Визуално приличат много на колоните на входа на Морската градина във Варна (обърнете внимание, визуална аналогия с нещо познато за тези, които могат да видят връзката, че във Варна има DJED!) Един от основните подаръци на Империята Орион в сериала е т. нар. „синя енергия“. Тя се генерира от две колони, които активирани – освобождават „чиста енергия,от газ напр.“. Раждането на новата енергия, което ще доведе до „новия свят“, който ще промени представата ни за нас самите, се случва между двете колони, които играят ролята на своеобразен stargate на съзнанието
Както виждате двете колони са репрезентация на до болка познатата ни тема за Яхин и Воаз, които по всяка вероятност също са пряка част от окултния извънземен пантеон, защото масонството е изцяло отражение на тези модели Без да има пряка връзка с казаното, когато гледам тези колони и мисля за извънземните Империи, се сещам за нещо друго за което Морнинг Скай говори, а именно за един от най-загадъчните символи на Древен Египет, който се нарича „TET“ или „DJED“, на който казват още и „гръбнака на Озирис“. Макар да е широко разпространен из религиозната традиция на египтяните и до днес не е ясно какво точно представлява DJED и няма нито една сериозна теория, която да се опита да даде обяснение надхвърлящо идеята за „религиозен символ“. Повече от очевидно, че тези стълбове са някаква форма на извънземна технология (още повече че и на двете снимки отляво виждаме гиганти в сравнение с обикновените на ръст хора). Морнинг Скай казва, че това са кули, които са част от инсталацията поддържаща електронното одеяло на планетата. Тези кули се поставяли на стратегически места из цялата планета така, че да направят планетата недостъпна откъм външни електромагнитни трансмисии. Едва ли имат само една единствена функция и едва ли някога ще разберем за какво точно е ставало дума. Това, което е там не са пчелите .. по принцип ако започнем от conspiracytheory), а след това има хора-молци, въпреки че по някаква причина те са посочени като влечугоподобни .. те са над трона на папата "лети" Статуя "Resurrection", разположен в VI зала Paul във Ватикана. Скулптурна композиция, наречена "Възкресението", Перикъл Fazzini създадена през 1977 година. Както автора обяснява, статуята символизира възкресението на Христос от светкавицата на ядрен взрив. Съставът е изработен от бронз. Е с височина 66 фута и 23 фута Това са жестовете и изпълнението на програмирането чрез медиите. Анализ на 2-ри сезон на сериала „V“ Една от интересните сцени още в първия сезон, бе голямото падащо разпятие, което се счупва на земята от земетресенията предизвикани от пристигащите кораби-майки (снимка можете да видите в „Документите Тера“). Символизмът на това е, че всички досегашни „богове“ падат и се появяват „истинските богове“, които са в основата на всички (и имам предвид ВСИЧКИ) религии на Земята. Между другото кръста пада точно върху инвалида в количката, което също носи своето значение като репрезентация на това какво е нивото на човешкото разбиране за нещата и къде се намира (като символично пространство – в църквата). Това ви казват образно – инвалидите са в „дома божий“ – собствената им вяра ги ограничава и убива (падащия кръст върху човека). И въпреки това след минута всички хора са отново в църквата – всеки, който търси външно спасение се обръща към религията с надежда за отговор на случващото се. Забележете, че свещеника се опасява от това да изгуби вярващите си. В същото време той е единствения, който се съмнява в искреността на извънземните и е първия, който ги разконспирира – демек – „истината е в религията“. Точно по този начин тези продукции си играят с вашето подсъзнание – пускат огромно количество объркваща и противоречаща си информация в рамките на няколко минути, която вие дори не забелязвате на съзнателно ниво, но на подсъзнателно се трупат регистри със символи и тълкувания. Когато една реална ситуация вземе връх, тези неща излизат на повърхността и предизвикват у масите блокаж – невъзможност за адекватна реакция. Това прави хората по-лесно контролируеми.
