Последователи

петък, 1 януари 2016 г.

Венчаване на славяните с иудейския дух / Венчавката се явява ритуал от черната магия

За греховноста. "... 

Човек се ражда естествено грешник и виновни пред Божието правосъдие." Основната задача на църквата - е да събуди у хората чувство за вина, да ги накара да се молят и да се разкайват, и да ги държи в страх. Ако това успее - човекът се превръща в "слуга на Бога" (не забравяйте: "Слугата на Бога в името на Отца и Сина и Светия Дух ..."), "овцата е заклана," и се присъединява към "стадото" на Христос, и така постепенно се установява идеологическия контрол. Към това се добавя още и енергийната зависимост, която се поставя на лицето към момента на кръщението.

                         


             
"В тази церемония свещеника на ордена на Ка проповядва следното:" Възвеличай се младоженецо, като Авраам и благослови се като Исаак, и да се размножаваш като Яков ... И ти, булка: се възвиси като Сара, радвай се като Ребека се и се размножавай, като Рахил " .


             

 


Както нормален здравомислещ човек аз се заинтересувах от тези герои, отворих Библията и научих следното: Авраам, е основател на главния клон на еврейското семейство, той се жени за Сара, която му е сестра от страна на баща му." 12. А при това, тя наистина ми е сестра, дъщеря на баща ми, но не и дъщеря на майка ми; и ми стана жена."(Битие 20:12) Авраам, заради ползите и изгоди си устроил един добър живот чрез поставяне на сестра-жена си в леглото фараона. (Битие 12: 13-16),и цар Авимелех (Битие 20: 2). Но Господ не наказал Авраам и Сара за действията си, а фараона, който не знае, че Сара омъжена за полубрат (Битие 12:17), и наказва Авимелех, съпругата му и робини (Битие 20:18)

                 

11. А когато се приближаваше до Египет, рече на жена си Сара: ето, аз зная, че ти си жена хубава;
12. и египтяни, като те видят, ще рекат: тази е негова жена; и ще ме убият, а тебе ще оставят жива;
13. затова кажи, че ми си сестра, та да помина добре покрай тебе, и да ми остане жива душата чрез тебе.
14. И когато дойде Аврам в Египет, египтяни видяха, че Сара е много хубава жена;
15. видяха я и фараоновите велможи и я похвалиха на фараона; и я взеха в дома фараонов.
16. И покрай нея Аврам поминуваше добре; и той имаше дребен и едър добитък и осли, слуги и слугини, мъски и камили.
17. Но Господ порази с тежки удари фараона и дома му поради Сара, жената Аврамова.
18. Тогава фараонът повика Аврама и рече: какво стори с мене? защо ми не обади, че тя е твоя жена?
19. Защо каза: сестра ми е? Аз щях да си я взема за жена. А сега, на ти жената: вземи (я) и си върви.
20. И отреди фараонът за него човеци, та изпроводиха него, и жена му, и всичко, що имаше (и Лота с него).


          


Когато Авраам дойде в Ханаанската земя, където са живели ханаани, Господа Яхова завещал тази земя на него и на потомството му (Битие 13:. 14- . 1-7, 15:18, 17): 18), че какво от това че там вече живеят ханаани. Бог го благословпл както и статута му като собственик на роби, който е имал 318 роби (Бытие 14:14, 15:1-7, 15:18, 17). И Бог повели да се съобразят със завета - обрязването на 8-ия ден (Битие 17: 11-14). Сара не може да роди и съветва съпруга си, брат си Авраам да зачене детето си от египетски роби. Когато забременя Сара роб толкова близо, че тя трябваше да се измъкне, но тя се върна добрата ангел. Но когато Сара ражда, след това той моли да експулсира роба и сина й (Битие 21:10).

                     



1. Господ погледна милостно към Сарра, както бе рекъл; и направи Господ на Сарра, както бе говорил.
2. Сарра зачена и роди Аврааму син в старините му, тъкмо по времето, за което му бе говорил Бог;
3. и Авраам нарече с име Исаак сина си, който му се роди и когото му роди Сарра;
4. и обряза Авраам сина си Исаака в осмия ден, както му бе заповядал Бог.
5. Авраам беше на сто години, когато му се роди син му Исаак.
6. И рече Сарра: смях ми стори Бог; който чуе за мене, ще се разсмее.
7. И пак каза: кой би рекъл на Авраама: Сарра ще кърми деца? Защото родих син в старините му.
8. Детето порасна и го отбиха; и Авраам даде голяма гощавка в деня, когато отбиха (сина му) Исаака.
9. Видя Сарра, че синът, когото египтянката Агар бе родила Аврааму, се присмива (на сина й Исаака),
10. и рече на Авраама: изпъди тая робиня и сина й, защото синът на тая робиня не бива да наследи заедно с моя син Исаака.




