Последователи

неделя, 8 юли 2018 г.

МИСЛИ ФОРМИ 158


Работата на човек, който не е привързан към начините на материалната природа и който е напълно разположен в трансцеденталното знание, се слива изцяло в трансцедента. Бхагавад Гита


Стремете се да гледате с Вътрешното око.


„Думите нямат сила да впечатлят ума без изискания ужас на тяхната реалност.” - Едгар Алан По 

Който разбива стената от думи, сваля Богове и осквернява храмове. - Карл Юнг



Тъмнина в тъмнината, портал към всяко разбиране. Лао Дзъ








За да достигне до по-високи нива на съзнание, човек трябва да доминира в по-ниската природа. - " Мъдреца съществува в по-висшото и управлява на Нисшото."





Ако думите идват от сърцето, те ще влязат в сърцето, но ако идват от езика, те няма да преминат отвъд ушите.



Който вижда всички същества в собственото си Аз, и собственото sи Аз във всички същества, губи всички страхове. Упанишадите


Всеки, който възприема неговата сянка и неговата светлина, се вижда едновременно от двете страни и по този начин се получава по средата. Карл Юнг




Сънят - една малка, добре скрита вратичка, която ни отвежда в първоначалната космическа нощ, когато душата се е появила преди съзнанието.

Карл Юнг


               


„За съжаление не може да има съмнение, че човек, като цяло е по-малко добър, отколкото си се представя или иска да бъде. Всеки има сянка и колкото по-малко тя е въплътена в съзнателният живот на индивида, толкова по-тъмна и плътна е. Ако комплексът за малоценност е съзнателен, човек има шанс да го коригира. Освен това, тя е в непрекъснат контакт със други интереси, така че се променя непрекъснато. Но ако тя е подтискана и изолирана от съзнанието, никога не се неутрализира.”
"Psychology and Religion" (1938). In CW 11: Psychology and Religion: West and East. P.131

                       


„Ако си представите някой, който е достатъчно смел да оттегли всичките си проекции, тогава имате индивид, който осъзнава доста дебела сянка. Такъв човек се натоварва с нови проблеми и конфликти. Той става сериозен проблем за себе си и сега не може да каже, че те правят това или онова, те грешат, срещу тях трябва да се борим. Той живее в „Къщата на Прибиране /събиране/”. Такъв човек знае, че каквото и да е грешно в света, то е в него и ако той само се научи да се справя със своята собствена сянка, той е направил нещо за реално света. Той е успял да поеме отговорност поне за мъничка част от гигантските, нерешени социални проблеми в наши дни.”
"Psychology and Religion" (1938). In CW 11: Psychology and Religion: West and East. P.140

                    




Man Walking in Woman's Shadow


„Мъжествеността на жената и женствеността на мъжа са минимални и е жалко, че пълната стойност на техните личности трябва да бъде замърсявана от нещо с толкова малка стойност. От друга страна, сянката принадлежи на целостността на личността, силният мъж би трябвало някъде да е слаб, умният мъж трябва да е глупав някъде, в противен случай е твърде хубаво, за да е истина и отива към поза и блъф. Не е ли стара истина, че жената обича слабостта на силният мъж повече от неговата сила, и глупостта на умният мъж повече от неговата мъдрост?”
Die Anima als Schicksalsproblem des Mannes (1963) Foreward by C.G. Jung. In CW 18 261

                           

                   
„Индивидуалното его може да се възприеме като командира на малка армия в борба с околната среда, не рядко на два фронта, отпред той се бори за съществуване, отзад, се бори срещу собствената си инстинктивна бунтовническа природа. Дори за тези от нас, които не са песимисти нашето съществуване се усеща повече като борба, отколкото като нещо друго. Състоянието на мир липсва, и когато човек го постигне със себе си светът, в действителност, е забележително събитие.”
"Analytical Psychology and Weltanschauung" (1928) In CW 8: The Structure and Dynamics of the Psyche. P.693

