Последователи

вторник, 4 август 2015 г.

200 Доказателства че Земята не е топка

Моля, изтеглете, четете и споделяйие моята нова свободна Ebook:200 Доказателства че Земята не е Spinning Ball! PDF  1) хоризонта винаги се появява съвършено равни на 360 градуса около наблюдателя независимо от надморската височина. All аматьор балон, ракета, самолет и безпилотен самолет кадри показват напълно равен хоризонт над 20+ мили висока. Само НАСА и други държавни "космически агенции" правят шоу с кривината в техните фалшиви CGI снимки / видео.

                






2) хоризонта винаги се издига до нивото на очите на наблюдателя, като надморската височина е натрупан, така че никога не трябва да гледаме надолу, за да го видим
. Ако Земята всъщност е били глобус, без значение колко е голяма, колкото се възкачва на хоризонта ще остане фиксирана и наблюдател / камерата ще трябва да се накланя гледа надолу повече и повече, за да го видите.




3) Физическо свойство от физиката на водата е да намери и поддържа нивото си. Ако Земята беше гигантска сфера наклони, клатушка и Скокът през безкрайно пространство тогава наистина плоска, последователно ниво повърхности би не съществуват тук. Но тъй като Земята е всъщност разширена плоска равнина, това фундаментално физическо свойство на течностите е констатирано и оставащото ниво е в съответствие с опита и здравия разум.




4) Реките намаляват до морското равнище намирайки най-лесният курс, Север, Юг, Изток, Запад и всички други посреднически посоки по
 Земята в същото време. Ако Земята беше наистина топка щеше да бъде невероятно много от тези реки да текат нагоре, например Мисисипи в своите 3000 мили ще трябва да се издигне 11мили преди достигане на Мексиканския залив. 5) Една част от река Нил тече за хиляда мили с понижение от само един крак. Части от Западна Африка Конго, според предполагаемата наклон и движението на топката-Земята, щеше понякога да тече нагоре, а понякога и надолу. Такъв също така щеше да бъде и случаят с Парана, Парагвай и други дълги реки.







6) Ако Земята е една топка с 25 000 мили в обиколката като НАСА и съвременната астрономия имат претенция, сферични тригонометрията диктува на повърхността на всички стоящи крива вода надолу лесно измерими 8 инча на миля, умножено по квадрата на разстоянието. Това означава по протежение на 6 мили канал застояла вода, на Земята ще натопи шест фута на всеки край от централния връх. Всеки път, когато са провеждани такива експерименти, обаче,  е доказвано, че 
стоящата вода е с перфектно ниво/съвършенно равна.




7) инспектори, инженери и архитекти никога не са длъжни да добавят фактор за предполагаемата кривината на Земята в своите проекти.Канали, железопътни линии, мостове и тунели например винаги са нарязани и подредени вертикално, често в продължение на стотици мили без никакво обезщетение за кривина. 8) Суецкия канал, свързващ Средиземно море с Червено море е на 100 мили дълъг, без никакви брави извършване на водния непрекъснат продължаване на двете морета. Когато изградени, предполага кривината на Земята не е било взето под внимание, тя е вкопана по хоризонталната начална линия 26 фута под морското равнище, която преминава през няколко езера от едно море до друга, с линията данна и повърхностните води  перфектно успоредно над 100-те мили.






9) Engineer, W. Винклер е публикувана в Ревю Earth отношение трябвало кривината на Земята, като посочва: "Като инженер на много години, стоящи, видях, че това абсурдно надбавка е позволено само в учебниците. Не инженер би мечтаят позволява нищо подобно. Аз прогнозирах много мили от железопътни линии и много повече от канали и надбавката дори не е мислил за много по-малко позволи. Тази надбавка за кривината означава това - че е 8 "за първи мили на канала, както и повишаване на съотношението от квадрата на разстоянието в километри; По този начин един малък плавателен канал за лодки, около трийсет мили дълъг, ще има, от горното правило надбавка за изкривяване на 600 фута. Помислете за това и след това се моля кредитни инженери, че не са съвсем такива глупаци. Нищо подобно е позволено. Ние не повече мисля за позволявайки шестстотин фута за една линия от 30 мили от железопътната или канал, отколкото да губим времето си или да се опитваме да обгърнем необятното "