           


Бог казва на Авраам да слуша Сара (Битие 21:12). Исаак, сина на Авраам и Сара, женен Ревека, внучка на Нахор (брат на Авраам) (Битие 24:15, 24:24), т.е. Исак се оженил за братовчедка, племенница на благословията на Господ (Битие 24: 40-45). Исаак, като баща си, казал на жена си, че тя е сестра ми, защото се страхувал, че ще го убият (Битие 26: 7), и се страхува да умре за честта на жена си (Битие 26: 9). Господ го (: 12-14 26) благославя. Исаак и Ревека роди близнаците Исав и Яков. Старшия Исав бил в тежест на родителите си (Битие 26:35), аз се чудя защо, ако той е бил Исав стана човек изкусен на лов, полски човек; (Битие 25:27). Но Исак го обичал, защото Исав носел вкусен дивеч (Битие 25:28). Колко егоистичен е бил Исаак. Обикновено родителите обичат децата си, само защото са техните деца. Вторият брат, Яков подмамен от майка Ревека (Битие 27: 5-37) отнема от големия си брат първородството на Исав (Битие 25: 30-34), и благословението (Битие 27: 27-29). И Исав се превръща в роб на по-малкия си брат, Джейкъб-Иаков измамникът (Битие 27:37). За майката Ребека, това означава, че най-големият и син Исав вече не й е син (Битие 27:45). Яков имаше две жени, сестри, роднини, че той е братовчед на майката (Битие 29: 10-30). Господ отрича деца от по-голяма сестра Лия (Битие 29:31). Рахил беше бездетна! (Битие 29:31), и е раждала слугинята и Вала на Яков (Битие 30: 5). Прислужницата на Лия също роди на Яков (Битие 30:10). Сестра Рейчъл продава съпругът й Иаков за ябълки (Битие 30:50). Бог си спомни за Рахил, и тя роди Йосиф (Битие 30: 22-24).Рейчъл краде идолите на баща си (Битие 31:19) (Битие 31:32 - 36):

32. (И рече Иаков): у когото намериш боговете си, той няма да бъде жив; пред нашите сродници узнай, какво (твое има) у мене, и си го вземи. (Но той нищо не намери у него.) Иаков не знаеше, че Рахил (жена му) ги бе откраднала.
33. И ходи Лаван в шатрата на Иакова и в шатрата на Лия и в шатрата на двете слугини (и ги претърси), но не намери. А като излезе от шатрата на Лия, влезе в шатрата на Рахил.
34. А Рахил бе взела идолите и бе ги турила под седлото на една камила и бе седнала над тях. Лаван претърси цялата шатра, но не намери.
35. И тя рече на баща си: да не се разгневиш, господарю мой, задето не мога да стана пред тебе; защото имам обикновеното у жените. И (Лаван) търси (в цялата шатра), но не намери идолите.
36. Иаков се разсърди и се скара с Лавана. И заговори Иаков и рече на Лавана: каква е вината ми, какъв е грехът ми, та ме преследваш?

Бог не можеше да бори с Яков и затова му даде ново име на Израел (Битие 32: 24-28).

Интересно на какъв слаб бог са попаднали ... Синовете на Яков за изнасилването на сестра си избили цялата мъжката част от населението на града и я ограбили, жените и децата са били взети в плен (Битие 34).Бог не осъдил синовете на Яков, но се страхувал, че хората ще им отмъстят (Битие 34:30).

