Подмяната на Богинята
Празника на смелоста на рамейците - войните на абог Ра - в Кали Юга е реверсиран в празник на арамейците/армейците, т.е. войни на старозаветната змия КА, която е низвергната от РА и е затворена така: материалното и КА в земното ядро, а духът и АР в кухата Луна. В края на Кали Звездното Слънце Рама/Вишну трябва да усвои нейното Ка, тези две слънца тябва да се слеят. В днешните абрахамски религии, измамно именно тази змия е приета за ипостас на Свети Георги. Истинският Св. Георги не е нито дракона от Орион, нито змията КА затворена в земното ядро, нито Звездното Слънце Рама аватар на Вишну.
Винаги се говори за Дракона, а не за дракон изобщо. Този Дракон е кралицата от Орион. Митът е основан на историята за една разбунтувала се кралица, която отнела нашата слънчева система от кралицата на Орион. Св. Георги е тази кралица.
Мохамеданството е първата ариманическа манифестация, първото ариманическо откровение след Мистерията на Голгота. Богът на Мохамед — Аллах, Елоха, е ариманическо отражение или отблясък на елохимните същества, Елохими, но схванати монотеистично. Той винаги ги означава като една общност. Мохамеданската култура е ариманическа, но душевната нагласа на ислямистите е луциферическа.
Робството е част от исляма, робството е част от джихад, а джихад трае толкова дълго, колкото мюслияма.
Подмяната на Богинята
Автор: А. Попова
Известно е, че в праисторически времена е съществувал култ към Богинята-Майка*. По-късно митовете се развиват, променят и се появяват мъжки Богове, които често стават съпрузи на Богинята и двамата управляват заедно. На още по-късен етап Богинята или заема второстепенна роля или изчезва. Понякога е трудно да се открие първоначалната версия на някой мит, защото всяка религия го променя, макар и в основата си мита да остава същият.
*На основата на открити статуетки на територията на Европа, някои автори считат, че почитта към Богинята-Майка датира от 40 000 пр.Н.Е. – бел. Кирил Кирилов
Схема на еволюцията на религиите
В Индия хората от хилядолетия са запазили вярата си и дори арабските и британски нашествия не са успели да я преборят. Затова някои от първоначалните митове са запазени на това място.
Начинът, по който се изобразява индийската Богиня Дурга Убийцата на демони подозрително много прилича на образа на Св. Георги. Не знам дали този образ произлиза от конкретната Богиня, но има сходства и странности, които заслужават обмисляне.
Снимки на Богинята Дурга и Св. Георги.
Богинята Дурга била създадена от енергията на мъжките Богове, с цел да убие царя на демоните, който станал твърде силен. Женската енергия Шакти и индийски Богини съществували и преди това, дори според някои легенди още преди да се появят мъжките Богове, но този път всички мъжки Богове обединили своята Шакти, за да създадат тази Богиня. Тя е почитана в образа на Богиня, яздеща лъв, която държи копие, с което пронизва демона.
Свети Георги е почитан като светец, яздещ кон, който държи копие, с което пронизва дракона.
Култът към Богинята Дурга съществува от хилядолетия. Твърди се, че историята за Св. Георги, дракона и царкинята е възникнала през 11 век. Един ден дошъл ред на царкинята да бъде изядена. Св. Георги успял с молитвите си да укроти дракона и казал на принцесата да махне колана си и да го върже на дракона. Така, поведен на каишка, драконът бил закаран в града и Св. Георги казал на хората, че ще го убие, ако приемат християнството и бъдат покръстени. 15 000 човека, включително и царя, станали християни. Св. Георги убил дракона. Царят построил на това място храм на Дева Мария.
Много е странно, е точно царкинята е опитомила дракона, разбира се, благодарение на Св. Георги, и че тя го повежда на каишка. Странно е и че се строи храм, посветен на жената, която християнството почита. Дали тази история не иска да запази донякъде истината и да подскаже, че в миналото Богинята е тази, която е победила злото същество? Но да бъде разказана така, че да не се противоречи на християнската религия.
Не на всички икони и степони царкинята е вързала змея, но на много места в Европа, включително и в България, това е показано.
Снимки на Св. Георги и царкинята, която е вързала дракона.