10) The London и Северозападна железница образува права линия дълга 180мили между Лондон и Ливърпул. Най-високата точка на жп линията, по средата на гара Birmingham, е само на 240 фут над морското равнище. Ако светът беше всъщност глобус, обаче, изкривяващ се с 8 инча на миля на квадрат, на 180-те мили  
железопътен участък ще се образува дъга с точката за център в Бирмингам съдържащ повече мили, пълни 5400фута над Лондон и Ливърпул.




11) A геодезист и инженер от трийсете години, публикуван в Бирмингам Weekly Меркурий заявил: "Аз съм добре запознат със теорията и практиката на гражданското строителство. Въпреки фанатичен някои от нашите професори може да бъде в теорията на проучвателните работи в съответствие с предписаните правила, но все пак е добре известно сред нас, че тези теоретични измервания са неспособни КАКВАТО нагледно. Всички наши локомотиви са проектирани да работят върху това, което може да се разглежда като истински НИВА или апартаменти. Има, разбира се, частично наклонени или градиенти тук и там, но те винаги са точно определени и трябва внимателно да се премества. Но нещо се приближава до осем инча в мили, увеличаване както на квадрата на разстоянието, не може да бъде полаган от всеки двигател, КОЕТО Е БИЛО НЯКОГА ОЩЕ ПОСТРОЕНИ. Като една станция с друг цяла Англия и Шотландия, тя може да се каже, че всички платформи са на същото относително ниво. Разстоянието между източни и западни брегове на Англия може да са слизащи с триста мили. Ако предписаното кривината е наистина, както е представено, централните станции във ръгби или Warwick е трябвало да бъде близо при три мили по-високи от акорд, съставен от двата края. Ако случаят е такъв там не е шофьор или огняр в рамките на Кралство, че ще бъде намерено да поеме отговорността за влака. Ние можем да се смея само при тези на вашите читатели, които сериозно ни дават кредити за такива смели подвизи, как вървят влаковете по закръглени сферични криви.Хоризонталните криви върху нивата са достатъчно опасни, вертикални криви ще са хиляди пъти по-лоши, и с нашия подвижен състав, конструирането в настоящето е физически невъзможно. "




12) Манчестър Ship Canal Дружеството публикува в Ревю Earth заяви: "То е прието в Железопътните и Canal конструкции за всички нива, за да бъдат отнесени към единица информация, която номинално е хоризонтална и е така е показано по всички отсечки. Това не е практика в очертаване благоустройството да направи отстъпки за кривината на земята 13) В 19 век френски експеримент от MM Biot и Arago мощна лампа с добри рефлектори а бе поставен на върха на Desierto Лас Палмас в Испания и в състояние да се види целия път от Camprey на остров Iviza. Тъй котата на двете точки са идентични, а разстоянието между обхванати близо 100 мили, ако Земята са една топка 25 хиляди мили в обиколката, светлината трябва да е повече от 6600 фута, една миля и четвърт, под линията на погледа! 14) подполковник Portlock експеримент използва окси-водорода светлини и хелиостати Дръмонд да отразяват слънчевите лъчи през станции, създадени през 108 мили на Канал Гергьовден. Ако Земята всъщност са една топка 25000 мили в обиколката, светлините на Portlock трябва да са останали скрити под една миля и половина на кривината.








15) Ако Земята беше наистина една сфера 25000миля в обиколката, самолетни пилоти ще трябва постоянно да коригира своите височини надолу, за да не лети направо в "космоса;" пилот, който желае просто да поддържат своята надморска височина в типичен крейсерска скорост на 500 mph, ще трябва постоянно да натопи носа си надолу и се спускат 2777 фута (над половин миля) всяка минута! В противен случай, без да дължи обезщетение, във времето на един час пилотът ще се озоват 31.5 мили по-високи от очакваното.