Ана също така никога не дава истинските имена на расата си, те са просто „посетителите“ („the Visitors“). Разбира се, заслепеното човечество не си задава никакви въпроси на фона на благата, които им се предлагат. Тълпи от хора боготворящи рептилиите са запълнили улиците с плакати с дъга (символа на ню ейдж движенията) с надпис: „Надежда за човечеството“. И точно на фона на този плакат минава отново свещеника (който гледа към небето – към „господ“ или към извънземните?) – пак бинарно тълкувание, чиято функция, обясних по-горе. Объркващото послание е: „Кой е надеждата?“, като и двата отговора предлагат единствено външно решение – зрителя дори не се замисля, че надеждата е в него самия. Той ще я търси или в църквата или в извънземните, което на практика са едно и също, защото всички религии са от извънземен произход.
Докато Духа се учи, той ще започне да се опитва да се налага над мощния контрол на тялото. Организираните религии са създадени от извънземните, за да създават лъжовна духовна конструкция, която да изиграе ролята на своеобразен отговор на рудиментарните търсения на Духа. Религията е като желязна клетка за всеки прохождащ Дух – тя създава усещането за вътрешна сигурност и пристан, което кара много души да останат именно на ниво религиозност. Всички основни йерархични религии са ръководени от извънземни на най-високото им равнище.
Ако човек се опита да се откаже от тези стари егрегори ще се сблъска със съпротивата на семейство и познати, които ще направят всичко възможно, за да го въвлекат обратно в това, насаждайки срам, вина и очаквания. Да изоставите някоя масова религия (дори само за да преминете към друга) е знак за духовното осъзнаване, че трябва да има нещо по-добро за вас от това, което е в момента. Обикновено се изискват доста инкарнации, за да пуснете всички религиозни вериги от преживявания.
В този момент на сцената изскача и разбирането за причините за съществуването на ню ейдж религиите – те са проектирани да бъдат златната клетка за Духа, след като той изостави желязната такава на религиите. Напредналите Духове, които са на път да излязат от Играта не са нещо, което Империите желаят. Те искат да рециклират всички души от ниско напредналите до средно напредналите нива и да ги вкарат в нов репродуктивен цикъл. За целта имаме т. нар. светлинен капан за който е говорено доста тук. Накратко, съществува технология, с която душата може да бъде сканирана и по този начин извънземните да видят кои личности са били най-близки до въпросната душа в настоящата му инкарнация. Те прожектират образа на този човек в тунела от бяла светлина (например любимата ви баба), което ви въвлича все по-надълбоко в него. Ако изберете да последвате тази изкуствена проекция, вие можете да бъдете хванати в капан и да бъдете изпратени в друга инкарнация по техен избор (това е механизъм описан от множество независими автори за които съм се убедил с времето, че са поне отчасти стойностни). Учудващо, дори самият Морнинг Скай говори за това в една своя лекция и натъртва да не отивате към тази бяла светлина ако я видите. Нямам представа откъде той самия е разбрал за това в онези години. Интересно е обаче, че имаме цяла индустрия свързана с това да ходите към бялата светлина след смъртта си. Всички книги на хора, които са имали преживявания близки до смъртта споменават за това и разказват историята какво облекчение изпитват, когато влязат в тунела. Филмът „Ghost“ ни показва трогателната финална сцена, в която главния герой на Патрик Суейзи влиза в тунела от бяла светлина. Това бе първият касов филм свързан със смъртта и духовните измерения на съществуването, който остави траен отпечатък в масовото съзнание.
Никога не отивайте към бялата светлина. Отивайте единствено към виолетова или златна. Природата им не подлежи на подправяне с технология и тя не може да бъде имитирана.
