Нашия дом във Вселената, Според Пураните
В съвременното разбиране, Земята е малък глобус с диаметър от 24,900 мили. В Шримад Бхагаватам , от друга страна, описва Земята като кръгъл диск с диаметър от 4 милиарда мили. Чрез сравняване на тези две системи, последовател на Шримад Бхагаватам може бързо да се заключи, че идеята за малък Глобус и предполагаемите му движения около Слънцето са нищо друго освен продукт на спекулациите на Коперник, Галилей, и т.н., и да имат нищо общо с оригиналния описанието в Шримад Бхагаватам на движението на Слънцето и Луната над по-голямата неподвижна равнина Земята.
What does Hinduism say about the shape of the Earth?
В съвременното разбиране, Земята е малък глобус с диаметър от 24,900 мили. В Шримад Бхагаватам , от друга страна, описва Земята като кръгъл диск с диаметър от 4 милиарда мили. Чрез сравняване на тези две системи, последовател на Шримад Бхагаватам може бързо да се заключи, че идеята за малък Глобус и предполагаемите му движения около Слънцето са нищо друго освен продукт на спекулациите на Коперник, Галилей, и т.н., и да имат нищо общо с оригиналния описанието в Шримад Бхагаватам на движението на Слънцето и Луната над по-голямата неподвижна равнина Земята.
editorials14549.htm
Въпреки, че една снимка струва колкото хиляда думи, понякога илюстрация се нуждае от изясняване. Рисунката по-горе представлява моят графичен разбиране на концепцията на Бху-Мандала, върху която можем да пребивават на Шримад Бхагаватам е.
Планината Сумеру: В средата виждаме планината Сумеру. Тази голяма планина е по-широк в горната част, но тя също е плоска. Планината Сумеру стои като център (или стигмата, репродуктивни органи на цвете) на лотоса, който е Бху-Mandala. Освен това, венчелистчетата на лотоса могат да се видят разделяне на различните региони в седемте острови Бху-Mandala. Планината Сумеру е заобиколен от други планини, които имат много остри върхове. Както Бхагаватам обяснява:
"Има и други планини красиво аранжирани около подножието на планината Меру като нишките около прешлена на лотосов цвят. Техните имена са Kuranga, Kurara, Kusumbha, Vaikanka, Трикута, Shishira, Patanga, Ruchaka, Nishadha, Sinivasa, Капила, Shankha , Vaidurya, Jarudhi, Хамса, Rishabha, Naga, Kalanjara и Нарада. " (5/16/26)
На плоският връх на планината Сумеру е седнал мястото на Бог Брахма, създателят на тази Вселена. Наблизо са и седящи на своите божествата на осемте посоки, а именно:
Индра (изток)
Варуна (запад)
Кубер (на север)
Ямараджа (юг)
Ishana (североизток)
Агни (югоизток)
Alakshmi (югозапад)
Vayu (северозапад)
Всеки един от тези полу-благочестиво копаене-палас са господари на пищни градове, които се намират в осемте посоки. Посоките на всеки един от градовете им са в основата на Калачакра или допълнение хороскопа нарича "Колелото на времето" в jyotish шастра. Освен това, всеки един от тези осем посоки, като осемте венчелистчетата на лотоса, подчертава принципите на Васту-шастра или ведическата архитектура на базата на знанията на посоки. По този начин можем да разберем как полубогове, които контролират указанията влияят живота ни. Затова Jyotish е средство за живот в хармония с елементите, които ни заобикалят. Планината Сумеру е златист цвят и отразява всичко около него, и поради тази причина тя не е лесно да се види. Пътуване там за нас е невъзможно, защото на тежки ветрове духат от всички страни.
