Последователи

вторник, 2 май 2017 г.

Как интернационалните комунистически мобилни оператори надписват сметки!


Част от интернационалните комунистически фирми се занимават с кражба на импулси

Начело на регионалните офиси на интернационалните телекомуникационни комунистически фирми са местни куки и пионки от бившите служби. Основно хоби на Теленор/Алана.Стара Загора поръчково надписвне на импулси.

Известни бивши куки на службите(в Ески Зара) занимаващи се в този бизнес са например Динко Папагала и Гошко-магазин Роцица. Гошко -" Баничарката" навремето участвал в обир на склад на стойност 300 000 долара след това част от цигари и алкохол като и 555-плочка(внесени от Австралия от познат моряк - 25 стека,... този асортимент на "555" не е внасян в България до днес!!!) бяха продадени именно от куките на ДС и днес стопанистващи магазин "РоЦиЦа" - Алана.



В днешно време има много голямо предлагане на мобилни услуги. Мобилните оператори в България се конкурират кой да привлече повече клиенти за все повече свои услуги. Вече не е достатъчно един мобилен оператор да ви привлече само за услугата „Мобилна телефония” вече се предлагат мобилен интернет, стационарен интернет, сателитна и кабелна телевизия.

За да ползваме тези услуги обаче подписваме договор.

С договорът започват и всичките мъки на милионите потребители.

Измама с цената на договора!

Много често се случва човек да отиде в офис на мобилния оператор и да поиска услуга на една цена, а цената да е валидна само първите няколко месеца от договора.
Отивайки в офис на даден оператор, потребител пита дали може да ползва тарифа за мобилен интернет за 5 лв. на месец и получава отговор, че може. Той подписва двугодишен договор, за да може да получи и безплатно USB устройство. След 6 месеца обаче се случва нещо различно. Месечната такса става 10 лв., защото таксата от 5 лв. на месец за този тарифен план е била само за първите 6 месеца от договора и след това тя става 10.

Измама с включените минути!

Друга много честа измама на мобилните оператори е да лъжат с включените минути за разговори към национални мрежи.

Потребител става клиент на мобилен оператор. Научил е, за тарифа с 1500 минути към други абонати на същия оператор и 30 към всички национални мрежи. След като започне да ползва услугата, потребителят разбира, че набирайки абонати на собствения си оператор му се изразходват минутите към всички национални мрежи с предимство. Така той получава много по-малко минути към другите мобилни оператори.

Надписване на сметка!

Най-много потребители има, които се оплакват от тази измама на мобилните оператори.
При единични случаи не бихме обърнали такова внимание, но едва ли има българин, който да не му се е случило или поне не познава някой, който е бил измамен по този начин. В края на месеца потребителят получава сметка за разговори към номера, които той не познава и никога не е набирал. Често тези номера са в чужбина и разговорите с тях никак не струват евтино.

Един от водещите мобилни оператори МТел мами изключително нагло и сериозно своите потребители. Тази страшна схема за измами е разкрита от спецполицаи преди дни.

По време на разследване на разработвани от спецслужбите лица, органите на реда са имали достъп до мрежата на всички мобилни оператори, които действат на територията на България. И така, докато работели по досъдебно производство, със съответното разрешение от окръжен съд за ползването на специални разузнавателни средства, те установили следното.

При един от подслушваните разговори, след приключване на телефонния диалог, се оказало, че според СИМ картите от мобилния оператор, двамата продължавали да говоря повече от две минути след като реално те са прекратили обаждането си.

Оказало се, че това е често срещана масова практика, а не единичен прецедент за мрежата на МТел.

Много потребители алармират, че са ставали обекти на злоупотреби от мобилния оператор. Надписвани са им сметки, вписвани са разговори с телефонни номера, с които абонатът не е имал обаждане.

Особено фрапиращ е случаят с абонат, който споделя, че си е купил телефон с две СИМ карти. И какво било учудването му, когато получил сметката си, се оказало, че той е водил много чести и продължителни разговори от едната карта с другата. А това е практически невъзможно.

И клиенти на Теленор скочиха срещу своеволията на мобилните оператори. От години се говори, че трите ни оператора мамят абонатите си с месечните им сметки. За пръв път обаче потребителите се осмелиха да изкажат недоволството си гласно. Най-потърпевши се оказаха Теленор. Стотици клиенти на оператора изреваха, че месечните им сметки редовно биват надписвани и то с по 10-12 лева. При това шашмата се оказва напълно законна.


