Последователи

сряда, 11 ноември 2015 г.

Селфи,"Self/less"- или как да живеем в режим на без/душие



Гледах "Stupid/less", оооps!.. исках да кажа "Self/less", след първите 30 минути филма се изчерпа и бях тотално разочарован от елементарните бойни сцени, акомпанирани от почти нулев символизъм. Хубавото в случая бе, че всичко, което ме интересуваше успях да видя в тези първи 30 минути, лошото е, че го разбрах чак на края (5 минути преди края натиснах бутона „X” !). “Self/leSS” - “SSS”.

                             



Все пак не може да не отбележа факта, че във филма се показва нагледно технологията по трансфер на душата, подобно нещо беше показано в сериала "Посетители", където орионските учени вземаха есенцията на душата и я поставяха във въртящ се триплекс, който я интегрираше в тяхното ДНК с цел еволюиране на кошерната генетика у вида им. Интересно е, че тройната спирала всъщност е стар келтски символ на троицата богини.
Докато гледах филма и си водих кратки записки, първото нещо което успя да ме грабне бе думичката „SHEDDING”, това което усетих бе силното желание у хората, стоящи зад филма, да набият тази думичка в колективното несъзнавано (повториха я доста пъти и даже показаха точния синтаксис на думата, за по-тъпите зрители). В биологията това е процес, в който дадено животно рутинно хвърля една част от тялото (често, но не винаги е външен слой или покритие) в определено време от годината или в конкретен момент от своя жизнен цикъл. Това може да включва лющенето на кожа (като при змиите), окосмяването (косми, пера вълна) или друг външен слой. При някои групи могат да се „хвърлят“ и части от тялото, например крилете на някои насекоми или целия екзоскелет при членестоногите (за разлика от тях при нас хората тези екзоскелети са срещани предимно в фантастичните кино продукции за стотици милиони долари). Водното конче е пример за този радикален „Shedding”, то захвърля тялото си на водна нимфа и метаморфозира в крилато възрастно. До тук имаме гущерчета, змии и водни кончета, все познати ни животни :)
Въпросната думичка ме привлече и с нещо друго, общото звучене с орионската титла „SHET-I”. Това са онези малките гущери-каменоделци, изпратени от Кралицата на Орион да помагат на EN-LIL в администрацията на Ериду. Те се казвали HEN-T и били безкрайно лоялни и покорни. Без никакви въпроси, тотално посветени на волята на Кралицата (която била да се подчиняват на EN-LIL). Но онези от тях, които били издигнати в чин и имали роля в администрацията се наричали SHET-I, а името на техния вид – HEN-T. Те помагат на RA да поеме контрола над планетата и да наложи патриархален ред. Разбира се това е чисто архетипна взаимовръзка, която както се досещате може да бъде възприемана по безброй много начини, според това кои е нейния наблюдател.


Пример за "Shedding" :D

В сюжета на филма самата дума (Shedding) е употребена в конкретиката на процеса по трансферирането на душата от едно тяло в друго, кореспондираща, както вече казах, със археидеите на Империята Орион за вечен живот, символ на което е жар-птицата – Феникс. Името на корпорацията, която може да осигури нов живот на болният от рак Деймиън се казва „Феникс Биогеникс“. Когато Деймиън се озовава в лабораторията, той разговаря с водещия проекта, д-р Олбрайт:

д-р Олбрайт: Истина е, че клиентите ни за заможни, но не по това ги избираме. Даваме го на великите умове, тези, които ще са загуба за всички ни. По просто казано, даваме им повече време, за да развият потенциалът си.

Деймиън: А живо ли е това тяло? (след като вижда как помръдва тялото, готвено за трансфериране)

д-р Олбрайт: Само в буквалния смисъл - свързана генетична тъкан. В момента е празен съд.