               



„За да се изправи човек срещу сянката си е нужно да му покажеш неговата собствена светлина. Веднъж щом някой е опитал по няколко пъти какво е да стоиш и да съдиш между противоположностите, той разбира какво е аз-а. Всеки, който възприема едновременно сянката и светлината си, вижда себе си от две страни и така постига средата.”
"Good and Evil in Analytical Psychology" (1959). In CW 10. Civilization in Transition. P.872
         


               
„Човек, който не е съзнателен за себе си действа по сляп, инстинктивен начин и в допълнение към това е мамен от всички илюзии, които изникват, когато той вижда всичко, за което е неосъзнат в себе си, идващо да се срещне с него отвън, като проекции върху съседа му (обкръжението му).”
"The Philosophical Tree" (1945). In CW 13: Alchemical Studies. P.335

                



„Доброто не става по-добро чрез неговото преувеличаване, а става по-лошо и малкото зло става голямо, ако е пренебрегвано и подтискано. Сянката е част от човешката природа и само през нощта няма сенки.”
"A Psychological Approach to the Dogma of the Trinity" (1942) In CW 11: Psychology and Religion: West and East. P.286

                       

 

„В действителността, приемането на сянката на човешката природа е на границата на невъзможното. Помислете за момент какво означава да се даде правото на съществуване на неразумното, безсмисленото и злото! Засега само съвременният* човек настоява на това. Той иска да живее със всяка част от себе си – за да знае какво е. Затова той оставя историята настрана. Той иска да скъса с традицията, така че да може да експериментира със своя живот и да реши каква стойност и значение имат нещата в същността си, отвъд традиционните предположения.”
"Psychotherapist or the Clergy" (1932). In CW 11: Psychology and Religion: West and East. P.528


                  

                 

                               
         

"Сянката е морален проблем, който предизвиква цялото его-личност, защото никой не може да осъзнае сянката без значителни морални усилия." Да осъзнаеш това включва разпознаване на тъмните аспекти на личността като настоящо и реално. Този акт е същественото условие за всякакъв вид самоосъзнаване и поради това, като правило, се сблъсква със значителна съпротива. Всъщност, самоосъзнаването като психотерапевтична мярка често изисква много усилена работа, продължаваща за дълъг период от време. ". ~ Карл Г. Юнг












Our great war is a spiritual war.



"Напомпаното/Надутото съзнание винаги е егоцентрично и съзнаващо нищо друго, освен собственото му съществуване, неспособно да се учи от миналото, неспособно да разбере съвременните събития и неспособно да извлече правилни заключения за бъдещето. То е хипнотизирано само по себе си и затова не може да се спори с него. Неминуемо се самоубива в бедствия, които трябва да го умъртвят. ~ Карл Г. Юнг





Така наречените „Избори” и „Протести” са ероточен масаж за всяка власт, а за българската са си баш кеф.
КАКТО ПРИ СЕКСА, ТАКА И ПРИ ПОЛИТИКАТА ШЕСТВИЯТА, ПРОТЕСТИТЕ, ПОЛИТИЧЕСКИТЕ И СЪДЕБНИТЕ РЕФОРМИ, ИЗБОРИТЕ И РЕФЕРЕНДУМИТЕ СМЕНЯТ САМО ПОЗАТА, ПОНЯКОГА И ПАРТНЬОРА,
НО ПОЗИЦИЯТА СЕ СМЕТЯ ЕДИНСТВЕНО С БУНТ.
А Майка България има остра нужда от
НАЦИОНАЛНО МОТИВИРАН ВОЕНЕН ПРЕВРАТ
И ИЗВЕСТНО ВРЕМЕ ОТ ВОЕНЕН РЕЖИМ,
за да си възстанови онова, което й е отнето . . .


