Древните обитатели на планетата са познавали в детайли порталите и тяхното приложение (за което имаме безброй много свидетелства включително и представени такива с религиозен отенък. В някои от тях можем да видим „просветените“ да влизат и излизат през портала Вишика-Весика пискис).
Те са знаели как могат да пробият дупка в нашата реалност и да отидат в друг свят, от което ползата е била придобиването на огромни познания. След това дупката се е затваряла, защото така на практика тя се лекува, както всичко в органичния свят се лекува и зараства. Точно както когато се порежете раната заздравява, когато пробиете дупка в реалността тя спонтанно се излекува сама оставяйки ви един малък момент, за да преминете от другата страна. Има свидетелства за различни начини, чрез които порталите са били задействани и техните съответни символи
Възможността за телепортиране е доста често срещано явление за древните напреднали цивилизации на Земята. Въпреки това, за нашата цивилизация, и особено след "чистката", организирана от Инквизицията през Средновековието, хората с такива способности са станали рядкост. Но колкото и да не им се е искало на сегашните "собственици" на Земята, те не са изчезнали напълно.
Има косвени доказателства, че в Русия има наследници на дара на ведическите влъхви, които не са загубили тези изначално естествени способности на хората. Периодично този дар бива демонстриран от майстори на магията, принадлежащи към различни култури. Въпреки това, този път ще обърнем внимание точно на наследниците на древната ведическа традиция, която идва от древни времена, когато хората все още са били свободни, а не "роби божии" и на пирамидата на властта, т.е. на тези, които самоволно се назначават за посредници между човека и Бога.
За един такъв случай за използване дара за телепортиране преди около сто години, разказва историкът, биолог, антрополог Г. Сидоров с думите на дядо си: "Моят дядо по майчина линия през 1917 г. е служил в елитния Семьоновски полк. Мисля, че той е бил с чин лейтенант ... Не знам по каква причина той е бил по време на събитията от февруари в Санкт Петербург, може да е бил изпратен с поръчение от началството, а би могло да е просто отпуска, но това не е важното.
Чувайки за абдикацията на царя, той, като честен руски офицер разбрал, че Николай II е принуден да абдикира насила. Значи, заговорът е сработил. Естествено, дядо ми веднага се включил в офицерска организация, която се противопоставя на Временното правителство. Но някой от организацията станал предател, в резултат на което всички офицери, участващи в нея са били пратени в затвора. Дядо се озовал в една обща килия, където е трябвало да спи на бетонния под, хранили ги само веднъж на ден, често ги водели на разпити ...
Изминали няколко дни, а затворници все така идвали и идвали. Един ден в килията се появил странен затворник. Той бил човек на средна възраст, също офицер, но вместо да остане в състояние на депресия, той се шегувал, забавлявайки колегите по килия с разговори и дори пеел руски народни песни. Скоро, благодарение на неговата дейност, потискащата атмосфера в каменната душегубка си отишла, хората се развеселили и започнали да се усмихват и да си разказват взаимно своите преживелици.
Станало така, че около този весел човек в кратък период от време се събрала голяма група от млади военни. В тази компания бил и дядо ми. И ето че един път "неуниващия" казал на приятелите си, че е време всички да се върнат на свобода ... Че в затвора е лошо и че те, офицерите, не са нужни на Русия като затворници.
- Но как да избягаме? - го попитали.
- За такова нещо ми трябва парче тебешир - заявил душата на компанията. Естествено, след отговора му мнозина се депресирали отново. Някои решили, че човекът е луд. Но имало и други, които започнали да търсят тебешир. И от почукващата морзова азбука се разбрало, че в килията, където били учителите и университетските преподаватели има тебешир! Очевидно някой го е забравил в джоба си по време на лекция.
След ден или два това парче тебешир било в ръцете на всеобщия любимец. Офицерът много му се зарадвал, вдигнал го над главата си и казал: "Който иска да се прибере у дома, да застане до мен". Повечето от офицерите взели думите му като шега. Но някои млади момчета все пак дошли до него. Сред тях бил дядо ми.
Виждайки, че никой друг не се присъединява към неговата идея, "веселякът" поискал да му позволят да нарисува на пода на килията очертанията на лодка. Офицерите се разсмяли и отстъпили настрана, а когато "лодката" била готова, душата на компанията влиза в овала и отново се обърнал към затворниците:
- Момчета, повярвайте ми, - казал той. - Аз не се шегувам. Всички, които влязат в кръга, ще бъдат на свобода!
http://thehiddenrecords.com/images/world-flag3.jpg
Но в килията се раздал дружен смях. Тогава "шегаджията" махнал с ръка към тези, които му повярвали. Те били само трима. Един от тях е дядо ми. Офицерът наредил и на тримата да седнат до него и за всеки да си представи "изходна точка", т.е., мястото, където той иска да попадне сега. Дядо ми в този момент, без никаква причина е поискал да отиде в Смоленск, в имението си. Той си представил родния дом и в близост до него родното си село ...