Тези думи буквално потвърждават отново и отново това за което сме чели. Империята Орион много ценяла работата на най-добрите си учени по произхода и за да не губи ценни кадри, Кралицата им давала качествени дози S-MA, a при внезапна смърт, техните съзнания били трансферирани в ново тяло. Подобен мотив е показан в сериала „Посетители“, когато накрая на 1-ви сезон, Ерика застрелва най-добрия учен по произхода на АNNA – Джошуа. И тъй като е умрял скоро не се налага да местят душата му в друго тяло, а просто го съживяват с реанимиращата им технология. В това отношения Империята е категорична: ще живеят само значимите индивиди, другите просто не заслужават, това между другото е и една от главните идеологии на различни земни тайни общества.

                     
Един и същ демон чрез масонски ритуал, инкарнира в различни тела през вековете 
   

            
                 
  
След като вече Деймиън е трансфериран успешно в друго „по-малко“ употребявано тяло, той не може да го управлява както е правил с предишното си тяло и ще се наложи да бъде обучен наново. Към всичко това получава и една екстра „Red pills”, червени хапчета, които да пие всекидневно за да може да е в това тяло без да бъде „отхвърлен“ (в „Матрицата“ червеното хапче е символ на забравата). Тук вече започнаха тоталните глупости – душата не е орган, че да бъде отхвърлена (самото тяло е супресирано от червените хапчета, подобно на имунната система, за да не отхвърли имплантираната вече душа). Тялото няма как да има спомени от предишната душа, понеже спомените и са си отишли заедно с нея, остават само рефлексите на самото тяло (рептилоидния комплекс). Във филма „Земята на мъртвите“ на Джордж Ромеро виждаме точно този мотив: зомбитата на практика са мъртви, те са лишени от душата, но нещо продължава да ги анимира, те правят това, което са правили преди да умрат – бензинджията продължава да зарежда коли, косача на ливади продължава да коси и т.н.. Това е първичната част на мозъка – рептилоидния комплекс, където са заложени основните животински рефлекси, тъпнята, че зомбитата се хранят с мозъци символизира точно това, те искат да се сдобият отново с осъзнатост в лицето на душата, уви това няма как да стане отново, никой Висш Аз не би искал да се инкарнира в гниещо тяло, освен ако не желае да изпита точно това, което според моето разбиране ще е мега-психопатска форма на извращение. Това също е идеологията, стояща зад архетипа на злодея д-р Франкенщайн и неговото квази чудовище. Мисля, че написах по-горе, че филма е тотална загуба на време (почувствах се като hater, коментиращ поредната боза в родните торент тракери, хубавото е, че няма да получа коментар отдолу, че не разбирам от кино).

                         


Не разбирам от кино, нито пък много от английски, но превода на заглавието „Без/смъртен“ отново показва, че за да си преводач е нужно просто да си учил английски в училище и не е задължително да разбираш от материята, която превеждаш. Пример, за който се сещам в момента е превода на български на част от „Матрицата V“.
На интуитивно ниво разбирам как трябва да е заглавието, но всъщност няма как да го изряза в сбит вид, който да подсказва за какво става дума според сюжета и заложените архетипни символики. Някои от вас знаят колко е трудно да облечеш нещо абстрактно в линейни думи. Буквално най-точния превод ще е нещо от сорта на „По-малко Аз“ или „Бездушие“, което няма как да бъде разбрано от средностатистическия пуканкотрошач, харесващ биографията на Барак Обама, облепил стените си с плакати на мускулестите Бийбър и Марс (понеже е бездушник).

                           


Знаете, че духа няма никаква нужда от технологиите и религията, той си е достатъчен като всичко това, което е. Добре ще го кажа така: колкото повече се забъркваме с технологиите, толкова повече ще сме „Selfless”, т.е. бездушни празни съдове, което подсказва, че нашият истински Аз ще бъде натикан в миша дупка. „Selfless” може да бъде дефинирано и като нещо, което е далеч от Висшия Аз. Това пък идеално съвпада с целите на „трансхуманизма“. Сигурно сте гледали viral клипчето, в което андроид с име „Филип K. Дик“ (кръстен на известния романист и автор на научна фантастика), запитан от интервюиращия дали роботите някой ден ще превземат света, отговаря „Вие сте мои приятели, не се тревожете....дори и да еволюирам в терминатор, аз няма да ви нараня, аз ще ви държа на топло и на чисто в моята човешко-зоологическа градина, където ще ви наблюдавам непрекъснато!“.

