Последователи

неделя, 10 май 2015 г.

Нов Матричен Ред

                                                                                                                     Главните герои на „Матрицата“,са много интересни, ще започнем първо с Trinity (Тринити – триединството), която е репрезентация на империята Орион, тя и Морфей, другото главно действащо лице са в общ съюз срещу виртуална система наречена „Матрица“. Морфей е Сириус, знаете, че в гръцката митология Морфей е Бог на сънищата, израза „Да попаднеш в обятията на Морфей“ означава да заспиш, май доста са заспали хората? Морфей (Сириус) е помощник и съюзник на Тринити (Орион) в търсене на Новият Спасител, новият – Нео, които символизира Новият Световен Ред. След подходящо обучение и насоки – те изпращат Нео като главно действащо лице, да се бори със системата, която е зорко охранявана от Агентите на Матрицата, които забележете са само мъже, матрични копия. Ако трябва ще припомня, че след като РА завладява земята унищожава почти всичко свързано с кралицата и култа към нея, настъпва Патриархат – сегашната система, разбираемо е, че Тринити няма да е доволна и ще иска да прати Нео да унищожи Матрицата и да „освободят“ човечеството, което забележете и без това е във виртуална реалност и лежи обвито в пашкули, non sense. Oтделно от това Нео е външен спасител, което re imprint-ва у масите подходящите послания за месията-спасител, по същият начин и НСР ще иска да инфилтрира религии, и всякакви стари системни модели, за да може да се наложи на спокойствие. Преди да сменя изцяло сюжетната линия, нека да кажа и нещо интересно за РА. Съвсем случайно попаднах на изрезка от списание, в което имаше кратко резюме на една книга, която съвсем случайно е „Световен бестселър“, тук директно реших да прескоча страницата, и все пак съм търпелив човек, реших да го прочета. Книгата е на А.М. Дийн и се казва „Изчезналата библиотека“.                                              
                                                       
Не би следвало да търся каквато и да е била частица от истинност в книги от подобен род, без да съм я чел зная, че това е книга направена за масово ползване и дезинформация, никой „нормален“ няма да позволи да излезе нещо такова в такъв мащаб, трябва да ви е ясно това. И все пак нещо ми направи впечатление: „Дийн е историк по професия, който влиза в ролята на писател, за да облече в слово знанието и стремежа за власт, останали непроменени през времето, „Изчезналата библиотека“ е криминален роман, посветен на съдбата на прочутата Александрийска библиотека (Египет), мистериозно заличена от страниците на историята по твърде загадъчен начин. Автора въвлича читателя в опасно приключение по стъпките на една тайна ревностно пазена от хилядолетия. Мистериозни убийства и конспирации, смъртоносни разкрития от световно значение“ - Наистина нямам време да чета подобен род книга, но съм почти сигурен, че отговора накрая на книгата му (ако има такъв) няма да е това което си мисля, а именно – РА. Все пак ако някой желае или я е чел вече, нека сподели за какво става дума, понякога стават чудеса.

“V” като Ватикана

                                                                                                                               V for Vendetta Досещате се за какви жалости ще продължа да пиша, не се отчайвайте, ще съм по-кратък. Не е тайна за повечето от нас, че Ватикана е извънземен продукт, целящ контрол над тълпите. В сериала „V” наблюдавахме как Ана – кралицата отива във Ватикана, това беше момент, които ясно подсказваше принадлежността на папството към Орион. Историята на Ватикана е следната: „....Етруските окупират района на Рим доста преди самите римляни. Те са група изцяло покрита във мистерии, която се е появила някъде около 1000 пр. н.е. Етруските са имали богинята с име „Ватикана“, тя била богинята на смъртта. Има една статуя на Ватикана на хълм, които гледа към това, което днес е Рим. Хълма е известен като „La Vaticana”. Около статуята са гробните места на етруските. На този хълм също расте и лоза, плодовете на която са силно отровни за хората. Плода от тези лози се нарича „Ватикана“, кръстен на богинята на смъртта. Когато римляните се заселват на този район, те също ползват хълма за погребения. Когато римската църква се преобразува в католическа, те построяват своят град върху самото гробище. Под самата Ватикана има мъртви тела от 1000 години насам и когато отивате там, вие всъщност отивате да отдадете почит към етруската богинята на смъртта Ватикана“ - виждате колко жалка е картинката, предполагам разбирате коя е богинята (а не бога) на смъртта, да ви подсетя, че женските рептилии-бойци от Орион били най-опасните врагове срещу които можел да се изправи някой, за повече информация „Произход и история на империите Орион и Сириус“.
Понеже говорим за женски псевдо божества, нека кажем и две думи за гаджето на Емануил, познат като Исус – Мария Магдалина. Навярно повечето от вас знаят историята за възникването на ордена на Илюминати, учреден от Адам Вайсхаупт през 1776 година на 01 май (това празнуваха едно време и сега (неофициално) на 1 май – денят на труда, маршерувайки по широките булеварди, пропагандирайки матрични лозунги с гордо вдигната глава), е истината е малко по-различна, защото те са се зародили в доста по-ранен период: „.....В началото на 800 сл. н.е. Хазарите идват в Европа за да се срещнат с останалите от рода на Мария Магдалина, управляващи са фамилия Меровии. В този ред следват смесени бракове между Хазарите и Меровиите, резултата от тези сливания са Меровингите. Това е официалното начало на Илюминати.“
За това дали Мария е избягала в Париж има много писания, сведения и какво ли още не. Има „Нотр дам де пари“, има църква „Сент Мари-Мадлен“ и куп други доказателства. Обаче тези от вас, които са посещавали този град на любовта и имат малко по-развито око, веднага биха забелязали, че Париж с нищо не показва, че е типичен европейски град. По-скоро се забелязва агресивният египетски мотив – обелиски, пирамиди (в Лувъра може да видите едно към едно структурата на една египетска пирамида – горна и долна част), фараони и сфинксове. Лично съм се убедил в това, даже на моменти се чудех дали не съм в Египет. Е да сложим край на тази „мистерия“, Париж е построен в името на египетската богиня Изида. Името му идва от „Par-Isis” (преведено на английски означава „for Isis”), което на български ще е: „За Изида“ (в чест на Изида) което референтира към въпросната богиня, разбира се в последствие последните две букви „Is” отпадат и така се формира името на днешен Париж - „Par-Is”. Ако не сте ходили в този град но планирате бъдеща разходка, направете го, след като знаете тази информация ще ви е адски забавно, аз лично тогава не я знаех.