16) Експериментът известен като "Неизпълнение Airy е" доказал, че звездите се движат спрямо неподвижна Земята, а не обратното. С първото пълнене телескоп с вода, за да забави скоростта на светлината вътре, след изчисляване на наклона е необходимо, за да получите звездната светлина директно надолу по тръбата, Airy не успя да докаже хелиоцентричната теория, тъй като звездната светлина вече идва в правилния ъгъл без промяна е необходимо, и вместо това се оказа че геоцентричния модел е правилния.




17) "Paradox 
на Olber " гласи, че ако има милиарди звезди, които са слънца то нощното небе ще бъде изпълнен изцяло със светлина.Както казва Едгар Алън По, "Ако смяната на звезди безкрайна, а след това на фона на небето ще ни представи единна светимост, тъй като там може да съществува абсолютно никакъв смисъл, във всички тези обстоятелства, при които нямаше да съществува една звезда". Всъщност Olber на "Парад" не е нищо повече от един парадокс експеримент George Airy беше "провал". И двете са действително отлични опровержения на хелиоцентричната модел на топката.




18) Експериментите на Майкелсън-Морли и Sagnac са опитали да измерят промяната в скоростта на светлината дължаща се на движението на Земята през пространството. След измерване във всяка възможна различна посока на различни места те не успяха да открият каквато и да е значителна промяна, отново доказвайки, стационарния геоцентрична модел.




19) Тихо Брахе всеизвестно твърди срещу хелиоцентричната теория по негово време, positing, че ако Земята се върти около Слънцето, промяната в относително положение на звездите след 6 месеца 
орбитално движение  не може да не се вижда. Той твърди, че звездите трябва да изглежда да се разделят с наближаването и идват заедно, тъй като ние се отдалечавам. В действителност, обаче, след като 190 милиона мили от предполагаемата орбита около Слънцето, нито един инч от паралакс може да бъде открит в звездите, доказвайки, че не сме се преместили през всички. 20) Ако Земята наистина се върти постоянно  на изток на над 1 000 mph, вертикално-изстреляни гюлета и други снаряди трябва да падат значително право на запад. В действителност, обаче, винаги когато това е тествано, вертикално-изстреляни гюлета изстрелват нагоре средно 14 секунди възходящ, 14 секунди низходящи и падат обратно на земята на не повече от два фута далеч от оръдието, често директно обратно в дулото.






21) Ако Земята се върти наистина постоянно на изток на над 1 000 mph, хеликоптери и балони с горещ въздух трябва да бъдат в състояние просто висят над повърхността на Земята и да чакат за своите дестинации, за да дойдат(да се придвижат) при тях!




22) Ако Земята се върти наистина постоянно На изток на над 1 000 mph, през стратосферата гмуркането на Red Bull, Феликс Баумгартнер, прекарва три часа качваха над Ню Мексико, е трябвало да се приземи 2500 мили West в Тихия океан, а вместо това се приземи няколко десетки мили източно от точката на излитане. 23) топчести вярващите често твърдят, "тежестта" магически и необяснимо влека цялата долния атмосфера на Земята в перфектен синхрон до някаква неопределена височина, когато това прогресивно по-бързо въртене атмосфера дава път на не-предене, не-gravitized, без атмосфера на безкрайна вакуум пространство. Такива не-теории са развенчани, обаче, от дъжд, фойерверки, птици, насекоми, облаци, дим, самолети и снаряди, всички от които ще се държат много по-различно, ако и двете топката-Земята и нейната атмосфера постоянно върти На изток в 1000mph.