Съгласно съвременните Цивилизационни Принципи и Норми на Правото ние имаме не само Правото, но и Задължението ДА БЪДЕМ АДЕКВАТНО РЕЦИПРОЧНО ВЪОРЪЖЕНИ
И В ИМЕТО НА ИСТИНАТА, ДОСТОЙНСТВОТО, СПРАВЕДЛИВОСТТА И ПРАВОСЪДИЕТО
ДА БРАНИМ И ДА ЗАЩИТАВАМЕ
НЕ САМО ЛИЧНО СЕБЕ СИ,
НЕ САМО БЛИЗКИТЕ СИ,
НО И БЕЗЗАЩИТНИТЕ ЧОВЕЦИ,
НАШИТЕ ТРАДИЦИОННИ БЪЛГАРСКИ И ЕВРОПЕЙСКИ ЦИВИЛИЗАЦИОННИ ЦЕННОСТИ.

Днес, в така визираната ВОЕННА СИТУАЦИЯ
– ВЕРОЛОМНО НАПАДАТЕЛНА СРЕЩУ НАС И ЗАЩИТНО-ОТБРАТИНЕЛНА ЗА САМИТЕ НАС -
НИЕ СМЕ ДЛЪЖНИ ПЪРВО
ДА СЕ ЗАЩИТИМ
И ЕНЕРГИЧНО И ЕФЕКТИВНО ДА ОТБЛЪСНЕМ ТЕЗИ, КОИТО ВОДЯТ ВОЙНАТА СРЕЩУ НАС.
Не с домати, а с камъни, тояги, и всякъкв друг вид оръжие!!!
http://iankov.blogspot.com/2013/08/blog-post.html

                       


За алхимика този, който се нуждае главно от изкупление, не е човек, а божеството, което е загубено и спящо в материята. ~ Карл Юнг, CW 12, стр. 3 

Нигридо, или черно, в алхимичен смисъл, означава гниене, разлагане. Чрез проникването на външния огън вътрешният пожар се активира и веществото започва да се разлага. 

Тялото се свежда до своята първоначална материя, от която първоначално се е появило. Този процес се нарича "готвене". Черната земя се затваря в съд или колба и се загрява. 

Тялото трябва да бъде разложено, тоест да се смени осъзнаването на вътрешния Аз. Планетите са и двата етапа на процеса и енергиите в тялото, които трябва да бъдат трансмутирани. 

Сатурнската звезда е черна, докато Сатурн царува над Нигридо. Слънцето и Луната са противоположностите, които трябва да бъдат обединени, а огънят и въздух са елементите, стимулиращи разграждането. 

"Разложениеето е толкова ефективно, че унищожава старата природа и формата на гниещите тела, превръща ги в ново състояние на битието, за да им даде съвсем нов плод, всичко, което има живот, умира, всичко, което е мъртво се разлага и намира нов живот." (Pernety, 1758) 

На митологично ниво, нигридо означава трудностите, които човек трябва да преодолее при пътуването си през подземния свят. Nigredo понякога се нарича "по-черно от най-черно". В древните загадки поклонникът традиционно се сблъсква със сенки, чудовища, демони и трябва да преживее трудни, понякога болезнени и дори опасни инициационни тестове. 

Психологически, негридо е процес на насочване на себе си към намиране на самоосъзнаване. На проблема се обръща цялото внимание и се свежда до основата му. Това не се прави толкова много по интелектуален начин, но особено чрез усещане за емоции. Когато действително се вмъква в него, човек причинява гниене, разграждането на това, което е останало в човек . Конфронтацията с вътрешната реалност често е болезнена и може да доведе до депресия. Но веднъж в дълбочината на тъмнината, с откриването на семето на проблема, семето в "prima materia", се ражда бялата светлина (= албедо, белота, следващата фаза). Появява се състояние на почивка. Наблюдението на проблема е натрупано, емоционално е изработено и се пораждат знания за това как да се работи по-позитивно и да се изгради по-чисто отношение. 

Алхимиците говореха за разкриването на "сместа" (= човек с всички негови сложности), за да се върнем към кълняемостта. "Това, от което нещо е направено по естествен начин, от същото нещо трябва да се върне в разтопено състояние в собствената си природа. Всичко трябва да бъде разпуснато и намалено в тази форма, от която се е появило." (Антон Джоузеф Кирхвегер, 1728) 

"Материята" трябва да бъде премахната от излишните й части, за да стигне до центъра, който съдържа цялата сила на "сместа". Семето е същността и съдържа всички основни сили на тялото. Човек трябва да отива в центъра на своите проблеми, в центъра на емоциите си, в центъра на себе си. Там е силата на трансформацията. 


                         


Сексуалната природа на човека е най-силното му израз на себе си; подсъзнанието му се стреми да информира за съзнанието си за волята си ... Тя е изключително свещенна за него и да се намесва в нейния израз или да се опита да я редактира, е ужасно престъпление "

- " За сексуална свобода "от Възраждането на магията

                              

Аз съм Магът на Словото Xeper (произнася се Кефер), монета на английски език, изразяващо египетски глагол, написан като стилизиран скарабей и означаващ "Аз дойдох в битието". - Дон Уеб 

Това Слово генерира еона на Сет, и е сегашната форма на Вечното Слово на Принца на Тъмнината. Да знаете това Слово е да знаете, че крайната отговорност за еволюцията на вашата психика е във вашите ръце. Това е Словото на свобода, екстаз, страшна отговорност и корен на цялата магия. 

Осъзнаването на Xeper обикновено започва с момент на бунт срещу духовното статукво. В този смисъл Xeper е "сатанинска" дума и състоянието, което е довело до повторната и поява на тази Земя, започнало в движението, наречено Църква на Сатана. Въпреки че неговите свойства надхвърлят и в някои отношения се противопоставят на тази матрица.

Естеството на самосъздаването е, че непрекъснато пресъздава своята матрица в обективната вселена, така че субективната вселена може да се развива и разширява. За да преживееш този момент на Xeper, на възникващата самобитност трябва да обичаш две неща с цялото си сърце. Първото от тях е Свободата, защото само в Свободата може да се предприемат стъпките ( първоначално само психически), които да създават и ограничават Себе Си. Второто нещо, което човек трябва да обича, е знанието. Това не е същото като информацията; това е трансформиращо разбиране на тези неща в нас и извън нас, които определят кои сме ние. 

Символите на Xeper са скарабският бръмбар и изгряващото слънце. Бръмбарът е символ на самоувереност и упорита работа. Бръмбарът минава през много различни етапи от яйцето до ларвата, каквида и бръмбар. 

Всеки етап има собствена работа, особен начин за събиране на енергия и материали, особени начини за тяхното преобразуване. Светът усеща собствената си еволюция и работи към нея - въпреки че инерцията на тази еволюция ще промени радикално формата му, като я приеме в подходящо време в неизвестни светове и нови начини на съществуване. Зората е символ на начина, по който светът се възприема. 

За разлика от последователите на конвенционалната религия, които притежават пътеводители, които обясняват света, Търсенето след Xeper търси засилване на своето собствено Същество, за да може светът да стане разбираем в собствената си светлина. В тази тъмна вселена няма светлини освен онези, които създавате чрез упоритата си работа, духовният ви бунт и търсенето на тайните на вашите собствени избори. 

Когато тази светлина се появи, от самото й естество не само ще ви даде моменти на яснота за нещата в живота ви, които са най-близки до вас, но също така ще ви покаже нови хоризонти - хоризонти за вас и само за вас. Тази тайна е била символично известна на египтяните - те идентифицирали своя бог Xaпeрa, Self-Created One с Hrumachis, богът на Хоризонта. Тази тайна също е била известна (на божествено ниво) от Алистър Кроули, който предсказва, че еонът на Хрумашис ще надмине собственият си. Сет, египетският бог на Тъмнината, е Божественият произход на Словото. Името Сет в крайна сметка означава "сепаратор" или "изолатор". Главните му врагове са боговете на Стазис и Безсмислието. Първият от тях е Озирис, самият Смърт. Убийството на Озирис има двойно значение за търсещия Xeper. На първо място това означава убиването на стари мисловни модели; детронирането на онези вътрешни богове, които сме получили от обществото. На второ ниво това е актът, с който Сат, сам от всички богове на древния Египет, става безсмъртен. Лявата пътека е стремеж да се превърнеш в безсмъртна, силна и мощна Същност. 

Друг враг на Сет е демона на безсмислен хаос, Apep/Апоп. Сет казва, че убива това същество всяка нощ точно преди зората. Това символизира преодоляването на съмнението и заблудата, на действието във времена на най-голямото отчаяние или невъзможността да заспиш от мощните самохиноптични двигатели на човечеството. Сет постига (на божествено ниво) тази изолация от Вселената, за да може да каже: "Xeper" = "Аз дойдох в съществуването". 

Всички тези прекъсвания - прекъсването от мъртвото минало (чрез убийството на Озирис) и прекъсването от обърканото настояще (чрез убиването на Apep) - се извършват в името на самоопределено бъдеще. Едни от култовите титли на Set, Set-Heh, означават Бог на безкрайното бъдеще. 

Сет не е получил помощта на други богове в двете си търсения, нито пък дава помощ на тези, които се опитват да подражават на тези куестове на човешко ниво. Тези, които се борят (като "Сет") с принципа на Xeper, са от неговата Същност. Действията им са по същество еднакви.

Словото Xeper не може да бъде изучавано като абстрактна интелектуална идея, то трябва да бъде опитано. Човек може да прочете за Правосъдието, или може да се надява на това, но наистина да знаете справедливост, трябва да го донесете в битието. Човек може да прочете за "Хепър", ако имате интерес към тайните неща. Можете да се надявате за това. Или можете да потърсите самотна трансформация, която ще ви накара да я изпитате. 


Xeper: Вечното слово на Сет от Дон Уеб             

Съответствието е промяна в поведението или убежденията в резултат на реален или въображаем групов натиск. Хората, които имат по-ниско мнение за себе си, са много по-склонни да се справят с груповия натиск, отколкото тези с високо самочувствие. Хората се чувстват неудовлетворени, когато се проявяват като всички останали. Когато хората са лишени от усещане за уникалност, те са по-склонни да заявят своята индивидуалност чрез несъответствие.

                      

Истинската змия е времевата линия, която се простира от люлката до гроба - серпентинен път, по който танцуваме през Долината на сянката на смъртта. По този начин змията, която ни информира, е следа от нашите собствени преживявания - ключът към нашето новопознание и естествената мъдрост.

- Иона Милър

                  


Бог съществува? Бог не съществува? 

Ние мислим за Бог като съвършено същество. Ако Бог не съществува, той няма да бъде съвършен. Бог е съвършен, затова Бог съществува. 

Повечето атеисти смятат, че този аргумент е толкова слаб, че не се притесняват да се занимават с него.

Професионалните философи обикновено го отхвърлят на основание, че съществуването не е собственост на същества 

В древността - и днес в някои традиционни общества - природните явления, които хората не разбират, като времето, изгрева и залеза на слънцето и т.н., се разглеждат като работа на богове или духове. 

Библейски времена

Старият завет изобразява света като нещо, контролирано от Бога. 

Където ще видим времето като подчинение на метеорологичните принципи, хората в онези дни го виждаха като демонстриращо работата на Бога. И това беше същото с всички други природни феномени, те просто показаха, че Бог върши нещата.