Християнският кръст и закотвянето на душата

                                                                                                  Християнският кръст, тази толкова енергетично нарушена форма, определено за нея трябва да се изпише една хубава статия, но на тоя етап ще се задоволим с фрагмент от цялостната картина. И така първо искам да видим две картинки, едното е логото на рицари-смешници, другото е логото на нацистко-орионска Германия:                                                







Сега си визуализирайте така нареченият християнски кръст и се помъчете да отгатнете което не му е в ред. Каквито и bullshets да ви говорят, истината според мен е доста тъжна (както доста неща в 3D). Виждате как на по-горните снимки всички страни са равни, колкото и неадекватно да изглежда, това си вид равновесие, страните са балансирани. Това от енергийна гледна точка е правилна форма, с равномерно разпределени енергии, защото нека не се залъгваме, всичко около нас и дори ние сме енергии, водят се войни освен за души и за енергии, това е! Не съм проучвал в дълбочина всички логота, знамена и тайни знаци на разни зомбирани общества, но това което имам като налична информация ми е достатъчно и смело мога да твърдя, че не ще откриете подобен неадекватен знак като християнският кръст (кръст? Или друго ....?).
Съзнавам, че подобна информация едва ли може да бъде асимилирана от нормалният зомбиран мозък, но все пак ще си кажа мнението по тоя жалък въпрос. Християнският кръст е с нарушена енергетика защото по-дългата страна сочи на долу към земята, което символично би означавало: закотвяне на душата тук в 3D (знаете как извънземните сиви имам редица съоръжения и станции на Луната с тая цел – рециклиране на душата и връщане обратно на Земята. Като прибавим и пропагандните машини за мултимедия става страшно). Не зная как е по другите страни но тук в България си имаме обичая да слагаме и черна панделка в комбинация с кръст. Тази панделка трябва да ви е ясно какво символизира...... подсказка: същото като папионката при мъжа и панделката при жената, я да видим сега кой е чел този материал :)
Както знаете сатанистите обръщат църковният кръст на обратно, сочещ с по-дългата част на горе, тъй като религията ни е с извънземен корен, за нея това е богохулство и с право – никой не може да се ебава с боговете и техните наместници.....
Това разбира се не означава, че трябва да започнете да обръщате кръстове, едно, че някъде може да ви замерят с камъни и набият, друго, че и както да въртите тоя смешен кръст, той все ще си е с нарушена енергетика, и християнство и сатанизъм са еднакво неадекватни.... жалка картинка. Да направим и друга аналогия с християнският кръст: Скоро наблюдавах една картина с такъв кръст и като, че ли за момент ми заприлича повече на меч отколкото на кръст и веднага една мисъл ме порази: „Та точно в името на тоя шибан кръст са избити цифри и цифри хора от рицарите-покръстители именно с МЕЧ!“. Какво зловещо деяние имаме към настоящо време: напуска си човека физическият контейнер, знаете под какво малоумно име е позната тази трансформация, опяват го попове в черно, кандила, тъпотии, скръб, жалост, всичкият негативен спектър се кондензира, няма да казвам колко вкусна храна е това.....
Накрая идва момента с символичното заравяне на трупа .... два метра под земя, след като е „затворен“ подобаващо и вече на „сигурно място, от което няма къде да избяга“ се забива един хубав черен кръст точно над главата му, комбиниран с една прекрасна черна панделка, на самият кръст са изписани имената на мъртвеца. Сега си представете, че този кръст е меч и го забиват в главата на човека.... бахти ужаса!
Да поразсърдваме малко? Душата е напуснала физическият и контейнер, тя е изразходила своят времеви лимит, които предварително Висшият и аспект е определил, дали е свършила това за което е била „спусната“ тук или не, това е отделен въпрос. В следваща инкарнация ще и се даде нов шанс, и така докато успее да разгради ДНК командите заложени от нашите създатели. И значи ако душата е напуснала тялото, всичко което се извършва след това с трупа е тотална безсмислица ? - Да, да, да – Абсолютно! Но въпреки всичко малоумията продължават с пълна пара и колкото и да пишем и разсъждаваме това няма да се промени. Експанзията на съзнанието не е предназначена за всички .... тя е предназначена за по-тесен кръг и всичкият тоя буламач в 3D e желан катализатор за да „ускори“ тия процеси. Доказателството е пред очите ви: много животински инкарнации и твърде малко инкарнации с Висш Аз (животните също имат Висш Аз, но той е общ за всички)