7. А синовете на Иакова си дойдоха от полето, и, когато чуха, огорчиха се тия мъже и пламнаха от гняв, защото той нанесъл безчестие на Израиля, като преспал с дъщерята Иаковова: а тъй не трябваше да бъде.
8. Емор им заговори и рече: син ми Сихем се прилепил по душа към дъщеря ви; дайте му я прочее за жена;
14. и им рекоха (Симеон и Левий, Динини братя, Лиини синове): не можем направи това, да дадем сестра си на човек, който не е обрязан; защото това е безчестно за нас;
15. само с това условие ще се съгласим с вас (и ще се заселим у вас), ако бъдете, както и ние: да бъде и у вас всичкият мъжки пол обрязан;
16. и ще ви даваме наши дъщери и ще си взимаме ваши дъщери, ще живеем с вас и ще бъдем един народ;
17. ако пък не ни послушате да се обрежете, ще вземем дъщеря си и ще си отидем.
24. И послушаха Емора и сина му Сихема всички, които излизаха от портите на града му: и биде обрязан всичкият мъжки пол, - всички, които излизаха из портите на града му.
25. На третия ден, докато още боледуваха, двамата сина на Иакова, Симеон и Левий, Динини братя, взеха всеки своя меч, и смело нападнаха града и избиха всичкия мъжки пол;
26. убиха с меч и самия Емор и сина му Сихема; а Дина взеха от Сихемовия дом и си излязоха.
27. Синовете на Иакова дойдоха при убитите и разграбиха града, задето обезчестиха сестра им (Дина).
28. Те заграбиха дребния и едрия им добитък и ослите им, и каквото имаше в града, и каквото имаше в полето;
29. и всичкото им богатство и всичките им деца и жените им откараха в плен, и разграбиха всичко, що имаше в (града, и всичко, що имаше в) къщите.


                



Но виждайки че се тревожат, богът на всички околни градове донесе ужас и им се размина (Битие 35: 5).

4. И дадоха на Иакова всички чужди богове, които бяха в ръцете им, и обеците, що бяха на ушите им; и закопа ги Иаков под дъба, който беше близо до Сихем. (И ги остави неизвестни дори до днешен ден.)
5. Па тръгнаха (от Сихем). Страх Божий нападна околните градове, и те не гониха Иакововите синове.
6. И дойде Иаков в Луз, който е в Ханаанската земя, сиреч във Ветил, сам той и всички човеци, които бяха с него.
7. и съгради там жертвеник, и нарече това място: Ел-Ветил; защото там му се бе явил Бог, когато той бягаше от лицето на брата си (Исава).


                           

И така какво пожелават юдоправославните свещеници на младоженците при сватбата: кръвосмешение, полигамията, робство, лъжата в полза на обрязването, насилие, егоизъм, малодушие, лицемерие.

            



1. Бракосъчетание. Свещеника, застанал пред бракосъчетаващите се "властно", т.е. публично изрича молитва на първо място в реда на годежа: "Боже ... благослави Исаак и Ревека, и потомството им, сега благослови и твоите слуги (последвани от имената на младите)." Тези млади, стройни, красиви славяни: съпруга и булката се сравняват с еврейския лик на Исаак и Реввека.


Втората - малка молитва поставя младите пред другата двойка - християнска църква и Дева Мария/по точно Санта Муерте-Черната Дева/.

           



Третата молитва отново е призив към еврейския Бог: "Боже, който помогна на патриарха Авраам, сина му Исаак, който помогна да намерят подходящата съпругата Ревека и техните обръчи в крайна сметка, венчай/обречи сега и тази двойка ... Освен към тебе, Боже, няма към кой друг да се обърнем - защото ти даде право да Йосиф в Египет, ти прослави Даниила във Вавилон, ти откри истината на Тамар , въоръжи Мойсей в Червено море, винаги защитник на евреите ". Наистина, към когото друг да се обърнем - бедните руски, украинци, беларуси, освен към еврейския ог Яхве! Свещеникът носи брачната халка на пръста на младите.

                   