Описанието на планината Меру се дава в много Пураните включително и в Деви Пурана (8.7.1-12), в която градовете на върха на златната планина са идентифицирани по име:
"Личноста на Господ Нараяна каза: Jathara и Devakuta са двете планини, разположени на изток от Сумеру; техните размери на север са осемнадесет хиляди йоджана широки и две хиляди йоджана високи На запад от Меру, са разположени два известните. възвишени планини Pavamana и Pariyatra;.. тяхната дължина и височина са добре познати на юг от Меру са разположени две възвишени планините Kailasha и Karavira на север, отново, на планината Сумеру, се намират планините Shringa-Giri и Makara- гири. Така златната планина Сумеру, заобиколена от тези осем планини блести като Слънцето "
В центъра на Сумеру има божествен град, построен от създателя полубог Брахма, десет хиляди йоджана в размери. Учените мъдреци, които знаят всичко, от най-високата до най-ниската описват това като площад в размери и всички направени от злато. На върха на Сумеру се намират осем златни градове, по един за всяка от eightlokapalas (digpalas), които всички са подвластни Brahmapuri. На полубогове на четирите посоки; а именно изток, запад, север и юг, и на четирите ъгъла; а именно на север-изток, север-запад, юг-запад, юг-изток, заемат тези градове. Размерите на всеки един от тези осем града са две хиляди йоджана и половина. В действителност, има девет града там включително Brahmapuri. Сега чувам имената на тези девет градове в каналния ред. Първият е Manovati, втората е Amaravati, третият е Tejovati и следващата дойде, за Samyamani, Krishnangana, Shraddhavati, Gandhavati и Mahodaya, девети е Yashovati. На полубогове на puris са Брахма, Индра, Агни и другите digpalas в каналния ред. "
В Шримад Бхагаватам (Бхактиведанта претендира да 1.12.5) Шрила Прабхупада се обсъжда как да се прочува Кинг Юдхиштхира достига горните планети, въпреки че тези локи са недостъпни за обикновените смъртни.
"Само име и слава богат и велик човек са известни по цял свят, както и името и славата на махараджа Юдищира достига по-високите планетите заради доброто си приложение, което притежават, славен съпруга Драупади, силата на братята си Bhima и Арджуна и твърдо му суверенна власт над света, известен като Jambudvipa. Тук думата lokah е значителен. Има различни lokas или по-високи планети, разпръснати по цялото небе, както материални, така и духовно. Едно лице може да ги достигне с помощта на работата му в настоящия живот, както е посочено в Бхагавад Гита (9.25). не насилствено вход е позволено там. малки материални учени и инженери, които са открили, превозни средства, за да пътуват в продължение на няколко хиляди мили в космоса няма да бъдат допускани. Това не е начина, по който да се постигне по-добри планети. Човек трябва да се квалифицира влиза в такива щастливи планети чрез жертва и услуги. тези, които са грешен във всяка стъпка от живота може да се очаква само да се влоши в живота на животните, за да суф FER повече и повече болките на материал съществуване, и това също се посочва в Бхагавад Гита (16,19). добри жертви и квалификации Махараджа Юдищира бе толкова възвишен и добродетелен, че дори жителите на по-високите небесни планети бяха готови да го приемат като един от тях. "
Illavrita-Varsha: В долната част на планината Меру е Illavrita-Varsha, е една от резиденциите на бог Шива. Палещото лъчи на слънцето не достигат тук, и по този начин тя остава винаги приятно заобиколена от зеленина. Разбира се, жителите на Illavrita-Varsha винаги са много благодатни и съдържателни.
Jambu-dvipa: В илюстрацията по-горе има още девет парцели земя на главния остров на Jambu-dvipa разделени от много планини. Тези острови около планината Сумеру са кръгли по форма и образуват средата на лотос цвете Бху-Mandala или земната равнина. Bharata-Varsha или на Земята, каквато я познаваме днес, се намира в най - южната част на Jambu-dvipa. За по-голяма разграничаване точното им местоположение, континентите са били съставени малко преувеличени по размер, така че наблюдателят може да различи точното им местоположение. Днес Индия се намира в точното средата на региона Bharata-Varsha на Jambu-dvipa. По този начин, чрез разполагане на Индия ние можем лесно да се получи картата прогнози на горните небесните региони, както и на по-ниските райони на Вселената. Имайте предвид, че Jambu-dvipa е заобиколен от океан от солена вода.