Произход на славянските народи

Чудите и се маите, защо ние и като цяло славянските народи живеем в мизерии и миражи? Сега ще разберем корена на проблема: „..Християнство в днешният му вид, не започва през 300 сл. н.е., но това не е важно в момента. Както се знае римляните създават тази нова религия с цел да контролират масите. Оригиналните християни са били евреите. Те следвали Емануил или още Исус и в резултат на това, кръста станал техен символ. Думата „кръст“ на иврит е „TSLAV”, от тук римляните наричали ранните евреи/християни с прозвището „хората на TSLAV” или още „хората на кръста“. „SLAV” или „SLAVE” (РОБ) произхожда от думата „кръст“ на иврит. Тези култури се заселили в Източна Европа и се нарекли „Славянски народ“. До ден днешен румънци, българи, сърби, босненци, хървати и дори унгарци са наричани „РОБСКИ НАРОД“ от останалата част на Европа.“
Виждате ли мощният imprint : “SLAVE – РОБ/ЖЕРТВА“. Гордейте се още, че се наричате така, докато тънем с мизерии и сме принудени да слугуваме на тлъстите и вечно пияни англо говорящи народи - „Ние сме SLAVЕ-яни, трябва да се гордеем с това, ние сме супер народ!“ жалост блика, жалост нечовешка! Досетих се за една смешна история, как на един мухльо му дали една клечка за зъби и го накарали да вярва, че това е МЕЧ и той е ВЕЛИК, като Александър Велики! - ПОЗОР!

Влечугоподобните агенти и ключа за кошера

                                                                                             Драконианците, са рептилии разделени на 7 фракции (вида), като всяка от тях си има различни правила и адженди спрямо другите, т.е. Всяка „фамилия“ се бори за власт, знаете как е при влечугоподобните и всички техни производни, а това означава почти всичко. Според китайските легенди от океана идва едно седемглаво чудовище (репрезентация на тези 7 рода) наречено „Нага“, то (те) се установява там и управлява династията. Подобна символика може да видите в по-старите филми за „Godzilla”, където тя излиза от океана и напада мирното население, искаща бог знае какво, и като заговорихме за богове – GOD-ZILLA –> GOD – видите ли тая дум трябва да ви е ясно какво стои зад нея...... Друг интересен момент е, че последният нов кавър на „Godzilla” e сниман с САЩ – изцяло Орионска територия. Ако трябва да го изтълкувам сигурно ще е нещо от сорта на символиката, че драконианските касти искат да завземат и САЩ, но това е прекалено абстрактно за да го коментирам. И каква беше причината да повтарям всичко отново за тези драконианци смотани? - Понеже като хиперактивен интернет потребител винаги съм се чудел, кои „държи“ юздите на интернета, кои е главният, наскоро попаднах на една статия, подплатена дори и с видео. Във въпросната статия се твърдеше, че цитирам: „Целият Интернет се контролира с помощта на седем действителните физически ключове. И наскоро с участието им, се състоя изключително секретен ритуал, който се нарича „церемония на ключовете“. Хората, провеждащи церемонията, са част от организацията Internet Corporation for Assigned Names and Numbers (ICANN). ICANN е отговорна за присвояване на цифровите интернет адреси на уеб сайтове и компютри , както и превръщането им в нормални уеб адреси, които хората пишат в своите браузъри. ICANN пази таблиците за съответствие на числовите адреси (с които по-лесно работят компютрите) и думи ( което е по-удобно за хората). Ако някой някога поеме контрола над базата данни на ICANN , той може – буквално – да контролира интернет. Например , той може да насочи хората към фалшив банков сайт , вместо към реален и да получи достъп до техните финансови акаунти...".

Може би някой от вас са чели вече тази статия, тя не е нищо особено, стига да не знаех за тези 7 дракониански вида (тук е момента да спомена и едно съвпадение: Кралицата имала 7 дъщери-принцеси, разпределени да властват на различни светове). Няма как мрежа от подобен род да бъде контролирана от хора, това е 100% извънземен проект, крайната цел е разбира се интегриране в мозъчната кутия на човек, и тотален контрол над съзнанието – кошерното такова. Това са само факти, нямам намерение да ставам нов оповестител на мрачни новини, просто това се очаква да стане – транс хуманизма е един от аспектите. Малко след тази статия попаднах и на друга с заглавие „до 2020 интернет ще е в главите ни“, разбира се датата няма значение, и 2043 да стане – няма проблем, те за никъде не бързат. Няма смисъл да споменавам факта, че редица психолози и прочее системни програми формират понятия като „интернет зависимост“ с всичките му патологии, включително и абстинентни синдроми и т.н. За нещастие това е така. Малко по-надолу ще поговоря още малко за контрола над съзнанието ...

