в океанът на материaлното прераждане".
"Свастиката"- символ на "Сварга"(Раят) описва движението или към райските или към адските планети. Или към Райа на Индра- "Сварга" или към "райХа на нагите"- "Била сварга"(огледалният, изкуствен рай на нагите с кристали на качулките си, като енергиен източник).
Символът "Анкх"("Огледалото на Венера", Ведаическата Венера е Лакшми-Радха) символизира "кръг"-вечни цикли, + по-долу "кръст"-символ на адските планети, с хоризонталната черта над вертикалната. В случая, погледнат отгоре е Вишну, легнал върху Шеша и отстрани седнала Лакшми, която постоянно Му разтрива ходилата(символ на "Риби", последния зодиакален архетип, където са проектирани всички центрове на главата.
Знакът "ОМ" на безличната Абсолютна Истина е модифициран в "3П" (3 Х 3.14).
Надписът "Няма религия по-висша от Истината" загатва за БЕЗЛИЧНОСТТА на Богът и всеобразният "бъркоч", който масоните правят от всички култове на Земята на народите, с цел спекулация на умът и управляване на материалната енергия на живите същества без ЛИЧНОСТТА на Богът, а - с разумът на нагите(змиите). http://www.parallelreality-bg.com/statii/ezoterika/355-2011-08-31-11-15-03.html
Зловещия градски пейзаж на Metropolis Фриц Ланг, където работници извършват повтарящи се задачи в полза на "кошера" В скорошната си и за съжаление пренебрегвана книга, " Bee ", Claire Престън обръща внимание на системното демонизиране на някога свещеното насекомо на медиите. Престън цитира популярният през 1901 роман; " Животът на пчелата " от белгийския поет и драматург Морис Метерлинк като катализатор за промяна на общественото мнение относно пчелния, от спокойната и доброжелателна създание, да безлична политическия и корпоративен модел за подражание. Метерлинк, който спечели Нобелова награда за литература през 1911 г., е бил известен с писане " Богът на пчелите е бъдещето ". Preston коментари;
"Едновременния ентусиазъм на Метерлинк и тревогата за природата на пчелите се съобразява не само от романтиците, но също така и от утопични учени, включително и на Маркс, което води до получаване на опиянението от 1917 г. и в крайна сметка до ужаса на сталинския комунизъм."
С появата на киното, сред темите, цитирани от Метерлинк и другите от неговото поколение скоро превръщаше върху големия екран в зловеща мода, както Престън разказва;
"Wellsain Metropolis Фриц Ланг (1927) представя бъдещ град на 2000 г., чиито работници са поробени в подземни заводи, където те изпълняват повтарящи се задачи затворени в малки, заложили клетки. Стриктното реда на кошера и гребена в подчинение на всеобхватна национална наложително по-късно уловено от Лени Рифенщал в Триумф на волята (1934) със снимки на нацистките митингите. Политически и социални метафори, толкова лесно, свързани с пчелите и кошерите, че този момент е станa обезпокоителeн. Култовия филм Victor Erices на El Espiritu де ла Colmena (Духът на кошера) (1973), разположен в първите дни на режима Fanco си, адаптира тази тревога, специално за пчелите, с чести фрак изстрели към стъклен кошер и дублаж на анти-Фашиста пчелар признава, че нежната учтивост и производството на пчели от благосклоната кралица е обречено в пустошта на тиранията. Кошера става образ на заклещване на работниците в рамките на Франко, и многозначителен метафора на републиканския дух. " Реклама на филма 1967; Смъртоносните пчели.Използването на пчели като политически пионки, съчетани с реалния живот -като Killer Bee рояци. Ейми Уайнхаус и "Кошер" прическата Косата винаги е била свързвана с идеята за космическа сила но и с това че привлича духове. Тя е символ на жизненост и духовно просветление. Вещиците вярвали, че тяхната магическа сила идва от косата им. По време на средновековните ловувания на вещици, първото нещо, което се правило със заловените жени било да бъдат обръснати от глава до пети, защото се вярвало, че по този начин те премахват „нечистите сили на дявола“ от тях, които живеели в телесното окосмяване. Днес наблюдаваме същия феномен, но по модни съображения – и мъже, и жени бръснат цялото си тяло, защото това се смята за „естетически привлекателно“. При американските индианци, за да бъде оплакан някой мъртвец, косата му била отрязвана, за да бъде предоставен дар на смъртта, който да символизира самия живот. Жреците на Изида също били с голи глави, а както знаете и до днес католическите монаси са тонзурирани, докато монахините трябва винаги да крият косите си. Ако се разтърсите ще откриете този мотив в много религии. Идеята при тях е същата – това, с което трябва да си свързан не е твоя Дух, а външно божество, затова нямаш нужда от връзката със себе си (символично представена от органа на 7-ма чакра – косата).От гледна точка на армията, премахването на косата е символичен акт изразяващ пълната ви откъснатост от вашия/или външен/ Дух и факта, че вече сте собственост на Империята, която трябва да се подчинява на външна сила. Това означава, че вие доброволно отдавате силата си на външен източник и ставате ИЗПЪЛНИТЕЛ. "Пчелите" - "Поръчка на илюминатите ". Това е, по всяка вероятност, поради силните му масонски връзки и на тракийските мистерии, които разбира се са силно натоварени с Bee символика. Във всеки случай, целта на заповедта не е нищо по-малко от световно господство и се състои от сложна мрежа от шпиони, които действат анонимно, което е описано като "клетки, подобни на" структура/клан, пълна матрица и отчитане на неизвестни началници. Не е изненадващо, от около този момент нататък ние започваме да виждаме кошера изобразен като метафора за борба на пролетариата, една дума на латински означава "потомство". Определението е доста подходящо, когато считаме, че е типична Кошер къща с десетки хиляди новородени пчели. May Day: Честване на приноса на "работника пчела" В света Паган, 01 май представлява регенерация и е известен в галски като фестивала на Белтейн. 1 май е и ден на Taurus бика, който разбира се символизира регенерация, и е свързан с пчелата. Въпреки това, 01 май е най-известен като "Ден на работниците", важен ден в Съветския съюз, например, чиято политическа и трудова структура - комунизма, е проектиран да емулира реда на кошера в света. Руска Civic Хералдика дата 10 Март 1777 © www.ngw.nl Включването на Bee символика в комунистическите масонски идеали е разбираемо като се има предвид подреден и алтруистичен модел на обществото, което кошера представлява. Въпреки това е видно от хералдически регионни щитове, които по-късно практикуват комунизма, че пчелата е бил важен икона за известно време, тъй като 1777 руски щит потвърждава. Матриархат/Кошерно съзнание/Анализ на 2-ри сезон на сериала „V“
Няма коментари:
Публикуване на коментар