24) Ако Земята и нейната атмосфера постоянно се върти на изток през 1000 mph след север / юг, изправени пред оръдия трябва да установят контрол по време на East-изтрелване гранатата трябва да падне значително по-далеч от всички други, докато при West-изтреляане граната трябва да падне значително по-близо. В действителност, обаче, независимо от това в коя посока оръдия са изстрелвали, изминатото разстояние е винаги едно и също. 25) Ако Земята и нейната атмосфера постоянно се върти на изток над 1 000 mph, то средната пътнически самолет пътуващ 500 mph никога не трябва да бъдат в състояние да достигне своята източна дестинация, преди те да идват ускоряват отзад! По същия начин западни дестинации трябва да пристигат три пъти по бързо, но това не е така. 26) Цитирайки "Небето и Земята" от Габриел Henriet, "Ако летенето е било изобретено по времето на Коперник, няма никакво съмнение, че той скоро щеше да разбере, че твърдението му по отношение на въртенето на Земята не е наред, за сметка на връзката, която съществува между скоростта на ВС и тази на въртене на Земята. Ако Земята се върти, както се казва, на 1000 мили в час, и равнина лети в същата посока, само на петстотин мили, очевидно е, че мястото на кацане ще бъде по-далеч отстранява всяка минута. От друга страна, ако летене се проведе в посока, обратна на тази на въртене, на разстояние 1500 мили ще бъдат обхванати в един час, вместо 500, тъй като скоростта на въртене се прибавя към тази на равнината , също може да се посочи, че такава скорост на летене на 1000 мили в час, което е трябвало да бъде, че на въртене на Земята, наскоро бе постигната, така че въздухоплавателно средство, плаващ с това темпо в същата посока като тази на въртенето не може да покрива всякаква основа на всички. Той ще остане спряно в средата на въздуха над мястото, от което е излетял, тъй като и двете скорости са равни. " 27) Ако Земята и нейната атмосфера постоянно се върти на изток над 1 000 mph, кацане на самолети на такива бързо движещи писти, които се сблъскват с всевъзможни на посоки Север, Юг, Изток, Запад и в противен случай би било практически невъзможно, но в действителност такива измислени опасения са напълно пренебрежими.





28) Ако Земята и нейната атмосфера постоянно върти На изток над 1 000 mph, след облаци, вятър и климатични модели не може небрежно и непредсказуемо отиват всички посоки, с променлива облачност, често пътуващи в противоположни посоки при различни височини едновременно. 29) Ако Земята и атмосферата и постоянно се върти заа изток над 1 000 mph, това трябва някъде по някакъв начин да се види, чух, филц или измерва от някого, все още никой в историята някога е срещал това предполагаемо източно движение;Междувременно, обаче, можем да чуем, чувстват и експериментално да измерваме, дори и най-лекия западен бриз.




30) В своята книга "South Sea Voyages" Arctic и антарктически изследовател сър Джеймс Кларк Рос, описва опита си в нощта на 27 ное, 1839 и заключението му, че Земята трябва да е неподвижна: "Небето е много ясно ... това е активиран ни да се наблюдава по-висока пласт на облаците да се движи в точно противоположна посока на тази на вятъра - обстоятелство, което често е записвано в нашето метеорологично списание както в североизточно и югоизточно търгува, и също така често е било наблюдавано от бивши пътешественици. Captain Василий Hall свидетели от срещата на върха на връх Тенерифе; и граф Strzelechi, по-малка от вулканична планина Kiranea, в Owhyhee, намераща се на 4000 фута височина над тази на търговията вятъра и изпитали влиянието на противоположните течения на въздух от различно хигрометрично и термометрично състояние ... граф Strzelechi допълнително ме информира за следващата привидно аномално обстоятелство - че в разгара на 6000фут той открил течението на въздуха духащо под прав ъгъл към двата ниски слоеве, също от различен хигрометрични и термометричен състояние, но по-топла от интер-пласт. Подобно състояние на атмосферата е съвместим само с факта, който е показал друго доказателство, че Земята е в покой. "