Филми

Стар Трек: пропадане в мрака




В самият сериал и филм се използва термин, които дефинира планетата Земя като клас „Миншара“, определящ, че на дадена планета има подходящи условия за възникване и поддържане на живот. Това е термин измислен специално за Star Trek. “М“ като Миншара, „М“ като референция към нейно величество Кралицата. Изкуствените и прочее структури на които не може да вирее живот са маркирани като „Клас – D”, в това число влиза и нашата прекрасна ЛУНА, която вече знаем какво е. Съвпадение е, че този клас е дефиниран с буквата „D”, “D” като Драконианци :)


Khan - злодеят от Сириус
Във втората част на филма се наблюдава много интересен персонаж, който в случая го играе злодеят (тъмната полярност). Този типаж е адски силен, умен, хладнокръвен, все характеристики подобни на тези на един сириански водач – КHAN и най-добър боец.
Вероятно сте чували за Чингис Хан, Хан Кубрат, Хан Крум и Shao Khan (Mortal Kombat). KNAH e сирианска титла и понеже по нашите земи сме имали господари с подобни титли няма как да подминем тази информация.


"Aз съм Шао Кан! Завоевателя на Светове! Вие не ще вкусите победата!"
Шао Кан има брак с Кралица Sindel (S), те имат две деца – принцеса Милена (М) и принцеса Китана (К) – М/К (Мind Kontrol, M/K бойци). Имаме сириански Крал женен за Орионска жена (една от кралиците, наместнички) – потвърждения за орионско-сирианският съюз. Императора на „Външният Свят“ Shao Khan носи на главата си наложена предна част от издълбан череп, явно това е обща черта на всички сириански водачи: Знаете как след битка разкъсвали и поглъщали труповете на своите противници, имало определено някаква ритуалност с черепите. Хан Крум след като съсича Никифор – прави от черепа му чаша за вино, Шао Кан носи на главата си череп, а във филма „Стар Трек: Пропадане в мрака“ Кан убива адмирала като му стиска главата със такава сила, че той умира..... От тук бих могъл най-спокойно да си направя извода, че има някаква Сирианска практика с противника - убиваш го и правиш трофеи от черепа му ....


Хан Крум със своята свита


Ченгис Хан ("GEN" хваща окото ако ме разбирате...)

Малка извадка от диалога с заловеният Кан и командира на Ентърпрайз:

"....Казвам се Кан (КHAN).

И защо адмирал от Звездния флот би потърсил помощта на човек, който 300 години е бил замразен?

Защото съм по-добър.

В какво?

- Във всичко.На Алекзандър Маркъс му трябваше нецивилизована заплаха в мирно време. Необходим му беше ум на воин. Моят ум. За да разработи оръжия и бойни кораби.

Твърдите, че адмиралът е нарушил всички разпоредби, просто защото е искал да използва интелекта ви?

Искаше да използва жестокостта ми. Една битка не се решава от интелекта, г-н Спок. Ако не можете да погазите едно правило, как бихте газили по мъртви тела? Маркъс ме използва да създам оръжия, за да милитаризира Звездния флот. Изпрати ви да използвате тези оръжия. Да изстреляте моите торпеда на нищо неподозираща планета. После нарочно повреди кораба ви насред вражеската територия, което да доведе нещата до логичен край. Клингоните щяха да търсят виновника, а вие нямаше да можете да се спасите. Маркъс най-после щеше да получи войната, за която винаги е говорел и мечтал.

Не! Не! Видях с очите си как откри огън по стая, пълна с невъоръжени офицери. Хладнокръвно ги изби!

- Маркъс отне екипажа ми.

Ти си убиец!

Използваше приятелите ми, за да ме контролира. Опитах се да ги спася, като ги скрих в създадените от мен оръжия. Но бях разкрит. Нямах друг избор, освен да избягам сам. Когато го направих, нямах никакви съмнения, че Маркъс ще убие всеки един от хората, които са ми най-близки. Затова отвърнах със същото. Моят екипаж е моето семейство, Кърк. Има ли нещо, което не би сторил за семейството си?....."

По-късно Спок разпитва своя „Бъдещ Аз“ за Кан, междудругото е интересно да спомена как той му казва, че не е редно да му казва неща от бъдещето и, че той (младият Спок) трябва да изживее живота си БЕЗ ДА ЗНАЕ какво ще се случи, това разбира се е и самата ИГРА, в която инкарнацията ти не трябва да знае какво ще и се случи. Разбира се тук в триизмерната платформа това с разкриването на ВЕРСИЯ от това което предстои да ви се случи се е превърнало в много доходоносен бизнес с разните му врачки, ясновидци и тем подобни. Това което си мисля, е че те няма как да знаят какви са плановете на вашият Висш Аз – никой идиот тук в 3D не знае, няма такова животно, ако някой от вас го проумеят, ще си спестят излишни движения, пари и илюзии. Ето и самият диалог:

Спок1: „По време на пътуванията си срещал ли си някога човек на име Кан?