В този ред на мисли, не е ли интересно, че на няколко пъти във „V“ ставаме свидетели на една много специална функция на Ана, в която тя излъчва бяла светлина, с която хипнотизира своите поданици? Всички подчинени на Ана изпитват безкрайно блаженство от фалшивата „любов и светлина“, която очевидно може да се имитира по технологичен път. По този повод препоръчвам да си припомните разказаната история в курсив от началото на тази тема, за да имате идея какво стои зад повечето ню ейдж религии, които пропагандират именно подобно „блаженство“. Книгата на Морнинг Скай също предлага интересен откъс в тази посока:
„– Разбира се, Мату... – отговори той – Това са образи, които се изпращат директно в частта на мозъка, която приема електронните импулси. В определен момент, били изпращани излъчвания от Кралицата чрез специални предавателни кули и така образите били възприемани от всички, чиито мозъци възприемали информацията на специфичната честота. Сменяйки честотата на излъчванията, с времето, всеки щял да види образите изпратени до неговия мозък.
– Искаш да кажеш, че и аз бих видял тези образи в главата си, Учителю? – Мату беше заинтригуван.
– Да, Мату... – отговори му Пер – Освен, ако не се научиш да блокираш тези честоти, ти би приемал пси-образи, които са изпращани от кулите на Кралицата.
– Независимо от това дали искам или не, Учителю...? – попита Мату.– Не, Мату... Няма да виждаш образите, ако се научиш как да затваряш ума си за тези предаватели. Повечето от образите пращани до Вълчите хора, обаче, достигали целта си. И на практика във всяка картина, Кралицата била изобразена като безкрайната божествена сила и по този начин, абсолютният източник на насилието. Думите, които съпътствали образите били ясни: Кралицата била Истинското и Абсолютното въплъщение на стихийната страна на Великата Пустота.“
В следговора на книгата бе обяснено, че няма по-силна психична енергия от тази, която притежава жената, когато е в своя менструален цикъл. С помощта на кирлиановата фотография дори е открито, че жените еманират бяла светлина, докато те са в менструация. Това е много важен момент, защото говорим за функция свързана с контрола над съзнанието, която самата Кралица на Орион (и много други рептилиански женски) притежава и която ползва за невероятно психично влияние над другите същества – нещо илюстрирано прекрасно във въпросната сцена от „V“. Това е рудиментарна функция и на съвременното женско тяло, която се появява по време на менструация (докато Кралицата може да го прави, когато пожелае). Както навярно помните от книгата, според Морнинг Скай, орионските жени загубили своя менструален цикъл преди милиони години, но запазили способността си за психичен контрол, докато при земния вариант на орионския матриархат цикълът бил запазен, а способността за контрол (особено днес, защото в миналото тя е силно присъстваща) – не е толкова силна. Удивително символично потвърждение на тази идея откриваме в самия сериал, когато имаме пряко присъствие на двете идеи в един и същи кадър. В късния етап на сюжета на 2-ри сезон виждаме Кралицата, правеща опит да контролира със своята бяла светлина цялото човешко население, което води до кръвотечение от нейна страна. Разбира се то е показано да се случва от очите, защото трудно ще видите демонстрация на менструално кръвотечение в популярен сериал преди 00 ч., но архетипа е същия. Ана среща трудности да проектира своето „блаженство“ върху вид различен от нейния, но получава помощ от първия хибрид между хора и рептилии – момиче (разбира се...), което е плод на земна жена и рептилиански мъж. Малкото момиче без проблеми може да контролира цялото човечество с бяла светлина в резултат на което хората биват като хипнотизирани. Хипнотизираното човечество се е втренчило блажено в бялата светлина излъчвана от кораба-майка Един от лайтмотивите във филма е, че Ана отвлича хора от Земята, защото „търси нещо“. Вследствие тя изтрива спомените им за ужасяващите преживявания на борда на кораба й и връща тези хора в обществото. Т.е. – имаме типичния мотив за отвличането от извънземни.