31) Цитирайки "Zetetic Cosmogeny" Thomas Winships гласи: "Нека въображението" картина в ума какво сила на въздуха би което се движи от сферично тяло от 8 000 мили в диаметър, който за един час се върти кръг 1000mph, бързам през пространството в 65000mph и въртяха се целите небеса? Тогава да разгледаме следната хипотеза "стремим се да разберем дали жителите на такъв глобус успяват да задържат косата си? Ако земното кълбо се върти около оста си в страхотената скорост от 1000 мили в час, като една огромна маса би по необходимост предизвика огромен прилив на вятъра в пространството, което заема. Вятърът ще отиде всичко по един начин, а нещо като облаци, които са "в сферата на влияние" на въртящата се сфера, би трябвало да вървят по същия начин.Фактът, че Земята е в покой се доказва с пускане на хвърчила. "32) Ако "тежестта" е кредитирана с това да си сила достатъчно силен, за да държи световните океани, сгради, хора и атмосфера остана на повърхността на бързо предене топка, След това е невъзможно "тежестта" на също едновременно да бъде достатъчно слаб, за да позволи на малките птици, насекоми и самолети, да излитат и да пътуват свободно с неотслабваща сила във всяка посока. 33) Ако "тежестта" е кредитирана с достатъчно сила, за да държи кривата на масивна шир на океаните около глобуларна Земята, би било невъзможно за риба и други същества, да плуват през такива насилствено държани води.34) Корабни капитани в навигацията на големи разстояния в морето никога не трябва да добавят фактор предполагаема кривина на Земята в техните изчисления. И двете Plane Ветроходство и Great Circle Плаване, най-популярните методи за навигация, използвайте самолет, не сферична тригонометрия, което прави всички математически изчисления върху предположението, че Земята е идеално равна. Ако Земята е сфера, това предположение би довело до постоянни фрапантни неточности. Plane Sailing работи перфектно добре на теория, така и на практика в продължение на хиляди години, обаче, и самолет тригонометрията има време и отново доказа по-точна от сферични тригонометрията при определяне разстояния през океаните.



35) Ако Земята наистина бяха глобус, след всеки ред ширина на юг от екватора ще трябва да се измерват постепенно все по-малки обиколки колкото по-далеч 
пътувате към юг. Ако, обаче, Земята е продължителна равнина, а след това на всеки ред от ширина юг от екватора трябва да се измери един постепенно все по-големи обиколки колкото по на юг пътувате. Фактът, че много капитани плават юг от екватора  приемайки, кълбовидната теория са намерили  все по-драстични разлики в местоположениети си, колкото по на юг са пътували, свидетелства за факта, че Земята не е топка.




36) По време на плавания капитан Джеймс Кларк Рос около Антарктическия обиколката, той често пише в дневника си в недоумение как те ежедневно се оказаха извън съответствие със своите графики, като посочва, че те се оказаха средно 12-16 мили извън тяхния курс всеки ден , по-късно още по на юг, колкото 29мили.




37) лейтенант Чарлс Уилкс е командвал United States Navy проучване експедиция до Антарктида 1838-1842 и в неговия журнал споменава за последователни грешки източно от неговата засечка, понякога около 20 мили за по-малко от 18 часа. 38) За да цитирам преподобния Томас Milner "В южното полукълбо, навигатори за Индия са често се стори, източно от нос, когато все още на запад, и са били водени на брега на африканския бряг, които, в зависимост от техните изчисления, се криел зад тях. Такова нещастие се случи с фрегата, Чалънджър, през 1845 г. Ship на Нейно Величество "Conqueror," за да бъдат загубени? Къде са толкова много други кораби, напълно здрави, перфектно обслужвани, перфектна навигация, а са били разрушени в тихо време, не в тъмна нощ, или в мъгла, но посред бял ден и слънце - в първия случай при бреговете, в последната, при потънали скали - "? изложени на разплата" от определението "Простият отговор е, че Земята не е топка.