http://www.ariseindiaforum.org/the-universe-of-the-vedas/
Plaksha-dvipa: Вторият остров заобикалящата океана на сол е Plaksha-dvipa, който е кръстен на смокиновите дървета растат там. На този остров има седем малки островчета. На илюстрацията ние ги виждаме като разделени от планини, които започват формирането на венчелистчетата на аналогичен лотос цвете на Вселената. Жителите на Plaksha-dvipa живеят хиляда години и те по никакъв начин не са по-малки от полубогове. Климатът на този район е доста горещ в сравнение с атмосферата на Jambu-dvipa. Поради тази причина жителите се покланят на бога Слънце има като основна своя божество. Слънцето е добре видимо на този остров. Plaksha-dvipa е заобиколен от океан от сок на захарна тръстика, който е по-тъмен на външен вид от океана на солена вода. Sweet вкус се получава в резултат на влиянието на Юпитер и орбитата му, доста видими в този регион.
http://www.harekrsna.com/sun/editorials/01-17/editorials14549.htm
Салмали-dvipa: Следващата острова е Салмали-dvipa, резиденцията на Garuda. Има седем континента на Салмали-dvipa. Тук жителите се покланят на Чандра полубог на Луната като орбитата му е видима над този остров. Островът е заобиколен от океан от алкохол, който е подобен на външен вид да океана на солена вода, но който има различни характеристики или движения.
Куша-dvipa: Четвъртия пореден Остров има океан от алкохол, от една страна, и океан от течно топено масло, от друга. Този остров се нарича Куша-dvipa от тревата Куша, което расте там. Този остров е много горещ и от разстояние изглежда, като че целият остров е червен и като че ли Куша тревата е в пламъци. Островът на Куша-dvipa се разделя на седем континента. Жителите там се помоли на Агни - полубог на пожара, тъй като те винаги са ангажирани в fireyagnas. Океанът от масло се използва за дар на Агни. Ghee/Гхи остава в течна форма само при по-високи температури, което показва, че атмосферата тук не е подходящ за органите на човешките жители от Jambu-dvipa. Само с подходящи йога практики, някой може да подхождат към тези макули, които са разположени по-близо до Слънцето
http://krishnabhaktas.blogspot.bg/2013/04/our-home-in-universe-according-to.html
Vedic Cosmology - Flat Earth? - Subterranean worlds/Portals
Ancient Flat Earth Beliefs
ОТ: абхая мудра DASI
Въпреки, че една снимка струва колкото хиляда думи, понякога илюстрация се нуждае от изясняване. Рисунката по-горе представлява моят графичен разбиране на концепцията на Бху-Мандала, върху която можем да пребивават на Шримад Бхагаватам е.
Планината Сумеру: В средата виждаме планината Сумеру. Тази голяма планина е по-широк в горната част, но тя също е плоска. Планината Сумеру стои като център (или стигмата, репродуктивни органи на цвете) на лотоса, който е Бху-Mandala. Освен това, венчелистчетата на лотоса могат да се видят разделяне на различните региони в седемте острови Бху-Mandala. Планината Сумеру е заобиколен от други планини, които имат много остри върхове. Както Бхагаватам обяснява:
"Има и други планини красиво аранжирани около подножието на планината Меру като нишките около прешлена на лотосов цвят. Техните имена са Kuranga, Kurara, Kusumbha, Vaikanka, Трикута, Shishira, Patanga, Ruchaka, Nishadha, Sinivasa, Капила, Shankha , Vaidurya, Jarudhi, Хамса, Rishabha, Naga, Kalanjara и Нарада. " (5/16/26)
На плоският връх на планината Сумеру е седнал мястото на Бог Брахма, създателят на тази Вселена. Наблизо са и седящи на своите божествата на осемте посоки, а именно:
Индра (изток)
Варуна (запад)
Кубер (на север)
Ямараджа (юг)
Ishana (североизток)
Агни (югоизток)
Alakshmi (югозапад)
Vayu (северозапад)
Всеки един от тези полу-благочестиво копаене-палас са господари на пищни градове, които се намират в осемте посоки. Посоките на всеки един от градовете им са в основата на Калачакра или допълнение хороскопа нарича "Колелото на времето" в jyotish шастра. Освен това, всеки един от тези осем посоки, като осемте венчелистчетата на лотоса, подчертава принципите на Васту-шастра или ведическата архитектура на базата на знанията на посоки. По този начин можем да разберем как полубогове, които контролират указанията влияят живота ни. Затова Jyotish е средство за живот в хармония с елементите, които ни заобикалят. Планината Сумеру е златист цвят и отразява всичко около него, и поради тази причина тя не е лесно да се види. Пътуване там за нас е невъзможно, защото на тежки ветрове духат от всички страни.