С развитието на сериала става ясно, че онова, което Ана търси, е как да премахне емоциите от човешките същества. Тя дава задача на най-добрите й учени да работят по заличаването им. С времето става ясно, че емоцията се таи в душата, затова главния инженер на Ана измисля машина за извличане на душата. Точно както Морнинг Скай описва – т.е. тук имаме разказана праисторията на реални неща случили се преди милиони години, представени по нов начин. Извънземните искат да уеднаквят и шаблонизират човешките съзнания – защото те „заразяват“ другите в галактиката с вибрацията си. В сериала имаме просто метафора за това. Има много показателен разговор за душата по този повод между Кралицата-майка и настоящата управляваща кралица (Ана). Старата кралица е разбрала, че душата е източника на човешките емоции. Кралицата-майка казва на дъщеря си, че душата е твърде комплексна, за да се гледа на нея единствено от научна гледна точка. Ана възразява, че нищо не е достатъчно сложно за технологиите на Орион и тя ще успее да изолира душата в медицинския им отсек. Това е типично орионско поведение. Майката казва, че няма смисъл, защото няма да постигне нищо в лаборатория и посочва сърцето като източника на душата. Ана е абсолютно неспособна да разбере това.
Сюжетът ни разказва и как гущерите са експериментирали отдавна върху човешки жени с идеята да се създаде хибрид. В реалността, хибридите са правени именно с горната цел – да може те да обитават човешки тела с идеята, че така могат да хакнат системата и да се облагодетелстват от земното преживяване (тъй като в реалността съществува технология за пренос на души). В сериала те се опитват да намерят причините за хибридното дете в генетиката, защото не могат да видят отвъд това. Това е абсолютна истина и повечето от отвличанията се правят именно по тази причина – да се разбере корена (но на ниво генетика) на бързия духовен напредък характерен за земния път, което е задънена улица. Ана казва, че използва хората, за да ускори еволюцията на ДНК-ниво на собствения си вид. АБСОЛЮТНО вярно! Отделен въпрос е, че компонента, който търсят не се съдържа в ДНК, а само намира отражение в него, чрез което обаче не може да се постигне нищо на ниво Дух. Впоследствие става ясно, че Ана прави това из цялата вселена, за да създаде възможно най-висшия вид (разбирай – тяло). Поразителни неща казани в „обикновен“ сериал. Виждаме ясно изразеното инсектоидно коремче в задната част на съществото. Това е много интересно, защото съвпада с доста репрезентации от миналото на древните религиозни култове свързани с „богинята" За съжаление, шоуто свършва без да станем свидетели на публично падане на маските на извънземните пред заблуденото човечество. Когато обаче в края на сериала режисьорите на сериала ни показват извънземните без човешката им кожа, в истинския им вид, виждаме, че те много наподобяват на инсектоидо-рептилии, точно както казва Морнинг Скай в 1-ва глава за техния произход и както е описано в следговора към книгата: Открийте разлики с горното създание от „V“. Някои от горните картинки са свързани с богинята-пчела, за което вече е говорено достатъчно в следговора. Интересното е, че всички персонажи са от женски пол „без да е ясно защо“. Всъщност откриваме инсектоидният мотив и в почти всяка серия, в дизайна на прожекционните панели на кораба-майка (който е гледал сериала ще се сети веднага за какво става въпрос): Ясно се виждат шестоъгълните восъчни „кутийки“ като директна метафорична препратка към пчелния символизъм и кошерното съзнание коментирано в следговора. Ставаме свидетели и на това как историята се повтаря превръщайки се в цикъл. Дъщерята на Ана е онази, която се обръща срещу нея и започва да играе в тандем със земната съпротива. Тя е тази, която ще бъде следващата Кралица на Орион. Точно както Ана някога е била Принцеса и е свалила своята майка, така и Лиса (така се казва Принцесата) ще свали Ана. Лиса е Принцесата-бунтовничка, която ще бъде бъдещата Кралица на Орион. Тя е архетипа на Кралицата-бунтовничка от космически тип – законна наследничка, част от кралския двор, с царско потекло. Интересен е избора на име – „Лиса“. На стр. 88 четем:
„С времето ще откриеш, че повечето от имената на древните божества могат да се дешифрират чрез използването на езика на ARRA-AN, който ти показвам. Титлата на женските рептилии родени от Кралицата-Майка BI, би била...? – Пер изчака Мату да отговори.