2. Тази част от сватбената церемония започва стих, последните две от които се чете: ". Господ да ви благослови от Сион и ще виждате прекрасния Ерусалим през всичките дни на живота си" "И ще видите/имате деца от синовете израилеви: Да има мир за Израел." След това се нарича/призовава новия брак, да бъде такъв, какъвто е бил някога за еврейското семейство в Кана Галилейска. След това отново велигласна молитва: Боже ... веднъж благословил Авраам да нападне леглото на Сара докато спи и по този начин направил бащата на всички народи - Исак, и след това дари Исаак, Ревека, и те с твоя благословия родиха "славните" ти синове еврейски, включително Яков (по-късно Израел), след това свързва Яков и Рейчъл, които (заедно с другите съпруги на Яков), произведоха още 12 сина, славните основателите на 12-те племена на Израел, след това свърза Joseph/Иосиф (син на Яков) с Асенефа и им изпрати славните синовете на Ефрем и Манасий. След това благослови Захария и Елисавета, и им даде сина си Иоанна (Кръстител) И накрая, великия Бог, от корена на Иессей по плът родил Приснодева, и вече от нея дал на света Исус, който, от своя страна, е разкрил в Кана Галилейска на всички народи какво трябва да бъде брака ...
Благослови сега и тези бъдещи роби, сега стоящи в църквата. Веднага се прочита следната молитва, и отново друга част на еврейски гнусотии: Благослови Господи, младите сега, както някога си благословял Авраам и Сара, Исаак и Ревека, Яков и неговите 12 синове, Йосиф и Асенета, Моисей и Сапфору, Йоахим и Анна (родителите на Дева Мария), Захария и Елисавета ... И да ги съхраниш както някога си съхранил в ковчега Ной, Йона в утробата на кита, трите еврейски отрочета в Вавилонската пещ ... Помени ги, спомняй си за тях, тъй както някога си поменувал Енох, Сим, Илия и всички други видни евреи ... След това се чете пасаж от Посланието на апостол Павел до Ефесяни и място от Евангелието на Йоан, от която става ясно, че цялата нравоучителност на сватбата в Кана Галилейска се състои само в това, че когато изведнъж на сватбата свършило виното, после помолили присъстващия Исус да им достави алкохол и той подобно на Сатана в "Фауст", обърна свещенната вода във вино, отбелязвайки началото на неговите чудеса.

               


Що се отнася до еврейските дестилатори, които се грижат за продажбата на руските селяни, особено в западните провинции на Русия, с очевидното мълчаливо съгласие на Църквата на Христос, за да ги доведат до разруха и мизерия и да ги свикнат с водката до такава степен, че това да стане незаличимо национално наследство на страната. Това е, което е "святата" Кана с вино Галилейска! Вината за затъпяването на руския народ се крие именно в юдористиенството!

         
 
               

После идва тържествения момент: Богът на Израел изглежда се съгласява, най-накрая, за да благослови няколко славяни и опасва младия свещеник с корони на главите си по подиума с него лежи на кръста и Евангелието. Разнася се тържествено скандиране/пеене:Исайя, ликувай, Дева е с детето и се ражда Емануил ... ", т.е. В един тържествен момент в лицата на младите стоварват мръсния еврейски свещеник Исая с грубия му намек, че Девата може да е вече бременна. Свещеникът премахва короните от главите на младите от своя страна, казвайки - на младоженеца: "Бъди възвишен, младоженецо, като Авраам, да си благословен като Isaac, да се умножаваш като, Иаков/Джейкъб/Ротпилд ...", и на булката: "И ти, булка, възвиси се като Сара, радвай се като Ревека, множи се като Рейчъл ... "В заключение, свещеникът още два пъти споменава брака в Кана Галилейска, и сватбена церемония е приключила. На сватбата, "втори брак", т.е. семейна двойка за втори път към горното се добавя и библейската блудница Раав , анонимен бирник и апостол Павел, който е - същия Шаул-йудеина.

                  



Ритуала на кръщение се състои от следното:




1. Начало на свещеннодействието. Това включва обявяването, отричане от дявола и съчетаване с дракона Христос (съвкупност от специфични въпроси и отговори, и четенето на Символа на вярата). Всички тези действия няма смисъл да се описват подробно. Който е заинтересован да прочетете съответната литература.


2. Освещаване на водата: четка с осветено масло (олио) елеем, свещеникът благославя водата. След това, "... това е ред на самото кръщение. Свещеникът казва: "Помазва се Божий служител (име), елеем за радост в името на Отца и Сина и Светия Дух ." Помазват се челото, гърдите, ушите, ръцете и краката. Когато помазанието на челото и гърдите е подготовка да се затворят (изключванеот природните сили), съответстващи на енергийните центрове и чакрите отговорни за ясновидство и емоции.


3. Кръщение. "... Свещеникът кръсти кръщаемия във водата като три пъти произнася думите:".. Кръщава се раб Божий в името на Отца и Сина и Светия Дух Амин " След това, след шрифта, облича бяла риза с кръщелен кръст.

                          




4. Миропомазвние. Миро - специален състав на различни ароматни масла, цветя и вино. То се осъществява веднага след кръщението и лицето получава "дарове от Светия Дух." Тези подаръци са наричани (и съвсем основателно) "запечатващ дар на Светия Дух." Със смирна (с която, между другото, се намазват мъртвите) Печат кръст наслагва върху челото, очите, ноздрите, устата, ушите, гърдите, ръцете и краката. При всяко намазване свещеникът казва: "Печат на дара на Светия Дух. Амин. " Печатите окончателно закриват предишните два енергийни центрове, и налагат един вид "филтри" на органите на възприятие. Ако човек е бил кръстен в съзнателна възраст, се свързва с умствена нагласа, енергията на печат възпрепятства правилното възприемане на информация,което е нежелателно за църквата.


5. Трикратно обхожде около кръщелния купел. След свещеник върви кръщавания (или самия кръщелник, ако той е възрастен) обикалят в обратна посока на шрифта (обратно на часовниковата стрелка).

                    


Староверците приемат Новата римо-гръцка религия "Нов Юдаизъм" с подмяна на Крестиянството с "Кхристиянство" - зачохлят се с черен парцал на главата( скриване на 7-ма чакра) и хоооп-"библейскот0 тайнство" е готово! Който не приема тайнството на Марс-Сатурн бива провесен с главата надолу и - на кладата! Има де факто рептилоидни представители, които е време да напуснат сцената на днешната земя. Църковният подход на мълчание и изчакване да премине апокалипсиса е отживял. Апокалипсисът се извършва с помощта под наблюдението на Научно-образователната програма на Учителите от Школата на Христос-Хор.



6. Четене Посланието, и на Евангелието. Налице е четене на 6-ти глава на Посланието на св. Павел към римляните и Евангелие от Матей глава 28, стихове 16-20.


7. Измиване. Свещенника измива с гъба мирото(само физически, енергично то остава), за да "го предпази от оскверняване" .

                


8. Подстригване . Кръстообразно се остригват малки ленти "в задната част на главата му, челото му, на лявата и дясната страна на главата." След това се косата се отъркалва в парче восък и се натопява в шрифта. По такъв начин, енергийният център на гърба се обвързва с християнския егрегор.

              


9. Воцърковляване. Свещеникът чете молитва, а след това "въвежда" (или внася младенца) в храма  на царската порта,  произнасяйки:".Воцърковлява се раб Божий во имя Отца и Сына и Святаго Духа, амин;  ще дойде във вашия дом и ще се поклонени в храма на светиите ти. В средата на църквата ще те възпее. " След това, ако се воцърковлява жена (момиче), тя се прилага към половината царски врати, свещеникът чете молитва: "Nunc Dimittis слугата ти, Господи, за глагола мира ти: Ти видяха очите ми Твоето спасение, което си приготвил пред лицето на всички хора, светлината на откровението на езици, и слава на Твоя народ Израиля "(без коментар). Mъжете се обвождат през олтара (малките се обносват на ръце). След всичко това, всички присъстващи целуват мъртвия Христос, Който "любящите последователи" държат разпнът в продължение на около 1000 години. 

                   


10. Заключение за  кръщенета. Всеки си отива у дома и получава питеен гуляй. Кръщението е подстригване от енергийните канали, с което следва да се спре развитието на духа, така кръстените християни се превръщат в зомбита по аналогия с евреите. Евреите ги обрязваха физически, унищожавайки най-долната им защитна чакра, ги превръщаха в биороботи. "В Новия Завет(в превод "нови топки") обряда на обрязването даде път на тайнството на кръщението, прототип на което той е бил." В действителност новокръстените са обрязани  "неръкотворното" обрязване нова технология за обрязване, като ви съблякоха  плътското тяло и ви обрязоха Христово, отсичане на душата или по точно един от видовете продажба на души в Кали Юга.

                   
             



Венчавката се явява ритуал от черната магия/"Венчава се раб божий (име) с рабиня божия (име) за слава на Израел!"

Венчавката се явява ритуал от черната магия, програмиращ съзнанието за измяна и нещастие
            


Сватбата е ритуал на доброволнo любовно заклинание.
Брачните халки са символ на енергията на партньора, подсилена с волята и енергията на църковния егрегор и се отразяват на човешкото биополе като постоянен синхронизатор на енергиите на двама души, обединявайки и свързвайки ги пожизнено. Укрепването на този ритуал се извършва от тройния обмен на пръстени между младоженците.
                  

         


Слагането (символичното държане над главата) на корони (венци) - усилва влиянието на църквата (нейния егрегор) над брачната двойка, укрепвайки връзката от името на църквата и нейната сила. По този начин е налице отсичане на енергията откъм сахасрара чакра и налагане на блокаж с църковния егрегор. Така става и кражба на енергия в полза на църковния егрегор - което реално снижава живота на венчаните. Така за укрепване на съюза църквата е вкарала и обиколката на аналоя три пъти. Такъв е магическият ритуал по затваряне на цикъла.

Същността на всяка церемония е свързване към конкретен eгрегор. Все пак има и ритуали, които са освен това програмиране на съзнанието и зомбиране. Сватбената церемония в настоящия си вид може смело да се отнесе към тези ритуали.

             
            



Нищо чудно, че повечето от тези, които са преминали през този ритуал, не могат да си спомнят подробности за това, което се е случвало, понеже по време на церемонията са били в някакъв полутранс. В същото време, има нещо, на което да се обърне внимание.
 

                 


Защо са думите на свещеника, произнесени в ключов момент от венчавката:

"Венчава се раб божий (име) с рабиня божия (име) за слава на Израел!"

Или думите, които свещеникът казва на булката и младоженеца:

на младоженеца - "Възвиси се, младоженецо, както Авраам ...", "... благословен да си както Исаак"

на булката - "А ти, булка, се възвиси като Сара, радвай се като Ревека, умножи потомството като Рахил".

У всеки разумен човек възниква въпросът - какво отношение имат другите народи към Авраам, Исаак, Сара и другите като тях?!


         


Още въпроси се появяват при вглеждане по-отблизо в тези персонажи:

Спомнете си, че според старозаветното предание Авраам за жена си Сара е и брат по баща ... Исаак е чичо по братовчед на жена си Ревека... Рахил е братовчедка на съпруга си Яков ... Тоест има кръвосмесителни отношения (стриктно табу за всички наследствени традиции). Но това не е пределът на тяхното морално разложение.

"Но Сара, жената на Аврам, не му раждаше деца. И тя имаше слугиня, египтянка, на име Агар. И Сара каза на Аврам: Ето, Господ ме възпря да родя; Ела при слугинята ми, може аз да имам деца от нея".

Това се казва за въпросната Сара, която Авраам пробутвал на египетския фараон, когато тя е била вече над 60. В същото време, той не лъже фараона, когато му казал, че е негова родственица. Просто това не й пречи да бъде и негова съпруга. Чудно ли е тогава, че Авраам и Сара избрали като място за тяхното пребиваване Содом ...

"Рахил остана бездетна и завидяла на Лия за плодовитостта. Отчаяна, тя, както и Сара (Битие 16: 2-4), дава прислужницата си Билха за наложница на съпруга; родените от Билха Дан и Нафтали Рахил счита за собствени синове (Бит 30: 1-8) "

По-късно същата Рахил умряла при раждането на Вениамин - вторият й син.


             


Ето значи какви наистина са пожеланията към младоженците - един вид черно програмиране:

Възвиси се като Сара - която е лягала с всеки човек от полза,
Бъдете весели, като Ревека - при която единият син предава другия,
У
множете се като Рахил - която починала при второто раждане.

                


Брачни халки
 - "Сара Трейд"

Добри пожелания за щастие към младите ...

А сега да се замислим по какъв чуден начин тези повече от спорни от гледна точка на всяко морално право хора изведнъж се оказаха за нас еталон на поведение?!

Не по-малко очевиден е въпроса - защо този "ритуал" става за славата на Израел
(?!)

Много хора говорят за своето много негативно самочувствие, след като са преминали през този ритуал. След извършване на ритуала, вие в действителност сте подписали договор с eгрегора. От тогава нататък трябва да се съобразявате с всички негови догми и условности, в противен случай - веднага ще сте наказани.


                


Оказва се, че 99.99% от младоженците подписват договора, без дори да го прочетат. Така неизбежно ще навлекат на себе си (и най-лошото от всичко - на своите деца) възмездие.

И същността тук не е коя религия е лоша и коя е добра. Основното нещо е - да направиш избор съзнателно. Тогава едва ли някой ще иска да се храни с чужд егрегор, без да е наясно с възможните последствия.


             


С други думи, на младите семейства по някаква причина се втълпява да отдават силата си на някаква външна (очевидно черномагьосническа) сила, при което неосъзнато стават жертва на чуждите догми.

Към тези, които смятат да се венчават - има смисъл да се помисли:

              



Дали те искат да бъдат като Сара и Авраам ... Или все пак да вземат някои по-достоен пример за подражание?

Дали те искат на финия план да имат заложена програма за полигамия, съпружеска изневяра, кръвосмешение, проституция, измами, безплодие и смърт при раждане?

            


Чудно ли е тогава, че семейният живот на много женени двойки, които са програмирани към такава мизерия и неморалност се развива нещастно ...


Можеш да целунеш булката...


           



Няма коментари:

Публикуване на коментар