Спок 2:Както знаеш, заклел съм се да не ти давам информация, която евентуално би могла да промени съдбата ти. Сам трябва да изживееш живота си. Защото е само твой.
От друга страна, Кан Нуниен Синг (NUN - NIN)е най-опасният враг, пред когото се е изправял "Ентърпрайз". Той е брилянтен, безмилостен и не би се поколебал да убие всеки един от вас.

Спок 1: Победихте ли го?

Спок 2: На ужасна цена.“


Царството на мрака (2010)




"Царството на мрака" е руски филм с прекрасен сюжет, ефекти и разбира се много символика. Аз лично преди време го бях гледал, но тогава не знаех доста работи и го изгледах просто като обикновен зрител, сега втория път видях доста повече неща, които на моменти ми идваха в повече. Няма да издавам сюжетната линия само ще спомена за още една интерпретация на Сириус и Орион и то не каква да е интерпретация ами такава директно от „приказките“. „Магьосника срещу Кралицата на Вещиците“ - Мага е Сириус и мисля, че е ясно кой Орион.

Царството на мрака: Равновесие (2013)

Виждате мощният архетип на постера, релийз датата също е добра:
13.13.13 -> 13х13х13 = 2197 кубчета                                                                                      
                                                     
Втората част на този филм е направо уникална, първата част бледнее значително пред тази тук. Нещо което е антипод с американските продукции – там винаги първата серия е по-яката, следващите са мега зле. Двата филма нямат нищо общо един с друг, така, че ако нямате време за двата (защото са по 2 часа) изберете вторият. В него ще видите уникални неща като:
Всевиждащото око, медальон на знанието и силата подарен на главната героиня (нещо като камъка Чинтамани но в друг аспект)
Източването на жизнената сила и енергия от астралните същности, тук в филма са наречени „Сенките“. Намекнат е момента, че това се извършва главно от женски индивиди, но да оставя тълкуванията на вас ....
Статуя на кралицата (в филма богиня) на Орион, в началото на статията говорех за това какво означава символиката на всевиждащото око, е в този филм е показано и това, ще видите злодеят които иска да превземе Земята (те всички това искат) къде поставя откраднатият медальон „Всевиждащо око“ на статуята на богинята.....


300: Възходът на една Империя


Жена с лък - класика......

Все още не съм гледал този филм , но от трейлъри и резюмета ми станаха ясни две неща: Лина Хейди (жената на загиналия в първата част Леонид) е от единият край на полярността, а от другият Ксеркс и Артемизия (жената с лък в ръка, референция към Артемида). Не е ли класика това? Имаме отново две женски, които дирижират събитията и мъже които се бият в тяхна чест.

Взаимовръзка от “Игрите на г(л)ада“

Избора на това име „Пита" (съучастника в игрите и годеник на Катнис), съвсем случайно идеално се връзва със символиката на Катнис, която го играе възкръсващият феникс (маскиран като птичка-присмехулник). Значението на думата „Пита“ е Огън. От алхимична гледна точка, за да възкръсне феникса му е нужна подходяща среда, и тук ето ти Пита – огънят, следва химичната реакция вътре в огъня и ето ти продукта: възкръсналият феникс Катнис!
Та се чудя тия хора преди да направят един филм, колко много неща трябва да изпипат и нагласят просто не е истина, но за целите на контрола върху съзнанието – трябват жертви! spectator-bg.blogspot.com/

Основна задача на Илюминати е рециклирне на заловените души обратно на Земята.

                        Ороборус- символизира вечните циклите в материята, самсара                                                                                      Окото на ХОР(Луцифер)- 3то око на Шива за материцата                                                                                                                   Днешната ИЛЮМИНАТСКА цвиливилизация на Луцифер(лунното око на Хор или -Тотх или 3-то око на Шива)се управлява от гнездоото на 'свободните' наги(свободните зидари) на Агарта по конспиративен(подводен и подземен) способ. 'Аграта' е царството на нагите, или още Долната Земя, цивилизация на Патала-лока, с високи технологии на кристали, тъй като до тях не стига енергията ан Звездното Слънце(Рама), а само на Ядреното(Шива), и генетично инжинерство и по-висок зарад на демонизъмм от нашата Земя.

Агарта е по-високо технологично цивилизация от нашата, но много по-упаднал духовно, което на фона на днешния наш духовен упадък си е направи висшо образование по демонизъм.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Съвременното илюминатско общество от йудео-масони са наги, които изповядват Кали-култът на кървави жертвоприношения, наследен от ану-наГите от Шумер, предаващ се последователно в Йудея=>Рим(включително и римското библейско християнство, което е маскирано за "божествено")=>Лондон=>Ню Йорк, т.е.- Вавилон=>Йудея=>Римската империя(римското християнство) => Лондон => Ню Йорк(Йудея Нова).
Тяхната цел е да поставят душата под ТОТАЛЕН КОНТРОЛ в матрицата и да робува на Маха-Майа с             безкраен цикъл от прераждания.                                                                                                                                                                  Кръгът (празен, без точка в него) представлява завършеност, но и затвореност, ограничение, въртележка, Ороборос (Ouroboros), която трябва да бъде превъзмогната и надхвърлена, за да се постигне истинско просветление. Това е едно ограничено игрално поле. Кръгът е булото на Мая - илюзията, която скрива от нас истинската същност на нещата. Кръгът (с точка, сърцевина в него) е символ на Слънцето и като такъв представлява Слънчевият принцип, който символизира баланс, самодостатъчност, просветление, висша степен на развитие. Това е еволюционен етап, в който човекът не само е усъвършенствал себе си, но той разпръсква "лъчите" на духовната си същност и помага и на другите да го последват и да постигнат висше ниво.
Архетипен смисъл - синтропия, еволюция, светлина.