39) измервания Практическо разстояние, взети от "The Australian Наръчника, Алманах, спедиторите" и вносителите Directory "се посочва, че разстоянието по права линия между Сидни и Нелсън е 1550 мили статут. Тяхната дадена разлика в дължина е 22 градуса 2'14 ". Ето защо, ако 22 градуса 2'14 "от 360 е 1550 мили, изцяло ще измери 25182 мили. Това е не само по-голяма от топка-Земята се казва, че на екватора, а цял 4262миля по-голямо от това ще бъде най-южната географска ширина Сидни на земното кълбо от споменатите пропорции. 40) От близо нос Хорн, Чили до Порт Филип в Мелбърн, Австралия разстоянието е 10 500 мили, или 143 градуса географска дължина далеч. Факторинг в оставащите до 360 градуса прави в продължение на общо разстояние от 26 430 мили около този конкретен ширина, която е на повече от 1500 мили по-широки от Земята е трябвало да бъде на екватора, и още много хиляди километри по-широки, отколкото е трябвало да бъде най- такива южните географски ширини. 41) Подобни изчисления, направени от нос Добра надежда, Южна Африка, за да Мелбърн, Австралия при средна ширина 35,5 градуса Юг, са дали приблизителна стойност от над 25 хиляди мили, което е отново равен на или по-голямо от Предполага-голямата обиколка на Земята на екватора. Изчисления от Сидни, Австралия, за да Уелингтън, Нова Зеландия при средно 37,5 градуса Южни са дали приблизителна обиколка от 25 500 мили, още по-голяма! Според теорията на топката Earth, обиколката на Земята в 37,5 градуса южна ширина трябва да е само на 19 757 мили статут, почти шест хиляди мили по-малки от тези практически измервания.








42) В модела на топката-Earth Антарктида е леден континент, който покрива дъното на топката от 78 градуса южна ширина до 90 и следователно не е повече от 12 000 мили в обиколката. Много ранните изследователи, включително Captian Cook и Джеймс Кларк Рос, обаче, в опитите антарктическа обиколка взеха 3-4 години, а часовник 50-60,000 километри наоколо. Британският кораб Challenger също направи косвен, на пълна обиколка на Антарктида преминава 69000 мили. Това е изцяло в противоречие с модела на топката.




43) Ако Земята беше една топка, има няколко полети в Южното полукълбо, който би имал тяхната бързият,-прекия път над континента Антарктида като Сантяго де Чиле до Сидни, Австралия. Вместо да приемате най-краткия, най-бързия път в права линия над Антарктида, всички такива полети подминават всякакви посоки далеч от Антарктида вместо твърдейки температурите твърде студени за пътуване самолет! Като се има предвид факта, че има много полети до / от / над Антарктика, и НАСА твърди, че има технология и ги оставете в условия далеч по-студени (и далеч по-горещи), отколкото всеки опит на Земята, като извинение е ясно просто извинение, те полетите не са направени, защото те са невъзможни.




44) Ако Земята беше една топка, и Антарктида е твърде студено, за да летят над, единственият логичен начин да лети от Сидни до Сантяго ще бъде прав удар над Тихия океан пребиваващи в южното полукълбо през целия път. Пре-зареждане с гориво може да се направи в Нова Зеландия или други 
дестинации в южното полукълбо  по протежение на пътя, ако е абсолютно необходимо.В действителност, обаче, полети Santiago-Сидни отиват в северното полукълбо прави междинни кацания в LAX и други летища в Северна Америка, преди да продължи надолу към Южното полукълбо. Такива абсурдно своенравни заобикаляния нямат смисъл ако земята е кълбо, но правят перфектен смисъл и формират почти прави линии, когато е показано на плоската карта на Земята.




45) На една топка-Earth, Йоханесбург, Южна Африка, за да Пърт, Австралия трябва да бъде прав удар над Индийския океан с удобни презареждане възможности за Mauritus или Мадагаскар.На практика, обаче, повечето от Йоханесбург до Пърт полети любопитно спират върху или в Дубай, Хонконг и Малайзия, всички от които нямат смисъл при топка, но са напълно разбираеми, когато са нанесени върху плоска Земя.