                              


Колко мили думи, направо ми стоплиха сърцето, вкарвайки тройна доза адреналин, който почти успя да ме накара да махна с ръка и да кажа, че филма „Терминатор“ е просто фантасмагория! Но защо се изсипват толкова милиони долари само за да видим някаква безсмислица? Кой идиот дава милионите си ей така за забава на простите пуканкотрошачи? Сега ще ви отговоря:





Можете сами да си дадете сметка защо една реална мисия до Марс е по-евтина от един филм. In fact човек, който не разбира окултната страна на това свръх-ритуално поведение, би сметнал, че това е просто изкуство и би било налудничаво да се смята, че е нещо повече от това. Онзи, докоснал се до дълбочините на езотеричното обаче, знае, че всичко в нашия физически свят е отражение на нещо друго, което означава, че за всяко нещо си има доста по-дълбоки от чисто психологическите причини. Нито една идея не възниква просто „ето така". Над 70% от комерсиалното кино днес е изградено върху предварително спуснати отвисоко 100 идеи, върху които вече започва да се гради сценарий, а официалните имена зад филмите са просто рекламното лице на крайния продукт. Една фасада. Вече има множество сериозни изследвания и документални филми, които посочват връзките между правителството на САЩ и Холивуд, който бива използван изцяло за пропаганда на дадени идеи.

- цитат от “Произход и история на Империите Орион и Сириус“

                       


Превземането на телата ни вече е в ход, виждаме, че архетипа на прегърбеното, бавно крачещо, безмълвно зомби е реализиран – всички са вперили погледи в смартфона си. Това, което „Self/less” ни показва е, че можем да получим така жадуваното безсмъртие на цената на пребиваване в режим на бездушие (та от тук и историята за човека, който си продал душата на смееш се рогат дявол за жълти стотинки). Отдавна живеем в ера на диверсия, спрямо истинския Аз и замяната му с технологичен такъв – Некро Аз



Създаването на човек с високо разумно начало,но без сърце и душа, е целта на Луцифер



 
 
Ако се вгледате в американската банкнота от един долар, освен пирамидата с всевиждащото око, която е символ на илюминатите, чиято щафета са приели членовете на “Череп и кости”, ще видите и надписа MDCCLXXVI . Всъщност това са латинските цифри, еквивалент на арабските 1776 – годината, когато е бил основан в Бавария орденът на илюминатите. В полукръг над пирамидата има надпис на латински Novus ordo seclorum – нов бездуховен свят.


 

 Планът се развива с точност. Ционизъм в основата, а на повърхността - много имена. Двадесети век. Болшевизъм, В НАЧАЛОТО. Глобализъм НА КРАЯ. Глобален егоизъм най-точно. В основата на ВСИЧКО Е тоталитаризъм. СТРЕМЕЖ ДА СЕ ПОДЛОЖИ ЧОВЕЧЕСТВОТО НА ТОТАЛИТАРЕН КОНТРОЛ.

На картинката патриархът Яков(Якуб, Джейкъб/Jacob,/James), с прозвище "Израел", се бори с ангел.На езикът на ВЕДА не е нищо друго освен демон да се бори с дева. Води се борба кой да владее планетата и кой да бъде господарят на човека!
“Майсторът” отдолу е съвършено различен от стандартното понятие за дявол. Дяволът от приказките е безобидно псе, което подскача покрай тази Сила. Сила на разума, която не е свързана с душата на човека, но го владее като разум. Тази разумна сила е Луцифер. Тя е допусната да действа от Небесният Отец, положил Божието начало у човека. Тази сила действа чрез т.нар. Посветени или Илюминати. Кръг от хора които изповядват преклонение пред тази сила на име Луцифер.