Описанието на планината Меру се дава в много Пураните включително и в Деви Пурана (8.7.1-12), в която градовете на върха на златната планина са идентифицирани по име:
"Личноста на Господ Нараяна каза: Jathara и Devakuta са двете планини, разположени на изток от Сумеру; техните размери на север са осемнадесет хиляди йоджана широки и две хиляди йоджана високи На запад от Меру, са разположени два известните. възвишени планини Pavamana и Pariyatra;.. тяхната дължина и височина са добре познати на юг от Меру са разположени две възвишени планините Kailasha и Karavira на север, отново, на планината Сумеру, се намират планините Shringa-Giri и Makara- гири. Така златната планина Сумеру, заобиколена от тези осем планини блести като Слънцето "
В центъра на Сумеру има божествен град, построен от създателя полубог Брахма, десет хиляди йоджана в размери. Учените мъдреци, които знаят всичко, от най-високата до най-ниската описват това като площад в размери и всички направени от злато. На върха на Сумеру се намират осем златни градове, по един за всяка от eightlokapalas (digpalas), които всички са подвластни Brahmapuri. На полубогове на четирите посоки; а именно изток, запад, север и юг, и на четирите ъгъла; а именно на север-изток, север-запад, юг-запад, юг-изток, заемат тези градове. Размерите на всеки един от тези осем града са две хиляди йоджана и половина. В действителност, има девет града там включително Brahmapuri. Сега чувам имената на тези девет градове в каналния ред. Първият е Manovati, втората е Amaravati, третият е Tejovati и следващата дойде, за Samyamani, Krishnangana, Shraddhavati, Gandhavati и Mahodaya, девети е Yashovati. На полубогове на puris са Брахма, Индра, Агни и другите digpalas в каналния ред. "
В Шримад Бхагаватам (Бхактиведанта претендира да 1.12.5) Шрила Прабхупада се обсъжда как да се прочува Кинг Юдхиштхира достига горните планети, въпреки че тези локи са недостъпни за обикновените смъртни.
"Само име и слава богат и велик човек са известни по цял свят, както и името и славата на махараджа Юдищира достига по-високите планетите заради доброто си приложение, което притежават, славен съпруга Драупади, силата на братята си Bhima и Арджуна и твърдо му суверенна власт над света, известен като Jambudvipa. Тук думата lokah е значителен. Има различни lokas или по-високи планети, разпръснати по цялото небе, както материални, така и духовно. Едно лице може да ги достигне с помощта на работата му в настоящия живот, както е посочено в Бхагавад Гита (9.25). не насилствено вход е позволено там. малки материални учени и инженери, които са открили, превозни средства, за да пътуват в продължение на няколко хиляди мили в космоса няма да бъдат допускани. Това не е начина, по който да се постигне по-добри планети. Човек трябва да се квалифицира влиза в такива щастливи планети чрез жертва и услуги. тези, които са грешен във всяка стъпка от живота може да се очаква само да се влоши в живота на животните, за да суф FER повече и повече болките на материал съществуване, и това също се посочва в Бхагавад Гита (16,19). добри жертви и квалификации Махараджа Юдищира бе толкова възвишен и добродетелен, че дори жителите на по-високите небесни планети бяха готови да го приемат като един от тях. "
Illavrita-Varsha: В долната част на планината Меру е Illavrita-Varsha, е една от резиденциите на бог Шива. Палещото лъчи на слънцето не достигат тук, и по този начин тя остава винаги приятно заобиколена от зеленина. Разбира се, жителите на Illavrita-Varsha винаги са много благодатни и съдържателни.
Jambu-dvipa: В илюстрацията по-горе има още девет парцели земя на главния остров на Jambu-dvipa разделени от много планини. Тези острови около планината Сумеру са кръгли по форма и образуват средата на лотос цвете Бху-Mandala или земната равнина. Bharata-Varsha или на Земята, каквато я познаваме днес, се намира в най - южната част на Jambu-dvipa. За по-голяма разграничаване точното им местоположение, континентите са били съставени малко преувеличени по размер, така че наблюдателят може да различи точното им местоположение. Днес Индия се намира в точното средата на региона Bharata-Varsha на Jambu-dvipa. По този начин, чрез разполагане на Индия ние можем лесно да се получи картата прогнози на горните небесните региони, както и на по-ниските райони на Вселената. Имайте предвид, че Jambu-dvipa е заобиколен от океан от солена вода.