46) На една топка-Earth Кейптаун, Южна Африка, за да Buenos Овен, Аржентина трябва да бъде прав удар над Атлантическия океан, следвайки същата линия на ширина цяла, а вместо това всеки полет отива на свързване места в северното полукълбо на първо място, спиране навсякъде от Лондон до Турция до Дубай. За пореден път това няма абсолютно никакъв смисъл при земното кълбо, но е напълно разбираема опция, когато се нанесе върху плоска Земя.




47) На една топка-Earth Йоханесбург, Южна Африка, за да Сао Паоло, Бразилия трябва да е бърз прав удар по протежение на 25-ти Southern географската ширина, но вместо това почти всеки полет прави презареждане спирка на 50-та степен северна ширина в Лондон на първо място! Единствената причина, поради такова нелепо междинно кацане произведения в действителност е така, защото на Земята е плоска.




48) При една топчеста-Земя Сантяго де Чиле до Йоханесбург, Южна Африка трябва да бъде идеален полет всичко се случва под Тропика на Козирога в южното полукълбо, но все пак всеки вписан полет прави любопитно презареждане на спирка в Сенегал близо Тропика на Cancer в Северно полукълбо на първо място! Когато трасетата се нанесат върху плоска Earth,
 е ясно да се види причината, Сенегал всъщност е директно на линейния път по средата на пътя между двете точки.




49) Ако Земята беше предене топка отоплява от Sun 93,0 милиона мили далеч, че ще бъде невъзможно да има едновременно непоносим лято в Африка, докато само на няколко хиляди мили костно-охлаждане замразени арктическите / антарктически зими изпитват малко да не топлина от Sun, каквато. Ако топлината от Слънцето пътува 93000000мили в пустинята Сахара, е абсурдно да се твърди, че още 4 000 мили (0.00004%) допълнително към Антарктида би напълно отричат ​​такава жега в резултат на такива драстични разлики. 50) Ако Земята беше наистина глобус, Арктика и Антарктика полярните региони и области на сравнима ширина Северна и Южна от екватора трябва да имат сходни условия и характеристики, като например сравними температури, сезонни промени, дължина на дневна светлина, растенията и животните. В действителност обаче, арктическите / антарктическите райони и области в сравнима ширина Север / юг от екватора се различават драстично в много отношения напълно несъвместимо с модела на топката и изцяло съобразено с плоския модел.                                                                                                                                                                        
 http://www.atlanteanconspiracy.com/                                          

               

8 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Ето ги директните полети от Сао Пауло до Йоханесбург:http://www.flyhi.bg/posoki/yohanesburg-sao_paulo/

    ОтговорИзтриване
  3. Тези доказателства са изсмукани от пръстите глупости, оборени още в прогимназиалния курс или откровени лъжи, които може да разкриете за няколко минути, ако потърсите информация за продължителността на самолетните полети.

    ОтговорИзтриване
  4. Прегледай всички полети поне на два сайта и ще видиш недуомяващи се разлики в продължителноста на полетите в различни самолетни компании.Това което си учил и това което сме учили всички досега е пълна невъзможна фантастика и псевдонаука,обоснована на само недоказани теории.Преди да пишеш такъв ограничен коментар,препоръчително е да провериш добре всички налични факти и,доказателства и тяхното опровержение,както направих и аз,като в началото също не повярвахе,чеЗемята е плоска помислих,че хората си правят шега или грешно вярват в нещо свързано с бог.Но след като разбрах истината ,след дълго проучване в уикипедия и мноството от доказателствав интернет и нито едно сериозно достоверно доказателство,което да опровергае плоската Земя, аз изпаднах в шок,изпитах срам,че съм вярвал в нещо ,което е невъзможно да бъде и едновременно гняв,към тези,които са ме лъгали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че има мислещи и разумни хора като Вас!