– BI-TT... – Мату погледна към своите записки и повтори името.
– И като Дъщери-Принцеси, Мату? – попита Пер – Помни... те са кралски особи.
– Ще бъде термина BI... – започна Мату – ..., но с двойно TT. Така че ще бъде титлата BI-TT-TT...
Мату забеляза любопитната подробност.
– Звучи почти като името Betty , Учителю... – каза той.
– Точно като името Бети, Мату... – поправи го Пер – Титлата на Дъщеря-Принцеса, родена от Кралица Майка BI, ще бъде BI-TT-TT, както казваш ти.
Бети... каза си Мату. Бети... това е кратко за „Елизабет“. Елизабет! Боже мой – Дъщерята-Принцеса назначена за ролята на Кралица на други светове може да се нарича Елизабет!“ Виждаме ритуалният черно-бял под, така характерен за кошерното извънземното мислене като цяло (което синхронистично е отразено и в тази сцена с пчелните кутийки за фон). Когато Ана открива какво се случва в нейно отсъствие, тя никак не го харесва. Не е ли и интересно съвпадение, че същата актриса, която играе Кралицата на расата Ori(on) в „Stargate: SG-1“, тук играе и Кралицата на влечугоподобните – на практика две едни и същи роли? Интересното е, че според Wikipedia, официалната абревиатура на съзвездието Орион (Orion) е именно „ORI“! Така че имаме преки причини да вярваме, че създателите на „Stargate SG-1“ са имали за прототип точно Империята Орион, когато са създавали образа на Ораите. За тези, които не са гледали сериала – Ораите са извънземна раса, която иска да наложи Нов Световен Ред във вселената. Те са предвождани от Кралица, която се играе от същата актриса, която играе Ана в сериала „V“. Това са на практика две огледални роли.
В друг научно-фантастичен сериал, чието действие отново се развива в космоса (говоря за „Firefly“) виждаме същата актриса, която има ролята на първокласна проститутка, резонираща по този начин с идеята за „HAR“, описана в следговора. Това създава една доста интересна архетипна връзка от образи, на която въпросната актриса бива проводник – на женския властелин и на нейния медиатор в лицето на HAR.
В един от водещите плакати на 2-ри сезон виждаме Ана с дете на ръце, по този начин пресъздавайки отново идеята за Изида и Хор – прототипите на дева мария и исус. Както знаете от следговора на книгата, дева мария е архетип за Кралицата на Орион. Кралицата на Орион – Майката на човечеството, майката на „сина човешки“ (в случая на сериала – момиче, но както казах, всичко в тези серии се върти около женските лидери в традицията на Империята) След осмислянето на информацията за орионския матриархат,ще виждате дадени модели в поп-културата свързани с орионския матриархат на Империята SSS. Пчелите може да ви насърчават, като символ на настъпващата матриархата. Относно кошерите и пчелите в медиите, според мен, не е случайно. Обърнете внимание на "" Матрицата ". Двойката -Merovingiets (символ на Меровинги е пчелата) и съпругата му (Monica Bellucci), Персефона.
