Теория за произхода на Орион
Кралицата на Орион
Раса идваща от друга по-висша плътност инженира влечугоподобната раса в съзвездието Дракон, това са "Прозрачните" - те са дизайнери на игри (другата ни позната раса дизайнери са „Аку“, които даряват „перото“ на принц ЕА. Едно съвпадение в тази насока: В филма „47 Ронини“ сцената на действието се развива в град с името „Аку“. Хералдическият символ на този град са две кръстосани и удебелени пера).
Не след дълго Драконианците стават могъща империя абсорбираща и поробваща всичко по пътя си, в това число влиза и звездната система Лира. Разбира се това не е краят, влечугоподобните от Дракон не спират със завоеванията си. Същевременно (не става дума за същият времеви период) в съзвездието Орион, според историята на Робърт Морнинг Скай, започват да се развиват едни малки микроорганизми. Не след дълго те започват да еволюират в по-големи и по-разумни същества (КHEB). Лично на мен тази теория не ми допада особено, след като разбирам как стават нещата тук в нашата реалност – и те са, че и дума не може да става за автогенеза (самозараждане), особено като говорим за империя от подобна величина. Повечето процеси по генен инженеринг се извършват в лаборатории, като се прескачат хиляди и дори стотици хиляди години естествена еволюция. От морско конче и пчела до могъща 2-3 метрова машина за убиване е слабо вероятно по естествен начин да се получат нещата, т.е. не твърдя, че не би могло да бъде постигнато, просто наблюдавам, че за определени съзнания/създания това не е желан метод.
Но какво ме кара да мисля, че тук пръст може да има друго нещо и то не е естествен еволюционен процес. Драконианците създават боен кораб, като издълбават отвътре огромен астероид - това е днешната Венера, която по ред причини (описани в Галактическа История: Извънземни и ДНК произход (I част)) се озовала на днешното си място. С този вид издълбан планетоид-кораб те превземат не една и две звездни системи, в това число влиза и звездата Ригел - част от съзвездието Орион, след това създават и Зета Ретикули 1 и 2. Но нека се върнем на Ригел, тук има два момента:
Момент 1: Драконианци отиват на Ригел и там тепърва орионските рептилии еволюират и след много време те стават такива каквито са сега, убиват Драконианците и завладяват всичко. Все едно ние тук на земята да оставим еволюирали риби или каквото се сетите да ни надвие и завладее (нямам предвид расите под земята). Този първи момент е слабо ветоятен сюжет на нещата и по-скоро е неадекватен.
Момент 2: Драконианците отиват на Ригел а там братята им вече са станали Империята Орион и са ги приели с топли прегръдки, пили са топло мляко, разказвали са си истории за произхода и са правели планове за поробването на всички други ..... bullshet, да и това не се връзва. Даже самите драконианци са разделени на 7 основни вида и всеки си следва собствената пътека и планове, камо ли някой влечугоподобни да оставят други да кацнат на тяхна територия и усмихнати да им белят боб .....
Ако цялата тази работа с Драконианците е вярна то остава следният сюжет: Отиват с кораба "Венера" на Ригел и от там се разпръскат из целият Орион или инженират друга влечугоподобна раса, вариантите са безброй. Да допълня, че при драконианските рептилии няма упомената толкова агресивно женската доминация, както при орионските, това е още една въпросителна. Допускам, че дизайнерите на игри може да са инженирали и драконианци и орионци на едно, но тогава влечугоподобните от Дракон трябва да не са ходили на Ригел, изобщо много въпросителни, на които едва ли някой може да даде свестен отговор. С тази "работна" теория толкова, ако има промени в възприятията ми относто този момент ще се коригирам и ще го оповестя, не държа като куче кокала си - на собствените си теории, трябва да има непрестанна динамика, защото бъдещето е динамичен флуид, настоящето е границата между динамика и статика, а миналото е изцяло статичен и краен продукт, за жалост доста хора се хващат за него и си остават там, като си мислят, че неговата статичност им дава що годе сигурност. Това е капан драги мои, който живее в миналото – изгаря!
Едно допълнение от астрономичен тип (сухо и научно) относно спектралните класове на звездите от съзвездието Орион. Да започна малко по-отзад, автора на „М5“ споменава неколкократно, че самата кралица живеела на Минтака, според други версии може би е на Ригел или Бетелгейзе или кой знае къде. От спектралният анализ на повърхностната температура на въпросните звезди нещата хич не се връзват, ама хич!
Цвета на една звезда се определя от нейната температура, най-горещите звезди имат синкав или синкаво бял цвят (Ригел, Минтака, Сириус А и Б, повечето звезди в съзвездието Орион), а най-хладните - червеникавооранжев или червен (Бетелгейзе). Минтака е звезда със синьо-бял цвят от клас „О“ и на повърхността и температурата в диапазона между 28000 и 50000 Келвин. Сириус-А е бяла и много ярка звезда от клас „А“, а повърхностната температура варира в границите между 7500 – 11000 Келвин. Ригел е клас „А“ синьо-бяла звезда с температури между 11000 - 25000 Келвин. Сравнително по-студена от тях е Бетелгейзе, която е оранжево-червена, но повърхностните температури все пак са около 3500 Келвин. На базата на тази научна информация, въпроса ми е следния „Какво същество би съществувало на подобни температури?“. Или това с нашите земни данни не е вярно, или тези същества са свръх издържливи на хипер температури, все пак това не отговаря на въпроса ми. Другото което искам да отбележа - забелязвате ли противоположността: тук на земята червеният цвят се асоциира с горещината, а синия със студеното, извън земята това е наопаки или по-точно вероятно тук не е като космоса (многократно доказвано по различни начини), това алюзира някой неща като това, че 3D е експериментално поле и всичко е съвсем различно от обичайната извънземна среда.
Теория за всевиждащото око
Наскоро малко преди да се събудя имах един интересен сън: сънувах как в някаква гористо-скалиста местност се приземява обект в формата на триъгълник, от които се излъчваше някаква ярка светлина приличаща на око. Самият обект кацна на нещо като платформа, която буквално приличаше на скосена пирамида...
Тук направо скокнах, ами да това беше пустото "всевиждащо око", за което всички в конспиративните среди говорят толкова усилено. Даже има какви ли не фантастични теории, какви ли не взаимовръзки и предположения. Както някой от вас знаят - има различни нива на перцепция, или начина на възприемане на дадена информация през инсталираните софтуерни филтри. Имам предвид, че ако сте религиозен човек за вас реалността е една, ако сте металист, той и сатанист реалността е друга, ако сте начинаещ конспиратор и всичко за вас приключва до масонските кръгове - неминуемо това ще е така. Има и друга група - UFO и любителите на радиочестоти, за тях всичко е летящи кораби, извънземни, конспирации на НАСА, умело търсейки подходящият странен шум в ефира, без да се интересуват от масони, дяволи и бог. Това в което повечето са единодушни е теорията за "всевиждащо око", според която това момента на сътворение на света - Планетата Земя. Както бях споделил - макар и никой и аз така смятам, това определено е "снимката" от началото на самият процес по сътворяване на нас и нашата природата такава каквато я виждаме и познаваме. Самият процес на сътворяване ще наричаме с термина "Тераформиране", това е процеса при които се променят условията на дадена планета до такива, че тя да стане обитаема от определен вид същества (хуманоиди, рептилоиди, и др.). И така идва всевиждащото око и тераформира планетата Земя, сигурно е самият Бог? Едва ли. Замисляли ли сте се защо формата е триъгълна и вътре има око? - Да припомня: Формата на тригълника символизира Орионските (и съюзите им с Сириус) учени-генетици, които поемат задачата да тераморфират Земята, кое ще е първото нещо, което ще трябва да направят? - Да кацнат на планетата разбира се!
Ще имат нужда и от платформа на която вероятно да кацнат, мисля, че една скосена подобно на пирамида структура би вършила идеална работа за тази цел (снимка на шумерска скосена пирамида). Мисля, че е ясно какво представлява символиката на ОКОТО – Това символизира, че кралицата на Орион посредством телепатия или различни технологии вижда всичко.
Както се вижда на самата картинка (снимка на всевиждащото око) триъгълника е отделен от самата пирамида , това означава и друго: че най-горната част на пирамидата не е от земен произход, т.е. извънземна. Друга интересна версия за тази "отделеност" от фруструма е, че този обект е динамичен и се движи – излита и каца!
Долната част на пирамидата е изградена от 13 реда на които се виждат изобразени тухли, това според специалистите по тайните общества символизира 13-те фамилии, може и така да е, но ако говорим за тераформиране – това с фамилиите изглежда доста наивно от тази перспектива. Тези процесии са извършени доста преди учените по произхода да инженират човека в този му вид, за какви тайни общества говорим тогава? - Тухлите символизират стоежа и тераформирането на планета Земя, та те (SHET-I) са древните строители-зидари!
Повечето хора свързват всевиждащото око с масонските кръгове, какви ли не интерпретации съм виждал, едни разпънати пентаграми, едни броенета на букви, цифри. Нека и аз да предложа моят скромен принос във всеобщото енергийно информационно поле. За целта се спрях на надписа отдолу „Nuovos Ordo Secolurum”, което буквално значи Нов Световен Ред. Много обичам да си играя с думите, акронима на „Nuovos Ordo Secolurum” ще е N.O.S. Или NOS, понеже зная за огледалната природа на нещата NOS ще стане SON (син/рожба). Да ви е позната дефиницията „Son’s of god” (синовете божи)? Разбира се, че ви е позната, всекидневно четете библията какво се правите!
Синовете божи е ясно, че са продуктите от извънземните манипулации, но кои вероятно може да са техните наследници. Разбира се едни от тях са Масоните (Masons). Aко погледнем още по-надълбоко и се попитаме „кои е Бога?“ или вероятно „Коя е Богинята?“ ще започнем да си даваме сметка, че това е Кралицата на Орион, позната ни нас и навсякъде другаде с многото си титли и имена, една от тях е титлата „МА“ или „МА-МА“. И питам ви аз още един път (тук направо библейски изказ вкарах!), питам ви и ми отговорете: „Чий синове са те?“. Те са синовете на МА или МА-SONs – Masons.
Aко оставя до тук нещата вероятно ще е много добре, но.... има още една дълбочина, в нея може да видим съвсем друга картинка, тя е от архетипен вид и според мен изглежда така: Дотолкова нещата са кодирани (в ДНК и не само) и добре изпипани , че сега архетипната символика ръководи ума на автоматичен режим, т.е. ако аз съм Сульо 3 и срещна Пульо 3 и пожелаем да си направим тайна организация, тази кодирана в нас генетична архетипност би ни насочила най-деликатно към подходящо име, лого или решение и в такъв случай бихме си избрали нещо от сорта на „Змия 33“ (Сульо 3 + Пульо 3 = 33) без и хал хабер да си имаме от разните му конспирации и извънземни. Ако все пак не сте ме разбрали, повечето неща като букви, символи, логота и прочее са създавани на автоматичен режим, огледайте се и ще видите, че сте заобиколени от автоматони. Това и обяснява факта, че тези заложени архетипи се манифестират дори и без знанието или ако щете го наречете позволението на въпросният индивид, преди време видях логото на една строителна фирма – типично масонско лого – пергел и линеал в позната поза, в последствие се оказа, че собственика е пълен невежа по отношение на тази символика, в най-добрият случай го е видял някъде, ето за това говорех. Докато пиша за НСР искам по този повод да кажа и две-три изречения за филма „Матрицата“, но преди да го сторя трябва да кажа други неща, затова:
Оня ден една статията ми направи впечатление със заглавието си „Феноменът Мариана Везнева: Идва нова цивилизация на Земята! Настъпва краят на света, какъвто го познаваме", реших да видя какво има предвид въпросния феномен. Още на първите 2 изречения усетих типичният Ню-селско-ейдж изказ и набор от фрази. И все пак реших да видя малко по-надолу докато попаднах на нещо, което „извибрира“ на моята честота: „Аз наричам космически същества тези, които правят житните кръгове. В тях те са кодирали своите послания. Показват се като махатмите (Ню Ейдж глупост), които са давали информация на Блаватская и на Рьорих.“ - Това са Орион, освен информация, те му дадоха и камъка Чинтамани. Доколкото съм запознат с версията след получаването на този дар – Николай Рьорих започва да издига в култ Орион. Той пише творби в негово име, една от тях „Gift of Orion“ (дара от Орион) , рисува множество картини на които е изобразено и съзвездието Орион, вманиачава се в знака за триединството, което е препратка пак към Орион. Нека разгледаме и някой негови произведения:
Раса идваща от друга по-висша плътност инженира влечугоподобната раса в съзвездието Дракон, това са "Прозрачните" - те са дизайнери на игри (другата ни позната раса дизайнери са „Аку“, които даряват „перото“ на принц ЕА. Едно съвпадение в тази насока: В филма „47 Ронини“ сцената на действието се развива в град с името „Аку“. Хералдическият символ на този град са две кръстосани и удебелени пера).
Не след дълго Драконианците стават могъща империя абсорбираща и поробваща всичко по пътя си, в това число влиза и звездната система Лира. Разбира се това не е краят, влечугоподобните от Дракон не спират със завоеванията си. Същевременно (не става дума за същият времеви период) в съзвездието Орион, според историята на Робърт Морнинг Скай, започват да се развиват едни малки микроорганизми. Не след дълго те започват да еволюират в по-големи и по-разумни същества (КHEB). Лично на мен тази теория не ми допада особено, след като разбирам как стават нещата тук в нашата реалност – и те са, че и дума не може да става за автогенеза (самозараждане), особено като говорим за империя от подобна величина. Повечето процеси по генен инженеринг се извършват в лаборатории, като се прескачат хиляди и дори стотици хиляди години естествена еволюция. От морско конче и пчела до могъща 2-3 метрова машина за убиване е слабо вероятно по естествен начин да се получат нещата, т.е. не твърдя, че не би могло да бъде постигнато, просто наблюдавам, че за определени съзнания/създания това не е желан метод.
Но какво ме кара да мисля, че тук пръст може да има друго нещо и то не е естествен еволюционен процес. Драконианците създават боен кораб, като издълбават отвътре огромен астероид - това е днешната Венера, която по ред причини (описани в Галактическа История: Извънземни и ДНК произход (I част)) се озовала на днешното си място. С този вид издълбан планетоид-кораб те превземат не една и две звездни системи, в това число влиза и звездата Ригел - част от съзвездието Орион, след това създават и Зета Ретикули 1 и 2. Но нека се върнем на Ригел, тук има два момента:
Момент 1: Драконианци отиват на Ригел и там тепърва орионските рептилии еволюират и след много време те стават такива каквито са сега, убиват Драконианците и завладяват всичко. Все едно ние тук на земята да оставим еволюирали риби или каквото се сетите да ни надвие и завладее (нямам предвид расите под земята). Този първи момент е слабо ветоятен сюжет на нещата и по-скоро е неадекватен.
Момент 2: Драконианците отиват на Ригел а там братята им вече са станали Империята Орион и са ги приели с топли прегръдки, пили са топло мляко, разказвали са си истории за произхода и са правели планове за поробването на всички други ..... bullshet, да и това не се връзва. Даже самите драконианци са разделени на 7 основни вида и всеки си следва собствената пътека и планове, камо ли някой влечугоподобни да оставят други да кацнат на тяхна територия и усмихнати да им белят боб .....
Ако цялата тази работа с Драконианците е вярна то остава следният сюжет: Отиват с кораба "Венера" на Ригел и от там се разпръскат из целият Орион или инженират друга влечугоподобна раса, вариантите са безброй. Да допълня, че при драконианските рептилии няма упомената толкова агресивно женската доминация, както при орионските, това е още една въпросителна. Допускам, че дизайнерите на игри може да са инженирали и драконианци и орионци на едно, но тогава влечугоподобните от Дракон трябва да не са ходили на Ригел, изобщо много въпросителни, на които едва ли някой може да даде свестен отговор. С тази "работна" теория толкова, ако има промени в възприятията ми относто този момент ще се коригирам и ще го оповестя, не държа като куче кокала си - на собствените си теории, трябва да има непрестанна динамика, защото бъдещето е динамичен флуид, настоящето е границата между динамика и статика, а миналото е изцяло статичен и краен продукт, за жалост доста хора се хващат за него и си остават там, като си мислят, че неговата статичност им дава що годе сигурност. Това е капан драги мои, който живее в миналото – изгаря!
Едно допълнение от астрономичен тип (сухо и научно) относно спектралните класове на звездите от съзвездието Орион. Да започна малко по-отзад, автора на „М5“ споменава неколкократно, че самата кралица живеела на Минтака, според други версии може би е на Ригел или Бетелгейзе или кой знае къде. От спектралният анализ на повърхностната температура на въпросните звезди нещата хич не се връзват, ама хич!
Цвета на една звезда се определя от нейната температура, най-горещите звезди имат синкав или синкаво бял цвят (Ригел, Минтака, Сириус А и Б, повечето звезди в съзвездието Орион), а най-хладните - червеникавооранжев или червен (Бетелгейзе). Минтака е звезда със синьо-бял цвят от клас „О“ и на повърхността и температурата в диапазона между 28000 и 50000 Келвин. Сириус-А е бяла и много ярка звезда от клас „А“, а повърхностната температура варира в границите между 7500 – 11000 Келвин. Ригел е клас „А“ синьо-бяла звезда с температури между 11000 - 25000 Келвин. Сравнително по-студена от тях е Бетелгейзе, която е оранжево-червена, но повърхностните температури все пак са около 3500 Келвин. На базата на тази научна информация, въпроса ми е следния „Какво същество би съществувало на подобни температури?“. Или това с нашите земни данни не е вярно, или тези същества са свръх издържливи на хипер температури, все пак това не отговаря на въпроса ми. Другото което искам да отбележа - забелязвате ли противоположността: тук на земята червеният цвят се асоциира с горещината, а синия със студеното, извън земята това е наопаки или по-точно вероятно тук не е като космоса (многократно доказвано по различни начини), това алюзира някой неща като това, че 3D е експериментално поле и всичко е съвсем различно от обичайната извънземна среда.
Теория за всевиждащото око
Наскоро малко преди да се събудя имах един интересен сън: сънувах как в някаква гористо-скалиста местност се приземява обект в формата на триъгълник, от които се излъчваше някаква ярка светлина приличаща на око. Самият обект кацна на нещо като платформа, която буквално приличаше на скосена пирамида...
Тук направо скокнах, ами да това беше пустото "всевиждащо око", за което всички в конспиративните среди говорят толкова усилено. Даже има какви ли не фантастични теории, какви ли не взаимовръзки и предположения. Както някой от вас знаят - има различни нива на перцепция, или начина на възприемане на дадена информация през инсталираните софтуерни филтри. Имам предвид, че ако сте религиозен човек за вас реалността е една, ако сте металист, той и сатанист реалността е друга, ако сте начинаещ конспиратор и всичко за вас приключва до масонските кръгове - неминуемо това ще е така. Има и друга група - UFO и любителите на радиочестоти, за тях всичко е летящи кораби, извънземни, конспирации на НАСА, умело търсейки подходящият странен шум в ефира, без да се интересуват от масони, дяволи и бог. Това в което повечето са единодушни е теорията за "всевиждащо око", според която това момента на сътворение на света - Планетата Земя. Както бях споделил - макар и никой и аз така смятам, това определено е "снимката" от началото на самият процес по сътворяване на нас и нашата природата такава каквато я виждаме и познаваме. Самият процес на сътворяване ще наричаме с термина "Тераформиране", това е процеса при които се променят условията на дадена планета до такива, че тя да стане обитаема от определен вид същества (хуманоиди, рептилоиди, и др.). И така идва всевиждащото око и тераформира планетата Земя, сигурно е самият Бог? Едва ли. Замисляли ли сте се защо формата е триъгълна и вътре има око? - Да припомня: Формата на тригълника символизира Орионските (и съюзите им с Сириус) учени-генетици, които поемат задачата да тераморфират Земята, кое ще е първото нещо, което ще трябва да направят? - Да кацнат на планетата разбира се!
Ще имат нужда и от платформа на която вероятно да кацнат, мисля, че една скосена подобно на пирамида структура би вършила идеална работа за тази цел (снимка на шумерска скосена пирамида). Мисля, че е ясно какво представлява символиката на ОКОТО – Това символизира, че кралицата на Орион посредством телепатия или различни технологии вижда всичко.
Както се вижда на самата картинка (снимка на всевиждащото око) триъгълника е отделен от самата пирамида , това означава и друго: че най-горната част на пирамидата не е от земен произход, т.е. извънземна. Друга интересна версия за тази "отделеност" от фруструма е, че този обект е динамичен и се движи – излита и каца!
Долната част на пирамидата е изградена от 13 реда на които се виждат изобразени тухли, това според специалистите по тайните общества символизира 13-те фамилии, може и така да е, но ако говорим за тераформиране – това с фамилиите изглежда доста наивно от тази перспектива. Тези процесии са извършени доста преди учените по произхода да инженират човека в този му вид, за какви тайни общества говорим тогава? - Тухлите символизират стоежа и тераформирането на планета Земя, та те (SHET-I) са древните строители-зидари!
Повечето хора свързват всевиждащото око с масонските кръгове, какви ли не интерпретации съм виждал, едни разпънати пентаграми, едни броенета на букви, цифри. Нека и аз да предложа моят скромен принос във всеобщото енергийно информационно поле. За целта се спрях на надписа отдолу „Nuovos Ordo Secolurum”, което буквално значи Нов Световен Ред. Много обичам да си играя с думите, акронима на „Nuovos Ordo Secolurum” ще е N.O.S. Или NOS, понеже зная за огледалната природа на нещата NOS ще стане SON (син/рожба). Да ви е позната дефиницията „Son’s of god” (синовете божи)? Разбира се, че ви е позната, всекидневно четете библията какво се правите!
Синовете божи е ясно, че са продуктите от извънземните манипулации, но кои вероятно може да са техните наследници. Разбира се едни от тях са Масоните (Masons). Aко погледнем още по-надълбоко и се попитаме „кои е Бога?“ или вероятно „Коя е Богинята?“ ще започнем да си даваме сметка, че това е Кралицата на Орион, позната ни нас и навсякъде другаде с многото си титли и имена, една от тях е титлата „МА“ или „МА-МА“. И питам ви аз още един път (тук направо библейски изказ вкарах!), питам ви и ми отговорете: „Чий синове са те?“. Те са синовете на МА или МА-SONs – Masons.
Aко оставя до тук нещата вероятно ще е много добре, но.... има още една дълбочина, в нея може да видим съвсем друга картинка, тя е от архетипен вид и според мен изглежда така: Дотолкова нещата са кодирани (в ДНК и не само) и добре изпипани , че сега архетипната символика ръководи ума на автоматичен режим, т.е. ако аз съм Сульо 3 и срещна Пульо 3 и пожелаем да си направим тайна организация, тази кодирана в нас генетична архетипност би ни насочила най-деликатно към подходящо име, лого или решение и в такъв случай бихме си избрали нещо от сорта на „Змия 33“ (Сульо 3 + Пульо 3 = 33) без и хал хабер да си имаме от разните му конспирации и извънземни. Ако все пак не сте ме разбрали, повечето неща като букви, символи, логота и прочее са създавани на автоматичен режим, огледайте се и ще видите, че сте заобиколени от автоматони. Това и обяснява факта, че тези заложени архетипи се манифестират дори и без знанието или ако щете го наречете позволението на въпросният индивид, преди време видях логото на една строителна фирма – типично масонско лого – пергел и линеал в позната поза, в последствие се оказа, че собственика е пълен невежа по отношение на тази символика, в най-добрият случай го е видял някъде, ето за това говорех. Докато пиша за НСР искам по този повод да кажа и две-три изречения за филма „Матрицата“, но преди да го сторя трябва да кажа други неща, затова:
Оня ден една статията ми направи впечатление със заглавието си „Феноменът Мариана Везнева: Идва нова цивилизация на Земята! Настъпва краят на света, какъвто го познаваме", реших да видя какво има предвид въпросния феномен. Още на първите 2 изречения усетих типичният Ню-селско-ейдж изказ и набор от фрази. И все пак реших да видя малко по-надолу докато попаднах на нещо, което „извибрира“ на моята честота: „Аз наричам космически същества тези, които правят житните кръгове. В тях те са кодирали своите послания. Показват се като махатмите (Ню Ейдж глупост), които са давали информация на Блаватская и на Рьорих.“ - Това са Орион, освен информация, те му дадоха и камъка Чинтамани. Доколкото съм запознат с версията след получаването на този дар – Николай Рьорих започва да издига в култ Орион. Той пише творби в негово име, една от тях „Gift of Orion“ (дара от Орион) , рисува множество картини на които е изобразено и съзвездието Орион, вманиачава се в знака за триединството, което е препратка пак към Орион. Нека разгледаме и някой негови произведения:
Макар и леко абстрактно изобразено, ясно може да видите окото на влечугоподобното, картината е озаглавена "Скрито съкровище"
Съвсем случайно е засегнат и мотива за древните великани, най-големият от които е достигал до 36 фута височина, картината се казва "Иза и черепа на великана"
Озаглавена "монголските каменни скали" ясно може да видим знака за триединството (по които е бил луднал самият Рьорих)
Същият мотив, само, че с кон
Някой съпоставки:
Същият мотив, само, че с кон
Някой съпоставки:
Eдна съпоставка на знака за триединство с логот на Wolkswagen ( на които ясно можем да разграничим и 3те "V", просто някой Сульо 33 го е създал, това е!)
Видяхте знака на трите кръга образуващи триъгълник (триединството) нарисуван на картината „Монголски камъни“. Лично аз веднага го свързах със соларните дискове, издълбани в скала в Странджа-Сакар. Просто импликация, искам да проуча нещата лично и по-подробно за да мога да си направя правилна взаимовръзка. В този абзац от статия за Странджа се подразбират някой неща “....Веднага прекосихме поляната и застанахме в подножието на скалата. Не знам защо решихме да застанем точно там и да очакваме нещо, неизвестно какво, щом изгреят първите слънчеви лъчи. Вероятно за това решение натежа откритието от предния ден на един от приятелите, че в горния край скалата има - вероятно много отдавна издълбани - три кръга, „соларни”, както ги наричат археолозите, с големина на малка чинийка от сервиз за кафе, които образуваха триъгълник, чийто остър връх сочеше към земята. “ - цялата статия тук.
Нов Матричен Ред
Вече стигнахме и до „Матрицата“, за тези години филма е обект на какви ли не изследвания и интерпретации, аз също ще направя една, все пак ми е любим филм и ще ми е приятно да имам пръст и аз тук макар и от символично естество. Главните герои са много интересни, ще започна първо с Trinity (Тринити – триединството), която е репрезентация на империята Орион, тя и Морфей, другото главно действащо лице са в общ съюз срещу виртуална система наречена „Матрица“. Морфей е Сириус, знаете, че в гръцката митология Морфей е Бог на сънищата, израза „Да попаднеш в обятията на Морфей“ означава да заспиш, май доста са заспали хората? Морфей (Сириус) е помощник и съюзник на Тринити (Орион) в търсене на Новият Спасител, новият – Нео, които символизира Новият Световен Ред. След подходящо обучение и насоки – те изпращат Нео като главно действащо лице, да се бори със системата, която е зорко охранявана от Агентите на Матрицата, които забележете са само мъже, матрични копия. Ако трябва ще припомня, че след като РА завладява земята унищожава почти всичко свързано с кралицата и култа към нея, настъпва Патриархат – сегашната система, разбираемо е, че Тринити няма да е доволна и ще иска да прати Нео да унищожи Матрицата и да „освободят“ човечеството, което забележете и без това е във виртуална реалност и лежи обвито в пашкули, non sense. Oтделно от това Нео е външен спасител, което re imprint-ва у масите подходящите послания за месията-спасител, по същият начин и НСР ще иска да инфилтрира религии, и всякакви стари системни модели, за да може да се наложи на спокойствие. Преди да сменя изцяло сюжетната линия, нека да кажа и нещо интересно за РА. Съвсем случайно попаднах на изрезка от списание, в което имаше кратко резюме на една книга, която съвсем случайно е „Световен бестселър“, тук директно реших да прескоча страницата, и все пак съм търпелив човек, реших да го прочета. Книгата е на А.М. Дийн и се казва „Изчезналата библиотека“.
Не би следвало да търся каквато и да е била частица от истинност в книги от подобен род, без да съм я чел зная, че това е книга направена за масово ползване и дезинформация, никой „нормален“ няма да позволи да излезе нещо такова в такъв мащаб, трябва да ви е ясно това. И все пак нещо ми направи впечатление: „Дийн е историк по професия, който влиза в ролята на писател, за да облече в слово знанието и стремежа за власт, останали непроменени през времето, „Изчезналата библиотека“ е криминален роман, посветен на съдбата на прочутата Александрийска библиотека (Египет), мистериозно заличена от страниците на историята по твърде загадъчен начин. Автора въвлича читателя в опасно приключение по стъпките на една тайна ревностно пазена от хилядолетия. Мистериозни убийства и конспирации, смъртоносни разкрития от световно значение“ - Наистина нямам време да чета подобен род книга, но съм почти сигурен, че отговора накрая на книгата му (ако има такъв) няма да е това което си мисля, а именно – РА. Все пак ако някой желае или я е чел вече, нека сподели за какво става дума, понякога стават чудеса.
“V” като Ватикана
Досещате се за какви жалости ще продължа да пиша, не се отчайвайте, ще съм по-кратък. Не е тайна за повечето от нас, че Ватикана е извънземен продукт, целящ контрол над тълпите. В сериала „V” наблюдавахме как Ана – кралицата отива във Ватикана, това беше момент, които ясно подсказваше принадлежността на папството към Орион. Историята на Ватикана е следната: „....Етруските окупират района на Рим доста преди самите римляни. Те са група изцяло покрита във мистерии, която се е появила някъде около 1000 пр. н.е. Етруските са имали богинята с име „Ватикана“, тя била богинята на смъртта. Има една статуя на Ватикана на хълм, които гледа към това, което днес е Рим. Хълма е известен като „La Vaticana”. Около статуята са гробните места на етруските. На този хълм също расте и лоза, плодовете на която са силно отровни за хората. Плода от тези лози се нарича „Ватикана“, кръстен на богинята на смъртта. Когато римляните се заселват на този район, те също ползват хълма за погребения. Когато римската църква се преобразува в католическа, те построяват своят град върху самото гробище. Под самата Ватикана има мъртви тела от 1000 години насам и когато отивате там, вие всъщност отивате да отдадете почит към етруската богинята на смъртта Ватикана“ - виждате колко жалка е картинката, предполагам разбирате коя е богинята (а не бога) на смъртта, да ви подсетя, че женските рептилии-бойци от Орион били най-опасните врагове срещу които можел да се изправи някой, за повече информация „Произход и история на империите Орион и Сириус“.
Понеже говорим за женски псевдо божества, нека кажем и две думи за гаджето на Емануил, познат като Исус – Мария Магдалина. Навярно повечето от вас знаят историята за възникването на ордена на Илюминати, учреден от оня паляк Адам Вайсхаупт през 1776 година на 01 май (това празнуваха едно време и сега (неофициално) на 1 май – денят на труда, маршерувайки по широките булеварди, пропагандирайки матрични лозунги с гордо вдигната глава), е истината е малко по-различна, защото те са се зародили в доста по-ранен период: „.....В началото на 800 сл. н.е. Хазарите идват в Европа за да се срещнат с останалите от рода на Мария Магдалина, управляващи са фамилия Меровии. В този ред следват смесени бракове между Хазарите и Меровиите, резултата от тези сливания са Меровингите. Това е официалното начало на Илюминати.“
За това дали Мария е избягала в Париж има много писания, сведения и какво ли още не. Има „Нотр дам де пари“, има църква „Сент Мари-Мадлен“ и куп други доказателства. Обаче тези от вас, които са посещавали този град на любовта и имат малко по-развито око, веднага биха забелязали, че Париж с нищо не показва, че е типичен европейски град. По-скоро се забелязва агресивният египетски мотив – обелиски, пирамиди (в Лувъра може да видите едно към едно структурата на една египетска пирамида – горна и долна част), фараони и сфинксове. Лично съм се убедил в това, даже на моменти се чудех дали не съм в Египет. Е да сложим край на тази „мистерия“, Париж е построен в името на египетската богиня Изида. Името му идва от „Par-Isis” (преведено на английски означава „for Isis”), което на български ще е: „За Изида“ (в чест на Изида) което референтира към въпросната богиня, разбира се в последствие последните две букви „Is” отпадат и така се формира името на днешен Париж - „Par-Is”. Ако не сте ходили в този град но планирате бъдеща разходка, направете го, след като знаете тази информация ще ви е адски забавно, аз лично тогава не я знаех.
Християнският кръст и закотвянето на душата
Християнският кръст, тази толкова енергетично нарушена форма, определено за нея трябва да се изпише една хубава статия, но на тоя етап ще се задоволим с фрагмент от цялостната картина. И така първо искам да видим две картинки, едното е логото на некви рицари-смешници, другото е логото на нацистко-орионска Германия:
Сега си визуализирайте така нареченият християнски кръст и се помъчете да отгатнете което аджеба не му е в ред. Каквито и bullshets да ви говорят, истината според мен е доста тъжна (както доста неща в 3D). Виждате как на по-горните снимки всички страни са равни, колкото и неадекватно да изглежда, това си вид равновесие, страните са балансирани. Това от енергийна гледна точка е правилна форма, с равномерно разпределени енергии, защото нека не се залъгваме, всичко около нас и дори ние сме енергии, водят се войни освен за души и за енергии, това е! Не съм проучвал в дълбочина всички логота, знамена и тайни знаци на разни зомбирани общества, но това което имам като налична информация ми е достатъчно и смело мога да твърдя, че не ще откриете подобен неадекватен знак като християнският кръст (кръст? Или друго ....?).
Съзнавам, че подобна информация едва ли може да бъде асимилирана от нормалният зомбиран мозък, но все пак ще си кажа мнението по тоя жалък въпрос. Християнският кръст е с нарушена енергетика защото по-дългата страна сочи на долу към земята, което символично би означавало: закотвяне на душата тук в 3D (знаете как извънземните сиви имам редица съоръжения и станции на Луната с тая цел – рециклиране на душата и връщане обратно на Земята. Като прибавим и пропагандните машини за мултимедия става страшно). Не зная как е по другите страни но тук в България си имаме обичая да слагаме и черна панделка в комбинация с кръст. Тази панделка трябва да ви е ясно какво символизира...... подсказка: същото като папионката при мъжа и панделката при жената, я да видим сега кой е чел този материал :)
Както знаете сатанистите обръщат църковният кръст на обратно, сочещ с по-дългата част на горе, тъй като религията ни е с извънземен корен, за нея това е богохулство и с право – никой не може да се ебава с боговете и техните наместници.....
Това разбира се не означава, че трябва да започнете да обръщате кръстове, едно, че някъде може да ви замерят с камъни и набият, друго, че и както да въртите тоя смешен кръст, той все ще си е с нарушена енергетика, и християнство и сатанизъм са еднакво неадекватни.... жалка картинка. Да направим и друга аналогия с християнският кръст: Скоро наблюдавах една картина с такъв кръст и като, че ли за момент ми заприлича повече на меч отколкото на кръст и веднага една мисъл ме порази: „Та точно в името на тоя шибан кръст са избити цифри и цифри хора от рицарите-покръстители именно с МЕЧ!“. Какво зловещо деяние имаме към настоящо време: напуска си човека физическият контейнер, знаете под какво малоумно име е позната тази трансформация, опяват го попове в черно, кандила, тъпотии, скръб, жалост, всичкият негативен спектър се кондензира, няма да казвам колко вкусна храна е това.....
Накрая идва момента с символичното заравяне на трупа .... два метра под земя, след като е „затворен“ подобаващо и вече на „сигурно място, от което няма къде да избяга“ се забива един хубав черен кръст точно над главата му, комбиниран с една прекрасна черна панделка, на самият кръст са изписани имената на мъртвеца. Сега си представете, че този кръст е меч и го забиват в главата на човека.... бахти ужаса!
Да поразсърдваме малко? Душата е напуснала физическият и контейнер, тя е изразходила своят времеви лимит, които предварително Висшият и аспект е определил, дали е свършила това за което е била „спусната“ тук или не, това е отделен въпрос. В следваща инкарнация ще и се даде нов шанс, и така докато успее да разгради ДНК командите заложени от нашите създатели. И значи ако душата е напуснала тялото, всичко което се извършва след това с трупа е тотална безсмислица ? - Да, да, да – Абсолютно! Но въпреки всичко малоумията продължават с пълна пара и колкото и да пишем и разсъждаваме това няма да се промени. Експанзията на съзнанието не е предназначена за всички .... тя е предназначена за по-тесен кръг и всичкият тоя буламач в 3D e желан катализатор за да „ускори“ тия процеси. Доказателството е пред очите ви: много животински инкарнации и твърде малко инкарнации с Висш Аз (животните също имат Висш Аз, но той е общ за всички)
Произход на славянските народи
Чудите и се маите, защо ние и като цяло славянските народи живеем в мизерии и миражи? Сега ще разберем корена на проблема: „..Християнство в днешният му вид, не започва през 300 сл. н.е., но това не е важно в момента. Както се знае римляните създават тази нова религия с цел да контролират масите. Оригиналните християни са били евреите. Те следвали Емануил или още Исус и в резултат на това, кръста станал техен символ. Думата „кръст“ на иврит е „TSLAV”, от тук римляните наричали ранните евреи/християни с прозвището „хората на TSLAV” или още „хората на кръста“. „SLAV” или „SLAVE” (РОБ) произхожда от думата „кръст“ на иврит. Тези култури се заселили в Източна Европа и се нарекли „Славянски народ“. До ден днешен румънци, българи, сърби, босненци, хървати и дори унгарци са наричани „РОБСКИ НАРОД“ от останалата част на Европа.“
Виждате ли мощният imprint : “SLAVE – РОБ/ЖЕРТВА“. Гордейте се още, че се наричате така, докато тънем с мизерии и сме принудени да слугуваме на тлъстите и вечно пияни англо говорящи народи - „Ние сме SLAVЕ-яни, трябва да се гордеем с това, ние сме супер народ!“ жалост блика, жалост нечовешка! Досетих се за една смешна история, как на един мухльо му дали една клечка за зъби и го накарали да вярва, че това е МЕЧ и той е ВЕЛИК, като Александър Велики! - ПОЗОР!
Влечугоподобните агенти и ключа за кошера
Както писах в предишните статии за Драконианците, те са рептилии разделени на 7 фракции (вида), като всяка от тях си има различни правила и адженди спрямо другите, т.е. Всяка „фамилия“ се бори за власт, знаете как е при влечугоподобните и всички техни производни, а това означава почти всичко. Според китайските легенди от океана идва едно седемглаво чудовище (репрезентация на тези 7 рода) наречено „Нага“, то (те) се установява там и управлява династията. Подобна символика може да видите в по-старите филми за „Godzilla”, където тя излиза от океана и напада мирното население, искаща бог знае какво, и като заговорихме за богове – GOD-ZILLA –> GOD – видите ли тая дум трябва да ви е ясно какво стои зад нея...... Друг интересен момент е, че последният нов кавър на „Godzilla” e сниман с САЩ – изцяло Орионска територия. Ако трябва да го изтълкувам сигурно ще е нещо от сорта на символиката, че драконианските касти искат да завземат и САЩ, но това е прекалено абстрактно за да го коментирам. И каква беше причината да повтарям всичко отново за тези драконианци смотани? - Понеже като хиперактивен интернет потребител винаги съм се чудел, кои „държи“ юздите на интернета, кои е главният, наскоро попаднах на една статия, подплатена дори и с видео. Във въпросната статия се твърдеше, че цитирам: „Целият Интернет се контролира с помощта на седем действителните физически ключове. И наскоро с участието им, се състоя изключително секретен ритуал, който се нарича „церемония на ключовете“. Хората, провеждащи церемонията, са част от организацията Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN). ICANN е отговорна за присвояване на цифровите интернет адреси на уеб сайтове и компютри , както и превръщането им в нормални уеб адреси, които хората пишат в своите браузъри. ICANN пази таблиците за съответствие на числовите адреси (с които по-лесно работят компютрите) и думи ( което е по-удобно за хората). Ако някой някога поеме контрола над базата данни на ICANN , той може – буквално – да контролира интернет. Например , той може да насочи хората към фалшив банков сайт , вместо към реален и да получи достъп до техните финансови акаунти...".
Видео
Може би някой от вас са чели вече тази статия, тя не е нищо особено, стига да не знаех за тези 7 дракониански вида (тук е момента да спомена и едно съвпадение: Кралицата имала 7 дъщери-принцеси, разпределени да властват на различни светове). Няма как мрежа от подобен род да бъде контролирана от хора, това е 100% извънземен проект, крайната цел е разбира се интегриране в мозъчната кутия на човек, и тотален контрол над съзнанието – кошерното такова. Това са само факти, нямам намерение да ставам нов оповестител на мрачни новини, просто това се очаква да стане – транс хуманизма е един от аспектите. Малко след тази статия попаднах и на друга с заглавие „до 2020 интернет ще е в главите ни“, разбира се датата няма значение, и 2043 да стане – няма проблем, те за никъде не бързат. Няма смисъл да споменавам факта, че редица психолози и прочее системни програми формират понятия като „интернет зависимост“ с всичките му патологии, включително и абстинентни синдроми и т.н. За нещастие това е така. Малко по-надолу ще поговоря още малко за контрола над съзнанието ...
Филми
Стар Трек: пропадане в мрака
В самият сериал и филм се използва термин, които дефинира планетата Земя като клас „Миншара“, определящ, че на дадена планета има подходящи условия за възникване и поддържане на живот. Това е термин измислен специално за Star Trek. “М“ като Миншара, „М“ като референция към нейно величество Кралицата. Изкуствените и прочее структури на които не може да вирее живот са маркирани като „Клас – D”, в това число влиза и нашата прекрасна ЛУНА, която вече знаем какво е. Съвпадение е, че този клас е дефиниран с буквата „D”, “D” като Драконианци :)
Видяхте знака на трите кръга образуващи триъгълник (триединството) нарисуван на картината „Монголски камъни“. Лично аз веднага го свързах със соларните дискове, издълбани в скала в Странджа-Сакар. Просто импликация, искам да проуча нещата лично и по-подробно за да мога да си направя правилна взаимовръзка. В този абзац от статия за Странджа се подразбират някой неща “....Веднага прекосихме поляната и застанахме в подножието на скалата. Не знам защо решихме да застанем точно там и да очакваме нещо, неизвестно какво, щом изгреят първите слънчеви лъчи. Вероятно за това решение натежа откритието от предния ден на един от приятелите, че в горния край скалата има - вероятно много отдавна издълбани - три кръга, „соларни”, както ги наричат археолозите, с големина на малка чинийка от сервиз за кафе, които образуваха триъгълник, чийто остър връх сочеше към земята. “ - цялата статия тук.
Нов Матричен Ред
Вече стигнахме и до „Матрицата“, за тези години филма е обект на какви ли не изследвания и интерпретации, аз също ще направя една, все пак ми е любим филм и ще ми е приятно да имам пръст и аз тук макар и от символично естество. Главните герои са много интересни, ще започна първо с Trinity (Тринити – триединството), която е репрезентация на империята Орион, тя и Морфей, другото главно действащо лице са в общ съюз срещу виртуална система наречена „Матрица“. Морфей е Сириус, знаете, че в гръцката митология Морфей е Бог на сънищата, израза „Да попаднеш в обятията на Морфей“ означава да заспиш, май доста са заспали хората? Морфей (Сириус) е помощник и съюзник на Тринити (Орион) в търсене на Новият Спасител, новият – Нео, които символизира Новият Световен Ред. След подходящо обучение и насоки – те изпращат Нео като главно действащо лице, да се бори със системата, която е зорко охранявана от Агентите на Матрицата, които забележете са само мъже, матрични копия. Ако трябва ще припомня, че след като РА завладява земята унищожава почти всичко свързано с кралицата и култа към нея, настъпва Патриархат – сегашната система, разбираемо е, че Тринити няма да е доволна и ще иска да прати Нео да унищожи Матрицата и да „освободят“ човечеството, което забележете и без това е във виртуална реалност и лежи обвито в пашкули, non sense. Oтделно от това Нео е външен спасител, което re imprint-ва у масите подходящите послания за месията-спасител, по същият начин и НСР ще иска да инфилтрира религии, и всякакви стари системни модели, за да може да се наложи на спокойствие. Преди да сменя изцяло сюжетната линия, нека да кажа и нещо интересно за РА. Съвсем случайно попаднах на изрезка от списание, в което имаше кратко резюме на една книга, която съвсем случайно е „Световен бестселър“, тук директно реших да прескоча страницата, и все пак съм търпелив човек, реших да го прочета. Книгата е на А.М. Дийн и се казва „Изчезналата библиотека“.
Не би следвало да търся каквато и да е била частица от истинност в книги от подобен род, без да съм я чел зная, че това е книга направена за масово ползване и дезинформация, никой „нормален“ няма да позволи да излезе нещо такова в такъв мащаб, трябва да ви е ясно това. И все пак нещо ми направи впечатление: „Дийн е историк по професия, който влиза в ролята на писател, за да облече в слово знанието и стремежа за власт, останали непроменени през времето, „Изчезналата библиотека“ е криминален роман, посветен на съдбата на прочутата Александрийска библиотека (Египет), мистериозно заличена от страниците на историята по твърде загадъчен начин. Автора въвлича читателя в опасно приключение по стъпките на една тайна ревностно пазена от хилядолетия. Мистериозни убийства и конспирации, смъртоносни разкрития от световно значение“ - Наистина нямам време да чета подобен род книга, но съм почти сигурен, че отговора накрая на книгата му (ако има такъв) няма да е това което си мисля, а именно – РА. Все пак ако някой желае или я е чел вече, нека сподели за какво става дума, понякога стават чудеса.
“V” като Ватикана
Досещате се за какви жалости ще продължа да пиша, не се отчайвайте, ще съм по-кратък. Не е тайна за повечето от нас, че Ватикана е извънземен продукт, целящ контрол над тълпите. В сериала „V” наблюдавахме как Ана – кралицата отива във Ватикана, това беше момент, които ясно подсказваше принадлежността на папството към Орион. Историята на Ватикана е следната: „....Етруските окупират района на Рим доста преди самите римляни. Те са група изцяло покрита във мистерии, която се е появила някъде около 1000 пр. н.е. Етруските са имали богинята с име „Ватикана“, тя била богинята на смъртта. Има една статуя на Ватикана на хълм, които гледа към това, което днес е Рим. Хълма е известен като „La Vaticana”. Около статуята са гробните места на етруските. На този хълм също расте и лоза, плодовете на която са силно отровни за хората. Плода от тези лози се нарича „Ватикана“, кръстен на богинята на смъртта. Когато римляните се заселват на този район, те също ползват хълма за погребения. Когато римската църква се преобразува в католическа, те построяват своят град върху самото гробище. Под самата Ватикана има мъртви тела от 1000 години насам и когато отивате там, вие всъщност отивате да отдадете почит към етруската богинята на смъртта Ватикана“ - виждате колко жалка е картинката, предполагам разбирате коя е богинята (а не бога) на смъртта, да ви подсетя, че женските рептилии-бойци от Орион били най-опасните врагове срещу които можел да се изправи някой, за повече информация „Произход и история на империите Орион и Сириус“.
Понеже говорим за женски псевдо божества, нека кажем и две думи за гаджето на Емануил, познат като Исус – Мария Магдалина. Навярно повечето от вас знаят историята за възникването на ордена на Илюминати, учреден от оня паляк Адам Вайсхаупт през 1776 година на 01 май (това празнуваха едно време и сега (неофициално) на 1 май – денят на труда, маршерувайки по широките булеварди, пропагандирайки матрични лозунги с гордо вдигната глава), е истината е малко по-различна, защото те са се зародили в доста по-ранен период: „.....В началото на 800 сл. н.е. Хазарите идват в Европа за да се срещнат с останалите от рода на Мария Магдалина, управляващи са фамилия Меровии. В този ред следват смесени бракове между Хазарите и Меровиите, резултата от тези сливания са Меровингите. Това е официалното начало на Илюминати.“
За това дали Мария е избягала в Париж има много писания, сведения и какво ли още не. Има „Нотр дам де пари“, има църква „Сент Мари-Мадлен“ и куп други доказателства. Обаче тези от вас, които са посещавали този град на любовта и имат малко по-развито око, веднага биха забелязали, че Париж с нищо не показва, че е типичен европейски град. По-скоро се забелязва агресивният египетски мотив – обелиски, пирамиди (в Лувъра може да видите едно към едно структурата на една египетска пирамида – горна и долна част), фараони и сфинксове. Лично съм се убедил в това, даже на моменти се чудех дали не съм в Египет. Е да сложим край на тази „мистерия“, Париж е построен в името на египетската богиня Изида. Името му идва от „Par-Isis” (преведено на английски означава „for Isis”), което на български ще е: „За Изида“ (в чест на Изида) което референтира към въпросната богиня, разбира се в последствие последните две букви „Is” отпадат и така се формира името на днешен Париж - „Par-Is”. Ако не сте ходили в този град но планирате бъдеща разходка, направете го, след като знаете тази информация ще ви е адски забавно, аз лично тогава не я знаех.
Християнският кръст и закотвянето на душата
Християнският кръст, тази толкова енергетично нарушена форма, определено за нея трябва да се изпише една хубава статия, но на тоя етап ще се задоволим с фрагмент от цялостната картина. И така първо искам да видим две картинки, едното е логото на некви рицари-смешници, другото е логото на нацистко-орионска Германия:
Сега си визуализирайте така нареченият християнски кръст и се помъчете да отгатнете което аджеба не му е в ред. Каквито и bullshets да ви говорят, истината според мен е доста тъжна (както доста неща в 3D). Виждате как на по-горните снимки всички страни са равни, колкото и неадекватно да изглежда, това си вид равновесие, страните са балансирани. Това от енергийна гледна точка е правилна форма, с равномерно разпределени енергии, защото нека не се залъгваме, всичко около нас и дори ние сме енергии, водят се войни освен за души и за енергии, това е! Не съм проучвал в дълбочина всички логота, знамена и тайни знаци на разни зомбирани общества, но това което имам като налична информация ми е достатъчно и смело мога да твърдя, че не ще откриете подобен неадекватен знак като християнският кръст (кръст? Или друго ....?).
Съзнавам, че подобна информация едва ли може да бъде асимилирана от нормалният зомбиран мозък, но все пак ще си кажа мнението по тоя жалък въпрос. Християнският кръст е с нарушена енергетика защото по-дългата страна сочи на долу към земята, което символично би означавало: закотвяне на душата тук в 3D (знаете как извънземните сиви имам редица съоръжения и станции на Луната с тая цел – рециклиране на душата и връщане обратно на Земята. Като прибавим и пропагандните машини за мултимедия става страшно). Не зная как е по другите страни но тук в България си имаме обичая да слагаме и черна панделка в комбинация с кръст. Тази панделка трябва да ви е ясно какво символизира...... подсказка: същото като папионката при мъжа и панделката при жената, я да видим сега кой е чел този материал :)
Както знаете сатанистите обръщат църковният кръст на обратно, сочещ с по-дългата част на горе, тъй като религията ни е с извънземен корен, за нея това е богохулство и с право – никой не може да се ебава с боговете и техните наместници.....
Това разбира се не означава, че трябва да започнете да обръщате кръстове, едно, че някъде може да ви замерят с камъни и набият, друго, че и както да въртите тоя смешен кръст, той все ще си е с нарушена енергетика, и християнство и сатанизъм са еднакво неадекватни.... жалка картинка. Да направим и друга аналогия с християнският кръст: Скоро наблюдавах една картина с такъв кръст и като, че ли за момент ми заприлича повече на меч отколкото на кръст и веднага една мисъл ме порази: „Та точно в името на тоя шибан кръст са избити цифри и цифри хора от рицарите-покръстители именно с МЕЧ!“. Какво зловещо деяние имаме към настоящо време: напуска си човека физическият контейнер, знаете под какво малоумно име е позната тази трансформация, опяват го попове в черно, кандила, тъпотии, скръб, жалост, всичкият негативен спектър се кондензира, няма да казвам колко вкусна храна е това.....
Накрая идва момента с символичното заравяне на трупа .... два метра под земя, след като е „затворен“ подобаващо и вече на „сигурно място, от което няма къде да избяга“ се забива един хубав черен кръст точно над главата му, комбиниран с една прекрасна черна панделка, на самият кръст са изписани имената на мъртвеца. Сега си представете, че този кръст е меч и го забиват в главата на човека.... бахти ужаса!
Да поразсърдваме малко? Душата е напуснала физическият и контейнер, тя е изразходила своят времеви лимит, които предварително Висшият и аспект е определил, дали е свършила това за което е била „спусната“ тук или не, това е отделен въпрос. В следваща инкарнация ще и се даде нов шанс, и така докато успее да разгради ДНК командите заложени от нашите създатели. И значи ако душата е напуснала тялото, всичко което се извършва след това с трупа е тотална безсмислица ? - Да, да, да – Абсолютно! Но въпреки всичко малоумията продължават с пълна пара и колкото и да пишем и разсъждаваме това няма да се промени. Експанзията на съзнанието не е предназначена за всички .... тя е предназначена за по-тесен кръг и всичкият тоя буламач в 3D e желан катализатор за да „ускори“ тия процеси. Доказателството е пред очите ви: много животински инкарнации и твърде малко инкарнации с Висш Аз (животните също имат Висш Аз, но той е общ за всички)
Произход на славянските народи
Чудите и се маите, защо ние и като цяло славянските народи живеем в мизерии и миражи? Сега ще разберем корена на проблема: „..Християнство в днешният му вид, не започва през 300 сл. н.е., но това не е важно в момента. Както се знае римляните създават тази нова религия с цел да контролират масите. Оригиналните християни са били евреите. Те следвали Емануил или още Исус и в резултат на това, кръста станал техен символ. Думата „кръст“ на иврит е „TSLAV”, от тук римляните наричали ранните евреи/християни с прозвището „хората на TSLAV” или още „хората на кръста“. „SLAV” или „SLAVE” (РОБ) произхожда от думата „кръст“ на иврит. Тези култури се заселили в Източна Европа и се нарекли „Славянски народ“. До ден днешен румънци, българи, сърби, босненци, хървати и дори унгарци са наричани „РОБСКИ НАРОД“ от останалата част на Европа.“
Виждате ли мощният imprint : “SLAVE – РОБ/ЖЕРТВА“. Гордейте се още, че се наричате така, докато тънем с мизерии и сме принудени да слугуваме на тлъстите и вечно пияни англо говорящи народи - „Ние сме SLAVЕ-яни, трябва да се гордеем с това, ние сме супер народ!“ жалост блика, жалост нечовешка! Досетих се за една смешна история, как на един мухльо му дали една клечка за зъби и го накарали да вярва, че това е МЕЧ и той е ВЕЛИК, като Александър Велики! - ПОЗОР!
Влечугоподобните агенти и ключа за кошера
Както писах в предишните статии за Драконианците, те са рептилии разделени на 7 фракции (вида), като всяка от тях си има различни правила и адженди спрямо другите, т.е. Всяка „фамилия“ се бори за власт, знаете как е при влечугоподобните и всички техни производни, а това означава почти всичко. Според китайските легенди от океана идва едно седемглаво чудовище (репрезентация на тези 7 рода) наречено „Нага“, то (те) се установява там и управлява династията. Подобна символика може да видите в по-старите филми за „Godzilla”, където тя излиза от океана и напада мирното население, искаща бог знае какво, и като заговорихме за богове – GOD-ZILLA –> GOD – видите ли тая дум трябва да ви е ясно какво стои зад нея...... Друг интересен момент е, че последният нов кавър на „Godzilla” e сниман с САЩ – изцяло Орионска територия. Ако трябва да го изтълкувам сигурно ще е нещо от сорта на символиката, че драконианските касти искат да завземат и САЩ, но това е прекалено абстрактно за да го коментирам. И каква беше причината да повтарям всичко отново за тези драконианци смотани? - Понеже като хиперактивен интернет потребител винаги съм се чудел, кои „държи“ юздите на интернета, кои е главният, наскоро попаднах на една статия, подплатена дори и с видео. Във въпросната статия се твърдеше, че цитирам: „Целият Интернет се контролира с помощта на седем действителните физически ключове. И наскоро с участието им, се състоя изключително секретен ритуал, който се нарича „церемония на ключовете“. Хората, провеждащи церемонията, са част от организацията Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN). ICANN е отговорна за присвояване на цифровите интернет адреси на уеб сайтове и компютри , както и превръщането им в нормални уеб адреси, които хората пишат в своите браузъри. ICANN пази таблиците за съответствие на числовите адреси (с които по-лесно работят компютрите) и думи ( което е по-удобно за хората). Ако някой някога поеме контрола над базата данни на ICANN , той може – буквално – да контролира интернет. Например , той може да насочи хората към фалшив банков сайт , вместо към реален и да получи достъп до техните финансови акаунти...".
Видео
Може би някой от вас са чели вече тази статия, тя не е нищо особено, стига да не знаех за тези 7 дракониански вида (тук е момента да спомена и едно съвпадение: Кралицата имала 7 дъщери-принцеси, разпределени да властват на различни светове). Няма как мрежа от подобен род да бъде контролирана от хора, това е 100% извънземен проект, крайната цел е разбира се интегриране в мозъчната кутия на човек, и тотален контрол над съзнанието – кошерното такова. Това са само факти, нямам намерение да ставам нов оповестител на мрачни новини, просто това се очаква да стане – транс хуманизма е един от аспектите. Малко след тази статия попаднах и на друга с заглавие „до 2020 интернет ще е в главите ни“, разбира се датата няма значение, и 2043 да стане – няма проблем, те за никъде не бързат. Няма смисъл да споменавам факта, че редица психолози и прочее системни програми формират понятия като „интернет зависимост“ с всичките му патологии, включително и абстинентни синдроми и т.н. За нещастие това е така. Малко по-надолу ще поговоря още малко за контрола над съзнанието ...
Филми
Стар Трек: пропадане в мрака
В самият сериал и филм се използва термин, които дефинира планетата Земя като клас „Миншара“, определящ, че на дадена планета има подходящи условия за възникване и поддържане на живот. Това е термин измислен специално за Star Trek. “М“ като Миншара, „М“ като референция към нейно величество Кралицата. Изкуствените и прочее структури на които не може да вирее живот са маркирани като „Клас – D”, в това число влиза и нашата прекрасна ЛУНА, която вече знаем какво е. Съвпадение е, че този клас е дефиниран с буквата „D”, “D” като Драконианци :)
Khan - злодеят от Сириус
Във втората част на филма се наблюдава много интересен персонаж, който в случая го играе злодеят (тъмната полярност). Този типаж е адски силен, умен, хладнокръвен, все характеристики подобни на тези на един сириански водач – КHAN и най-добър боец.
Вероятно сте чували за Чингис Хан, Хан Кубрат, Хан Крум и Shao Khan (Mortal Kombat). KHАН (KH-AN) e сирианска титла и понеже по нашите земи сме имали господари с подобни титли няма как да подминем тази информация.
Във втората част на филма се наблюдава много интересен персонаж, който в случая го играе злодеят (тъмната полярност). Този типаж е адски силен, умен, хладнокръвен, все характеристики подобни на тези на един сириански водач – КHAN и най-добър боец.
Вероятно сте чували за Чингис Хан, Хан Кубрат, Хан Крум и Shao Khan (Mortal Kombat). KHАН (KH-AN) e сирианска титла и понеже по нашите земи сме имали господари с подобни титли няма как да подминем тази информация.
"Aз съм Шао Кан! Завоевателя на Светове! Вие не ще вкусите победата!"
Шао Кан има брак с Кралица Sindel (S), те имат две деца – принцеса Милена (М) и принцеса Китана (К) – М/К (Мind Kontrol, M/K бойци). Имаме сириански Крал женен за Орионска жена (една от кралиците, наместнички) – потвърждения за орионско-сирианският съюз. Императора на „Външният Свят“ Shao Khan носи на главата си наложена предна част от издълбан череп, явно това е обща черта на всички сириански водачи: Знаете как след битка разкъсвали и поглъщали труповете на своите противници, имало определено някаква ритуалност с черепите. Хан Крум след като съсича Никифор – прави от черепа му чаша за вино, Шао Кан носи на главата си череп, а във филма „Стар Трек: Пропадане в мрака“ Кан убива адмирала като му стиска главата със такава сила, че той умира..... От тук бих могъл най-спокойно да си направя извода, че има някаква Сирианска практика с противника - убиваш го и правиш трофеи от черепа му ....
Шао Кан има брак с Кралица Sindel (S), те имат две деца – принцеса Милена (М) и принцеса Китана (К) – М/К (Мind Kontrol, M/K бойци). Имаме сириански Крал женен за Орионска жена (една от кралиците, наместнички) – потвърждения за орионско-сирианският съюз. Императора на „Външният Свят“ Shao Khan носи на главата си наложена предна част от издълбан череп, явно това е обща черта на всички сириански водачи: Знаете как след битка разкъсвали и поглъщали труповете на своите противници, имало определено някаква ритуалност с черепите. Хан Крум след като съсича Никифор – прави от черепа му чаша за вино, Шао Кан носи на главата си череп, а във филма „Стар Трек: Пропадане в мрака“ Кан убива адмирала като му стиска главата със такава сила, че той умира..... От тук бих могъл най-спокойно да си направя извода, че има някаква Сирианска практика с противника - убиваш го и правиш трофеи от черепа му ....
Хан Крум със своята свита
Ченгис Хан ("GEN" хваща окото ако ме разбирате...)
Малка извадка от диалога с заловеният Кан и командира на Ентърпрайз:
"....Казвам се Кан (КHAN).
И защо адмирал от Звездния флот би потърсил помощта на човек, който 300 години е бил замразен?
Защото съм по-добър.
В какво?
- Във всичко.На Алекзандър Маркъс му трябваше нецивилизована заплаха в мирно време. Необходим му беше ум на воин. Моят ум. За да разработи оръжия и бойни кораби.
Твърдите, че адмиралът е нарушил всички разпоредби, просто защото е искал да използва интелекта ви?
Искаше да използва жестокостта ми. Една битка не се решава от интелекта, г-н Спок. Ако не можете да погазите едно правило, как бихте газили по мъртви тела? Маркъс ме използва да създам оръжия, за да милитаризира Звездния флот. Изпрати ви да използвате тези оръжия. Да изстреляте моите торпеда на нищо неподозираща планета. После нарочно повреди кораба ви насред вражеската територия, което да доведе нещата до логичен край. Клингоните щяха да търсят виновника, а вие нямаше да можете да се спасите. Маркъс най-после щеше да получи войната, за която винаги е говорел и мечтал.
Не! Не! Видях с очите си как откри огън по стая, пълна с невъоръжени офицери. Хладнокръвно ги изби!
- Маркъс отне екипажа ми.
Ти си убиец!
Използваше приятелите ми, за да ме контролира. Опитах се да ги спася, като ги скрих в създадените от мен оръжия. Но бях разкрит. Нямах друг избор, освен да избягам сам. Когато го направих, нямах никакви съмнения, че Маркъс ще убие всеки един от хората, които са ми най-близки. Затова отвърнах със същото. Моят екипаж е моето семейство, Кърк. Има ли нещо, което не би сторил за семейството си?....."
По-късно Спок разпитва своя „Бъдещ Аз“ за Кан, междудругото е интересно да спомена как той му казва, че не е редно да му казва неща от бъдещето и, че той (младият Спок) трябва да изживее живота си БЕЗ ДА ЗНАЕ какво ще се случи, това разбира се е и самата ИГРА, в която инкарнацията ти не трябва да знае какво ще и се случи. Разбира се тук в триизмерната платформа това с разкриването на ВЕРСИЯ от това което предстои да ви се случи се е превърнало в много доходоносен бизнес с разните му врачки, ясновидци и тем подобни. Това което си мисля, е че те няма как да знаят какви са плановете на вашият Висш Аз – никой идиот тук в 3D не знае, няма такова животно, ако някой от вас го проумеят, ще си спестят излишни движения, пари и илюзии. Ето и самият диалог:
Спок1: „По време на пътуванията си срещал ли си някога човек на име Кан?
Спок 2:Както знаеш, заклел съм се да не ти давам информация, която евентуално би могла да промени съдбата ти. Сам трябва да изживееш живота си. Защото е само твой.
От друга страна, Кан Нуниен Синг (NUN - NIN)е най-опасният враг, пред когото се е изправял "Ентърпрайз". Той е брилянтен, безмилостен и не би се поколебал да убие всеки един от вас.
Спок 1: Победихте ли го?
Спок 2: На ужасна цена.“
Царството на мрака (2010)
"Царството на мрака" е руски филм с прекрасен сюжет, ефекти и разбира се много символика. Аз лично преди време го бях гледал, но тогава не знаех доста работи и го изгледах просто като обикновен зрител, сега втория път видях доста повече неща, които на моменти ми идваха в повече. Няма да издавам сюжетната линия само ще спомена за още една интерпретация на Сириус и Орион и то не каква да е интерпретация ами такава директно от „приказките“. „Магьосника срещу Кралицата на Вещиците“ - Мага е Сириус и мисля, че е ясно кой Орион.
Царството на мрака: Равновесие (2013)
Ченгис Хан ("GEN" хваща окото ако ме разбирате...)
Малка извадка от диалога с заловеният Кан и командира на Ентърпрайз:
"....Казвам се Кан (КHAN).
И защо адмирал от Звездния флот би потърсил помощта на човек, който 300 години е бил замразен?
Защото съм по-добър.
В какво?
- Във всичко.На Алекзандър Маркъс му трябваше нецивилизована заплаха в мирно време. Необходим му беше ум на воин. Моят ум. За да разработи оръжия и бойни кораби.
Твърдите, че адмиралът е нарушил всички разпоредби, просто защото е искал да използва интелекта ви?
Искаше да използва жестокостта ми. Една битка не се решава от интелекта, г-н Спок. Ако не можете да погазите едно правило, как бихте газили по мъртви тела? Маркъс ме използва да създам оръжия, за да милитаризира Звездния флот. Изпрати ви да използвате тези оръжия. Да изстреляте моите торпеда на нищо неподозираща планета. После нарочно повреди кораба ви насред вражеската територия, което да доведе нещата до логичен край. Клингоните щяха да търсят виновника, а вие нямаше да можете да се спасите. Маркъс най-после щеше да получи войната, за която винаги е говорел и мечтал.
Не! Не! Видях с очите си как откри огън по стая, пълна с невъоръжени офицери. Хладнокръвно ги изби!
- Маркъс отне екипажа ми.
Ти си убиец!
Използваше приятелите ми, за да ме контролира. Опитах се да ги спася, като ги скрих в създадените от мен оръжия. Но бях разкрит. Нямах друг избор, освен да избягам сам. Когато го направих, нямах никакви съмнения, че Маркъс ще убие всеки един от хората, които са ми най-близки. Затова отвърнах със същото. Моят екипаж е моето семейство, Кърк. Има ли нещо, което не би сторил за семейството си?....."
По-късно Спок разпитва своя „Бъдещ Аз“ за Кан, междудругото е интересно да спомена как той му казва, че не е редно да му казва неща от бъдещето и, че той (младият Спок) трябва да изживее живота си БЕЗ ДА ЗНАЕ какво ще се случи, това разбира се е и самата ИГРА, в която инкарнацията ти не трябва да знае какво ще и се случи. Разбира се тук в триизмерната платформа това с разкриването на ВЕРСИЯ от това което предстои да ви се случи се е превърнало в много доходоносен бизнес с разните му врачки, ясновидци и тем подобни. Това което си мисля, е че те няма как да знаят какви са плановете на вашият Висш Аз – никой идиот тук в 3D не знае, няма такова животно, ако някой от вас го проумеят, ще си спестят излишни движения, пари и илюзии. Ето и самият диалог:
Спок1: „По време на пътуванията си срещал ли си някога човек на име Кан?
Спок 2:Както знаеш, заклел съм се да не ти давам информация, която евентуално би могла да промени съдбата ти. Сам трябва да изживееш живота си. Защото е само твой.
От друга страна, Кан Нуниен Синг (NUN - NIN)е най-опасният враг, пред когото се е изправял "Ентърпрайз". Той е брилянтен, безмилостен и не би се поколебал да убие всеки един от вас.
Спок 1: Победихте ли го?
Спок 2: На ужасна цена.“
Царството на мрака (2010)
"Царството на мрака" е руски филм с прекрасен сюжет, ефекти и разбира се много символика. Аз лично преди време го бях гледал, но тогава не знаех доста работи и го изгледах просто като обикновен зрител, сега втория път видях доста повече неща, които на моменти ми идваха в повече. Няма да издавам сюжетната линия само ще спомена за още една интерпретация на Сириус и Орион и то не каква да е интерпретация ами такава директно от „приказките“. „Магьосника срещу Кралицата на Вещиците“ - Мага е Сириус и мисля, че е ясно кой Орион.
Царството на мрака: Равновесие (2013)
Виждате мощният архетип на постера, релийз датата също е добра:
13.13.13 -> 13х13х13 = 2197 кубчета
Втората част на този филм е направо уникална, първата част бледнее значително пред тази тук. Нещо което е антипод с американските продукции – там винаги първата серия е по-яката, следващите са мега зле. Двата филма нямат нищо общо един с друг, така, че ако нямате време за двата (защото са по 2 часа) изберете вторият. В него ще видите уникални неща като:
Всевиждащото око, медальон на знанието и силата подарен на главната героиня (нещо като камъка Чинтамани но в друг аспект)
Източването на жизнената сила и енергия от астралните същности, тук в филма са наречени „Сенките“. Намекнат е момента, че това се извършва главно от женски индивиди, но да оставя тълкуванията на вас ....
Статуя на кралицата (в филма богиня) на Орион, в началото на статията говорех за това какво означава символиката на всевиждащото око, е в този филм е показано и това, ще видите злодеят които иска да превземе Земята (те всички това искат) къде поставя откраднатият медальон „Всевиждащо око“ на статуята на богинята.....
300: Възходът на една Империя
13.13.13 -> 13х13х13 = 2197 кубчета
Втората част на този филм е направо уникална, първата част бледнее значително пред тази тук. Нещо което е антипод с американските продукции – там винаги първата серия е по-яката, следващите са мега зле. Двата филма нямат нищо общо един с друг, така, че ако нямате време за двата (защото са по 2 часа) изберете вторият. В него ще видите уникални неща като:
Всевиждащото око, медальон на знанието и силата подарен на главната героиня (нещо като камъка Чинтамани но в друг аспект)
Източването на жизнената сила и енергия от астралните същности, тук в филма са наречени „Сенките“. Намекнат е момента, че това се извършва главно от женски индивиди, но да оставя тълкуванията на вас ....
Статуя на кралицата (в филма богиня) на Орион, в началото на статията говорех за това какво означава символиката на всевиждащото око, е в този филм е показано и това, ще видите злодеят които иска да превземе Земята (те всички това искат) къде поставя откраднатият медальон „Всевиждащо око“ на статуята на богинята.....
300: Възходът на една Империя
Жена с лък - класика......
Все още не съм гледал този филм , но от трейлъри и резюмета ми станаха ясни две неща: Лина Хейди (жената на загиналия в първата част Леонид) е от единият край на полярността, а от другият Ксеркс и Артемизия (жената с лък в ръка, референция към Артемида). Не е ли класика това? Имаме отново две женски, които дирижират събитията и мъже които се бият в тяхна чест, определено ще го гледам, за пълен експириънс на 3D!
Взаимовръзка от “Игрите на г(л)ада“
Избора на това име „Пита" (съучастника в игрите и годеник на Катнис), съвсем случайно идеално се връзва със символиката на Катнис, която го играе възкръсващият феникс (маскиран като птичка-присмехулник). Значението на думата „Пита“ е Огън. От алхимична гледна точка, за да възкръсне феникса му е нужна подходяща среда, и тук ето ти Пита – огънят, следва химичната реакция вътре в огъня и ето ти продукта: възкръсналият феникс Катнис!
Та се чудя тия хора преди да направят един филм, колко много неща трябва да изпипат и нагласят просто не е истина, но за целите на контрола върху съзнанието – трябват жертви!
И за финал ето едно видео, което доста добре е изпипано от към символика, направо ще се пръсне по шевовете:
MARSSA CARME - I'M THE BEST
Все още не съм гледал този филм , но от трейлъри и резюмета ми станаха ясни две неща: Лина Хейди (жената на загиналия в първата част Леонид) е от единият край на полярността, а от другият Ксеркс и Артемизия (жената с лък в ръка, референция към Артемида). Не е ли класика това? Имаме отново две женски, които дирижират събитията и мъже които се бият в тяхна чест, определено ще го гледам, за пълен експириънс на 3D!
Взаимовръзка от “Игрите на г(л)ада“
Избора на това име „Пита" (съучастника в игрите и годеник на Катнис), съвсем случайно идеално се връзва със символиката на Катнис, която го играе възкръсващият феникс (маскиран като птичка-присмехулник). Значението на думата „Пита“ е Огън. От алхимична гледна точка, за да възкръсне феникса му е нужна подходяща среда, и тук ето ти Пита – огънят, следва химичната реакция вътре в огъня и ето ти продукта: възкръсналият феникс Катнис!
Та се чудя тия хора преди да направят един филм, колко много неща трябва да изпипат и нагласят просто не е истина, но за целите на контрола върху съзнанието – трябват жертви!
И за финал ето едно видео, което доста добре е изпипано от към символика, направо ще се пръсне по шевовете:
MARSSA CARME - I'M THE BEST
Няма коментари:
Публикуване на коментар