Сатана(Яллахова) многократно се кани на Луцифер в т.нар. Аврамически "свещни" книги, но- в крайна сметка в кали-йуга са в конспирация. Обединява ги синтеза на материалната изгода. Всеки от тези посветени или илюминати е “майстор”. Също така и маг. Но този Майстор, който е най-отгоре на Пирамидата , не е просто евреин, нито просто даже и хазарски евреин, нито юдеин, нито пък “ешкенази”, той е преди всичко космополит, интернационалист, посветен или всъщност “илюминат”.
“Изтъкахме си платното, ритнахме си кросното.”
Толкова приказки за евреите – за и против. Кому е потребно това, чия воденица обслужва? Та и накрая, абсурдния спор, как е възможно да се избиват евреи, от страна на самия Хитлер, след като последният бил роден в семейството на Ротшилдови.
Целта е проста, да се създаде антисемитизъм, която накратко е осъществима чрез приказки срещу “чифутите”. А от това, да се възползват впоследствие тези Отгоре по горните етажи на Пирамидата! Тоест Високите Посветени или Високият Елит, играчите в сянка!

В основата на йудео-масонска конспирация е Римското Библейско "Християнство".
Папата се самозванва "наместник на Богът"("Христос"?..), но се изживява за духът Йаллахова.
Короната му символизира или Рибешка глава
(Догони, Оаннес, архе. "Риби" какъвто е Христос Галилесйки и Самият Вишну),
изживявайки се за "Господар на 3-те свята"(райски, земен и адски).
Извратеността на Знанието(Гр. "Гносис"-γνώσεις) на Масоните иде от това, че те НЕ
търсят Трансцеденталното Знание на Брахма, а- Змийското по-знание на нагите,от подземните планети 

Еврейството, ционизмът са само една голяма спирка по пътя на нейното изпълнение. Хитлер преди да е бил антисемит, е бил преди всичко илюминат или най-малкото използван от последните.
Ционизмът ще бъде пожертван в крайна сметка. Той е станал прозрачен /изтъкали са си платното чрез него/ и от него полза повече няма. След това “изтъкаване” на това “платно”, ще последва изритването на “кросното”.
Но илюминизмът останал досега на заден план, ще стане видим и ще излезе напред.
Илюминизмът, илюминатите, и изпълнението на техния план, ето това е осъществяване по точки на Планът. Планът, какъв е този план, ето – това е въпросът.                                          

 

 Каква е все пак целта на тези илюминати? Да изпълнят своя план. А той какъв е? Дали се изчерпва само с изграждането на храма. Да, изграждането на храма, това е една от целите, но не и последната и най-главната. Над тази цел за изграждането на храма и изпълнението на отрицателно заложената програма на богоизбраничество, стои една друга генерална цел – да се покори и овладее планетата в името на Луцифер, Зад ритуала и богоизбраната доктрина и нейното осъществяване, стои нещо съвсем практично. Кое е то? - Властта над човешкия род в името на Луцифер и създаването на синтетичното човечество.


Това е човечество не въз основа Плана на Отеца. Луцифер прави опит да създаде човечество, което от гледна точка на духовната тъкан, отсъстваща в случая, е изкуствено, тоест човечество без душа, съдържащо само разумно начало.

 Договорът между юдеите от Анта-рикша на атмосферата с кому-нагите от подземното царство Била-сварга е: НИЕ ЩЕ ВИ ДАДЕМ ВИСША ТЕХНОЛОГИЯ, А ВИЕ ЩЕ ВОДИТЕ ЧОВЕКЪТ КЪМ НАШИТЕ НИЗШИ ЛОКАЛИ
 

 Създаването на човек с високо разумно начало, със строго логична конструкция, без сърце и душа, е било цел на Луцифер. Войната е стъпка по пътя на осъществяване Плана на илюминатите. ЦИОНИЗМЪТ ЩЕ БЪДЕ ЖЕРТВАН
ИЛЮМИНИЗМЪТ ЩЕ СЕ ОПИТА ДА ОСТАНЕ СКРИТ ЗАД МЕДЕНИ ПРИКАЗКИ ЗА ГЛОБАЛИЗАЦИЯ С ЧОВЕШКО ЛИЦЕ
НОВИЯТ СВЕТОВЕН РЕД ТРЯБВА ДА СЕ ОБЯСНЯВА КАТО КОНСТРУКЦИЯ КОЯТО Е В ПОЖЕЛАТЕЛНО ВРЕМЕ, И КАТО КОНСТРУКЦИЯ КОЯТО Е ФАКТИЧЕСКИ ВЕЧЕ РЕАЛИЗИРАНА /РАЗМИНАВАНЕТО МЕЖДУ ДВЕТЕ Е НАЛИЦЕ/
Войната на Израел, с оръдие САЩ, но зад всичко това стоят група от хора, които се наричат просветлени, т.е. “илюминати”. Илюминатите използват евреите, и самите илюминати създадоха понятието за антисемитизма.
Болшевизъм, фашизъм, социализъм, антисемитизъм, ционизъм, илюминизъм, и още по нататък, какво следва? Засега илюминизмът измества ционизма. И затова стъпка по стъпка следва да се запознаваме с всяко едно от тия понятия.
Информацията за илюминатите изтласква информацията за ционистите, и така после става ясен плана за изкуственото понятие за антисемитизъм, стават ясни и явленията на фашизма и болшевизма. Кафявата и червена чума. Все едно и също котило стои отдолу. Все един и същ център, но този център не е само еврейски, не е нито само израелски.