Пчелите са се наричали и жриците на Кибела, Митра, Деметра, Персефона Зловещата градския пейзаж на Metropolis Фриц Ланг, където работници извършват повтарящи се задачи в полза на "кошера" В скорошно и за съжаление пренебрегвана книга, " Bee ", Claire Престън обръща внимание на системното демонизиране на някога свещеното насекомо на медиите. Престън цитира популярният през 1901 роман; " Животът на пчелата " от белгийския поет и драматург Морис Метерлинк като катализатор за промяна на общественото мнение относно пчелния, от спокойната и доброжелателна създание, да безлична политическия и корпоративен модел за подражание. Метерлинк, който спечели Нобелова награда за литература през 1911 г., е бил известен с писане " Богът на пчелите е бъдещето ". Preston коментари;
"Едновременния ентусиазъм на Метерлинк и тревогата за природата на пчелите се съобразява не само от романтиците, но също така и от утопични учени, включително и на Маркс, което води до получаване на опиянението от 1917 г. и в крайна сметка до ужаса на сталинския комунизъм."
С появата на киното, сред темите, цитирани от Метерлинк и другите от неговото поколение скоро превръщаше върху големия екран в зловеща мода, както Престън разказва;
"Wellsain Metropolis Фриц Ланг (1927) представя бъдещ град на 2000 г., чиито работници са поробени в подземни заводи, където те изпълняват повтарящи се задачи затворени в малки, заложили клетки. Стриктното реда на кошера и гребена в подчинение на всеобхватна национална наложително по-късно уловено от Лени Рифенщал в Триумф на волята (1934) със снимки на нацистките митингите. Политически и социални метафори, толкова лесно, свързани с пчелите и кошерите, че този момент е станa обезпокоителeн. Култовия филм Victor Erices на El Espiritu де ла Colmena (Духът на кошера) (1973), разположен в първите дни на режима Fanco си, адаптира тази тревога, специално за пчелите, с чести фрак изстрели към стъклен кошер и дублаж на анти-Фашиста пчелар признава, че нежната учтивост и производството на пчели от благосклоната кралица е обречено в пустошта на тиранията. Кошера става образ на заклещване на работниците в рамките на Франко, и многозначителен метафора на републиканския дух. " Реклама на филма 1967; Смъртоносните пчели.Използването на пчели като политически пионки, съчетани с реалния живот -като Killer Bee рояци. Ейми Уайнхаус и "Кошер" прическа Косата винаги е била свързвана с идеята за космическа сила но и с това че привлича духове. Тя е символ на жизненост и духовно просветление. Вещиците вярвали, че тяхната магическа сила идва от косата им. По време на средновековните ловувания на вещици, първото нещо, което се правило със заловените жени било да бъдат обръснати от глава до пети, защото се вярвало, че по този начин те премахват „нечистите сили на дявола“ от тях, които живеели в телесното окосмяване. Днес наблюдаваме същия феномен, но по модни съображения – и мъже, и жени бръснат цялото си тяло, защото това се смята за „естетически привлекателно“. При американските индианци, за да бъде оплакан някой мъртвец, косата му била отрязвана, за да бъде предоставен дар на смъртта, който да символизира самия живот. Жреците на Изида също били с голи глави, а както знаете и до днес католическите монаси са тонзурирани, докато монахините трябва винаги да крият косите си. Друга религия, която трябва да поддържа гола тиква е будизма. Ако се разтърсите ще откриете този мотив в много религии. Идеята при тях е същата – това, с което трябва да си свързан не е твоя Дух, а външно божество, затова нямаш нужда от връзката със себе си (символично представена от органа на 7-ма чакра – косата).