Plaksha-dvipa: Вторият остров заобикалящата океана на сол е Plaksha-dvipa, който е кръстен на смокиновите дървета растат там. На този остров има седем малки островчета. На илюстрацията ние ги виждаме като разделени от планини, които започват формирането на венчелистчетата на аналогичен лотос цвете на Вселената. Жителите на Plaksha-dvipa живеят хиляда години и те по никакъв начин не са по-малки от полубогове. Климатът на този район е доста горещ в сравнение с атмосферата на Jambu-dvipa. Поради тази причина жителите се покланят на бога Слънце има като основна своя божество. Слънцето е добре видимо на този остров. Plaksha-dvipa е заобиколен от океан от сок на захарна тръстика, който е по-тъмен на външен вид от океана на солена вода. Sweet вкус се получава в резултат на влиянието на Юпитер и орбитата му, доста видими в този регион.
http://www.harekrsna.com/sun/editorials/01-17/editorials14549.htm
Салмали-dvipa: Следващата острова е Салмали-dvipa, резиденцията на Garuda. Има седем континента на Салмали-dvipa. Тук жителите се покланят на Чандра полубог на Луната като орбитата му е видима над този остров. Островът е заобиколен от океан от алкохол, който е подобен на външен вид да океана на солена вода, но който има различни характеристики или движения.
Куша-dvipa: Четвъртия пореден Остров има океан от алкохол, от една страна, и океан от течно топено масло, от друга. Този остров се нарича Куша-dvipa от тревата Куша, което расте там. Този остров е много горещ и от разстояние изглежда, като че целият остров е червен и като че ли Куша тревата е в пламъци. Островът на Куша-dvipa се разделя на седем континента. Жителите там се помоли на Агни - полубог на пожара, тъй като те винаги са ангажирани в fireyagnas. Океанът от масло се използва за дар на Агни. Ghee/Гхи остава в течна форма само при по-високи температури, което показва, че атмосферата тук не е подходящ за органите на човешките жители от Jambu-dvipa. Само с подходящи йога практики, някой може да подхождат към тези макули, които са разположени по-близо до Слънцето
Krauncha-dvipa: Следващия остров, Krauncha-dvipa, е заобиколен от океан от мляко, което е много приятен на външен вид. Островът е кръстен на голяма планина Krauncha която формира голяма част от повърхността на този остров. Ние лесно да видите планината в далечината на илюстрацията, която образува венец наоколо другите споменати по-горе острови. Тази планина е пълна с различни скъпоценни камъни, тъй като е необходим голям натиск за създаването им. Жителите на седемте континента на този остров се покланят на полубог вода Varunadeva. Този остров е много близо до Слънцето и се къпят в воднисти кондензация, че е горивото на Бога Слънце.
Шака-dvipa: шеста поредна острова се нарича Шака-dvipa, наречен така за уханните дъбови дървета, които растат в изобилие на острова. Този остров е заобиколен от океан от избито кисело мляко, което отразява лъчите на Слънцето Жителите на Шака-dvipa покланят на полубог на въздуха Vayu/Ваю. Те са наясно с бързи и непрекъснати движения на Слънцето, чиято голяма сила се усеща чрез агент на докосване или елемент въздух, както той състезания през небето.
Пушкара-dvipa: Седмият острова се нарича Пушкара-dvipa. Венчелистчетата на лотоса на Вселената започват оттук, както свидетелстват многото лотосови цветове, с които този остров е известен. Въпреки че седемте острови на споменатите по-горе dvipas дадоха само индикации за венчелистчета лотосови, тези листенца всъщност стават отделни тук на остров Пушкара-dvipa. Венчелистчетата са сто милиона в брой и те са красиво подредени един върху другия. Ние можем да наблюдаваме продълженията на листенца в горната част на илюстрацията. Цвете лотос е седнал мястото на Брахма. По този начин цялата Бху-мандала е негово място, но седалището му Брахма-Pura е в самия център на земния равнината на планината Сумеру. Полубогове живеят в региона, който се намира над Бху-мандала нарича се Сварга лока. Много от основните полубогове живеят на върха на високи планини като Сумеру и Manasottara.