Всичко е пълно с боговете Талес (624-546 г. пр.н.е.), гръцки философ 

Гръцкият философ Талес раздвижил нещата, като предполагал, че боговете са всъщност есенциалната част от нещата, а не външните кукловоди, които дърпат струни, за да накарат света да работи.

1. Първи аргумент за причината 

Аргументът в полза на това, че един единствен бог или множество богове / богини са съществена част от нещата, започва с първия аргумент. 

Това е идеята, че всичко, което се случва, има причина. Затова вселената трябва да е имала причина. Тази причина трябва да е била Бог. Следователно, тъй като вселената съществува, Бог трябва да съществува, за да я накара да съществува.

Аргументирано може да се реагира, като се попита какво е причинило Бог. (И каква е причината за причината за Бога и т.н.) Аргументът може да продължи, че ако Бог не се нуждае от кауза, то тогава вселената не се нуждае и от кауза. Ако Бог беше вече е съвършен преди да създаде Вселената, защо я е създал? Каква му беше ползата? Защо ще се притеснява? И ако вселената е била причинена, може би нещо друго освен Бог я е причинило?

2. Проблемът на злото

Втората част на този аргумент е проблемът на злото. 

Наличието на зло изглежда несъвместимо със съществуването на един Бог, който е напълно добър и може да направи всичко.

Аргументът може да изглежда така: Повечето религии казват, че Бог е напълно добър, знае всичко и е всемогъщ. Но светът е пълен с нечестие и лоши неща продължават да се случват. Това може да стане само ако ...

Бог не желае да предотврати злото, в който случай той не е добър или Бог не знае за злото, в който случай той не знае всичко или Бог не може да предотврати злото, в който случай не е могъщ или някаква комбинация от горепосоченото. И така, няма същество, което е напълно добро, знае всичко и всичката сила. И така, няма Бог.


За по-голямата част от човешката история Бог е най-доброто обяснение за съществуването и природата на физическата вселена.

Но през последните няколко века учените са разработили решения, които са много по-логични, по-последователни и по-добре подкрепени от доказателства

Теолозите и философите казват, че те обясняват света много по-добре от съществуването на Бог. Те също така казват, че далеч от това, че Бог е добро обяснение за света, това е Бог, който сега изисква обяснение.

Оригинална статия, публикувана от BBC, фокусирана върху религията / религиите / атеизма / вярванията / причините
     
               
Луцифер: (латински: lux, lucis, luce, luci, и lucu: "светлина"; fer, fero: "да носят, носят, поддържа, повдигат; това синтезирано е "Носител на светлината "). Преди Милтън, Луцифер никога не е бил името на дявола. Един от ранните папи на Рим носел това име и в четвърти век е имало християнска секта, която се наричала Луциферианците. 



В Универсалния Гностицизъм Луцифер е сянката на Христос(
Пуруша - бел.ред.). -Управляващи учения / издателство на слава.

                 

"Чрез мистичните проходи и камерите на Голямата пирамида минаваха осветените от древността, те влизоха в своите портали като мъже, излязоха като богове, това беше мястото на" второто раждане "," утробата на мистериите "и мъдрост се е заселила в него, докато Бог обитава в сърцата на хората. Някъде в дълбините на неговото кътче живее неизвестно същество, наречено "Инициатор" или "Изявеният", облечено в синьо и златно и носещо в ръка седемкратно ключа на вечността - това беше леоетският йерофант, Светият, Учителят на Учителите, който никога не напуснал Дома на мъдростта и когото никой човек не виждаше, освен този, който преминваше през портите на подготовката и пречистването. В тези помещения където Платон - на широкото чело - се изправи лице в лице с мъдростта на вековете, олицетворени в Учителя на Скритата къща 

