Последователи

понеделник, 18 януари 2016 г.

Сура и Aсура като елементите на системата

Основната тема на този мит е конфронтацията между Сури и Асури което е довело до техния съюз с цел избиване на океана. Въпреки това, такъв съюз изглежда като продължение на конфронтацията. Войната отстъпила на спортно състезание на дърпане на въже, но останала конфронтация. И по-специално в мита се показва резултата от тази конфронтация.Той е божествената Амрита, което даде безсмъртие на Сурите. Така че този мит изглежда като обяснение в най-визуална форма, причините за глобалната война на Сури с Асури и нейната крайна цел, и тази идея е в пълно съответствие с митът е отдавна установена аксиома във философията за борбата между две противоположности, като двигател на развитието.

Въпреки това, такава философска интерпретация на мита е повърхностна и не е много точна.

От тази гледна точка,
боговете са представени на  равни полюси противодействащи един на друг. В съзнанието на човечеството, тези противоположности са приели формата на доброто и злото.

Въпреки това, при независим изглед от външна страна, борбата между доброто и злото, прилича на борбата на "бобъра с магарето." Разбира се този израз по отношение на по-високи понятия не изглежда правилен, но това ясно показва, подозрението, че няма никаква борба между доброто и злото в конфронтация на Сури с Асури. В индо-арийските и иранските традиции, тези полюси, т.е., добро и зло, са лесно взаимозаменяеми. В индийската традиция Асури са предоставени под формата на злите демони а Сурт са олицетворение на доброто. Докато в иранската традиция, всичко е точно обратното.

В същото време, ние ще очакваме глобалните различия в перспективата на Индия и Иран, както в щатите за добро и зло.В действителност обаче това не се наблюдава. Всички разлики се дължат главно на държавната и религиозната пропаганда.

По този начин, при обективно и безпристрастно наблюдение на борбата на Сури с Асури не е ясно къде е доброто а къде е злото.

Това предполага, че разделянето на Сури и Асури на две противоположни полюса на доброто и злото е скалъпен и изкуствено създаден. Следователно, за да се разбере същността на тяхната борба е необходимо да се изхвърлят отрицателните качества на Сури и Асури  възложени им от иранците, или индианците, и да се опитаме да разберем наистина фундаменталните им различия, които могат да организират процеса на добиване на Амрита.

Освен това, механизмът за получаване на Амрита основан  само на конфронтация между доброто и злото, не е работоспособен от техническа гледна точка. Това опростяване на принципа на неговото действие ще доведе само до едно просто статично противодействие на две противоположно надочени сили. Никакви действия и промени, свързани с преобразуването на форми на енергия, в този случай няма да се случат, което не съответства на идеята на самия мит, че съвместните действия Сури и Асури води до образуването на нова  същност на Амрита.

Идеята, че конфронтацията между доброто и злото е двигателят на развитието, е равносилна на утверждението, че източника на напрежение може да бъде двигател на даден процес. Разбира се, енергията, съдържаща се в потенциална разлика между добро и зло, е предпоставка за процеса, но освен нея, е необходим, и механизъм на трансформация и развитие ..

Ситуацията може да се изясни чрез сравняване на процеса на избиване на първичния океан с атомното ядро и неговата обвивка от електрони.
От една страна, ядрото и електроните са равни по стойност, но с противоположни по знак електрични заряди. Все пак, ако се опитаме да обясним  структурата и свойствата на атома само с тези свойства т.е. един вид някаква борба на противоположности, то такъв опит ще се окаже неудачен. Невъзможно е да се разделят на ядрото на атома и електрона обвивка на добро и зло. Ядрото и електроните са качествено различни възли на единен механизъм и за разлика от техните електрически заряди като аналози на доброто и злото, е само едни от неговите свойства.

Нека се опитаме да предложим че именно такъв, подобен на атома механизъм, се е образувал, при избиването на океана от Сури и Асури.

Всеки механизъм е съставен от различни възли с определени свойства, необходими за организацията на процеса. Ето защо, на механизъм за получаване на Амрита организирана, трябва да разберат, не е пресилено да се характеристики като лош - добър, противопоставя суровата и Асури помежду си и с истинското им, в основата на качества, което позволява да се създаде работещ механизъм. И тъй като това се счита за един мит от нас за спазването на атома, или в най-общ смисъл, предварително са били считани за енергийна система, е необходимо да се изследва съответствието на тези качества, свойствата на ядрото и на енергийните потоци, които са основните елементи на тор на системата.

Според ведическата знания, Сура или Девите са мислители - мъдреци мирно да знаят тайните на Вселената. С поглед към света от вътрешната страна, те имат смисъл на наличната информация за тях, и въз основа на своя анализ на постъпващата енергия се превръща.

Тези свойства са отразени в природата на жените, която се проявява в консумацията на енергия и на разположение на образуването на нови желания и нужди. Тези жени се определят от свойствата на функцията майка, която в общи линии е функция на преобразуване на енергията, консумирана в поколението.

По този начин, сура е анализът механизъм, пренасянето и трансформацията, преминаваща през техните енергийни потоци.В най-простата версия Сур е трансформатор, който преобразува входящия енергия в други форми. Дамска репродуктивната функция е една от проявите на преобразуването на енергия в новия си вид, макар и много по-трудно.