Но изведнъж, както си припомнил дядо, в очите му потъмняло! Нещо силно го притиснало отвътре, а след това имало ярка светкавица! Той седял на тревата в близост до селото, от страната пътя! Нито ръцете, нито краката си чувствал за известно време. След това отново всичко си дошло по местата. По това време дядо ми чул зад гърба си скърцащи каруци и глас "Виктор Аполонович, какво те води насам? И защо седиш на тревата? Сядай при мен, аз ще те закарам до дома ти ..." Пред него на колата седял един от жителите на селото ... "
http://www.opednews.com/populum/uploaded/friday-vesica-pisces-02015_06_25_10_52_38-0.jpg
Църквата в четвъртото измерение
По този начин, дядото на Г.Сидоров бил в състояние да се телепортира от Санкт Петербург до провинцията Смоленск. Разбира се, този странен офицер е бил необикновен човек, след като е владеел дарбата на древните предци. И тези хора, без да рекламират своите невероятни способности, съществуват по нашите земи и до ден днешен, въпреки силите, които искат да поробят напълно човечеството, за да ни наложат "нов световен ред".
От ляво виждате окото в позната му хоризонтална форма, отдолу него е вертикална версия на vesica piscis, отдясно и двата обекта са завъртяни на 90° (сакралното 9, предпремиерата на филма „Пътя на Юпитер“ в SSSAЩ бе на 27.01.2015, което е равно на 9), като окото е вертикализирано а vesica piscis e хоризонтирана, както е позната по изображения и иконографии. Идеята е, че освен, че е „oко“, то е и друго – вагина/wormhole, точно така вагина е, с главно V.
“V” може да бъде разгледано като изцяло символна форма на ферилитета сочейки двете гърди и вагината, съвсем случайно „V” разглеждано като геометрична форма е триъгълник сочещ надолу, архетипна концепция за „слизане/инкарниране/падение“, което ще доведе до обратното (при подходящи условия).
Планетата Земя се намира в Сектор 9 на галактиката, която така или иначе е владение на Орион, който си има Кралица на трона, земното число с което се идентифицира тази Кралица би трябвало да е 11. -> 9 / 11
По материали от Интернет
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiDWWAZ0Sd82fXMbXM3XGAcy6h3Qz5sc-yRclutBq_ZnNtefoxAQMpVfoTZ76xR_JJmrNKRHKnStFvryNanKIXRb1jE-C76pqeR5H_RtCVIFXmFM2hyphenhyphenraD81yYJWCexhu0KlMOJk_cEYFI/s1600/oj5161c326.gif
SIRIUS NUN OF HYPNAGOGIC TRANCE /Монахинята/Черната мадона - Лилит от Сириус
Монахинята е източникът на всичко, което се появява в един диференциран (Maya / симулация) свят, която обхваща всички аспекти на божественото и земното съществуване.
По египетската религия създаването на оригиналната могила на земята излиза от водите на монахинята.
Монахинята е и третата буква в Таана, произнася като "Noonu." Неговият звук стойност е (п). Финикийските писмото е в основата на гръцката Nu (Ν), етруски N, Латинска N, и кирилицата Н.
Писмото Навий се смята, че е дошло от пиктограма на змия,...драконова азбука (еврейската дума за змия, nachash започва с една монахиня и змия в арамейски е монахиня) или змиорка. Има и хипотеза за йероглифа на риба във вода като произход (на арабски, монахиня означава голяма риба или кит).
Финикийските писмото е кръстило монахинята "риба", но глифа се спуска от хипотетичната Proto-ханаански NaHS "змия", въз основа на името на етиопски, в крайна сметка от йероглиф, представляващ змия.
Змията Навий се позовава на амфибия създание, който първоначално е бил получено от древния египетски "Nu" (НУ "воднисто едно") , наричано също Нун (nʌn или монахиня "инертно едно"), който е обожествяването на изначалната водниста бездна в египетската митология. В космогонията огдоада, думата "Nu" означава "Abyss".
Древните египтяни предвидени океанската бездна на монахинята като заобикалящ балон, в който се капсулира сферата на целия живот, което представлява най-дълбоката тайна на тяхната космогония, които основно се позовава на околоплодните води на матката.
В енеада (девет измерната) космогония монахинята се възприема като трансцендентен в точката на създаване (могила на земята) Атум създател Бог, който понякога е символизиран като пирамида (космическата планина = физическо тяло / холограма) на (био-фотон ) светлина сред околоплодните води на Нун.