Кой беше Учителят, живеещ в могъщата пирамида, многото стаи на които ознаменуваха световете в космоса; Господарят, когото никой не може да види освен онези, които са "новородени"? Само той напълно знаеше тайната на пирамидата, но той се отклони от пътя на мъдрите и къщата е празна. Хълмовете на възхвалата вече не отекват в заглушени тонове през камерите; неофита вече не преминава през елементите и се скита между седемте звезди; кандидатът вече не получава "Словото на живота" от устните на Вечния. Сега нищо не остава, че окото на човека може да види само празно черупче - външния символ на вътрешната истина - и хората наричат Божия дом гробница! Техниката на мистериите се разгръща от Слайф Илюминатор, Учителят на Тайната къща. Силата на познаване на пазителя му бе разкрита на новия инициатор; беше обяснен начинът на разединяване на материалното му тяло от божественото му превозно средство; и за да довърши магнумния опус, бе открито Божественото име - тайнственото и непоколебимо обозначение на Върховното божество, от самото познаване на това, че човекът и неговият Бог са съзнателно създадени. С даването на Името новият инициатор се превърнал в пирамида, в рамките на чиито духове безброй други човешки същества биха могли да получат и духовно просветление. 

В царската камера се осъществявала драмата на "втората смърт". Тук кандидатът, след като бил разпънат на кръста на слънцето и равноденствието, бил погребван в голямата каса. Има дълбока загадка за атмосферата и температурата на Камерата на краля: тя е от особена смърт, подобна на смъртта, която пресича костния мозък. Тази стая беше врата между материалния свят и трансцеденталните сфери на природата. Докато тялото му лежеше в раклата, душата на неофита се издигала като череп с човешки глави през небесните сфери, за да открие от първа ръка вечността на Живота, Светлината и Истината, както и илюзията за Смърт, Тъмнина, и грях. Така в един смисъл Великата пирамида може да се оприличи на порта, през която древните свещеници позволяват на някого да премине към постигането на индивидуално завършване. Освен това трябва да се отбележи, че ако камерата бъде ударена, излъчваният звук няма никакъв контраст в никой известен музикален мащаб. Тази тонална стойност може да е била част от тази комбинация от обстоятелства, което прави Кралската камера идеална за придаване на най-високата степен на мистерии.

Съвременният свят знае малко за тези древни обреди. Учените и богословът също така гледат върху свещената структура, като се чудят кое фундаментално желание вдъхновява херкулесовия труд. Ако щяха само да си помислят за момент, щяха да разберат, че в човешката душа има само едно желание да предостави необходимия стимул - а именно желанието да знаеш, да разбереш и да обмениш рязкостта на човешката смъртност за по-голям обхват и обхват на божественото просветление. Така че хората казват за Великата пирамида, че това е най-съвършената сграда в света, източникът на теглилки и мерки, оригиналът на Ноевия ковчег, произхода на езиците, азбуките и температурите и влажността. Малцина осъзнават обаче, че това е входът към Вечността. "

Manly P. Hall Тайните учения на всички възрасти

            


" Истината не е това, което искате да бъде; това е, което е, и трябва да се наведете пред силата и или да живеете лъжа "―Miyamoto Musashi
                         

          

"Научете се да разграничавате светлината от тъмнината в света, в който живеете, и да наблюдавате сърцата си през нощта и деня, за да не може да се излъчва от него нещо, което да се използва като оръжие за унищожаване на светлината. Не се безпокойте за миналото си злодеяние, защото сами по себе си се тревожите за демони, но ги отстранявайте от аурата си, като засаждате вместо това добри семена с конструктивни усилия. Почувствайте своята лична отговорност в този проблем, за да осъзнаете отговорността на висшите сили на Космоса, защото когато светлината ви блести, духовете на злото трябва да се промъкнат в ъглите и да покрият лицата си със сянката на наметалата си. "

- Манли П. Хол


                        


"Когато студентът е готов, учителят ще се появи. Когато ученикът е наистина готов ... Учителят ще изчезне". ~ Тао Те Чинг

Няма коментари:

Публикуване на коментар