Каква точно е схемата? Най-простичкият и същевременно ефективен начин e чрез SMS-и. Препатили издават, че регистрацията към различни SMS услуги става без изобщо потребителят да е уведомен за това. Служители на Теленор твърдят, че абонатите им се регистрират неволно за подобен сорт услуги, след което в телефона им започват да валят SMS-и, естествено за тяхна сметка. Цената само на едно текстово съобщение излиза на потребителя 24 стотинки. Само в рамките на няколко дена обаче абонатът получава 10-15 подобни SMS-а.

Така на края на месеца общата сметка показва 10-15 лева над нормалното. След като се разчу за измамите с текстовите съобщения, и клиенти на другите два мобилни оператора започнаха да недоволстват от тях. Доскорошен абонат на Теленор се жалва, че от компанията редовно му сервирали пресолени сметки от порядъка на 300 лева на месец, при това само за мобилен интернет.

Междувременно, потърпевши клиенти сигнализират, че когато имат пуснати SMS-и на кирилица, то те са таксувани доста по-скъпо от онези на латиница.

Втората уловка се крие в обема на текста. Ако вашият SMS на кирилица надвишава 60 до 70 знака, автоматично предстои да бъдете таксувани като втори SMS.

В свое оправдание и от трите мобилни оператора твърдят, че подобно разделение на тарифирането винаги е имало, макар и никой да не го знае.

Вероятно то е написано някъде из договорите с най-дребния шрифт в Общите условия, където клиентите едва ли ще погледнат, но пък така ще ги ударят в сметката.

Относно дължината на текста в SMS-а мобилните оператори си измиват ръцете с настройката на мобилния апарат. Ако клиентът не е включил функцията кога да свърши единият и да започне вторият SMS, винаги ще се получават недоразумения.

По повод на тези проблеми учителката по български език и литература г-жа Анелия Илиева коментира, че е срамота подобно поведение, след като и на банкнотата от 5 евро има надпис на кирилица.

И както често става в България – по празниците сме най-уязвими! Поредица от сигнали заливат медиите, в които недоволни се жалват от номерата на един от най-големите ни мобилни оператори.

МТел ще ни цака с голямата брадва по Колета, възмутени са клиенти, които отдавна са загубили надежда, че оплакванията им ще бъдат чути. Те разказват, че в момента на сайта на компанията се въртяла реклама, която приканвала да се възползваме от 50 на сто повече минути, ако изберем „Икономична тарифа” или „МТел Моби”.

Смяната на тарифния план обаче не гарантира по-ниски сметки, предупреждават препатили потребители. Един от тях разказва, че миналата година по същото време се е вързал на „чудесните” обещания в навечерието на празниците. След това се оказало, че е говорил, колкото преди, а трябва да плати доста повече.

„Уж трябваше да ми намалеят разходите, нищо подобно, само лъжат!”, споделя още потърпевшият. При отстъпките за таблети, с които Мтел също се кани да очарова българите, нещата определено не са в полза на купувача, убедени са запознати.

Според тях стойността им на лизинг е изключително завишена на фона на тази в другите европейски страни. Хората дават пример как в някои от тях смартфоните са почти като подарък или срещу 1 евро, ако подпишеш продължителен договор с фирмата.

Но не и у нас! Беше един оператор навремето, сега са три и пак оправия няма, гаврят се с нас, заключават тъжно ситуацията във виртуала.

Подобна схема лъсва и покрай кампанията на президента „Българската Коледа”. Запознати подлагат на съмнение действията на мобилните ни оператори относно честното отчитане на благотворителните SMS-и, които всеки един от нас е изпращал вече девет години. Според спецове в бранша, в една подобна кампания било много лесно от страна на операторите да източват пари от нашите SMS-и. през годините назряха много скандали около това какъв процент взима дадения мобилен гигант, какъв дял прибира държавата, под формата на ДДС и каква част остава наистина за нуждаещите се деца. „Щом толкова лесно крадат от нашите SMS-и, защо да не го правят и с дарителските?”, коментират в интернет препатили. „Там текучеството е толкова голямо, че кой ще им хване пресоките?!”, убедени са те.



Някои мобилни оператори върнаха мутренските години


                      

ВНИМАНИЕ!!! Читатели сигнализират ежедневно за интересни способи при събиране на забавени задължения и виртуозни търговски практики при сключване на нови договори с някои мобилни оператори.

Събирателно дружество заплашва гражданин заради забавена сметка за интернет в размер на 80 лева!!!

Днес, читател на „Четвърта власт“ изпрати сигнал до редакцията, че български мобилен оператор предоставящ и интернет е дал данните му на събирателно дружество заради забавена сметка за интернет в размер на 80 лева.

Читателят, чието име ще запазим в тайна ни предостави документи и с потрес обясни:

„Прибирам се след командировка и виждам писмо от събирателно дружество, което ме заплашва, че ще ми запорира сметите, ако не заплатя посоченото задължение. С удоволствие бих го заплатил, НО АЗ ГО ЗАПЛАТИХ ПРЕДИ ДВА ДНИ. Да, наистина съм забавил плащането на интернета си, но просто защото го забравих, а и не са ми спрели интернета, за да ме подсетят, нито са се обаждали от оператора. Аз съм потресен, че мобилните оператори предоставят личните данни на клиентите си на събирателни дружества без причина! Сега кой ще ми гарантира, че данните ми няма да попаднат в някой приближена на събирателното дружество мутра?„

„ЗАПИС НА ЗАПОВЕД“ при покупка на телефон на изплащане от мобилен оператор!!!

Друг интересен случай, отново от деня е сигнал на читател на „Четвърта власт“, че при преподписване на съществуващ договор за мобилни услуги са го карали да подпише „ЗАПИС НА ЗАПОВЕД“ за сума равна на стойността на апарата, който операторът му го е предложил като лоялен клиент!!!

След проверка на „Четвърта власт“ информацията бе потвърдена. Мобилен оператор, опериращ от сравнително скоро има практиката да слага в документите и „ЗАПИС НА ЗАПОВЕД“, която не обяснява защо е и какви са произтичащите от нея рискове и ангажименти на потребителите.

Практиките на двата мобилни оператора, обект на множество жалби от граждани напомнят изключително за мутренските подходи от 90те, когато маскирани бандити влизаха посред нощ в домовете на хора и ги караха да подписват „ЗАПИС НА ЗАПОВЕД“, а след това със същата им отнемаха „съвсем законно“ жилищата.

Подобна е практиката и със „събирателните дружества“, работещи вече и за мобилните оператори. Тук всеки съвестен гражданин и добър платец, рискува да получи психически тормоз и психо атаки по телефона, пощата и чрез посещения. Ако забрави да си плати интернета на време!

Търговските практики на някои мобилни оператори в България през 2015г. са 100% изпробвани и използвани от криминалния контингент през 90те години!

Коментар на „Четвърта власт“: Всеки бизнесмен в целия свят има право да си потърси плащанията. Както и всеки бизнесмен по по целия свят поема риска при всяка сделка. Редакцията разбира правото всеки да си получи заработеното възнаграждение, но когато мутри притесняват граждани заради 80лв. забавено задължение за интернет, то това вече не е бизнес, а натиск на ОЛИГАРХИЯТА върху обикновения човек.

Мобилен оператор начисли 170 лева за 1 мин. обаждане Притежателката на телефона плащала обичайно по 20 лева на месец
 
         

Сто и седемдесет лева за минута и две секунди разговор начислил един от мобилните оператори на жителката на Пещера Иванка. Жената е коректен абонат на оператора още от 2009 година. В края на 2010 г. обаче била неприятно изненадана от шокираща месечна сметка. Дотогава жената плащала по около 20 лева на месец. На 14 октомври 2010 г. получила фактура за колосалните 750 лева. Жената е категорична, че няма как да е изговорила въпросната сума и поискала разпечатка. От документа научила, че на 23 септември след полунощ е разговаряла 36 секунди, като обаждането е тарифирано за 48 лева. В 3 часа и 2 минути същата нощ Иванка "провела" нов разговор, който този път бил 26 секунди, но струвал цели 120 лева. Така за минута и 2 секунди сметката набъбнала с близо 170 лева. Жената категорично отказала да плати сметката и от телефонната компания я дали на съд. В исковата молба мобилният оператор държи бомбастичната сметка да бъде платена. Вчера обаче Районният съд в Пещера отказа да приеме за установено, че Иванка дължи парите./БЛИЦ

Прочети повече в Blitz.bg: http://www.blitz.bg/obshtestvo/mobilen-operator-nachisli-170-leva-za-1-min-obazhdane_news194796.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар