Последователи

петък, 1 декември 2017 г.

Първата верига от преживявания

След като Висшият Аз се измори от това, което Боб Монро нарича оригинален „дом”, той разкъсва веригата от преживявания, свързани с този оригинален „дом” и започва да търси нещо повече. Това може да включва доста странстване и търсене. Помнете, че всички решения се вземат единствено от Висшите Аз – никой не им казва какво да правят.
Даден млад Висш Аз може да попадне на сценариите за Играта в трета плътност разигравани в различните галактики.
Без изключение Играта започва на пътя на последователните инкарнации. Именно там Висшият Аз събира основните си преживявания от трета плътност. Висшите Аз с последователни инкарнации се събират на големи групи, в зависимост от това коя част играят в Играта – например Висшите Аз на влечугоподобните се събират толкова близо, че ако ги гледате отстрани ще ви се сторят като разстлан огромен лист опаковъчна хартия с малки мехурчета по него. Помнете, че всяка последователна инкарнация има един Висш Аз – това прави много на брой такива Висши Азове.
Те избират една от групите последователни инкарнации, защото групата, която стои заедно, прилича на групата дейности от оригиналния „дом” на Монро. Влечугоподобните са зелените пулове на дъската на Играта. Плеядианците са жълтите. Сириусианците са кафявите и т.н. Това са само етикети, които им давам тук, за да илюстрирам разликите в последователните участници. Поради това, че имат по една инкарнация и се групират заедно, техният напредък като цяла единица се извършва изключително бавно. Това показва, че групата ви забавя, когато сведете прогреса си до нейния.
Това продължава милиарди години. След това, както в описания от Монро сценарий на оригиналния „дом”, някои Висши Аз се отегчават от рутината и от бавните вериги от преживявания, които срещат на пътя на последователните инкарнации. „ТРЯБВА да има нещо повече”, мислят си те. Ето кога няколко групи Висши Аз се отделят от своите групи и това включва ВСИЧКИ последователно инкарниращи се групи. Тези Висши Аз търсят нещо повече. Ето кога те откриват пътя на едновременните инкарнации.
Отварянето на пътя на едновременните инкарнации в Играта е съвпаднало с експериментите на генетичните учени на Орион/Сириус на Земята и разделянето на древните земни хора на два пола. Така започнали преживяванията, свързани с едновременните инкарнации. По-неспокойните Висши Аз напуснали прекалено претрупаните групи от Висши Аз еволюиращи чрез последователни инкарнации, и се придвижили към областта на висшите Аз еволюиращи чрез едновременни инкарнации. Те се превърнали в нова част от Играта, но техният брой бил твърде малък в сравнение с астрономически високия брой Висши Аз с последователни инкарнации.
Онези Висши Аз, които са избрали да останат на бавния път на последователните инкарнации, знаят за едновременния път, но още не са преодолели своите страхове от това да работят самостоятелно и независимо и да скъсат веригите от преживявания, свързани с пътя на последователните инкарнации. Тяхното мото е безопасността. Ще стигнем там, когато ни дойде времето, смятат те. Този подход е валиден за тях. Що се отнася до Висшите Аз, които искат повече, обаче, те се движат по пътя на едновременните инкарнации. Придвижването от последователни инкарнации към едновременни е постоянно, но това не пречи на Висшите Аз с последователни инкарнации да се опитват да повлияят на членовете на бившия екип, за да ги накарат да се опитат да се върнат въпреки, че това е невъзможно.
Обикновено това се наблюдава при някои контактьори и техните извънземни посетители, които им казват: „как някога са били един от тях” – това добавя нови преживявания към веригата от преживявания на съответния контактьор. Вместо да ги насърчат да Напредват, те правят опити да забавят развитието им – това важи за онези Висши Аз, които се опитват да извадят от строя даден бивш член на екипа. Това е друг фактор в Играта.

Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар