Последователи

сряда, 1 септември 2021 г.

Люси“: Филм за луциферианската философия

   


LUCY
От Луцифер
Е филм за една жена, която е превзета от наркотични съставки, вид ИИ- като наотехнологии.
Чрез едно черно вещество, което наричаме Черно Гу, започва поетапното нейно превземане, докато то не я погълне напълно.
Интересен откъс е как пред група учени демонстрира, прожектирайки като на видео стена, различни механизми, според които работи тази технология и способности, които могат да се придобият със същата технология.
Това са свръхспособности, които обикновен човешки мозък трудно може да обеме- това са екстрасензорни възприятия и владение на матрична 3Д реалност отвъд днешните ни разбирания.
Там, за съвсем кратко, показва шестоъгълник, от който се образува феромагнитна смес, досущ като намагнетизирана топка от наночастици или нанографен. Това е образуването на Черното Гу.
А също кзава, че всичко в нашето битие може да съществува само чрез феномена ВРЕМЕ. Когато Черното Гу я превзе тя изчезна физически, което може да значи, че престана да съществува на физичен план или, че постигна скорост, която ние не можем да видим. Свърза се с мрежата и вече беше Навсякъде. Постигна 100%мозъчен капацитет чрез технология, която технология беше само загатната чрез черните наночастици, които я погълнаха.
Филмът е с цел индоктриниранието ни в Изкуствения Интелект, който настъпва и в "съблазняването" ни да му се отдадем без да питаме какво точно представлява, кой го владее- и утре чрез ИИ кой ще владее телата и душите ни.
Чрез филмовата индустрия, Елитът реши да играе подла игра на изфабрикуван "Свободен Избор". Всеки преди да предприеме каквото и да е насилствено действие срещу нас е длъжен според вселенските закони да изиска нашето разрешение, за да не се натовари с кармични задължения и изплащане на кармичен дълг. Подлостта тук е, че те заявяват в пространството намеренията си чрез ФИЛМИ и това се зачита за официално обявени намерения. Това че ние ядем попкорн и се хилим на поредния научнофантастичен филм, е наш проблем. Те са си свършили работата- заявили са намеренията си, а ние сме проспали момента, в който трябва да кажем НЕ. Моментът на Свободния Избор.
Никъде в целия филм и никой не казва, че потенциалът на човешките същества е много по-голям от всички способности, с които може да ни дари Изкуственият Интелект.
А това се премълчава, защото целта е някой да ни контролира и притежава.
Информираме, за да спрем поредния геноцид, който е подпечатан със съгласието на мълчанието ни: Как казвахме като деца-
Мълчанието е глас на съгласие.
Не сме съгласни!
Излагаме плановете им, за да ги обезвредим.
Не да плашим или шашкаме, а за да се осъзнаем и като осъзнати и свободни люде да проумеем всичко случавщо се днес.
Svetla Mateva

https://budha2.blog.bg/technology/2015/03/03/quot-liusi-quot-film-za-luciferian-ta-filosofiia.1342904

Lucy / Люси (2014)

Люси на Люк Бесон е филм за жена, която е отключила пълния 100% потенциал на мозъка вместо 10% като обикновените хората, които според него те използват. Докато много зрители бяха объркани от странната комбинация от псевдо-научни и екшън сцени, сърцевината на филма се крие в цяла друга област: става дума за луциферианската философия на окултния елит и за неговата футуристичен висулка, трансхуманизма.



Люси е научнофантастичен филм, който съчетава дълбоки екзистенциални въпроси с куп екшън сцени, включващи азиатски гангстери. Макар че тази дихотомия не беше добре приета от критиците, зад всичко това се крие езотерично послание. Люси наистина е нещо повече от филм, в който Скарлет Йохансон е „гаднярка“ – това е алегорична приказка, която празнува философията на елита: Луциферианството.
Фактът, че главният герой е на име Люси, е първата улика, която подсказва за философската основа на филма. Името Люси (Lucy) и Луцифер (Lucifer) идват от латинската дума „лукс“, което означава „светлина“. Луцифер означава „носител на светлина“ на латиница и Луциферианците считат, че са донесли божествено знание (светлина) на хората, след като са били изхвърлени от небето от Бог. В Луциферовите кръгове Луцифер се възприема като „спасител“, който дава на хората знанието, необходимо да се издигне до божествеността. Във филма Люси е човешка версия на Луцифер, тъй като нейният увеличен мозъчен капацитет ѝ позволява да придобие знанията, необходими за да стане бог.
По-далеч от древните библейски истории, филмът също така е означен като „трансхуманистки“, който е модерен, футуристичен страничен продукт на Луциферовата мисъл. Транс-хуманизмът е за хората, които достигат до друго ниво на развитие чрез изкуствени технологии и роботика. За да разберем напълно Люси, ще трябва да разгледаме по-нататък тези две понятия.
Луциферианството и Трансхуманизмът
„Луциферианството“ е дума, която рядко се използва, защото думата „Луцифер“ се свързва със сатаната в юдео-християнската теология. Въпреки това философията преобладава в най-висшите кръгове на обществото – това, което наричаме окултен елит. Тълкуван в няколко форми, луциферианството може да бъде свързано с философски течения като хуманизъм, гностицизъм и кабализъм и е движещата сила зад тайни общества като розенкройцерите, масоните и много други.
Луциферианството е за хората, които достигат до божественост чрез човешки средства. Тази философия е символично представена от две митични фигури, които носят подобни характеристики: Прометей и Луцифер. И двете от тези фигури се считат от някои кръгове за благодетели на човечеството, тъй като те внасят огън и светлина (представляващи божествено знание) за борещите се хора. Те дадоха на човечеството средствата да станат сами богове чрез собствените си средства.
От тази гледна точка Луциферианците интерпретират библейските приказки от уникална гледна точка. В „Битие“ Луциферианците разглеждат змията, която е дала на Ева забранената ябълка като герой, тъй като тя е донесла на човечеството знание за добро, зло и всичко междувременно. Историята за Вавилонската кула – човешка конструкция, предназначена да достигне Бог в небето, се разглежда благоприятно от Луциферианците, тъй като представлява борбата на човечеството да достигне до божественост; изграждането на тази огромна кула обаче беше спряно от Бога, който се възприема като ревнив демиур, който улови хората във физическия свят.
През 20-и век високотехнологичната версия на тази философия се появи като трансхуманизъм, движение, което се стреми да използва науката и роботиката, за да тласне човечеството към друг етап на развитие. Приетата крайна цел на трансхуманизма е пълното сливане на хора и роботи. Докато повечето хора, които са съгласни с трансхуманизма, вероятно не знаят много за луциферианството, един от неговите „бащи основатели“ ясно вижда връзката.
Британският философ Макс Мор първоначално формулира принципите на трансхуманизма като футуристична философия през 1990 г. и започва световна интелигенция, за да го популяризира. Едино от неговите есета, озаглавено „В похвала на дявола“, отива дълбоко в една теологична територия, за да свърже трансхуманизма с луциферианството.
Дяволът-Луцифер е сила за добро (където определям „добро“ просто като това, което ценя, без да искам да означава някаква универсална валидност или необходимост от ориентация). „Луцифер“ означава „носител на светлина“ и това трябва да започне да ни убеждава в символичното му значение. Историята е, че Бог е хвърлил Луцифер от Небето, защото Луцифер е започнал да се пита за Бог и разпръсквал размирици сред ангелите. Трябва да помним, че тази история е разказана от гледна точка на боговете, а не от тази на Луциферианците (аз ще използвам този термин, за да ни различават от официалните сатанисти, с които имам основни различия ).
Според Мор, Луцифер вероятно се е отклонил от моралното настроение към потискащата се демиургия Йехова. Ето защо той описва основата на Луциферовата мисъл:
Бог, който е добре документиран садист, който, без съмнение искаше да задържи Луцифер, за да го накаже и да се опита да го върне под неговата (Божия) власт. Вероятно това, което наистина се е случило, е, че Луцифер дошъл да мрази Божието царство, неговия садизъм, молбата му за робство и послушание, психотичната си ярост при всяко изява на независимо мислене и поведение. Луцифер осъзнава, че никога не може да мисли напълно за себе си и със сигурност не би могъл да действа с независимото си мислене, стига той да е под Божия контрол. Затова той напуска Небето, онази ужасна духовна държава, управлявана от космическия садист Йехова, и беше придружаван от някои от ангелите, които имаха достатъчно смелост разпитват за Божията власт и перспективата си за ценност.
Какво общо има това с Люси? Е, Люси е всичко, което казахме по-горе. Става въпрос за това, човечеството да достигне до божественост чрез знание, да използва науката и технологиите, за да разруши „биологичните бариери“.
Въпреки че всичко това може да звучи положително, има една тревожна, тъмна страна на всичко това: Само няколко от тях могат да бъдат „осветени“ от светлината на Луцифер. Останалата част от човечеството се възприема като по-малка раса с живот, който няма стойност. Поради тази причина Люси умъртвява безразборно куп хора, включително много невинни хора.
Люси като обикновен, ежедневен идиот
В началото на филма Люси е млада жена, която очевидно не е гений. Тя е манипулирана от чистачката, с която се запознава, за да ѝ донесе куфар на някой човек в хотела. В крайна сметка тя се разбърква в азиатската тълпа – тя е объркана и паникьосана през цялото време.
Първите сцени на филма са свързани с кадри от гепарди, които ловят плячка. Това е доста тежък начин да ни кажем, че редовните, неосветени хора действат като животни в джунглата.
Тъй като тя се натъква на мафиотите, Люси носи жилетка с леопардова окраска, която ни казва, че Люси е редовен, животински човек, който все още не е достигнал по-високо ниво на еволюция.
Мафиотите превръщат Люси в наркотично муле. Те вкарват в тялото ѝ пакет от CPH4 – синтетичен наркотик, който щенапълни европейския пазар. След като получава удар в стомаха, пакетът, намиращ се вътре в Люси, се къса и тялото ѝ приема съдържанието на целия пакет. Това кара мозъка ѝ да става все по-силен.
В един момент лекарят казва на Люси:
„Бременните жени произвеждат CPH4 през шестата седмица на бременността в малки количества. За едно бебе, то пакетира силата на атомна бомба. Това дава на плода необходимата енергия, за да формира костите в тялото си. Чух, че се опитаха да направят синтетична версия.
Във философския контекст на филма фактът, че наркотикът е синтетичен (което означава, че той е създаден от хората), е важен, тъй като той е свързан с трансхуманистката философия на човешката еволюция чрез наука и технологии.
Има ли някаква научна истина в предпоставката на Люк Бесон? Ето част от интервю с Бесон, обсъждащо науката зад Люси.
В: Някои хора се оплакват от факта, че науката зад вашия филм – цялата идея, че хората използват само 10 процента от мозъка си – не е вярно. Какъв е отговорът ви?
О: Всичко не е вярно. Мислят ли, че не знам това? Работих върху това нещо от девет години и мислят, че не знам, че не е вярно? Разбира се, че не е вярно! Но, нали разбирате, има много факти във филма, които са напълно правилни. CPH4, дори ако това не е истинското име – защото искам да скрия истинското име – тази молекула съществува и се носи от жената на шест седмици от бременността.
Докато научните факти зад филма са мъгляви, символичното значение на всичко това не е така. Докато Люси е в процес на трансформиране в трансхуман супергерой, професор Норман (изигран от Морган Фрийман) дава презентация за неизползваната сила на човешкия мозък. Речта му бързо се превръща в реклама на трансхуманизма.
Д-р Норман обяснява, че единствената цел на простите клетки е да накарат познанията, които са придобили, да преминат през времето. Единственият начин да се постигне това е или да стане безсмъртен или да се възпроизведе … Люси не се възпроизведе.
Професор Норман казва нещо, което идва директно от брошура за трансхуманизъм:
„От нас зависи да прокараме правилата и законите и да преминем от еволюцията към революцията“.
С други думи, хората трябва да достигнат друг етап чрез технологично и научно развитие, а не чрез естествена еволюция.
Това е точно това, което се случва с Люси. Заедно с придобиването на много знания, Люси развива извън сетивно възприятие (ESP) и дори може да контролира материята и другите хора. Но едно нещо е ужасно погрешно: Веднага щом Люси става по-умна, тя започва да стреля и да убива хора. Защо?
Луциферианската Люси: Представител на окултния елит
Някой веднъж каза: „Не става въпрос за знанието, което имате, а за това, което правите с него“. Какво направи Люси, когато стана най-интелигентният човек на Земята? Тя лекува рак? Намерила ли е решение на световния глад? Измислила ли е икономическа система, която да е справедлива и изгодна за всички страни на Земята? Не. Тя грабна пистолет и започна да стреля по азиатски момчета. Още по-лошо, тя продължава да причинява болка и страдание на невинни хора.
Щом Люси пробие клетката си, тя убива всички в околността. Безмилостно ли убива хората като знак за напреднала интелигентност?
Докато убиването на онези, които участват в нея, е малко разбираемо (макар че вероятно не е нужно да убива всички), кръвопролитието не свършва там. Когато излиза навън, тя прострелва таксиметров шофьор в крака, защото не отговаря веднага на искането си. По-късно във филма Люси шофира като луда и причинява сблъсък на десет коли.

Колко хора умряха и бяха ранени в останките, причинени от Люси? Люси не се интересува.
Болката, която причинява Люси, също е и психологическа. Когато един лекар пита Люси да докаже своите правомощия, тя „влезе“ в мозъка му и му напомня за смъртта на дъщеря му в конкретни подробности. Можеше да му разкаже за цвета на колата му, но защо да го прави, когато може да говори за най-болезнения спомен, който може да си представи?

Трансформацията на Люси има много специфична посока и да бъде „добър човек“ не е част от нея. Тяхната метаморфоза я кара да ѝ липсват морални ценности, състрадание и внимание към другите човешки същества. Очевидно е, че да си изключително интелигентен ви превръща в зъл трансхуман. Самата Люси казва:
„Не чувствам болка и страх. Това е като всички неща, които ни правят хора, които избледняват. Това е като по-малко човешко усещане, всичкото това знание за квантовата физика, приложената математика, безкрайната способност на ядрото на клетката. Всички те експлодират в мозъка ми, всичкото това знание. „
Ако разгледаме еволюцията на Люси, човек осъзнава, че тя се превръща в точно това, което представлява окултният елит. Тя използва нейните сили, за да контролира хората и да постига целите си въпреки човешкото страдание, което причинява. Тя се превърща в нещо, което не е човешко и изведнъж обикновените хора се третират от Люси като по-нисши същества, които са идиотски, манипулируеми и разширяващи се.

По време на трансформацията на Люси виждаме отблизо очи, които поддържат променящи се форми (понякога се появяват при влечуги), което подчертава факта, че тя вече не е човек.



Люси също няма проблеми със секса (една от животинските слабости на хората), за да получи това, което иска.
Също като окултния елит, тя прекарва много време, контролирайки и наблюдавайки електронните устройства на хората.


Не с NSA – сътворението на елита за контрол на потока информация по целия свят, Люси може лесно да поеме контрола върху електронните устройства.


Тя може буквално да визуализира и да се консултира с данните, излъчвани от мобилните телефони, а не с NSA.


Разбира се, като елита, тя може да се появи по телевизията. Интересното е, че телевизията в хотелската стая на д-р Норман е Samsung. Неотдавнашна новина разкри, че Samsung Smart телевизорите могат да слушат вашите разговори (дори когато са изключени) и да изпратят събраната информация на „трета страна“ (която лесно може да бъде NSA).
Подобно на окултния елит, Люси не е в чиста, благородна задача за просвещение. Има тъмна страна в нейните действия и, очевидно, тъй като тя е героят на филма, всичко е хубаво.
Люси се издига до божествеността
Към края на филма Люси е по-малко човешко същество, отколкото божествено същество, което жертва земния си живот, че не става нищо по-малко от бог (не използвам термина богиня, защото боговете не са нито мъже, нито жени). Срещата на Люси с д-р Норман в университета „La Sorbonne University“ се превръща в странен, високотехнологичен окултен ритуал, където тя надхвърля пространството и времето, за да постигне божественост. По време на целия ритуал, нисши, идиотски хора се убиват помежду си.
Крайната цел на трансцедентацията на Люси е да предаде знанието, което е получила, както две прости клетки предават своето знание през времето. Въпреки това, според д-р Норман, това знание може да е твърде мощно за човечеството.
„- Но всичко това знание, Люси. Аз дори не съм сигурен, че човечеството е готово за това. Ние сме толкова задвижвани от власт и печалба. Като се има предвид природата на човека, това може да ни донесе само нестабилност и хаос (…). Надявам се, че ще бъдем достойни за твоята саможертва „.
Това е мисленето зад тайните общества, които „крият“ окултното си знание от непознати зад няколко слоя символизъм (окултно буквално означава „скрит“). Профанните маси се смятат за твърде недостойни и примитивни, за да се справят с мощните знания. Накратко, Луциферианците са изключително елитарни.


Тъй като Люси се преобразява, тя излъчва огромна светлина. Както е посочено по-горе, Луцифер означава „носител на светлина“.


Люси постепенно се превръща в голяма черна маса от CGI и я използва, за да създаде супер-мега компютър, за да съхрани знанията си. Люси седи в средата на една ритуална пентаграма, за да даде на процеса окултен отенък.
Преди да завърши трансформацията си, Люси използва своите правомощия, за да пътува през космоса и времето, за да посети различни забележителности по света. Тя завършва лице в лице с Люси, „първия човек на Земята“.


Открита през 1974 г. в Етиопия, Люси е името, дадено на останките от „първият човек на Земята“ – видовете, които никога не са виждали преди „Australopithecus afarensis“. Учените смятат, че това е „липсващата връзка“ между животните и хората.
В символичен жест Люси посочи пръста си към другата Люси.


Люси се връща няколко милиона години в миналото, за да посрещне полумаймуната Люси . Следователно, ние сме свидетели на Луциферианска версия на Битие, където Луцифер дава „божествената искра“ на Люси, полумаймуната, която в крайна сметка ще отдели хората от животните.
Сцената е, разбира се, сравнително позоваване на стенописът на Микеланджело, където Бог създава Адам. Картината също така е показана накратко по-рано във филма, когато д-р Норман говори за невероятните постижения на човечеството, въпреки че използват само 10% от мозъчната му сила.


Стенописът на Микеланджело описва, че Бог дава живот на Адам, първия човек на Земята. Сцената с двете Люси осигурява „по-висока интелигентност“, Луциферианската версия на Сътворението.
Но днешните хора все още са останали на 10% мозъчна сила и все още действат като глупаци. Докато Люси превъзхожда пространството и времето, цял куп хора умират на няколко крачки от нея.

Това не е просто „прохладна сцена на действие“. Това е начин за общуване на вярванията на луциферианския елит: „Непросветените“ хора са идиоти и заслужават да умрат. „


По време на безмилостния огън между ченгета и мафиоти, статуята на Робърт де Сорбон – основателят на университета е унищожена – символично представяща невежите хора, унищожаващи знанието.“
След като ритуалът превърна Люси в безсмъртен бог, тя дава на доктор Норман USB памет, съдържаща всичките ѝ познания, което е доста удобно.
Когато едино ченге влеза в стаята и пита къде е Люси, той получава текстово съобщение, което обобщава целия филм.


Люси се превърна в всезнаещо същество, което е навсякъде по всяко време. Тя е придобила качествата на бог. Като истински Луциферианец, тя постига божествено състояние чрез познание.
Полицаят след това гледа към небето с възхищение, по същия начин, по който хората обикновено гледат към небесата, когато мислят за Бога.
Филмът завършва с друга символична сцена: безжизненото тяло на един гангстер, гледан отгоре, сякаш беше Люси, пренебрегвайки кръвната саможертвата , необходима за завършването на окултния ритуал.


Филмът завършва със смърт, съдбата на непосветените. Над него се крие безсмъртната Люси.
В заключение
Люси е бил разбит от критиците, че е малко безсмислен – но това, не беше целта на този филм. Това е трактат за луциферианската философия и то може да бъде напълно „оценено“ само от онези, които разбират тази философия. За тези, които не, добре, има куп екшън сцени, за да се забавляват. Междувременно те поглъщат окултното значение на филма, без дори да осъзнават какво се случва. Тези сцени за действие трябваше да бъдат в ярък контраст с търсенето на знанието на Люси, защото Луциферианците възприемат рязък контраст между тях и масите. Докато Люси е заета с постигането на безсмъртие и се превръща в бог, куп безсмислени момчета се убиват помежду си без основателна причина. И на никой не му пука. Защото животът им се смята за безполезен.
Ето защо, извън безсмислената предпоставка на Люси, има едно много „чувствително“ послание, което е толкова мощно, колкото е обезпокоително: На Земята има два класа човешки същества, а трансхуманизмът ще увеличи разликата между тях. Повечето от проектите, включващи трансхуманизъм, са описани от наблюдателите като „играещи на Бог“. Но това не е просто израз: точно това са Луциферианците.
Източник: vigilantcitizen.com


Люси Lucy (2014) Бг Аудио( Високо Качество) Част 1

1 коментар:

  1. Hey i liked your blog post, it was indeed amazing! i would like to mention a website where i have read same type of interesting posts https://www.envocare.in/17-unique-interesting-facts-about-rats-you-might-not-know/ 17 unique interesting facts about rats

    ОтговорИзтриване