                           


Планът на илюминатите цели точно това, да се премине през войната и да се излезе от нея като се създаде впечатление,че всичко се управлява от Тях – Елитът. И че този елит е съставен от хора, които са призвани да бъдат господари на човечеството.
Новият световен ред трябва да се въдвори след тази война и да създаде впечатление, че всичко е по точен план в развитието на човечеството.
В действителност, новият световен ред цели да забави именно еволюцията но човечеството и да го отклони от неговото развитие, като създаде нов вид човек, свързан с едностранчивото развитие на човека само като интелектуална конструкция без душа в истинския смисъл на понятието емоционално чувствен комплекс.
За да се достигне до тази тяхна желана конструкция, те се прицелват в точни премерени стъпки, една от които е миротворчество и глобализация.
По този път, методите им са изключително гъвкави, от войната и благотворителността, от бомбите и възстановяването - социално подпомагане на бомбардирания регион чрез вкарване на инвестиции, до кадифената ръкавица.

Днешните масони, под претекст, че "запазват Знанието от профанизация" организират тайни КОНСПИРАТИВНИ ОБЩЕСТВА, чиято цел е МАТЕРИАЛНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА РЕСУРСИТЕ, като човешкото общество става заложник на тези псевдо-божествени цели.
Парите движат тези общества, а не Богът!


Планът на Новия световен ред се осъществява много точно във времето.Организацията им се крепи на огромни пари, психологически установки в съзнанието на населението, които вече веднаж прокарани, ги обслужват. Например компютърната игра, която играем, не е само просто игра,всъщност и животът и той бил една игра.Теорията на игрите, която иначе е голяма теория, всъщност пренася Законите от материалното битие неправомерно в сферата на духовното битие. А душата на човека не е просто една материя, нито просто една енергия, нито пък само по-финна материя, нито само по-финна енергия. Смяна на мащаба и непознаване структурата на човека, т.е. неотчитане истинската същност на човека като душа.
Дущата на човека всъщност е онова, което го прави човек, и върви че обяснявай на тези от Елита за понятието човечност. Даже и тези от тях, които след дълги убеждения са възприели доктрината за глобализъм в човешко лице, и те също няма да проумеят, защо е недопустимо прилагането на Законите на материалното битие към духовното битие. Душата е създадена за да се развива по друг принцип. Законите на душата и човекът в този смисъл, са диаметрално противоположни на Законите на материята.
Тъй както е едно, когато един човек е приучен само да получава и да взема в своя живот, а друг човек - да дава от себе си, това е съвсем друго . В този смисъл Теорията на игрите не може да се приложи спрямо човешката душа. А и оттам, не може да се направи извода, че Господ бил всъщност един голям играч на зарове и после от там следва и другата нелепост, неправилен извод на някой илюминат, че животът бил също една игра. Етапи на прокарване на Новия Световен Ред

Възцаряване на Новия световен ред
Преди възцаряването на Реда
След възцаряването на Реда
Първи период на външен просперитет
Втори период на опит за подчинение на населението и установяване на тоталитарен контрол
Окончателен крах на тоталитарния ред
Преминаване в Ново развитие на планетата Земя Опитът да се обединят религиите в една и божествата в един велик Архитект, това е дело на Луцифер.