Суричното начало на женската природа е отразено в двойното значението на думата девица, която е в съответствие с двете сура и жена.

По този начин, Сура притежават качествата, присъщи на ядрото на системата, която е една сила Конвертор на веригата към друг. Дамската природа в системата на ядрото е многократно видяна от нас.

Въз основа на факта, че Сура са богове на арийците, може да се предположи, както и съответствието им с ядрото на руската система. Този извод се подкрепя и от факта, че славяните, явяващи се това ядро ​​имали за свой бог именно Сура - Велес.

Въпреки това е ясно, че седейки и просто размишлявайки върху това, което се случва, Сурите няма да получат нито информация нито енергия. Трябва друг механизъм, доставяйки им енергийни потоци. Тези механизми са Асурите - (.. инд.Asura, буквално "Имащ  жизнена сила".). Те изучават външния свят. Тяхната енергия, преминаваща през света, променя го и сама се променя, и в тази промяна се натрупва информация за света.  Същност на Aсуризма е трансформацията, трансформацията на света. За разлика от Сурите (които се занимават само с трансформация вътре в ядрото) Aсурите са мъжествени. Отговаря за нуждите и желанията на семейството, като майчинско ядро.

По този начин, същността на Асури съответства на энергетичните контури  на енергийната система, окражаващи , доставящи и защитаващи ядрото и. Потвърждението на което, както и в случая със Сури, се явява това че Бога на войнската дружба при русите, които се явявали вътрешна руска система е бил Asura/Асура - Перун.

Съвпадението/Съответствието на Асурa именно с потока на енергийния контур, е потвърдено и от ведическата митология. Майка на Асури  е  богинята Дану , което на санскрит означава "поток". И затова другото име на Асури е Danavas/ Данави .

Единението на Сури и Асури образува енергийна система пъленоценен тор. Енергията на Асури  циркулира чрез обратна връзка, взаимодейства с околната среда. При това се променя като пространствоъо така и енергията на Асурите. Тези промени се натрупват в контурите на системата  и трансформираната от заобикалящия ни свят енергията се връща в ядрото, което е, сура. Сравнявайки излъчена енергия с върнатата, те получават информация за света и въз основа на анализа си преразпределят изходящи енергийните потоци от ядрото за да променят въздействието на тези потоци на окръжаващия ги свят.

Нека да се договорим в бъдеще да наричаме енергетичните контури на разглежданите системи, асурични контури.

Тази система е добре илюстрирана, например, с устройството на мравуняка. Сърцевината/Ядрото във вид на  самка - царица произвежда потомство с желания, които са заповеди за циркулиране по асуричния контур на мравките. Извлечени от тях енергия, постъпва е мравуняка/ гнездото, а самите асурични вериги/контури получават нова задача в съответствие с желанията на ядрото. Около това ядро - мравуняк се формира зона  образувана от контури - пътя на работнижите мравки. Тези контури взаимодействат със света и донасят мевовата енергия и информация в ядрото, където от нея се ражда новото поколение мравки, които ще се превърнат в новите  асурични контури. По този начин, превръщането/ преобразуванеро на енергия от ядрото, се изразява и в неговата функция на пчела - майка.

Остава да добавим, че основните принципи на такава система се разбират добре от гледна точка на теорията на системи за автоматично управление и могат да бъдат сравнително лесно осъществявани чрез технически средства.

По същата, само че по-развита и усъвършенствана схема, работят и други общности от живи същества, в които женската с потомство е ядрото на системата, а мъже, съответсъват на нейните асурични контури, и може да се предположи, че този механизъм, основан на взаимодействието на Сури и Асури се крие в основите и на други природни системи.

Обобщавайки по-горния анализ може да се твърди, че:

Божествата на древните арийци,  наречени Сури и Асури, са елементи на божествена енергийна система, която имат обща структура на Вселената. В този случай:

Сура са ядрото на тази система.

Aсури са нейните энергоинформационни контури..

Сега става ясно защо двете групи арийци оформени след разделянето на единния субект, на руския народ са въздействали само иранците образуващи Персийския контур.

Именно те се покланяха на Асури, затова сами се явяваха асуричен контур на арийска система. Следователно, като контур за обратна връзка на системата, рано или късно те трябваше да въздействат върху основната/ядрото й, което стана руския народ.

Индусите се покланят на сурите, и по този начин са принадлежали на ядрото на системата и следователно не са могли да влияят на руския народ.

Разделението на древните 
арийци на индуиси и иранци не е разпадането на една нация на две равни части по своя характер, а разделение на коренно различни нейни елементи.

Отбелязваме, че езикът на тези елементи на арийската с-ма немного/отчасти се е различавал. И тези различия еднозначно се проектират на системата на руския народ. Езика е разделен - славянските езици са подобни на Hindu - санскрит, а езикът на царските скитите, сарматите, готите и русите на езика на иранците. Този факт потвърждава, че руският народ първоначално/изначально е бил разделен на народ ядро и народът асурични контури и двата компонента, идващи директно от съответните елементи на арийската системата.


                     

Няма коментари:

Публикуване на коментар