Снимка на Мадарския конник
Да разгледаме Мадарския конник. Името на светилището Мадара означава Майка. Под конника има малък лъв. Лъвът е символ на сила и смелост. Бихме помислили, че символизира силата на конника. Но този лъв е много малък, намира се под коня, което показва подчиненото му положение и гледа в посока, противоположна на посоката на конника. Лъвът гледа наляво, а лявото е посока на миналото. Дясната посока, накъдето се е насочил конникът, символизира бъдещето. Дали това показва, че конникът е толкова силен, че е победил лъв?
На какво още е символ лъвът, освен на смелост и сила? Това е хилядолетен символ на Богинята.
Освен Богинята Дурга, която язди магически лъв, много други религии я представят като седнала на трон от лъвове или на колесница, теглена от лъвове.
Богинята Дурга с лъв.
Снимка на Богинята-Майка, неолит, около 6000-5500 г. пр. Хр. намерена в Турция.
В Шумер Богинята Инанна, която представлява планетата Венера, язди лъвове.
Богинята Кибела на трон от лъвове.
Богинята Кибела с колесница, теглена от лъвове. В Рим са я наричали Магна Матер – Велика Майка.
Египетската Богиня Секмет, чието име означава Силната, е Богиня-воин и има лъвска глава.
Снимки на египетската Богиня Секмет.
Предислямската арабска Богиня Аллат с лъв до нея.
Богинята Артемида държи лъвове.
Рогозенско съкровище. Ездачка на лъв.
В картите Таро жена е опитомила лъв.
Когато Богинята Дурга се сражавала с демона, той често променял формата си, за да я измами. Демоните имат магически сили и могат да приемат други образи. Когато приел образа на бик, той тъкмо започвал отново да се превръща в демон, но само главата му станала глава на демон, а тялото му още било тяло на бик. Богинята използвала този момент и го убила. Затова често в Индия показват как от тялото на бик излиза демон и в този момент Богинята го подебждава. Това ме кара да поставя под съмнение образа на персийския Бог Митра, който убива бик, като по-късно възникнал образ.
Снимки на Дурга и Митра, които убиват бикове.
Богинята Дурга държи огън, подобно на Богинята от Магура. Тя използва този огън в битката срещу демоните:
Боговете създават Богинята Дурга със своята енергия:
Допълнения от Кирил Кирилов:
Докато четох и подреждах снимките към тази публикация на А. Попова, се сетих за няколко картини на България:
Неизменно и настойчиво използваме названието на страната си Майка България, когато искаме да подчертаем духовната си връзка с нея. Намирам това наименование за по-дълбоко и въздействащо от думата „татковина“.
А пък рисунката на Артемида с лъвовете
особено силно ми напомня на символа ITI, който в Магура се използва за позоваване на Богинята-Майка:
и произхожда от нейните три образа, над средния от които има редица от ромбове, стилизирани като хоризонталната черта:
А темата за замяната на Богинята-Майка с мъжки бог, който не е задължително да е Богът-Баща, съм разглеждал много пъти в този блог по причина на това, че една сцена описва радикална промяна в начина на живот:
Чета я така: човекът възниква преди 42 000 – 43 000 години в епохата Дева, т.е. в епохата на Богинята-Майка. Преди 25 000 – 26 000 години катаклизъм напълно променя начина на живот. Но не само това, сред хората се явява висока мъжка фигура със символа Т като глава. Т е Бог-Слово, следователно бог се явява като мъж. И той подчинява жените и им дава нова религия. Намирам това за момент, когато Богинята-Майка е била „детронирана“ и заменена от бог мъж. Множеството примери, представени от А. Попова потвърждават такава логика на събитията.
Но в беседите ми с А. Попова научих и за следната пластика, според която шумерската богиня Ерешкигал била заменена от съпруга си Ергал. Мисля си следното: тя е на трона, а не той. Тя само го е поставила на предна линия, за да изпъкне, но истинската власт е у нея. В същото време тя е владетелка на лъвове (виж трона), а неговата глава е силно лъвска. Така си правя извода, че той й е подвластен, но по някаква причина тя го демонстрира като върховен бог.
Не мога да не се сетя за твърденията на Робърт Морнинг Скай, че куче-лъвоподобното население на империята Сириус било подчинено на змиеподобното население на империята Орион. В същото време птиците на главите и на двамата могат да бъдат художествено представяне на символа Т, който виждаме на главите на двата сменящите се един друг бога в Магура:
ADVERTISING
Няма коментари:
Публикуване на коментар