От гледна точка на армията, премахването на косата е символичен акт изразяващ пълната ви откъснатост от вашия/или външен/ Дух и факта, че вече сте собственост на Империята, която трябва да се подчинява на външна сила. Това означава, че вие доброволно отдавате силата си на външен източник и ставате ИЗПЪЛНИТЕЛ. "Пчелите" - "Поръчка на илюминатите ". Това е, по всяка вероятност, поради силните му масонски връзки и на тракийските мистерии, които разбира се са силно натоварени с Bee символика. Във всеки случай, целта на заповедта не е нищо по-малко от световно господство и се състои от сложна мрежа от шпиони, които действат анонимно, което е описано като "клетки, подобни на" структура/клан, пълна матрица и отчитане на неизвестни началници. Не е изненадващо, от около този момент нататък ние започваме да виждаме кошера изобразен като метафора за борба на пролетариата, една дума на латински означава "потомство". Определението е доста подходящо, когато считаме, че типично Кошер къщи десетки хиляди новородени пчели. May Day: Честване на приноса на "работника пчела" В света Паган, 01 май представлява регенерация и е известен в галски като фестивала на Белтейн. 1 май е и ден на Taurus бика, който разбира се символизира регенерация, и е свързан с пчелата. Въпреки това, 01 май е най-известен като "Ден на работниците", важен ден в Съветския съюз, например, чиято политическа и трудова структура - комунизма, е проектиран да емулира реда на кошера. на света. Руска Civic Хералдика дата 10 Мар 1777
© www.ngw.nl Включването на Bee символика в комунистическите идеали е разбираемо като се има предвид подреден и алтруистичен модел на обществото, което кошера представлява. Въпреки това е видно от хералдически регионни щитове, които по-късно практикуват комунизма, че пчелата е бил важен икона за известно време, тъй като 1777 руски щит потвърждава. www.parallelreality-bg.com/analizi/kratkianalizi/464--2-v.html margiv - Здравей budha2!
Другото за светлината искам да споделя. Два пъти съм я виждала по време на медитация, единия път вътре в себе си, а другия път се оказах изправена пред нея. Тя е бледо- жълто-златна и много мека. 2. budha2 - Светлината
на природата-жизненост е подобна на лунна светлина а светлината на живота-жизненост прилича на златно сияние.Жълт дворец е слънчевия сплит.В Ж.Дворец възпроизводствената сила се превръща в жизненост/ци/. Природата-жизненост е отрицателна/ин,светлината й е подобна на лунна светлина/ а живота-жизненост е положителен/ян, прилича на златисто сияние/.Жизненото дищане/прана/ е което подържа органите на човека.Когато бялата и златистата светлина се слеят,концентрирането на 5-те прани в главата/в скъпоценния котел кухината на първичния дух или родилната кухина/ създава макроскопичен елемент, и съзнанието става отново дух.При отрязване на пъпната връв, зародишното дишане се заменя с придбито,способноста да виждате се раздвоява,съшностната природа се премества до сърцето а вечният живот се спуска в долната част на корема и разтоянието м/у тях е малко над 25см.Духа е заменен от съзнание и докато сте живи същностната природа и вечен живот няма да се слеят.Дао/елемент 545 празнотата/е вродената духовност-жизненост,т.е. сливането на същностната природа/дух/ и вечния живот/жизненост/. Когато възпроизводствената сила се пречисти/ в долния дан тиен под пъпа/, в средния дан тиен/ЖД/се превръща в жизненост, тя се изкачва в мозъка,за да се слее с същностната природа/в сърцето,джива е свързана с първоначалната кухина чрез два канала./Това сливане обуславя проявата на бялата светлина на жизнеността/ци/,подобна на лунната светлина. Когато жизнеността слиза в долния дантян, за да се слее с вечния живот тогава се появява златистата светлина,която след това се връща в изходната кухина на духа в мозъка за да излезе навън.Кръгът/великият предел/в който се сливат първичната (+)жизненост и първичната природа,за да се излъчи светлината на жизнеността е светлината на същностната природа в скъпоценния котел в мозъка и светлината на първичния живот в долната част на корема.Светлината на очите която е (+)ЯН/ е бяла светлина на Ж-та/насочена надолу когато се срещне с (-)ИН/златна светлина на Жизнеността/и излъчва скъпоценната светлина. Матриархат/Кошерно съзнание/Анализ на 2-ри сезон на сериала „V“
Няма коментари:
Публикуване на коментар