      Изтриване
  5. От детски години в училище са ни втълпявали твърденията на масоните астрономи Коперник ,Галилео Галилей ,Исак Нютон,Леонардо да Винчи,Джордано Бруно,космонавтите масони Нил Армстронг, Едуин Олдрин и много други,че земята е сферична ,че е написано в книгите като научно твърдение без нито един достоверен факт.С постоянното наличие на глобуси,в повечето класни стаи,втълпявано ни е много години на родителите на нашите родители една псевдонаука,която е приета от обществото,като доказана на базата само на научни теории от „авторитетни учени" вкарани в учебниците,като твърда и модерна наука,обоснована на модерната технология,като в никакъв случай да не се подлага на никакви съмнения относно достоверноста на тези твърдения понеже подлежат на съвременния технологичен свят,и който подлагаше на съмнение това, го обсипваха с обиди и подигравки,че е неук,невеж селянин,неграмотен,нецивилизован и изостанал както са били изостанали хората още преди 600 години и са мислили, че земята е плоска и са я държали 4 слона,а под тях ги държи огромна костенурка отдолу и като се разгневят слоновете или костенурката ставало земетресение и караха с това нелепо,глупаво,но хитро от тяхна страна изказване всички да се присмиват на този който каже ,че Земята е плоска,и че астрономията вече е доказала съществуването на планетите и звездите.Съвременните астрономи твърдят,че всичко в космоса било сферично и затова и земята по„природна закономерност" била сферична ,въпреки, че океаните по природна закономерност не могат да бъдат сферични и никакъв закон не може да ги задържи толкова спокойни и равни, с абсолютна равна и плоска повърхност стотици километри,прикрепени здраво към въртяща се с невъобразимата скорост от 1670км.ч топка,същевременно движеща се около слънцето с 107 000км.ч,в същото време,движеща се спираловидно заедно с цялата ни слънчева система спрямо млечния път с около 800 000км/ч.,отделно в същото това време,цялата ни галактика със всички други слънчеви системи в нея се движила с един милиард км/ч.спрямо другите галактики предизвикани от голям взрив във вселената,който се е получил от нищото в празното пространство в резултат на което са се образували галактиките и са се били подредили по строго определен ред,със строго определени закони?!Бихме ли повярвали на това безусловно и доверчиво на тези учени на базата на недоказани,смешни и нелогични и напълно фантастични теории?!- Никаква „магическа гравитация" не може да запази повърхоста на водата така - без никаква кривина от бряг до бряг и при наблюдение с оптика се появява нов и по нов хоризонт при всяко увеличение на образа ,дори в екваториалната област където центробежната сила при въртене на земята около оста си с предполагаемата скорост от 1670км.час както се твърди,водата в океаните остава спокойна със същата плоскост без никаква изпъкналост.С добър телескоп се вижда ясно целият кораб в далечината,който би трябвало да се скрива постепенно надолу от предполагаемата кривина на Земята,като постепенно трябва да остане да се вижда половината кораб и последно преди да се скрие да се вижда само мачтата както би трябвало да е при сферична Земя ,но при всяко увеличение на оптическия уред се появява отново и отново целият кораб до достигане на пределите на уреда,а не част от кораба,както се твърдеше преди години,когато обикновените хора не можеха да си позволят добри телескопи поради високата им цена и недостъпност и се манипулираше общството с тази упашата лъжа,която за съжаление се изказваше дори в училищата от уважаваните „грамотни"учители!.Но в днешно съвременно вече време все по-вече хора се сдобиват с оптични уреди,достатъчно силни и модерни за да докажат правотата на тази теория!Няма закон за сферичност на водата и не може да съществува сферична вода в естествена среда,което звучи детски глупаво нездравомислещо и фантастично.

    ОтговорИзтриване
  6. Мдааа.. замислих се... за да е ден в Ню Йорк, а нощ в Москва, Слънцето би следвало да е нещо като лампа на скенер и осветява само част от плоскостта. Струва си да се помисли по въпроса ...

    ОтговорИзтриване
  7. https://www.youtube.com/watch?time_continue=361&v=BDpwH2Yqhlc

    ОтговорИзтриване