Manasottara: В средата на Пушкара-dvipa има планина, наречена Manasottara. В полубог на Слънцето пътува на върха на тази планина, която той използва като основа за създаването на сезоните. От планината Сумеру се изравни с височината на орбитата на Слънцето, когато Слънцето се движи по най-горната част на Manasottara планина неговото движение създава деня за полубогове. И когато той се плъзга надолу по склона на планината става тяхната нощ. Привеждането в съответствие на височината на Слънцето с планината Меру, заедно с Луната и Раху създава затъмнения.
Движенията на слънцето: Surya Нараяна в колесницата си пътува от изток на запад, въпреки че на илюстрацията той изглежда че да пътува от запад на изток. Тази илюзия е създаден в резултат на кръговата форма на Бху-Mandal:
"Въпреки, че Слънцето се движи обратно на часовниковата стрелка, с лице на съзвездията, с Сумеру планина на своя ляв, той също се движи по часовниковата стрелка и изглежда, че има планина на правото си, защото тя се влияе от вятъра на dakshinavarta". (SB 5.25.8-9)
Ние можем да отбележим, че тъй като пътува в неговата посока светлина му определено пътува от изток на запад и по този начин създава ден и нощ за жителите на Бху-Mandala. Размерът на Луната е два пъти размера на Слънцето Неговата орбита е по-висока от тази на Слънцето, както се вижда на илюстрацията. И все пак, лунната орбита се движи под ъгъл от 5 градуса. По този начин, а не на всички amavashyas (безлунни дни) има затъмнение, но само на тези amavashyas когато орбитата на Луната има същата височина като орбитата на Слънцето
Движенията на Луната: Луната се движи с по-бавна скорост, в сравнение със скоростта на Слънцето Но когато скоростта на Луната е в сравнение с движението на звездите, той е по-бързо, отколкото Слънцето Това е така, защото Луната се движи от запад на изток, точно както nakshatras. Луната се движи по-бързо през зодиак но скоростта му е минути, в сравнение със скоростта на Слънцето Тази разлика в скоростта в сравнение с Слънцето е причината за различните фази на Луната. Когато той е в предната част на Слънцето той се разраства (шукла Paksha) и когато той е зад той намалява (кришна Paksha). На възстановяване на силите на светлината на слънцето на повърхността на Луната в зависимост от разстоянието между двете създава пълния, полумесеца или безлунната нощи. В нашия пример, Луната се отслабва. Въпреки, че на Луната изглежда е в предната част на слънчевите лъчи той е по-близо до размерите на зрителя от Слънцето Илюстрацията показва как слънце отражението върху повърхността на Луната е създал своите tithis или фази. В случай на илюстрацията е 8-ми ден от намаляващата Луна, в района на средна точка betweenpurnima и amavashya на.
Небесната Ганг: В близост до Луната, което наблюдаваме ивици светлина, които се движат нагоре. Това е Млечния път или небесната Ганг. Известен като Мандакини в горните области, свещените й води се извършват в милиарди златни саксии през пространството с безброй полубогове в своите космически кораби. Докато слиза в тази плоскост, Ганг първите земи на планината Меру и се извършват, за да се Jambu-dvipa от милостта на бог Шива.
На нивото на планината Меру (и преместване в далечината отвъд орбитата на Слънцето) е океана на сладка вода. И все пак, дори отвъд това е област, която е по-широка от средната част на Бху-мандала. Тя се инхибира от сортове, живеещи лица, които не са с висок ред. Има една част от земята в тази област, която е от същия периметър и е изработена от злато. Неговата цел е да съдържа и разпространение на слънцето през цялата вселена. Който е отишъл там не се връща, защото сетивата губят своите способности да възприемат. На илюстрацията златната тракт на земя е представена във форма, обърната нагоре, които ясно изобразява как Вселената е оформена като глобус. Както се вижда на илюстрацията, по който възприемаме света от вътре.
Отвъд тази златна земя е Лока-лока планина. Тази планина е толкова висока, колкото Вселената. На илюстрацията се вижда Лока-лока планина, представляваща огромните лотосови листенца на вселената и простиращо се отвъд nakshatras или звездите. Най-Лока-лока планина разделя тези области, които са осветени от слънцето и тези места, които не са. Земите, които не са осветени от слънце не се вижда на илюстрацията. Самолетите извън nakshatrasare също не се вижда и по тази причина други планети като Марс Меркурий, Венера, Юпитер и Сатурн не са илюстрирани. Конфигурацията на звездите видими небето е в знака на Риби или Меена-Раши. На нашия самолет ние си взаимодействат с Сварга лока и самолетите, които се намират под земната кора (които са общо осем самолети). Самолетите на големите rishisand йогите като Tapaloka, Maharloka и други, не са достъпни за нашите сетива.
От разбирането на илюстрацията по-горе можем ясно да видим как Вселената е оформен като лотосов цвят. Въпреки, че на пръв илюстрацията може да изглежда да е само техническо чертане, като помага в планира строежа на Вселената, тъй като е създаден от Бог Брахма чрез вдъхновението на лотос, подобни на Бога, Върховната Личност на Шри Кришна.
Mithuna Twiins Астрология Услуги
"Начало на проекта Bhrigu"
патита павана дас Adhikary, изд.
Абхая Мудра DASI
Jyotish Shastris и др
Благоевград, България
Посетете ни на адрес: www.vedicastrologers.org
букви, консултации, срещи: dkrishna108@yahoo.com
Шака-dvipa: шеста поредна острова се нарича Шака-dvipa, наречен така за уханните дъбови дървета, които растат в изобилие на острова. Този остров е заобиколен от океан от избито кисело мляко, което отразява лъчите на Слънцето Жителите на Шака-dvipa покланят на полубог на въздуха Vayu/Ваю. Те са наясно с бързи и непрекъснати движения на Слънцето, чиято голяма сила се усеща чрез агент на докосване или елемент въздух, както той състезания през небето.
Пушкара-dvipa: Седмият острова се нарича Пушкара-dvipa. Венчелистчетата на лотоса на Вселената започват оттук, както свидетелстват многото лотосови цветове, с които този остров е известен. Въпреки че седемте острови на споменатите по-горе dvipas дадоха само индикации за венчелистчета лотосови, тези листенца всъщност стават отделни тук на остров Пушкара-dvipa. Венчелистчетата са сто милиона в брой и те са красиво подредени един върху другия. Ние можем да наблюдаваме продълженията на листенца в горната част на илюстрацията. Цвете лотос е седнал мястото на Брахма. По този начин цялата Бху-мандала е негово място, но седалището му Брахма-Pura е в самия център на земния равнината на планината Сумеру. Полубогове живеят в региона, който се намира над Бху-мандала нарича се Сварга лока. Много от основните полубогове живеят на върха на високи планини като Сумеру и Manasottara.
Manasottara: В средата на Пушкара-dvipa има планина, наречена Manasottara. В полубог на Слънцето пътува на върха на тази планина, която той използва като основа за създаването на сезоните. От планината Сумеру се изравни с височината на орбитата на Слънцето, когато Слънцето се движи по най-горната част на Manasottara планина неговото движение създава деня за полубогове. И когато той се плъзга надолу по склона на планината става тяхната нощ. Привеждането в съответствие на височината на Слънцето с планината Меру, заедно с Луната и Раху създава затъмнения.
Движенията на слънцето: Surya Нараяна в колесницата си пътува от изток на запад, въпреки че на илюстрацията той изглежда че да пътува от запад на изток. Тази илюзия е създаден в резултат на кръговата форма на Бху-Mandal:
"Въпреки, че Слънцето се движи обратно на часовниковата стрелка, с лице на съзвездията, с Сумеру планина на своя ляв, той също се движи по часовниковата стрелка и изглежда, че има планина на правото си, защото тя се влияе от вятъра на dakshinavarta". (SB 5.25.8-9)
Ние можем да отбележим, че тъй като пътува в неговата посока светлина му определено пътува от изток на запад и по този начин създава ден и нощ за жителите на Бху-Mandala. Размерът на Луната е два пъти размера на Слънцето Неговата орбита е по-висока от тази на Слънцето, както се вижда на илюстрацията. И все пак, лунната орбита се движи под ъгъл от 5 градуса. По този начин, а не на всички amavashyas (безлунни дни) има затъмнение, но само на тези amavashyas когато орбитата на Луната има същата височина като орбитата на Слънцето
Движенията на Луната: Луната се движи с по-бавна скорост, в сравнение със скоростта на Слънцето Но когато скоростта на Луната е в сравнение с движението на звездите, той е по-бързо, отколкото Слънцето Това е така, защото Луната се движи от запад на изток, точно както nakshatras. Луната се движи по-бързо през зодиак но скоростта му е минути, в сравнение със скоростта на Слънцето Тази разлика в скоростта в сравнение с Слънцето е причината за различните фази на Луната. Когато той е в предната част на Слънцето той се разраства (шукла Paksha) и когато той е зад той намалява (кришна Paksha). На възстановяване на силите на светлината на слънцето на повърхността на Луната в зависимост от разстоянието между двете създава пълния, полумесеца или безлунната нощи. В нашия пример, Луната се отслабва. Въпреки, че на Луната изглежда е в предната част на слънчевите лъчи той е по-близо до размерите на зрителя от Слънцето Илюстрацията показва как слънце отражението върху повърхността на Луната е създал своите tithis или фази. В случай на илюстрацията е 8-ми ден от намаляващата Луна, в района на средна точка betweenpurnima и amavashya на.
Небесната Ганг: В близост до Луната, което наблюдаваме ивици светлина, които се движат нагоре. Това е Млечния път или небесната Ганг. Известен като Мандакини в горните области, свещените й води се извършват в милиарди златни саксии през пространството с безброй полубогове в своите космически кораби. Докато слиза в тази плоскост, Ганг първите земи на планината Меру и се извършват, за да се Jambu-dvipa от милостта на бог Шива.
На нивото на планината Меру (и преместване в далечината отвъд орбитата на Слънцето) е океана на сладка вода. И все пак, дори отвъд това е област, която е по-широка от средната част на Бху-мандала. Тя се инхибира от сортове, живеещи лица, които не са с висок ред. Има една част от земята в тази област, която е от същия периметър и е изработена от злато. Неговата цел е да съдържа и разпространение на слънцето през цялата вселена. Който е отишъл там не се връща, защото сетивата губят своите способности да възприемат. На илюстрацията златната тракт на земя е представена във форма, обърната нагоре, които ясно изобразява как Вселената е оформена като глобус. Както се вижда на илюстрацията, по който възприемаме света от вътре.
Отвъд тази златна земя е Лока-лока планина. Тази планина е толкова висока, колкото Вселената. На илюстрацията се вижда Лока-лока планина, представляваща огромните лотосови листенца на вселената и простиращо се отвъд nakshatras или звездите. Най-Лока-лока планина разделя тези области, които са осветени от слънцето и тези места, които не са. Земите, които не са осветени от слънце не се вижда на илюстрацията. Самолетите извън nakshatrasare също не се вижда и по тази причина други планети като Марс Меркурий, Венера, Юпитер и Сатурн не са илюстрирани. Конфигурацията на звездите видими небето е в знака на Риби или Меена-Раши. На нашия самолет ние си взаимодействат с Сварга лока и самолетите, които се намират под земната кора (които са общо осем самолети). Самолетите на големите rishisand йогите като Tapaloka, Maharloka и други, не са достъпни за нашите сетива.
От разбирането на илюстрацията по-горе можем ясно да видим как Вселената е оформен като лотосов цвят. Въпреки, че на пръв илюстрацията може да изглежда да е само техническо чертане, като помага в планира строежа на Вселената, тъй като е създаден от Бог Брахма чрез вдъхновението на лотос, подобни на Бога, Върховната Личност на Шри Кришна.
Mithuna Twiins Астрология Услуги
"Начало на проекта Bhrigu"
патита павана дас Adhikary, изд.
Абхая Мудра DASI
Jyotish Shastris и др
Благоевград, България
Посетете ни на адрес: www.vedicastrologers.org
букви, консултации, срещи: dkrishna108@yahoo.com
Vedic Cosmology - Flat Earth? - Subterranean worlds/Portals
Ancient Flat Earth Beliefs
Няма коментари:
Публикуване на коментар