Мъжкият аспект на Навий се изобразява като жаба, или човек с жабешка глава.В египетски изкуството, Нун също се появява като брадат мъж, със синьо-зелен кожата, представляващ водата; докато Naunet е представен като змия (DNA) или змия с глава (митохондриална ДНК) на жена.
Символиката на земноводно се отнася до транс проникване в околоплодните води (вътрешно пространство) на мечтата на матката (електрони), която отразява обратно вътрешните проблеми на сънуващия. Кога да се превърне в съзнание в рамките на съня, сънуващият след това, преобразува оловната символика на съня в златно разбиране чрез използването на символична алхимия, която по същество е практиката на изкуството. Следователно имате боядисани пещерна стена, което води до платното. Практиката на изкуството е неразривно свързана с еволюцията на съзнанието, и всеки сюрреалист, по-специално, ще разбере, който е наясно, че първият шаман е художник, сънуващ сюрреалистични сънища.
Символиката на съня е излъчвана от едно по-дълбоко ниво на комуникация с вътрешна интелигентност, тъй като вашите електронни сънища са осветени от био-фотони, излъчвани от ДНК на митохондриите (серпентина) , който се предава от майката на децата. Чрез което имате Naunet символиката на змия с глава на жена. Символично информация произлиза от предавани генетични архиви в рамките на всяка една от вашите воднисти клетки. Вие също така ще откриете, че серпентият символизъм често се проявява в Ayahuasaca видения на (единадесети двумерен / Da"at) Бездната.
Номмо са били извънземни обитатели на звездната система Сириус, които са пътували до Земята в някакъв момент, когато човечеството е на прага в начален стадий, и тези извънземни паднали ангели са предали (грешни) познания за звездната система Сириус, както и като за нашата собствена Слънчева система за племена догони.
Захариа Сътчин е постулирал подобни теории като тези на храма. Сътчин е в много добри отношения с йерархията на Ватикана. Той предложи обяснение за произхода на човека, включващи древни (Angel) астронавти, които са еволюирали по библейската парадигма в арена на НЛО.
Сътчин приписва създаването на древната шумерска култура на анунаките, които както заявява, са амфибийни извънземни сходни с близнаците Номмо, които са били дошли от планета отвъд (кабала: Kether) Нептун, наречена Нибиру
Символиката на амфибия влечуго, като анунаките всъщност се отнася до шамански транс вещи , която, както е споменато преди са представяни в древното изкуство символично като змия или риба.
Символиката на риба също е усвоена от относно техния (разпнат Oannes) Христос положил началото на християнството; Въпреки това, тяхната символ на рибата е първоначално е получен от символа на (елипсовидния ореол) Риба.
Риба/Лодка е форма, която се състои от пресичането на две сфери със същия радиус, пресичащи се по такъв начин, че центърът на всеки кръг е по периметъра на другия.
Двата кръга представят, амниотичните води на "микрокосмоса" мечтата, единия кръг, и ви събуждат за реалноста на "макрокосмоса," представен като земя, от другия кръг.
http://i1.wp.com/olivetjournal.com/wp-content/uploads/2014/07/VesicaPiscis.mandorla.Fish_.png?resize=500%2C379
Когато двата кръга на водата (Микрокосмоса / замества / Обърнатия Pentgram) и земята (Макрокосмоса / обяснявам / тонален / Upright Pentagram) са пресичащи тогава има (наслагване) средната точка на (амфибия) полусънен транс, при на "бадем" оформен център. Следователно транс веща на шамана е символично представена като амфибия, като жаба, Serpent, риба или други влечуги създания, като тази на Dragon , например.
Името мехур Риби буквално означава "мехур на риба" на латински. Формата в нейния център се нарича Mandorla, "бадем" на италиански, който се отнася до отвора за "вагината". Мотивите за тази символика е такава, защото, когато при достъп до транс в полусънната точка на сън, усетите осъзнаване за "влизане" в тялото си в областта на съня, което се символизира като "утробата."
Полусънното транс проникване през портала на Рибния мехур може да се приравни с (вагинален) Stargate; още повече, че в случая, тъй като догоните (Номмо / фалически начело Fish) транс адепти тръгваха в вътрешно пространство около изгрева на Сириус.
Sirius символично корелира с вътрешното Sun, който (био-фотон) осветява вашите електронни мечти. Символът на вътрешното Слънце, също е представен като "Black Sun", който на свой ред е свързан с Бога-Слънце / Бог-Син, Разпнатия (Транс-Fish) Христос. Следователно имате символиката на монахинята, която традиционно се яде (разпната) Риба на (Венера-Pentagram) в петък.
faustuscrow.wordpress.com
neonula.blogspot.bg/
Няма коментари:
Публикуване на коментар