Опитът да се създаде Универсална религия или Единна религия, /Единна религия е различно от понятието за Единна вяра/ това е от Луцифер. Опитът да се обедини човечеството под формата на Глобализация или Нов Световен ред със старото човечество, това е от Луцифер. Любими методи за манипулация на Луцифер съзнанието сред масонските ложи. Посочва се дадена цел и чак в последния момент, се показва какво се крие под наименованието например на понятието “Велик Архитект”.
Приликата не е случайна.
Докато Гео Ди-Mитро може и да не бил нясано,
че пентаграмата е символ на АСТРАЛНИЯТ свят,
свят КАМА-лока =на фината материя
"манах"-умът, подвластен на Луната,
както и а Сахасрара чакра(7-мата),
то Беинса Дъно е знаел ОТЛИЧНО това!
"Триъгълникът (3) с върха нагоре представлява Божествения* свят,
а двата триъгълника надолу (1 и 5) представляват физическия свят."
Но интересно защо масоните-комунисти са въвели демоничен свят?..
 




Ниските етажи на пирамидата не знаят към какво се стремят, те просто щурмуват някаква светла цел или идея. В последния момент се разбира, че под т.нар. “комунизъм” е стояла цяла една сатанинска доктрина под флага на Тайни общества от Илюминати.

Светлото бъдеще на комунизма се разкрива в хода на десетилетията, когато се разбира разликата между думи и дела.

Йезуитският лозунг, че целта оправдава средствата, че всъщност в името на делото, човек трябва да има две лица, че всъщност, е необходима конспирация за да успее това велико дело, всичко това са извадки от Метода на Луцифер

В името на доброто, използвайки присъщия исконен стремеж в човека да върши нещо творческо, светло и добро, да даде на човека импулс, който да го заведе към ниските локали.

                                                  


Опити да обединение, за светли дела, революции, освобождаване от тирания, преврати, всичко това все върху една финна струна - човекът да се прояви като герой и освободител. В този смисъл Луцифер се явява също и като крадец на творението на Създателя, защото той умело се възползва от вече вложеното в човека и точно там е Великата експлоатация на стремежа да се прави добро!

Най-жестоката манипулация!

Колко милиони години ще изминат за да разбере човек, че не всяко добро е в негово благо. Че не всичко което се представя за добро и светло е в действителност - светло.

Че единственият път за развитие, който е оптимален, това е пълното доверие в истинският създател, и тогава ако той бъде слушан, не може да стане грешка в дилемата – наистина ли онова светло и добро се оказва благо!

Човечеството страда понастоящем от стремежа на отделни герои да направят светло и добро, което като импулс им бива вдъхнато от Луциферианския план.

 

 Така герои от този тип са създали войни, страдания, кръвопролития, все в стремежа да се направи добро и светло, импулсирано винаги от Луцифер, който винаги е факлоносецът! Винаги представящ себе си за Спасител. Луцифер е в блестящи одежди, той не се унизява, той не обича да слиза при хората, той е привърженик на елита и ненавижда стадото. За разлика от Онзи – когото наричат Христос – Спасител. Антихристът умело използва най-вътрешните подбуди в човешката душа, за да ги оседлае и превърне в примамка за изпълнение на собствените си планове. Милиони жени са зажаднели за истинска духовност, тъй както и реално е предопределил Отецът, жената да получава от мъжа духовното, но поради това, че мъжкият фактор е потънал в търсене на материалното, неслучайно му отнето, не предоставящ тази духовност на своя партнъор, и така и двамата, и мъжът и жената, продължават да се гърчат в опитите да намерят равновесие. Антихристът по същия начин, умело хвърля мрежата с примамката, че осигурява условия за сигурност и духовност, но в действителност, придобивайки комфорта и желаните материални условия за работа, човекът се оказва отново излъган, защото започва да се чувства изпразнен.

Антихристът от край време използва истинския стремеж на душата да се развива, жаждата й за сигурност, разбраност, комуникативност, включително и исконния стремеж на жената да бъде харесвана, а мъжът да бъде уважаван.


Няма коментари:

Публикуване на коментар