Полукръгът (1/2 от окръжността) е символ на Луната (полумесеца) и като такъв представлява Лунния принцип, който изобщо не е толкова просветлен. Лунният принцип разчита на крадене на идеи, енергиен вампиризъм и жажда за внимание, зависимост, излишна емоционалност и драматизъм, липса на креативност, деградация и обща тъпота.
Архетипен смисъл - ентропия, инволюция, тъмнина. Цялата днешна музика е подчинена на тактовете 2/4 (полумесец) - инволюционен цикъл, или 4/4 (кръг) - затворен цикъл, както и другите затворени тактове - това са все ограничения, които сами по себе си трудно биха довели до духовно въздигане. Тук може би единственото сериозно изключение е класическата музика, най-вече тази от преди 19-ти век, притежаваща вътрешна хармония. Прекъснат кръг (3/4, 5/8, 7/8 и т.н. от окръжността).В никакъв случай не трябва да се бърка с полумесеца. Значението на прекъснатия кръг е абсолютно различно от това на полумесеца.

Това всъщност е и значението на буквата "С" - достигане до истината отвъд илюзията. Разкъсване на булото на лъжата и постигане на (по-)чиста връзка с Източника. Даже и очите се отварят към външния свят като се вдигнат клепачите и се получи формата „vesica piscis”, макар че те служат за наблюдаване на материалната Илюзия. А зениците са прозорецът към света, изобразен от прекъсването, което формира буквата „С”.

Неслучайно прекъснатият кръг, изразен като съотношение - е същият като размера на неравноделните тактове от народната ни музика - 3/4, 5/8, 7/8, 11/16, 15/16. Това е именно защото народната ни музика, в далечното минало, когато е възникнала, е била инструмент за въздигане и достигане до по-висше ниво на съзнание. Нещо като активна групова медитация още от времето на древните траки, а може би дори преди тях. Това става, ако се изпълни хорото правилно и чрез подходящ съпровод, като за дадения период от време булото на илюзията Мая се прекъсва и духовната същност на човека може да се докосне до друга реалност, или даже до Истинската реалност - Брахман, съществуваща независимо и в по-висша плътност от затворения кръг (сфера) на Мая. ВАСУКИ И АНАНТА ШЕША                                                                                                                                                                 Повечето хора са запознати, или най-малкото са чували за тунелът от светлина , в който нашата душа попада след напускането на физическото тяло. Като основна част на тази концепция обикновено следва някакъв своеобразен „преглед на живота“, който е изминал. Точно тази постановка почти винаги стои в основата на това да ви накара да се върнете обратно в 3-та плътност без това непременно да е вашето суверенно желание. Защото естеството на нашата истинска природа е да бъдем тук, за да придобием определен опит, а не да се връщаме милиони пъти отново и отново като част от една изкуствена система, която използва собствените ни представи за това какво наистина е да си човек, за да ни връща обратно към същата илюзия. Какво може да направите, за да прекъснете този изкуствен цикъл на реинкарнация?

Почти всеки човек, който е имал преживяване близко до смъртта споделя, че не е искал да се връща отново на Земята и че от другата страна на „завесата“ се чувства все едно си е у дома. Въпреки това доста често се появяват куп обстоятелства, които имат за цел да ви задължат да се върнете. Като цяло има доста сходни мотиви, които стават очевидни на база хилядите свидетелства на хора преминали през този процес. Общата рамка е приблизително следната:

• виждате тунела с бяла светлина

• пристигате в края на тунела

• срещате се със „същества“, които се представят за ангели, водачи, приятели или починали роднини

• след това имате преглед на своя живот

• после бивате изпращани отново на Земята

• междувременно сте научили някакви „уроци“ от другата страна

Светлинният тунел е толкова примамлив именно защото дава възможността да се срещнете с обичани от вас хора, които вече са починали. Чувството на „любов“, което повечето хора преминали през такова преживяване описват, е хиляди пъти по-голямо от всичко, което можете да изпитате в 3-та плътност. В действителност обаче, светлинният тунел е капан за залавяне на души, и неговата основна задача е да рециклира
заловените обратно на Земята.

Прегледът на живота

Част от процеса включва така наречения преглед на живота при който може да наблюдавате целия си живот през панорамен 360° изглед. Можете да видите всичко, което сте правили през „последната“ си инкарнация. След това обаче виждате живота си през перспективата на всички, с които сте контактували в тази конкретна инкарнация. Може да видите как сте наранили чувствата на някого, когато видите живота си през тяхната перспектива или пък да разберете колко радост сте донесли на някой друг след като сте извършили „добро дело“, без да очаквате нищо в замяна (добра илюстрация на тази „схема“ е филмът „
Да защитиш живота си“, в който дори цялото това „шоу“ става пред СЪД, който определя вашата съдба и решава дали отново трябва да се върнете или да продължите към „друг свят“ – бел. Alien).

В много от случаите до вас ще има същество, което ще се представя дори за самия „Източник“, и ще изглежда „вселюбящо“ и ще се смее заедно с вас на собствения ви преглед. Въпреки това същото това същество ще ви изпрати отново обратно след прегледа, въпреки вашето конкретно желание.


Духовни водачи

По време на целия този процес има огромна вероятност да се срещнете с така наречените „духовни водачи“. Какви са всъщност те и каква е тяхната основна цел? Възможно ли е те чисто и просто да са представители на същите тези същества, които играят ролята наконтрольори и ни рециклират обратно за Земята? Доста често те се появяват точно в момента, когато напуснете физическото си тяло и в голямата си част са извънземни от Сивите, но има и други. Ако изберете да отидете с тях, в крайна сметка ще попаднете отново в
рециклиращата системас пълна амнезия и в съвсем ново тяло на Земята.

(Както много често е било обяснявано, извънземните имат явен афинитет към копирането и преправянето на вече установени модели (един пример вече беше даден тук), с което се цели тяхната подмяна, така че те да заработят по един малко по-различен начин. Фалшифицирането на „духовните водачи“ по същество е доста гениален ход, защото е базиран на нещо, което е основен механизъм за връзка между хилядите инкарнации в рамките на един Висш Аз. Истинските „духовни водачи“ не са нищо друго освен ваши други собствени инкарнации, които обикновено оперират в друга плътност и на базата на това разполагат с много по-големи възможности за съдействие в определени моменти, когато това наистина е наложително по безброй различни причини. Как точно функционира този процес може детайлно да проучите ако прочете книгите на Робърт Монро – бел. Alien)

В тази връзка един човек споделя едно много интересно свое преживяване в астрала. Той „сънува“, че е на прага да се инкарнира в 3-та плътност. Поставен е в някаква стая подобна на асансьор, която има за цел да онагледи „спускането“ към Земята. Човека си спомня, че е бил в тази стая много пъти преди това, но не си спомня какво точно трябва да направи впоследствие. Той се намира на 14 етаж. Паметта му е толкова силно изтрита, че дори е забравил как точно трябва да се спусне на Земята.

Това е един своеобразен тест, който бива даван от другата страна, за да се види дали все пак са останали налични някакви спомени и ако това е така ви връщат за допълнително „прочистване“ преди да ви върнат на Земята. Човекът си спомня, че е имало и други тестове свързани с проверка на паметта, но не може да си спомни точно какви. Това са последните фрагменти от спомени преди да се роди. Той счита, че по някакъв начин точно тази стая подобна на асансьор е свързана с изтриването на спомените.

Шуманов резонанс

Вероятно някои от вас си задават въпроса: как изобщо е възможно един Сив да проявява любов и да се представя за „духовен водач“? Винаги имайте предвид, че те използват технология, която е извън нашето разбиране и чрез която могат да трият спомените ни и още безброй други неща. В тази връзка според много хора Шумановият резонанс на Земята е бил 7,83Hz в продължение на хиляди години. Наскоро има сведения, че той се е повишил на 8,15 цикъла в секунда. Сега си представете, че така наречения светлинен тунел може да създаде резонанс от порядъка на 1000, 10 000 или дори 1 000 000 цикъла в секунда! В същото време Сивите се появяват в тунела като „духовни водачи“, но технологията им позволява те да са „изолирани“ от въздействието на тунела. По този начин напускащия физическото си тяло ще усеща „огромна любов“ и безрезервно ще се довери на съществата, които я „излъчват“ без да осъзнава факта че това е една изкуствена програма създадена с цел да ви държи в капана на системата за реинкарнации. В крайна сметка това което ще почувствате не е любов, а силата на изкуствената система за контрол.

Как да излезете от инкарнационната система

Чисто и просто разполагайки с това знание, по време на своята смърт вие може успешно да преминете през най-често използваните измамни схеми, които ще се опитат да ви убедят, че вие трябва да се върнете отново, защото например трябва да изплащате „негативен кармичен дълг“. Обикновено цялата постановка е придружена с подписването на специален „договор“, чрез който вие се задължавате да „платите“ за „греховете“ и купища други подробности. Винаги помнете принципа, че това което е „горе“, е същото като това „долу“ и може да бъдете сигурни, че схемите които биват използвани по същество не се различават в своята безскрупулност от всичко което сте срещали хиляди пъти на Земята като част от СИСТЕМАТА. Единствено разликата вероятно идва от това, че „горе“ измамната постановка е почти перфектно режисирана. Почти всичко, което научавате през живота си под формата на систематизирани знания е лъжа, включително и претекста поради който трябва постоянно да се връщате и инкарниранете.

Ако все пак решите да влезете в „светлинния тунел“, защото считате, че това е част от вашия „собствен път“, не позволявайте никое същество, което срещнете там да ви убеди, че трябва да се върнете, именно защото трябва да платите „кармичен дълг“. Всеки така наречен „кармичен дълг“ е просто част от това, което вие сте решили, че трябва да изживеете на Земята! Това знание не е индулгенция за вашите действия, които пораждат други такива на принципа на причина и следствие, а възможност да видите отвъд маската на една здраво установена система, която се захранва от вярата на милиони същества, които сами поддържат решетките на собственият си затвор. Ако решите, че искате да се върнете отново в 3-та плътност се върнете при вашите собствени условия, а не такива които изкуствено ще се опитат да ви наложат. В крайна сметка ще намерите мир, когато осъзнаете, че вие сте част от създателя/източника и в своята пълна и завършена форма можете да създавате цели светове и галактики. (Повече подробности свързани с начина на функциониране на така наречената кармична система може да откриете в следговора на книгата „
Посвещение в древната страна на боговете: 12 дни из дебрите на алхимията и тибетския мистицизъм“ – бел. Alien)

Един от най-добрите примери за онагледяване на описаната по-горе схема може да откриете в епизод 15 от сезон 3 на сериала „Star Trek: Voyager“. Епизодът е с име „Coda“, и можете да видите малък откъс от него с превод на български по-долу. Моля намерете време да го гледате, защото той е ярка демонстрация на целия този процес.
www.youtube.com/watch
И така, от откъса става ясно, че „духът на бащата“ на командир Катрин Джейнуей се появява, за да я убеди, че всичко е приключило, че физическото ѝ тяло е мъртво и погребано и че няма какво повече да прави на мястото на което се намира. Но тя не е готова да приеме този факт. „Баща ѝ“ се опитва да я убеди, че всички нейни опити да отхвърли реалността на ситуацията в която се намира само ще я наранят повече. Джейнуей обаче не е убедена и настоява да остане на кораба си макар дори само „духом“ без физическото си тяло.

Докато „духът на нейния баща“ продължава да я притиска да се съгласи да изостави света, в който живее и да тръгне с него, тя внезапно получава видение, от което става ясно, че нейното физическо тяло все още е на непозната планета и че има хора от нейния екипаж, които се опиват да я съживят. След последвалите още 2 видения, за нея става очевидно, че всичко което до момента тя е видяла от „задгробния живот“, е измамна холограма. Фалшивото ѝ погребение и реакциите на близките ѝ на кораба са просто част от халюцинацията, а физическото ѝ тяло все още се намира в кома.

Предвид обстоятелствата, извънземното същество в крайна сметка разкрива своята истинска идентичност. То казва, че неговият вид причаква човека в момента на неговата смърт и идва да му „помогне“ да разбере какво се случва, така че да може да премине границата между двата свята и да отиде на място „изпълнено с радост“. Извънземният казва, че е говорел истината, когато е заявил че това е „чудно място“ и в него можеш да бъдеш точно такъв какъвто искаш. Представянето за неин роднина имало за цел да направи прехода доста по-лесен и да премахне страха у починалия! Джейнуей обаче има огромни съмнения в мотивацията на извънземния да я заведе на това „чудно място“ и иска да ѝ каже какво наистина иска от нея.

Извънземният я сграбчва, казвайки ѝ, че тя трябва да отиде с него, но точно тогава тя осъзнава, че ако той е можел да стори това насила – вече е щял да го направи. Тя разбира, че извънземният има нужда тя ДОБРОВОЛНО да се съгласи да отиде с него – нещо, което отказва да направи. Извънземният е видимо разгневен и се връща в своя свят, но заявява, че ще има нов шанс, когато пак ще я причака и този път тя ще се съгласи да отиде в неговата
МАТРИЦА!

Другият вид кукичка, която бива използвана за поддържането на тази огромна изкуствена постановка, обикновено е собствената представа на човека за това как стоят нещата в действителност. Много хора всъщност благославят идеята за „реинкарнацията“ – мисъл, която до голяма степен успокоява егото на тялото, че то няма да спре да съществува! Това обаче са страховете на собственото ви тяло чрез което вие временно се идентифицирате в настоящето и което чисто и просто е един инструмент, а не вашата истинска същност. Точно този факт бива доста умело използван, така че в крайна сметка „идеята за повторно съществуване“ да бъде радушно посрещната без оглед на условията и принципите, които стоят зад нея. Този модел на поведение и реакция е генетично заложен от създателите на човешките тела и макар човешкото тяло да се явява едно своеобразно бойно поле за влияние на различните извънземни фракции, няма никакво съмнение, че „рептилоидния мозък“ играе основна роля в това което представляваме на практика. Нашето тяло е продукт на генно инженерство и чрез него можем да наблюдаваме тази „виртуална реалност“ до голяма степен през призмата на съществата, които я владеят от милиарди години. Рептилоидният мозък, който е част от нашето същество в настоящето, ни прави такива каквито сме. Той ни травматизира от момента в който се родим, до момента в който напуснем физическото си тяло. Използвайки този „софтуер“ наречен рептилоиден мозък, ние се превръщаме в хищници, но същевременно сме залети от несигурност, безброй желания и страх. Целият този пакет от съвкупности ни води към следващи инкарнации именно резонирайки с нашите желания (които са породени от заложените програми в телата ни). Този факт бива използван умело, за да ни убеди да се върнем отново по причини, които нямат нищо общо с първоначалната идея за пребиване тук. Знаейки това, то може да бъде ключ към суверенен избор за разлика от изкуствените обстоятелства и техните безбройни варианти базирани на личните ни изживявания на Земята!

От Грег Прескот и Елва Томпъсн www.parallelreality-bg.com/statii/control.html